Gävle Begravningsbyrå

Välkommen till Gävle Begravningsbyrå!
Vi är den lilla lokala begravningsbyrån där du aldrig är en i mängden. Vi vet hur svårt det kan vara att förlora någon och därför är vårt mål att finnas där och skapa trygghet. ‘För oss på Gävle Begravningsbyrå är förtroende, omtanke, service och kvalitet våra viktigaste grundpelare och dessa tummar vi aldrig på.

Vi hjälper dig med allt från begravningsakt, blommor, minneslund, gravplats & gravstenar till tackkort, kistor, urnor och allt annat som hör till en begravning. Vi finns även med dig genom livets alla skeenden inom den familjejuridiska verksamheten. Varmt välkommen att kontakta oss på Gävle Begravningsbyrå.

Läs vad 199 kunder tycker om Gävle Begravningsbyrå 2

2022-08-08 Verifierad kund
    Vi har blivit oerhört trevligt bemött. Vår kontaktperson Johanna var mån av oss och hade kontakt för att se om det var något som vi undrade över mellan våra avtalade möten.
    Vi hade även samma fina upplevelse då vi anlitade Gävle begravningsbyrå vid vår pappas bortgång. Även då var Johanna vår kontaktperson.
    2022-08-03 Spontant omdöme
    Mycket bra bemötande verkligen bra personal. Kan verkligen rekommenderas. Vi är mycket nöjd med bra präst som gjorde begravningen till en fin minnesstund. Fint minnesalbum. Ett stort tack ❤️
    2022-07-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Omtänksamma och gav det ”lilla” extra. Hjälpsamma med tips och idéer. Kände stort stöd under denna svåra resa.
    Hej Ann
    Varmt tack för fina ord och din återkoppling.
    Det är ett stort förtroende att få vara med under den svåra processen och att få vara med att ordna med begravningen. Dina ord värmer. Tack!
    Med vänliga hälsningar
    2022-07-12 Verifierad kund
    Trevligt, personligt bemötande.
    Extra plus till Johanna. Du är fantastisk!!
    Hej Maritta!

Stort tack för återkopplingen och fina ord! Det värmer. Tack också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Allt enligt önskan, dom hade full kontroll, kändes tryggt. Trots att det var en omöjlig tid att ordna catering så fixade dom det!
    Hej Emil!

Stort tack för din återkoppling! Tack också för förtroendet att få hjälpa er kring begravningen.

2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande!
    Stor hjälpsamhet!
    Positiva!
    Hej Mona!

Tack för din återkoppling! Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er kring begravningen.

2022-06-02 Verifierad kund
    Vi fick hjälp med allt vi behövde och Elin var mycket hjälpsam under hela processen. Kan bara rekommendera.
    Hej Christina
    Stort tack för förtroendet att få vara med i processen och att vi har fått vara en del i att hjälpa till med att utforma begravningsakten.
    Tack också för din återkoppling, det betyder mycket för oss.
    Önskar er en skön sommar!
    Med vänlig hälsning från oss alla på Gävle Begravningsbyrå
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket varmt, vänligt och professionellt bemötande! Vi blev hjälpta genom hela processen på ett mycket bra sätt, vilket också var vad vi hoppats på.
    Hej Lars!

Tack för din återkoppling och varma ord. Det värmer!

2022-05-18 Verifierad kund
    Fick tid samma dag vi ringde!
    Fixade precis allt väldigt bra och smidigt.
    Hej Gunilla!

Stort tack för din återkoppling! Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.

2022-04-24 Verifierad kund
    Vi fick ett fint och engagerat bemötande. Vi fick tydlig information och utförliga svar på våra frågor. Det plus att känna sig trygg i vad som ska göras och hur (olika alternativ) var våra förväntningar och de infriades.
    Planeringen inför begravningen gick bra och smidigt och begravningen blev mycket fin.
    Vi
    Hej Birgitta!

Stort tack för din återkoppling och fina ord! Tack också för förtroendet att få hjälpa er kring begravningen.

2022-04-17 Verifierad kund
    Allting ordades på bästa sätt, väldigt bra bemötande.
    Hej Kerstin!

Stort tack för din återkoppling! Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er.

2022-04-11 Verifierad kund
    Jättebra fick rekommendationer ang företaget. Jätttebra mottagande av Johanna
    Hej Inger!

