Gävle Begravningsbyrå

Gävle Begravningsbyrå

Välkommen till Gävle Begravningsbyrå!
Vi är den lilla lokala begravningsbyrån där du aldrig är en i mängden. Vi vet hur svårt det kan vara att förlora någon och därför är vårt mål att finnas där och skapa trygghet. ‘För oss på Gävle Begravningsbyrå är förtroende, omtanke, service och kvalitet våra viktigaste grundpelare och dessa tummar vi aldrig på.

Vi hjälper dig med allt från begravningsakt, blommor, minneslund, gravplats & gravstenar till tackkort, kistor, urnor och allt annat som hör till en begravning. Vi finns även med dig genom livets alla skeenden inom den familjejuridiska verksamheten. Varmt välkommen att kontakta oss på Gävle Begravningsbyrå.

Läs vad 136 kunder tycker om Gävle Begravningsbyrå 2

2021-07-30
    Beställde en enkel begravning.

Togs emot bra och trevligt, allt jag ville ha hjälp med löste min kontakt på Gävle begravningsbyrå.
    Hej Malin Stort tack för din återkoppling, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Tack också för förtroendet ni visat oss. Med vänlig hälsning Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-07-23
    Fick snabbt kontakt med begravningsbyrån och fick ett mycket trevligt bemötande. Personligt möte bokades in på den tid vi önskade. Vid mötet togs vi emot på ett trevligt sätt även då. Allt kring begravningstjänsten löstes på ett proffsigt sätt. Kändes tryggt.
    Hej Ola Stort tack för fina ord och din återkoppling, det värmer! Tack för det stora förtroendet ni visat oss. Med vänlig hälsning från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-07-20
    Professionellt och vänligt mottagande både vad gäller begravning och bouppteckning. Oerhört hjälpsamma.
    Begravningsakten kunde inte ha blivit bättre!
    Hej Karin Vi tackar så hjärtligt för fina ord och omdömet, det värmer! Tack också för det stora förtroende ni visat oss. Med vänlig hälsning från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-07-14
    Otroligt bra bemötande och väldigt serviceinriktade även i pandemitider. Kommer lätt använda dom igen. Har tidigare använt oss av en konkurrent till dom men då de inte hade något bra bemötande denna gång så bytte vi byrå vilket vi inte ångrar en sekund.
    Köpte tjänst för begravning, annonsering, inte bouppteckning. Hade säkert funkat utmärkt det också men den kan vi själva.
    Hej Gunilla! Stort tack för återkoppling och era fina ord! Vi tackar också för ert visade förtroende att låta oss hjälpa er ordna med begravningen. Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-07-01
    Mycket gott bemötande och omhändertagande när vi beställde begravning. Våra önskemål togs lyhört emot och allt ordnades efter våra önskemål. Vi har också fått hjälp med bouppteckning av begravningsbyrån. Det var inte första gången vi anlitat Gävle begravningsbyrå och vi har alltid varit mycket nöjda.
    Hej Meta! Tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Hoppas du får en fin sommar. Vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-30
    Bemött både värdigt och proffsigt av byrån.

Begravningen som vi planerade blev precis det som vi förväntat oss - värdigt och ett fint avslut av en familjemedlem.

Mycket fin upplevelse av begravningstjänsten som anlitades Gävle Begravningsbyrå.
    Hej Börje! Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Hoppas du får en fin sommar. Vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-24
    Funkade bra, blev vänligt bemött
    Hej Marianne! Stort tack för din återkoppling till oss, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Önskar dig en fin sommar! Varma Hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-20
    Mycket nöjda med stöd och allt övrigt.
    Professionellt och kunnigt, men ändå känslomässigt bemötande.
    Hej Lena! Tack för din fina återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Varma hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-20
    Lättsamoch trevlig personal i labyrintliknande lokaler
    Hej Lars-Erik! Tack för din återkoppling. Vi önskar dig en fin sommar! Vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-18
    Bra bemötande. Jag fick vad jag förväntade mig. Inget att invända mot överhuvudtaget
    Hej Mats! Tack så mycket för fint omdöme. Det värmer! Vi tackar också för det förtroendet ni visat oss. Med vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-08
    Blev väldigt fint bemött, har inte kunnat vara bättre
    Hej Lena! Stort tack för din återkoppling, det värmer! Vi tackar också för det förtroende ni visat oss. Vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-06-08
    Jag har blivit mycket väl bemött och gått ett fantastiskt bra stöd under hela processen.
    Hej Anders! Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-31
    Begravning, dödsannons

