Ginza AB

Fåglum, 465 96 Nossebro — Visa karta

Läs vad 24 kunder tycker om Ginza AB

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Ginza AB
    Köp ej Ack Värmland säsong 2 på DVD. Beställde och fick ett ex som hackar, fick en ny som hackar på samma ställen ! Gäller antagligen många fler än dessa. Fick tillbaks pengar för skivan men ej för frakten. Nu blir det cdon framöver. Läs mer
  • Ama R
    Ama R skrev om Ginza AB
    SÄMSTA SKITFÖRETAGET.
    JÄKLIGT DÅLIGT service och ett företag som verkligen SKITER i sina kunder och försöker lura de. Har beställt saker men inte fått det sms och nu vill de ha MER ÄN VAD HELA SKITEN KOSTAR i "krav" för att paketet har kommit tillbaka! Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Ginza AB
    lurar köpare. Beställde och betalde en film och får fel. Efter mycket diskussioner med kundtjänst skickar jag tillbaka den och får en bekräftelse på att de skickar rätt film. MEN bara om jag betalar dubbelt så mycket!!!
    Skitdålig service och inte en ursäkt !!!! Läs mer
  • Iggy K
    Iggy K skrev om Ginza AB
    Har ganska dålig koll på sitt sortiment. Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Ginza AB
    Vedervärdigt företag. Undvik som pesten. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Ginza AB
    Brukar beställa via deras hemsida, har alltid fått paketen i tid och rätt leverans. Nöjd kund! Läs mer
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Ginza AB
    Ginza är väl bra om man ska ha något som finns i lager. Däremot kan jag inte förstå varför dom saluför skivor som egentligen inte går att få tag på hos skivbolaget sedan många år eller någon annanstans eller att dom skriver att skivan är utgången när den i högsta grad går att få tag på hos bolaget. Knepigt tycker jag. Ett plus dock är att man köpa på faktura vilket inte cdon accepterar. Läs mer
  • Tim V
    Tim V skrev om Ginza AB
    Ginza är alltid förstahandsvalet när det kommer till beställning av musik och film. Gillar att katalogen fortfarande ges ut, fastän allt finns listat på webbplatsen.

Det har hänt mer än en gång att t.ex. fodral har varit skadade, eller att skivor har varit repiga, men det har aldrig varit några som helst problem med returnering/ersättning. Första gången jag behövde returnera ett par skivor, blev jag tillsagd att skicka tillbaks dem i ett helt vanligt kuvert tillsammans med en lapp på vilken jag skulle skriva exakt vad som var fel, och vad jag ville ha för ersättningsprodukt(er). Två dagar senare hade jag nya exemplar. Precis så enkelt ska det vara! I och med att de sköter den biten så bra, vill jag faktiskt inte ge mindre än en femma i betyg. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • rolf h
    rolf h skrev om Ginza AB
    Har handlat hos ginza i mer än 20 år, och visst har det blivit ett par små misstag, men det har aldrig varit något problem att få rättelse. Så jag är mycket nöjd med att det fortfarande finns några seriösa företag kvar, som bryr sig om sina kunder. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Ginza AB
    Brukar beställa filmer härifrån och de är helt ok, har en hel del bra priser dock är inte utbudet det största som finns. Men en väldigt trevlig och bra kundtjänst som alltid är väldigt hjälpsamma. Läs mer
  • Markus K
    Markus K skrev om Ginza AB
    Har aldrig strulat med detta företaget. Har det mesta till bra priser och levererar i tid. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Ginza AB
    Har beställt mycket från ginza genom åren.
    Snabba leveranser är ett varumärke.

