Skrev om
Gint Målare
Gintaras Målare har varit hos oss på Herresta Lada och målat i två omgångar i år - lador i falurött och vitt runt fönster och knutar, samt lagat det som behövdes. Vi är fantastiskt nöjda! Dom har varit 2-3 st så det har gjorts snabbt och effektivt men samtidigt noggrannt. Gintaras själv är en mycket trevlig person, glad och positiv - ingenting är omöjligt! Och han är framförallt en väldigt duktig yrkesman som verkligen är noggrann och kommunicerar vad han gör. Vi vill varmt rekommendera honom och kommer själva anlita honom igen nästa säsong 👍🏽😊!