Mycket fint bemötande

Mycket hjälpsamma

Positivt bemötande som jag rekommenderar andra att anlita
    Hej Anita Tusen tack för dina fina ord. Vi uppskattar din återkoppling till oss. Vi önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-20
    Mycket bra bemötande och stöd samt professionellt hanterande av allt de anlitades för - i detta fall begravningsceremoni, annonsering etcetera. Skulle varmt rekommendera dem!
    Hej Jonas! Stort tack för din återkoppling och ditt omdöme. Tack också för förtroendet ni visat oss. Ta hand om dig. Varma hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-19
    Begravning. Eftersom vi använde samma begravningsbyrå vid vår fars bortgång och allting fungerade bra då fanns det ingen tvekan att använda dem igen. Bra och professionellt bemötande. Vi
    Vi är nöjda kunder i fast det det är en tjänst man inte vill använda för ofta.
    Hej Kjell! Stort och varmt tack för förtroendet ni visat oss. Era ord värmer. Ta hand om er! Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-17
    En kusin till vår mamma hade avlidit. Hon hade bett mig och min syster (=kusinbarn) att ordna med begravningen. Testamente fanns på begravningsbyrån, de var utsedda till testamentesexecutor. Bra bemötande. Fin begravning. Lätt att få kontakt med olika personer via telefon och Mail.
    Hej Kerstin Tack så mycket för fina ord och för förtroendet ni visat oss. Ditt omdöme hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Ta hand om er! Vänliga hälsningar Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-16
    Utmärkt i allt, det ingav trygghet och lugn
    Många Tack
    Hej Birgitta! Varmt tack för dina fina ord och för det stora förtroendet ni visat oss. Må väl och ta hand om dig! Vänliga hälsningar från oss alla Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-15
    Allt har så här långt fungerat bra, det är ju inte klart än
    Har inget annat att jämföra med
    Hej Roland. Tack så mycket för din återkoppling. Det hjälper oss att förbättra vår verksamhet. Ta hand om dig! Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-06
    Begravning. Det funkade jättebra.
    Hej Johnny. Stort tack för din återkoppling till oss. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Ta hand om dig! Vänliga hälsningar. Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-05
    Jag anlitade Gävle Begravningsbyrå för att arrangera min sambos begravning.
    Begravningsbyrån ordnade allt till belåtenhet, men jag hade nog förväntat mig att den som tog emot mig på Begravningsbyrån också skulle vara med vid begravningsakten.
    Så blev ej fallet utan en assisterande person från Begravningsbyrån deltog.
    Jag valde Gävle Begravningsbyrå på rekommendation av en granne.
    Hej Sven-Olov! Tack för din återkoppling och fina ord. Det hjälper oss att förbättra vår verksamhet. Ta hand om dig! Gävle Begravningsbyrå
    2021-05-04
    Dom har ordnat en begravning som var väldigt fin . Med bra bemötande o fint
    Dom ordade äv med gravsten
    Hel enkel jätte nöjd
    Hej Örjan Stort tack för ditt omdöme, fina ord och för det förtroende ni visat oss. Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-04-28
    Kontaktade byrån för att ordna med begravning. Fick ett jättefint och personligt bemötande trots att vi bara hade telefonkontakt.
    Anna på byrån skötte allt mycket professionellt och dessutom med empati.
    Det blev en väldigt fin avskedsstund och Anna hade tänkt på allt. Tom barnen hade de tänkt på, som fick pennor och papper etc att aktivera sig med under ceremonin.
    Rekommenderar varmt Gävle begravningsbyrå!
    Hej Frida! Ett stort och varmt tack för dina/era fina ord och återkoppling. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet vidare. Ta hand om er allihopa! Gävle Begravningsbyrå
    2021-04-10
    Det här var andra gången jag anlitade er för en begravning. Jag var lite orolig då jag hade velat anlita Marina som jag gjorde 2014. Men jag/vi fick ett väldigt bra bemötande direkt av Elin så det kändes bra redan vid första telefonsamtalet.
