Gofab Fastighetsbyrå Orust

Gofab Fastighetsbyrå Orust

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå Orust!

Vi har sedan 1990 varit en marknadsledande fastighetsbyrå på Västkusten.

Vi är alla auktoriserade mäklare med över 200 års samlad erfarenhet av mäkleri. Ingen affär är för stor eller för liten för oss. Är du ute efter att sälja din bostad eller letar du efter ett nytt hem? Oavsett vilket så finns våra professionella mäklare snabbt till hands.

Vill du dessutom veta hur mycket din bostad är värd kan du enkelt be om en fri värdering här ovan. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 680 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå Orust 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-09-16
    Vi fick ett bra bemötande av Karin.
    Vi ville ha svar på våra frågor, och det fick vi.
    Vi är nöjda.
    Tusen tack för ert fina omdömen, jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-09-15
    Marcus visade snabbt ett starkt engagemang vilket gjorde att vi fick ett stort förtroende för honom och hans sätt att driva försäljningen av vår lägenhet. Det visade sig också i att resultatet överträffade våra förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-09-14
    Proffsigt bemötande, tydlig och rak kommunikation.
    Kändes väldigt tryggt att sälja med Karin och uppskattade hur hon hela tiden höll oss uppdaterade om alla skeenden i försäljningen från start till slut.
    Tack för era fina ord, var roligt att få vara er behjälplig med försäljningen! Karin Andersson
    2021-09-14
    Kunnig, trevlig, och snabb! Vi är jättenöjda.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Karin Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-09-13
    Mäklare Peter Oskarsson,
    Proffsig, Intresserad, Tack! för Återkoppling, Ger Svar på frågor genom sin kunnighet och återkommer snarast med svar. Återkommer snabbt med svar efter us med Byggaren Hansson & Söner. PO är lyssnare och ger goda råd i fakta.
    Ja! PO motsvarar mer därtill, de förväntningar i sin yrkeskunskap som jag hade från start. PO är proffs, Bästa Mäklare! för Köparen.

Stort Tack! Med vänlig hälsning! Kerstin Fredling
    Lgh 3543, Hus E Brygghusen Kajen Skärhamn
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2021-09-08
    Mycket professionally och effektivl
    • Hällebol
    2021-09-07
    Hej!
    Jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Karin hörde ofta av sig och uppdaterade mig hela tiden, vilket är väldigt viktigt för säljaren.
    Dessutom är Karin en härlig person som man lätt får kontakt med.
    Tusen tack för det fina omdömet, det värmer! Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-08-30
    Informativ, tydlig, proffesionell och stöttande 😊
    Tusen tack för ert fina betyg, var oerhört trevligt att få vara er behjälplig med försäljningen. Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-29
    Peter är en mycket trevlig person som har gjort ett jättebra jobb med försäljningen av min bostad. Han har hela tiden varit mycket aktiv och hållit kontakt via telefon eller sms för att uppdatera i processen. Jag rekommenderar gärna Peter o Gofab till de jag känner som går i sälj eller köptankar. Vh Kristina Östelind
    2021-08-28
    Kent kan vi varmt rekommendera. En mäklare som är professionell i sitt yrkesutövande. Han är alltid positiv, lyssnar in, är tillgänglig och återmatar under resans gång. Kan inte bli annat betyg än 5 av 5.
    Tack för allt Kent.😎
    Jane och Jörgen
    Hej, Tack så jättemycket! Det känns väldigt bra att ni är riktigt nöjda! :) Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Töllås
    2021-08-18
    Thomas har varit mycket tillmötesgående mot oss när vi kom in sent i processen.
    Kunde varit lite mer påläst om tomtgränserna i vårt fall.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-16
    Professionellt och positivt bemötande.
    Fick den information vi behövde.
  • köpte sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-14
    Kunnig, serviceminded och lösningsorienterad
  • sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-14
    Blev väldigt bra bemött av Markus.
  • sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-12
    Allt har fungerat bra så långt, men vi är inte klara med allt.
    Men så här långt OK
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-12
    Tydlig och rak kommunikation, mäklare påläst i fastighet och gav svar på funderingar.
  • köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-08-05
    Riktigt bra bemötande.
    saklig information.
    Tusen tack för ert fina betyg, vi ses i området framöver! Karin Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2021-08-04
    Bra och korrekt. Men framförallt snabbt trots helg.
  • Andreas H
    2021-07-31
    Vi fick ett Riktigt bra bemötande utav Thomas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-07-30
    Markus gav redan vid första träffen ett seriöst intryck. Han är enligt vårt sätt att se en person som är kunnig i sitt yrke, lyhörd, samarbetsvillig och ger ett ärligt och sympatiskt intryck. Vi är mycket nöjda med hans sätt att sköta vår försäljning av fastigheten. Vi kommer att rekommendera Markus om någon av våra bekanta står inför en fastighetsförsäljning!
    2021-07-28
    En riktigt trevlig mäklare. Vi är supernöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Kungälv-Ytterby
    2021-07-20
    Kanonbra service, åtekoppling, snabb, trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Norum
    2021-07-19
    Väldigt bra bemött och hjälpsam! 😊
    2021-07-12
    Som återkommande kund hos Kent kn man inte vara annat än nöjd!
    • Bokenäset
    2021-07-08
    Inte krånglig och inte för "på".
  • köpte en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Spekeröd-Ucklum
    2021-07-05
    Mäklaren var professionell och mycket erfaren.
  • sålde sin bostad med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Västra Mark
    2021-07-02
    Bara +++
    Trevlig
    Utmärkt
    Bra som mäklare
    Uppmärksam
    Bara ++
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2021-07-02
    Mycket trevligt samt kunnig fick alltid samma svar på de frågor som jag ställde.