Varmt tack för din återkoppling! Tack också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.

2022-03-22 Verifierad kund
    Jag kände mig väl omhändertagen och fick alla förväntningar uppfyllda.
    Hej Jeanette!
    Ett stort och varmt tack för din återkoppling till oss, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.
    Vi önskar dig en skön och trevlig vår.Ta hand om dig!
    Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå
    Bra bemötande.

Företaget levde upp till alla mina förväntningar. Bra service, kunnig personal.

Köp av begravningstjänst med kista, urna, annons, minnesstund m m.
    Hej Monika!

Tack för din återkoppling! Vi tackar också för förtroendet vi visats att få vara med er i planeringen inför begravningsceremonin.

2022-03-17 Verifierad kund
    Personligt, proffsigt och vänligt bemötande. Bra återkoppling kring planeringen av begravningen och gott stöd vid själva ceremonin. Anlitade hjälp för det som rörde begravningen, musik, programval, blommor.
    Anna tog sig tid för de frågor vi hade och visade på ett naturligt och varmt sätt sin empati för oss barn i samband med mammas bortgång. Något vi uppskattade mycket. Har även mycket goda erfarenheter av byrån i samband med min mans bortgång 2016.
    Hälsningar
    Eva Malmborg
    Hej Eva
    Ett hjärtligt tack för dina vänliga fina ord och återkoppling. Det värmer!
    Vi tackar också för det stora förtroendet att få vara med som en del i att ordna med er mammas begravning.
    Med vänlig hälsning från Gävle Begravningsbyrå
    2022-03-17 Verifierad kund
    Vänligt och värdigt samt trevlig personal
    Hej Rolf
    Stor tack för dina vänliga ord. Vi önskar dig en fin vår!
    Med vänlig hälsning från oss alla på Gävle Begravningsbyrå
    2022-03-12 Verifierad kund
    Trevlig personal,bra bemötande.
    Hade inte några i ord ställda förväntningar men man skötte hela uppdraget till stor belåtenhet.
    Min sammanfattning blir att begravningen blev en fin avslutning och ett fint minne.
    Hej Jan!

Stort tack för din återkoppling. Tack också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.

2022-03-05 Verifierad kund
    Vi tog kontakt med Gävle Begravningsbyrå då vår far avlidit. Vi ville ha hjälp med begravningen (välja kista och urna, kontakt med präst, kantor, solist, webbsändning mm)
    Bemötandet var mycket bra! Johanna Bergel var fantastiskt hjälpsam och fanns alltid tillgänglig när vi behövde hjälp. Våra förväntningar uppfylldes men nog är det kostsamt med begravning.
    Hej Bitte!

Stort tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

2022-02-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och info på en för oss bra nivå
    Hej Per!

Tack för din återkoppling!

2022-02-17 Verifierad kund
    Allt fungerade till etthundra procent
    Hej Urban!

Tack för din återkoppling. Tack också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.

2022-02-17 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Gävle Begravningsbyrå. Bra hemsida med info. Trevligt bemötande. Tillgodosåg alla mina önskemål på bästa sätt och jag fick snabb återkoppling vid frågor. Bidrog till en mycket vacker och stämningsfull begravning för min mamma. Efter begravningen fick vi en fin minnesbok med vackra fotografier. Allt var bra 🙂
    Hej Åsa!

Stort tack för din återkoppling och fina ord. Vi tackar också för förtroendet ni visat oss att få hjälpa er kring din mammas begravning.

2022-02-16 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Allt fungerade bra. Vi var nöjda.
    Hej Marianne
    Vi tackar så mycket för din återkoppling och ditt omdöme!
    Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå
    2022-02-14 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande och engagemang, från första
    stund till begravningsakten.
    Dom löste alla våra funderingar väldigt smidigt.
    Dom kan verkligen rekommenderas!!
    Hej Curt!

Tack för din återkoppling och varma ord. Det värmer!

2022-02-14 Verifierad kund
    Vi anse ratt vi fick ett gott stöd i den situation som ett dödsfall innebär.
    Hej Elisabeth!

Tack för din återkoppling!

• Elisabeth O
    skrev om Gävle Begravningsbyrå
    2022-02-02 Verifierad kund
    Jag är nöjd med bemötande och all hjälp.
    Begravningen gick så bra och personalen var duktig och trevlig.
    Tack för minnesboken! Det var fina bilder och ett bra urval.