Har aldrig varit med om något strul. Läs mer
  • Banesa M
    Banesa M skrev om Ginza AB
    Ginza gör det härligt att beställa hem varor! Snabbt, enkelt och med stort utbud - sicken mästerplan för att attrahera musikälskare!! Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Ginza AB
    Ginza är en väldigt bra shopping-sida på internet som jag använt flera gånger för att köpa hem musik och tv-spel. Bra priser, snabb leveranstid och trevlig personal. Läs mer
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Ginza AB
    Siujperbra hemsida.
    Trevlig personal.
    Toppenutbud.
    Bra priser. Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Ginza AB
    Jag brukar undvika att handla varor på internet men Ginzas internetbutik tycker jag är helt suverän. Utbudet är väldigt stort och det är lätt att hitta om man vet vad man vill ha. Leveranstiden är normalt 3-4 dagar om allt finns i lager, vilket jag tycker är helt okej. Priserna är också helt okej, tycker jag. Om varan är helt nyutkommen är det ofta samma pris som i vanliga affärer, men är man ute efter lite äldre spel eller filmer så kan man göra riktiga fynd. Läs mer
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Ginza AB
    Ginza är enligt mitt tycke den mest pålitliga svenska internetbutiken när det gäller musik, film, spel, böcker, hemelektronik m.m. Jag brukar själv beställa där ungefär var 3:e månad och dem har ett väldigt brett sortiment. Passa på att fynda när Ginza har deras realisation som dem har några gånger per år. Där har jag gjort riktigt fynd! Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Ginza AB
    Ginza har bra utbud, och bra leveranser. Trevligt är det oxå att besöka dem påplats..=) Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Ginza AB
    Ska man beställa musik och film från nätet kan man med fördel göra det från Ginza. Jag har gjort det ett par gånger och det har alltid funkat fint. De har ett stort och brett sortiment både med det allra nyaste som ligger på topplistan men också lite äldre musik och filmer som man oftast kan fynda till riktigt bra priser. Har man tur finns någon rabattkod tillgänglig så att man får lite rabatt eller slipper betala frakt. Ginza är annars enkelt och smidigt och paketet kom efter bara några dagar. Rekomenderas! Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Ginza AB
    Förut beställde jag alltid från Ginza men har nu gått över mer och mer till CDON. Tycker att Ginzas hemsida blivit väldigt väldigt svårnavigerad och mycket sämre än förut. Dock blir väl utbudet bättre, och katalogerna är alltid spännande att titta i. Min erfarenhet av Ginza är att beställningarna kommer i tid och utan krångel. Rekommenderas! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Ginza AB
    Minns som igår lyckan av när Ginzas katalog kom i posten. Detta var innan jag hade internet. Sedan har det gått att följa utvecklingen. Hur Ginzas sortiment utökats inom både musik och film. Ginza har bra priser. Finns många internet butiker med samma inriktning. Finns inte så mkt att beskriva. Ginza får helt enkelt "4/5 recos". Finns inget direkt dåligt att säga, men alltid utrymme för förbättring. Läs mer
    Kerstin A gillar detta
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Ginza AB
    När man var yngre så shoppade jag som en galning från Ginza. Jag beställde jämt och ständigt och det är faktistk ett riktigt bra företag som har bra saker. Innan när man bara hade den där katalogen med så mycket itlar så man blev snurrig, så glodde man ändå igenom den. Man upptäckte även en massa ny musik hela tiden, då man köpte hem sånna extra billiga singlar i mängder, mest för att det var spännande. Jag har alltid haft ett gott öga till Ginza och deras sortiment! Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Ginza AB
    Stort utbud av det mesta! Bland annat musik, film, fotoframkallning och hemelektronik. Det jag har beställt från företaget är musik och det har fungerat riktigt smidigt varendra gång. Snabb leverans utan krångel, direkt till adressen eller till mitt postombud. Ginza har ny musik och det uppdateras dagligen, jag skulle säga att Ginza och CdOn.se är likvärdiga. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Ginza AB
    Ginza är en utmärkt e-handelsplats för att köpa CD och DVD. Ett ganska bra utbud och snabba och säkra leveranser. Webbplatsen tillhör inte världens snyggaste och är lite svårnavigerad men trots det går det att hitta mer saker att köpa än vad plånboken egentligen vill. Läs mer