Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Upplands Väsby Ghp Stockholm Spine Center AB

Ghp Stockholm Spine Center AB

Löwenströmska Sjukhuset, 194 89 Upplands väsby — Visa karta

Hammarby Allé 32, 12061, STOCKHOLM
Wedin & Söderberg
Christina W:
Är mycket nöjd med mina nya glasögon, som jag provade ut efter grå starroperation, då även mycket av min närsynthet togs bort. Första gången...

Läs vad 2 kunder tycker om Ghp Stockholm Spine Center AB

• Lena M
    Lena M skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB
    Jag vill VARNA för Illias Nikolaidis, tidigare neurokirurg på KS Solna,som tyvärr kommit till Spine Center Löwenströmska. Han "missade" för över ett år sedan att skicka mig på magnetkamera vilket nu gjort att min nacke enligt senaste röntgen i år nu visat sig vara så kraftigt skadad som jag befarade. Ett års lidande pga en trött och slarvig neurokirurg. Synd att Spine Center fått in denna neurokirurg, som annars har ett mycket högt betyg och har haft otroligt skickliga neurokirurger. Så ni som ska opereras, försök se till att denna person inte blir den som ska skära i er!. Synd att man inte bor i USA, då hade han inte haft sitt arbete kvar! Har nu anmält läkaren till Patientskadeförsäkringen, tyvärr ger det inte mig den ekonomiska ersättning för ett helt års lidande. Men hoppas nånstans att hans "rykte" och denna anmälan leder till att Spine Center ser upp.Kan berätta att Nikolaidis opererat mig en gång för diskbråck i nacken, han upplyste mig innan operation att han hade flera års erfarenhet, vilket inte var sant. Enligt Socialstyrelsen blev han legitimerad neurokirurg år 2009. Varning för hans slarv med diverse komplikationer som följd.
  • Lill T
    Lill T skrev om Ghp Stockholm Spine Center AB
    Jag ska till Stockholm Spine Center efter remiss från Ak, Uppsala.Jag kan bara betygsätta bemötandet och ett mkt kort vänte tid! Tidigare varit i Linköpinings un,sjukhus. Efter 15 år står hela mitt liv i S C. För ingen har gjort annat än lovat operation. Men inte gjort ngn. Så efter mitt besök och med stor förhoppning äntligen en lyckad operation. Ska jag skriva igen,om mitt liv som kanske inte är liggande längre! L.T.

Löwenströmska Sjukhuset, 194 89 Upplands väsby