Jag har anlitat er tidigare för andra personer jag har hjälpt.
    Jag brukar rekommendera er byrå.

Varmt tack från mig och mina barn.
    Hej Elisabeth
    Ett stort tack för din fina återkoppling och ditt omdöme till oss.
    Vi tackar också för förtroendet att få vara med att ordna med begravningen.
    Fint att få höra att du blev nöjd med minnesalbumet.
    Ta hand om er!

Med vänliga hälsningar från oss alla på Gävle Begravningsbyrå
    2022-01-27 Verifierad kund
    Bra bemötande får den hjälp vi behöver.
    Hej Ewa
    Tack för ditt omdöme och din återkoppling till oss!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Vi blev vänligt bemötta om än lite omständligt, Vi fick en fin begravning.
    Hej Ewa!

Tack för din återkoppling. Vi tar med oss dina synpunkter.

2022-01-25 Verifierad kund
    Vänlig men omständlig och långsam personal i möten. Upprepar allt flera ggr tar väldigt lång tid. Ha koll på vem som är mottagare. Analoga. Svårt i Covid tider när vi har digitala möten som ställer andra krav.
    Hej Anna!

Tack för din feedback. Alla synpunkter är viktiga, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

2022-01-24 Verifierad kund
    Mycket ja nästan otroligt bra bemötande i sorgen, ett fantastiskt jobb vid begravningsgudstjänsten. Alla papper ordnade de klart proffsigt om jag kunde ge 6 stjärnor så skull ni få det tack från Robert Solvefjord
    Hej Robert!
    Vi tackar så hjärtligt för att ha vi har fått vara en del i att ordna med den fina begravningsgudstjänsten. Dina ord och ditt omdöme känns värmande att få höra. Ta hand om er allihopa.
    Vänligen Gävle Begravningsbyrå
    2022-01-21 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och omsorgsfullt bemötande i en svår stund.
    Vi kände oss väl omhändertagna och allt gick smidigt och ordnades på allra bästa vis.
    Hej Lisen!

Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er kring begravningen.

2022-01-07 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött. Har anlitat er förut blev lika bra bemött.
    Hej Gun
    Stort och varmt tack för dina fina ord. Din återkoppling till oss betyder mycket och vi tackar för förtroendet att få hjälpa er.
    Med vänlig hälsning från Gävle Begravningsbyrå
    2022-01-05 Verifierad kund
    Jag o min syster är väldigt nöjda med Gävle Begravningsbyrå. Allt har fungerat perfekt. Fin minnesbok med underbara bilder från kyrkan. Vår bror har varit svårt MS sjuk i halva sitt liv så mycket har varit svårt därför skönt med bra bemötande.
    Hej Ann
    Vi tackar så mycket för din återkoppling. Det betyder mycket för oss!
    Fint att få höra att minnesboken blev bra och att ni är nöjda.
    Vi tackar för det stora förtroendet att ha fått vara en del i att ordna med den fina begravningen för er bror.
    Varma hälsningar från oss alla på Gävle Begravningsbyrå
    2022-01-01 Verifierad kund
    Ett otroligt bra bemötande. Förväntningarna var mer än vi hade trott. Vi beställde en begravning och fick den trevligaste handläggare. Ett stort tack.
    Hej Ove
    Vad fint att höra att ni fått ett bra och trevligt bemötande. Stort tack för din återkoppling och vänliga ord!
    Ta hand om er
    Med vänlig hälsning fån oss på Gävle Begravningsbyrå
    2021-12-31 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött, allt genomfördes på ett utmärkt sätt.
    Allt kändes tryggt.
    En guldstjärna till Johanna Bergel.
    Hej Anne- Marie
    Stort och varmt tack för din återkoppling och fina ord. Det betyder mycket för oss och hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Tack.
    Med vänlig hälsning från alla oss på Gävle Begravningsbyrå
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi blev väl bemött och Johanna skötte allt perfekt och professionellt, alla frågor vi hade fick vi svar på direkt och hela begravnings förloppet flöt på från början till slut.
    Hej Lars!

Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer i vinterkylan!

2021-12-22 Verifierad kund
    vänligt professionellt bemötande
    Hej!

Stort tack för din återkoppling! Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år.