    Elin var väldigt lugn och pedagogisk genom hela planerandet. Hon satte sig in i den avlidnes liv och gav oss bra förslag så det blev enkelt för oss att välja kista, urna med mera. Jag och de andra dödsbodelägarna är mycket nöjda med er och skulle absolut rekommendera er till andra.
    Hej Ulrika! Ett stort och varmt tack för dina/era fina ord och återkoppling. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet vidare. Ta hand om er allihopa! Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-31
    Alla tjänster som begravningsbyrå kan ge .Vi blev bemötta på ett alldeles utmärkt sätt. Dom uppfyllde alla förväntningar vi hade. Vi rekommenderar Gävle Begravningsbyrå på det varmaste.En särskild hälsning till Anna-Karin vill vi ge henne hon är toppen!
    Hej Laine! Hjärtligt tack för fina och varma ord. Det värmer! Ta hand om er. Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå. Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-26
    Mammas begravning. Helt ok bemötande. Vi hade det mesta klart innan vi kom dit, så det var mest att meddela vad som var tänkt.
    Hej Sara Stort tack för din återkoppling till oss, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-25
    Planering och utförande av begravning samt bouppteckning. Har haft en god kontakt med trevligt bemötande.
    Hej Maria Tack så mycket för din återkoppling och fina ord. Med vänlig hälsning från oss alla på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
  • Veronica L
    2021-03-20
    Fantastiskt bemötande och hjälp i en mycket svår stund.
    Hej Veronica. Hjärtligt tack för varma och fina ord. Det värmer! Ta hand om er. Med vänlig hälsning från oss på Gävle Begravningsbyrå. Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-18
    Allt var till belåtenhet och allt fungerade enligt överenskommelse.
    Hej Thomas. Stort tack för dina ord och din återkoppling. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Med vänlig hälsning Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-11
    Begravning. Allt fungerade till belåtenhet.
    Hej Kari Tack så mycket för dina fina ord, din återkoppling betyder mycket för oss! Vänliga hälsningar från oss på Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-04
    Ett varmt mottagande när jag besökte begravningsbyrån, kände ett stortstöd och att man verkligen brydde sig under begravningsakten och återkoppling efter begravningen.
    Hej Dan! Stort tack för din återkoppling och fina ord! Det värmer! Vänliga hälsningar Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-04
    Begravning, vi fick ett väldigt fint bemötande och hjälp med allt som behöver göras i samband med att min far gick bort . Det blev ett mycket fint avsked i kyrkan med nära och kära, mamma och jag är väldigt nöjda med allt.
    Hej Carina! Stort tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Varma hälsningar till dig och mamma från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-03-04
    Mycket omtänksamt, varmt, personligt och samtidigt proffsigt bemötande.
    Hej Lotta! Stort tack för din återkoppling och fina ord! Det värmer! Vänliga Hälsningar Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-02-27
    Vi har blivit väldigt bra bemötta. Kan verkligen rekommenderas
    Hej Anna - Karin Stort tack för din återkoppling och fina ord! Med vänlig hälsning från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-02-26
    Jag beställde en begravning. Blev väldigt trevligt bemött. Jag tyckte att de levde upp till mina förväntningar plus mer.
    Hej Lena! Stort tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-02-18
    Otroligt fint bemötande av kunnig personal. Pappas begravning blev precis så som vi hade tänk. En svår stund blev ändå ett mycket fint minne.
    Hej Maria! Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-02-10
    Begravning och bouppteckning.
    Mycket professionellt och kunnigt bemötande med otroligt trevlig personal. Bättre än förväntat med återkoppling både före under och efter begravningen. Juristen var mkt tydlig och ställde bra frågor som kan en kan förstå trots okunskap om familjejuridik i samband med dödsfall.
