Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Gina Tricot AB, Gina Tricot Sergels Torg

Gina Tricot AB, Gina Tricot Sergels Torg

Sveavägen 4, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Gina Tricot AB, Gina Tricot Sergels Torg

• Jenny R
    Jenny R skrev om Gina Tricot AB, Gina Tricot Sergels Torg
    Att kliva in i den här butiken får vilket lagerutrymme att verka skinande blankt! Det är så smutsigt på golvet att jag inte vågade ta mig skorna i provhytten. Jag fick istället så på stolen för att prova en klänning. För att ställa ner fossingarna på det där dammiga och smutsiga golvet fanns ju bara inte. Personalen är virrig. När jag höll på att betala kom "chefen" och pratade med tjejen i kassan ang. om hon kunde jobba dagen därpå, oproffsigt. Hon glömde därför en del mina varor som jag lagt på disken, något jag kom på försent. Nä surt sa räven!
  • Elina E
    Elina E skrev om Gina Tricot AB, Gina Tricot Sergels Torg
    Den här Gina Tricot-butiken tycker jag om. De har bra priser, bra läge och man kommer in från två olika håll i butiken. Jag tycker mycket om Gina Tricots kläder och nu har de ju även öppnat en webbutik. Perfekt om man inte kan ta sig till butiken själv.

Sveavägen 4, 111 57 Stockholm