2021-12-22 Verifierad kund
    Mycket stort kunnande. Blev omhändertagen med öppna varma armar. Deras omtanke on mig kändes verkligen äkta.Jag kan rabbla upp Hur många superlativer som helst men nöjer mig så här.
    Hej Christian!

Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer i vinterkylan!

2021-12-16 Verifierad kund
    Vänligt bemött av trevlig personal som verkligen uppfyllde våra förväntningar.
    Vi hade varken ork eller vilja att ta tag i en begravning och vi fick hjälp med allt.
    Vi tog hjälp med begravning, minnesstund och bouppteckning.
    Hej Margareta!

Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer!

2021-12-11 Verifierad kund
    Begravningsdelen var väldigt bra och personalen var supertrevlig, hjälpsam och förstående! Blev en fin ceremoni! När det gäller den juridiska delen blev jag extremt besviken och fick inte alla den hjälp jag sagt från dag ett att jag behövde. Känner mig lurad
    Hej Malin
    Tråkigt att höra att du känner dig lurad angående det juridiska. Du får gärna höra av dig till oss.
    Med vänlig hälsningar Gävle Begravningsbyrå
    2021-12-03 Verifierad kund
    Bemötandet var oerhört bra. En väldigt bemötande och förstående personal som var en fantastiskt stöttande axel i sorgearbetet.
    Hej Daniel
    Hjärtligt tack! Din återkoppling och vänliga ord betyder mycket för oss. Det är ett stort förtroende och väldigt fint att få vara med som en del i den så viktiga sorgeprocessen.
    Ta hand om dig!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande- gälldeen begravning
    Hej Gun
    Tack för din återkoppling och för det stora förtroendet att få vara en del i att hjälpa till med att ordna med begravningen.
    Vänliga hälsningar från oss alla på Gävle Begravningsbyrå
    2021-11-25 Verifierad kund
    Bra mottagande allt fungerade perfekt.
    Hej Birgitta.
    Varmt och stort tack för dina fina ord.
    Din återkoppling hjälper oss att utveckla vår verksamhet och det arbete som vi utför.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Professionellt och inkännande bemötande. Levde upp till förväntningarna och lite därtill. Har egna jurister vilket förenklade. Rekommenderas.
    Hej Elin
    Stort tack för din återkoppling. Dina ord värmer och betyder mycket för oss!
    Med vänlig hälsning från oss alla på
    2021-11-04 Verifierad kund
    På det hela; proffsigt och bra!
    Hej Arne!
    Tack för din återkoppling. Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen. Ta hand om er alla i familjen!

2021-10-22 Verifierad kund
    Elin var väldigt varm, hjälpsam och kunnig, ett riktigt stöd under hela begravningsprocessen, för vår familj.
    Hej Pernilla
    Stort och varmt tack för dina vänliga ord. Det betyder mycket! Det är ett stort förtroende att få vara en del i den viktiga processen ni befinner er i. Ta hand om er alla i familjen!

2021-10-16 Verifierad kund
    Helt korrekt bemött, Hade inga direkta förväntningar i sorgens stund. Köpte hela konnseptet som jag behövde.
    Hej Kajsa!

Tack för din återkoppling! Alla synpunkter vi får är viktiga, det hjälper oss utveckla vår verksamhet.

2021-10-16 Verifierad kund
    Vi har bara gott att säga om företaget, när vår pappa gick bort. Både före och efter begravningen. Vi är mycket tacksam.
    Hej Kerstin!

Tack för din återkoppling! Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.

2021-10-14 Verifierad kund
    Funkade helt enligt förväntan. Jättebra
    Hej Mats!

Stort tack för din återkoppling. Vi tackar också för visat förtroende att få hjälpa er i samband med begravningen.

2021-10-10 Verifierad kund
    Ett varmt och proffsigt omhändertagande av människan när man som mest behöver det.

Att förlora en älskad människa gör att man är skör, och vilsen. Det kräver ett bemötande som inte alla kan leverera.
    Jag rekomenderar Gävle begravningsbyrå eftersom de på alla sätt hjälpt mig på ett fantastiskt fint sätt
    Hej Eva!

Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer!
    Vi tackar också för förtroendet att få hjälpa er i samband med begravningen.

2021-10-08 Verifierad kund
    Lyhörda och proffsigt bemötande.
    Hej!

Stort tack för återkopplingen! Vi tackar för visat förtroende att få hjälpa er i samband med begravningen.