Gävle Begravningsbyrå

Ruddammsgatan 35, 803 11 Gävle — Visa karta

Välkommen till Gävle Begravningsbyrå!
Vi är den lilla lokala begravningsbyrån där du aldrig är en i mängden. Vi vet hur svårt det kan vara att förlora någon och därför är vårt mål att finnas där och skapa trygghet. ‘För oss på Gävle Begravningsbyrå är förtroende, omtanke, service och kvalitet våra viktigaste grundpelare och dessa tummar vi aldrig på.

Vi hjälper dig med allt från begravningsakt, blommor, minneslund, gravplats & gravstenar till tackkort, kistor, urnor och allt annat som hör till en begravning. Vi finns även med dig genom livets alla skeenden inom den familjejuridiska verksamheten. Varmt välkommen att kontakta oss på Gävle Begravningsbyrå.
Mån-Tor: 09:30-12:00

Läs vad 21 kunder tycker om Gävle Begravningsbyrå

• Peter Å

2019-11-14

Peter Å skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Vi tog hjälp av Gävle begravningsbyrå vid begravning av vår far och blev väldigt väl omhändertagna och informerade och de genomförde begravningen på ett för oss exemplariskt sätt på alla sätt och vis.
    Vi tackar så hjärtligt och kan varmt rekommendera dem till andra i samma situation. Läs mer
    2019-11-15 Gävle Begravningsbyrå svarar Peter Å
    Hej Peter!

Stort tack för din återkoppling! Vi är tacksamma för alla synpunkter, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

• 2019-11-08

Lars A skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Begravningsbyrån skötte i princip allt som hade med själva begravningen att göra, vilket betydde att den enda person som vi behövde ha kontakt med förutom byrån var prästen. Byrån ordnade allt från annons, blommor, artist till själva minnesstunden efter begravningsakten. Däremot har vi själva tagit hand om de ekonomiska och juridiska delarna vad gäller bouppteckning, avveckling av boet mm.

Alla kontakter skedde snabbt och smidigt. Om vi undrade över något och handläggaren inte kunde ta vårt samtal direkt ringde hon upp litet senare samma dag. Även vår mailkonversation fungerade utmärkt.

Förväntningarna var väl att byrån skulle fixa det som vi bad om, och att på de punkter vi själva var osäkra, att byrån visste hur man skulle göra. Absolut skötte sig byrån utmärkt.

Nu skedde alla våra kontakter i princip med Johanna, så våra omdömen får stå för hennes insats, men jag har svårt att tro att man kan göra det så mycket bättre. Förutom ovan nämnda raskhet i handläggning hade Johanna ett mycket bra sätt att prata med en ledsen människa som min mamma. Läs mer
    2019-11-11 Gävle Begravningsbyrå svarar Lars A
    Hej Lars!

Tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss, och hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

• 2019-10-31

Johan H skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Begravning, blommor, transportkista, dödsannons i tidning och servering vid minnesstund.
    Vi fick väldigt bra omhändertagande. Kan varm rekommenderas. Läs mer
    2019-11-05 Gävle Begravningsbyrå svarar Johan H
    Hej Johan!

Stort tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss, och en hjälp att utveckla vår verksamhet.

• 2019-10-23

Viveca E skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Byrån var väldigt professionella och personliga i sitt bemötande och arbete. Jag fick mycket hjälp och stöd i planeringen och organiseringen av begravningen. Snabb hjälp och feedback i alla delar. Goda råd och tips. Eftersom detta var en begravning som var tvungen att hålla sig inom en viss budget då medel saknades i dödsboet fick jag väldigt mycket hjälp med att hålla mig inom de ekonomiska förutsättningarna. En begravning kan bli väldigt dyrt, men med byråns hjälp hölls kostnaderna nere.
    Det blev en jättefin och värdig begravning. Jag kände mig stöttade i allt hela vägen! Jag kan verkligen rekommendera Gävle Begravningsbyrå! Läs mer
    2019-10-24 Gävle Begravningsbyrå svarar Viveca E
    Hej Viveca!