    Jag rekommenderar Gävle Begravningsbyrå å det varmaste.
    Hej Ann-Charlotte! Tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-02-10
    Jag tycker de är empatiska, kunniga och jag känner att jag blivit väl mottagen som kund mitt i all sorg. Klar och tydlig information och om jag mailat/ringt så har jag snabbt blivit kontaktad.
    Hej Joakim! Tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga, det hjälper oss utveckla vår verksamhet. Varma hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
  • Magnus v
    2021-02-04
    Lyhörda för våra synpunkter och ett mycket respektfullt bemötande! Vi fyra syskon är alla mycket nöjda med Gävle Begravningsbyrå! Återstår bouppteckningen, men det skall nog inte utgöra något hinder!
    Hej Magnus! Stort tack för din återkoppling. Alla synpunkter är viktiga, det hjälper oss utveckla vår verksamhet. Varma hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-02-02
    Begravningsarrangemang samt bouppteckning.
    Bouppteckningen är ännu inte klar.
    Jag hade förväntningar på att de skulle utföra de tjänster vi bad om, vilket de gjort. Det har också varit en god kommunikation med oss anhöriga och byrån. Vi har fått snabba svar på våra frågor och hjälp med allt vi bett om.
    Hittills är vi mycket nöjda med byråns tjänster.
    Hej Agneta! Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Varma hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-01-28
    Fin service och medkänsla vid planering och genomförande av vår mors begravning
    2021-01-23
    Proffsigt, effektivt och värdigt.
    Hej Christina. Tack så mycket för fina ord och din återkoppling. Det värmer! Med vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-01-22
    Bra bemötande. Kunniga och hjälpsamma.
    Hej Britt-Marie! Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
  • Inger B
    2021-01-14
    Vår mors begravning och allt omkring denna sköttes perfekt av Gävle Begravningsbyrå. Vi är mycket nöjda med allt!
    Barnen med familjer
    Hej Inger! Stort tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-01-14
    Begravning
    Mycket professionellt. Dessutom vänligt och omtänksamt bemötande.
    Avstämningar om läget under vägen fram till och efter begravningen.
    Fint
    Hej Per Anders! Tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2021-01-04
    Begravning.
    Mycket bra och uppriktigt bemötande.
    2020-12-29
    Hej vill tack er för ett väldigt bra bemötande
    Hej Arne! Tack själv för förtroendet att få hjälpa er med begravningen. Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2020-12-29
    Begravningsrådgivning. På ett ödmjukt och proffsigt sätt i ett svårt skede. Jag förväntade mig enkelhet i att ta omhand det som behövdes och mina förväntningar införlivades.
    Hej Johan! Tack för din återkoppling och fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
  • Åsa J
    2020-12-15
    Vi valde Gävle Begravningsbyrå att hjälpa oss med vår mammas begravning. Vi hade fått hjälp när vår pappa avled tidigare och var så nöjda. Fantastiskt bemötande och hjälp vid båda tillfällens. Allt gick snabbt och enkelt. Mycket bra personligt bemötande.
    Vi kan verkligen rekommendera denna Begravningsbyrå. Varmt tack för allt.
    Hej Åsa! Varmt tack för dina fina ord. Det värmer! Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå
    2020-12-10
    Underbart mottagande från begravningsbyrån
    Underbar personal
    Tack Maria, Varmt och hjärtligt tack för dina synpunkter. Det gläder oss att höra. Vänliga Hälsningar Gävle Begravningsbyrås Personal Gävle Begravningsbyrå
    2020-12-04
    Värdigt, lyhört och proaktivt bemötande i den svåra processen med att begrava vår mamma. Stort tack!
    Hej Tomas Varmt och hjärtligt tack för dina synpunkter. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet. Vänliga hälsningar från Gävle Begravningsbyrå Gävle Begravningsbyrå