Ghp Stockholm Spine Center AB

2.4

8 omdömen om Ghp Stockholm Spine Center AB

Elizabeta V
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

BÄSTA STÄLLET ATT GÅ TILL OM MAN VILL TRÄFFA EN VÄGG :-) HUR I HLVT HAR DESSA "VÄGGAR" SITT JOBB HÄR?!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Alejandra V
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

Värsta jag varit med om. Dåligt bemötande av läkaren. Läkaren hade inte tid att lysna på vad jag hade för besvär och avbröt mig när jag försökte förklara. Till slut reste jag mig upp och gick därifrån. Mark, Jag förstår verkligen inte varför du blev läkare eller hur det är möjligt att du fått en examen innom läkaryrket. Kanske du borde satsat på mekaniker i stället. Värsta bemötandet någonsin, jg har fortfarande ont och är sjukskriven nu, Tack Mark och Spine Center :(

PER N
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

efter fått min operation inställd 3 veckor innan operationen p.g.a av corona (det köper jag lätt) fick jag nu vänta och vänta till slut kontaktade jag Stockholm Spine center och Marie Bygden (väldigt trevlig och sympatisk) för att se vad som händer, om dom börjat öppna upp igen.... får då reda på att Svante Berg (ensam i Sverige att göra denna operation) har slutat och flyttat sin verksamhet till Regions sjukhuset i Linköping (vilket visade sig inte vara sant, Linköping hade ingen aning vad Stockholm Spine Center pratade...

Claes Olof P
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

De var det värsta jag varit med om på länge! Jag läste på deras hemsida om att deras fantastiska resurser när det gäller ryggproblem. Men är jag inkom med svar på deras enkät, efter läkarremiss och mycket aktuell MR-skanning på NKS, så vick jag meddelande om att de på grund av min ålder (74 år) inte kunde ge mig någon rehabilitering av mina bestående och svåra ryggsmärtor sedan en tre månader gammal fallolycka i hemmet. Inte någonstans på deras hemsida framgår att man inte får vara äldre än 65 år för att bli rehabiliterad! Jag känner mig helt lurad!

Marie P
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

Ett speciellt tack riktat till Dr Svante Berg som svarade snabbare än vinden.... Det inger seriositet, skicklighet och hopp hos en "trött" patient som valsat runt....kram till er alla tills vi hörs vidare// Marie Persson

Olga K
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

Dr Jan Widman hade opererat min diskbråck. Bästa doktorn. All personal som jobbat under den tiden jag varit på sjukhuset var super snäll och hjälpsamm. Ingen obehag lr irritation hade jag känt. Tusen tack allihopa. Jag är verkligen tacksam för att ni finns. Mvh Olga

Lena M
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

Jag vill VARNA för Illias Nikolaidis, tidigare neurokirurg på KS Solna,som tyvärr kommit till Spine Center Löwenströmska. Han "missade" för över ett år sedan att skicka mig på magnetkamera vilket nu gjort att min nacke enligt senaste röntgen i år nu visat sig vara så kraftigt skadad som jag befarade. Ett års lidande pga en trött och slarvig neurokirurg. Synd att Spine Center fått in denna neurokirurg, som annars har ett mycket högt betyg och har haft otroligt skickliga neurokirurger. Så ni som ska opereras, försök se till...

Richard B och Milla gillar detta
Lill T
Skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB

Jag ska till Stockholm Spine Center efter remiss från Ak, Uppsala.Jag kan bara betygsätta bemötandet och ett mkt kort vänte tid! Tidigare varit i Linköpinings un,sjukhus. Efter 15 år står hela mitt liv i S C. För ingen har gjort annat än lovat operation. Men inte gjort ngn. Så efter mitt besök och med stor förhoppning äntligen en lyckad operation. Ska jag skriva igen,om mitt liv som kanske inte är liggande längre! L.T.