Stort tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

Varma hälsningar från Gävle Begravningsbyrå
  • 2019-10-21

Ulrika D skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Vi är mycket nöjda med Gävle begravningsbyrå. Bemötandet var jättebra, varmt och personligt och begravningen blev så fin. Tack! Läs mer
    2019-10-22 Gävle Begravningsbyrå svarar Ulrika D
    Hej Ulrika!

• 2019-10-20

Margit A skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Bernts begravning. Från första besökte mötte personal som var lugn och visa medkänsla.Inga problem att kontakta byrån om man kände sig osäker.Jag vill rekommendera er ni har varit ett stort stöd. TACK för den fina MinnesAlbumen ett fint Minne.Många varma hälsningar från Margit och barnen med familjer. Läs mer
    2019-10-21 Gävle Begravningsbyrå svarar Margit A
    Hej Margit!

Tack så mycket för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss, det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

• 2019-10-19

Carl- Johan B skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Vi fick Elin som kontakt där och hon var fantastisk! Läs mer
    2019-10-21 Gävle Begravningsbyrå svarar Carl- Johan B
    Hej!

Tack så mycket för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss. Det hjälper oss att vidare utveckla vår verksamhet.

• 2019-10-09

Tommy R skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Begravning
    Toppen på bemötande samt det blev som vi tänkt oss
    Rätt person på rätt plats Läs mer
    2019-10-09 Gävle Begravningsbyrå svarar Tommy R
    Hej!

Tack för din återkoppling! Alla synpunkter är viktiga för oss. Det hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

• 2019-10-06

Kjell Ove Ö skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Johanna mötte upp oss i receptionen och var jätte trevlig och tydlig under den tid vi träffades och vid våra tel samtal. Det var Johanna vi mötte vid vårt första besök. Läs mer
    2019-10-07 Gävle Begravningsbyrå svarar Kjell Ove Ö

Gävle Begravningsbyrå
  • 2019-09-26

Carina J skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Har fungerat jättebra, från första kontakten.
    Mycket trevlig och omtänksam personal. Läs mer
    2019-09-26 Gävle Begravningsbyrå svarar Carina J
    Hej!

Tack för din återkoppling. Alla synpunkter är viktiga för oss och hjälper oss att utveckla vår verksamhet.

• Marita P

2019-09-18

Marita P skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Begravning av min syster,väldigt proffsigt och medkännande personal.Kände mig trygg med deras arbete.Utmärkt Läs mer
  • 2019-09-02

Anette E skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Vi har blivit otroligt bra bemött av Johanna som ordnade med vår mammas begravning Läs mer
  • 2019-07-20

Björn N skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Korrekt uppträdande och sakliga i sitt ämbete. Lätt att få kontakt med vid frågor. Läs mer
  • 2019-07-17

Eva H skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Mycket professionellt och vänligt bemötande i samband med förberedelser inför min mors begravning Läs mer
  • 2019-07-06

Olle H skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Mycket bra bemötande och service i samband med urnnedsättning av vår far. Läs mer
  • 2019-06-23

Elisabet L skrev om Gävle Begravningsbyrå
    hjälp med begravning. Jag har blivit mycket väl bemött. Mina förväntningar har uppfyllts på det sätt jag önskat Läs mer
  • 2019-06-12

Monika B skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Representanten vid Gävle begravningsbyrå var glad, trevlig, hjälpsam och tillmötesgående vid mina kontakter med henne, inför min fars begravning. Läs mer

Ulf C skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Allt var bra. Dock är fördröjningen av boutredningen ett jätteminus. Läs mer

Anne-Christine L skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Beställde en begravning och blev mycket väl bemött. Mina förväntningar har överträffats.
    Kan mycket väl rekommendera Gävle begravningsbyrå. Tack Läs mer

Kerstin W skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Är mycket nöjd! Fint bemötande och bra service. Fick alla våra önskningar tillgodosedda fullt ut Läs mer
  • Rose K

2019-06-03

Rose K skrev om Gävle Begravningsbyrå
    Tusen tack för ert vördsamma sätt ni hjälpt oss och de våra som lämnat oss! Läs mer

Ruddammsgatan 35, 803 11 Gävle