A&B Kvalitet AB

A&B Kvalitet AB

abkvalitet.se
  • Badge2024

Vi är ett litet personligt företag ,till oss vänder du dig när du behöver någon som gör det lilla extra . A&B kvalitet är företag om du vill ha hjälp med flytt och städningar-flyttstädning, hemstädning, företags städ eller någon annan av våra tjänster så kan du vara säker på att få professionell hjälp. Vi erbjuder även röjningshjälp,...

17 omdömen om A&B Kvalitet AB

Sedan starten hos Reco 2024

Emil  J
Skrev om A&B Kvalitet AB

Klockren service och ett mycket noggrant arbete! rekommenderas varmt!

Anna O
Skrev om A&B Kvalitet AB

Vänligt och proffsigt bemötande. Resultatet av städningen blev mycket bra. Tjänsten var flyttstädning

Elisabeth Ö
Skrev om A&B Kvalitet AB

Städ samt flyttstäd. Kanonbra. Kommer att köpa tjänster igen.

Yvonne S
Skrev om A&B Kvalitet AB

Pålitliga och hjälpsamma samt lösningsorienterade

Helena Mona Marie E
Skrev om A&B Kvalitet AB

A&B Kvalitet AB har ett gediget kundfokus och levererar fantastisk städning till bra pris- oslagbart! Nu har vi samma städerska då vi har städabonnemang med städning varannan vecka. Vår städerska Melanie är fantastisk och fixar verkligen till det där lilla extra. Jag har innan haft städning vid behov, ex. storstädning inför jul, fönsterputs och likande, och har då haft flera olika städerskor på besök. Alla har varit så himla trevliga, gulliga och duktiga. Måste också ge Baiba som jag haft kontakt med angående bokning en...

Jen E
Skrev om A&B Kvalitet AB

Precis som betyget exceptionellt bra och prisvärt. Alla avtal och tider hålls och det blir bra gjort!

Djursholms A
Skrev om A&B Kvalitet AB

Mycket bra bemötande, kommunikation, service och kvalitet. Alltid i tid.

Alona B
Skrev om A&B Kvalitet AB

Bra företag, kan rekommendera ett annat. Gör verkligen ett gott jobb, personlig höjd för klienten. Använder säker rengöringsprodukt.

Conny M
Skrev om A&B Kvalitet AB

Skitbra!! Vänliga, effektiva o snabba!

Yvonne S
Skrev om A&B Kvalitet AB

Trevligt bemötande och en flyttstädning som var proffsigt utförd. Väldigt nöjd med deras arbete.

Rasmus D
Skrev om A&B Kvalitet AB

Grymt bra företag med god känsla för service och stor flexibilitet. Hjälpte oss på knöliga dagar över jul och nyår med flyttstäd av två stora hus. Är även grymma på flytt. Försiktiga med sakerna och effektiva. Kan varmt rekommendera!

Jacob B
Skrev om A&B Kvalitet AB

Snabba, smidiga och serviceinriktade!

Leif J
Skrev om A&B Kvalitet AB

Perfekt utförd flyttstäd, mycket nöjda, rekommenderar dem gärna , tack!

Johan N
Skrev om A&B Kvalitet AB

Bra och trevlig personal, tjänstvilliga, kompetenta och ordentliga. Ett bra städbolag med goda tilläggstjänster så som flytt.

Patrik L
Skrev om A&B Kvalitet AB

Levererar toppklass varje gång till rimligt pris.

Andrew W
Skrev om A&B Kvalitet AB

When we moved, we had major time restraints, and to top it off, the hurried moving made the floor even dirtier. These guys were able to get things cleaned very quicky and very weel. Would highly recommend them.

Kurt P
Skrev om A&B Kvalitet AB

Motsvarade vad jag förväntade, har inget att klaga på priset på flyttstädningen tycker jag var ok.