Gaftare AB

4.1

7 omdömen om Gaftare AB

Robin E
Skrev om Gaftare AB

En sen rekommendation då men bättre sent än aldrig! Trevlig vistelse hade vår familj hos er!

NOEL H
Skrev om Gaftare AB

Copperhill Mountain Lodge är ett riktigt fräscht och stort (större än jag trodde iaf) hotell i längst bort/upp i Björnen i Åre. Vill man spendera en del tid i byn ligger det nästan väl långt bort tyvärr, vilket för min del drar ner betyget lite... Jag rekommenderar dock Copperhill!

Lisette O
Skrev om Gaftare AB

Spenderade en helg med mina kollegor på Copperhill, det var glatt fast vi hängde mest i spaavdelningen eftersom föret inte var så bra. Men jag klagar inte, ett glatt gäng, mysig atmosfär och bra service gjorde helgen.

Jakob D
Skrev om Gaftare AB

Riktigt schysst hotell av lite mer lyxig karaktär. Trevligt personal och fin spa del. Kändes fantastiskt att kliva ner i det varma vattnen efter en dags skidåkande. De har även fixat liftarna så man med endast en lift kan ta sig från Björnen där hotellet ligger till Åre. Enda minuset är att det är långt att ta sig till stan på kvällen och eftersom taxi i Åre kostar lika mycket som att flyga Business Class Stockholm - New York så blir det rätt dyrt.

Lisette O och 2 andra gillar detta
Annie A
Skrev om Gaftare AB

Motsvarde inte riktigt mina förväntningar hade hoppats på att maten varit bättre och kände lite långt borta från byn. Annars trevlig personal!

Peter E
Skrev om Gaftare AB

Myucket trevlig personal både reception och resturang. Levde upp till förväntan mycket väl. Mycket fint hotell med trevliga ytor I Åre kostar det vad det kostar;) Helhetsbetyget är över förväntan, fina rum och trevlig och hjälpsam personal

Ulrika J
Skrev om Gaftare AB

Riktigt bra hotell i snygg Aspen stil, lugnt, vackert läge. Går bra att ta sig via Björnen ändra fram till hotellet med lift på hemvägen (skönt att slippa den vägen på morgonen) Restaurangen hade förra säsongen lite för liten meny för att vara en restaurang på ett så avskilt hotel.

Nikke L gillar detta