Gbg Direktflytt AB

• Reco tipsar!
    Guldhedens Flyttexpress
    4.7 / 5 i betyg — 414 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Min man och jag är enormt nöjda med Guldhedens. Vi har ingenting att klaga på. Perfekt information fr.o.m det första telefonsamtalet. Sna"
    Elisabeth V
  • 2020-08-22

SELMA M skrev om Gbg Direktflytt AB
    Tyvärr så var de mer än 5 timmar försenade. Det lovades att det skulle komma tre personer som skulle bära alla lådor osv. Det kom 2 personer. Killarna som kom gjorde så gott de kunde men deras planerare eller chef gjorde ett uruselt jobb. De var oärliga gällande försening. Vi hade packat allt och hade ingenstans att ta vägen, fick snällt vänta på de efter att ha ringt otaliga gånger och undrat över var de var. Fick olika besked hela tiden samt olika ursäkter varför de var sena. Deras chef hade mage om att begära att vi skulle betala mer än vad vi kom överens om trots alla misstag de gjort. Informerade de från början om hur många saker vi hade, ingen överraskning där. Flytten höll på till kl. 03.00 på morgonen. De skulle ha kommit kl. 14.00 men kom vid 19.00 tiden. Min sambo och pappa gjorde halva jobbet trots att vi betalat just för bärhjälp. De två killarna som var på plats gjorde så gott som de kunde men firman i sig är oseriös. De är opålitliga, tyvärr.
    Skulle aldrig rekommendera Direktflytt AB. Läs mer