Birgitta Karlbrink
    • Hallerna
    2021-07-01
    Kunnigt, proffsigt bemötande och engagemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-26
    Mycket lugn och seriös, lyssnade in, trevlig,
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-26
    Marcus Berg har de fina egenskaperna ödmjukhet och respekt för andra De egenskaperna kommer han att ha användning för hela livet.Som mäklare där vi mött honom utnyttjade han hela registret.Tilläggas kan hans glädje och noggrannhet inför uppgiften. En viktig detalj den omedelbara kontakten per telefon . Lugn och saklig.

Elisabeth och Hans Gråberg
    2021-06-26
    Väldigt proffsigt bemötande, stort kundengagemang och gedigen kunskap. Inspirerande och positiv, Karin levererade ett toppklass service och engagemang genom helas köpprocessen.Karin får vara starkaste rekommendationer då vi vet att kommade kunder kommer att få en lika positiv erfarenhet som vid fick.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Vi ses i området framöver, skall bli roligt att följa byggnationen! Karin Andersson
  • Eva Kristina L
    sålde en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Långelanda
    2021-06-25
    En vänlig, trevlig man som informerade under hand och gjorde ett gott jobb på kort tid.
    • Myckleby
    2021-06-23
    Trevligt och korrekt sätt. Allt fungerade smidigt och proffsigt.
    Fick en fin kontakt med mäklaren och kände förtroende för henne.
    Tack Tarja, hoppas du trivs fint i ditt nya sommarhus! Karin Andersson
    • Myckleby
    2021-06-23
    Jag fick förtroende för Karin redan vid vårt första möte.
    Hon överträffade mina förväntningar.
    Allting har känts jätte tryggt och proffesionellt. Karin är underbar.
    Tusen tack för ert fina omdöme, var oerhört trevligt att vara dig behjälplig med försäljningen! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Ucklum
    2021-06-22
    Bra bemötande, kunnig och trevlig.
    Kunde svara på våra frågor och var väl förberedd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Rönnäng
    2021-06-21
    Markus upplevdes som attt han var lika mycket på säljaren sida som på min, som köpare. Han var tillmötesgående, visade respekt och ville göra en bra affär där alla blev nöjda.
  • sålde en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-18
    En mäklare skall ha många olika kvaliteter som kunskap om marknaden, lokalkännedom, social kompetens samt god yrkeskompetens.
    Dessa tycker jag stämmer bra överens med Markus.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Spekeröd-Ucklum
    2021-06-16
    Engagerad och snabb! På kort tid bokades både konsultation med stylist och fotograf in. Annons lades ut och visningar genomfördes på löpande band utifrån spekulanters önskningar. Smidigt!
    Inom 2 veckor var försäljningen i hamn.
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Morlanda
    2021-06-16
    Har inga klagomål. Det har gott smärtfritt hittils
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-16
    Utmärkt bemötande, proffsigt utfört arbete med bra ekonomiskt utfall.
    Vi rekommenderarl andra säljare att kontakta Gofab vid nästa fastighetsförsäljning.
  • köpte sin bostad med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2021-06-15
    Intresserad och hjälpsam vid köpet, återkopplade snabbt
    • Morlanda
    2021-06-14
    Allt gick enligt förväntan dvs. bra och proffsigt.
    • Torsby
    2021-06-13
    Snabb och hjälpsam, kompetent och tillförlitlig
  • Andreas V
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Röra
    2021-06-11
    Trevlig och trovärdig mäklare
    2021-06-11
    Alltid loka trevlig, härligt bemötande, känns tryggt att ha Kent som mäklare👌
    Tack så mycket Laila! Det gäller även er skall ni veta :) vi ses snart igen! Mvh/Kent Kent Olsson
    • Torsby
    2021-06-09
    Vid köp av lägenhet fick vi hjälp av Katarina som vi upplever som en kunnig och ytterst service mind mäklare! Vi fick snabba svar på alla förfrågningar, även kvällstid och helger, helt oförväntad.
    Hennes erfarenhet kännetecknar arbetet genom hela processen.
    • Stala
    2021-06-09
    Jag har bara positiva saker att säga om Thomas,från första mötet och hela vägen tills huset var sålt. Trevlig,kunnig,proffsig.. Jag är helnöjd.
    2021-06-08
    Köpt ett hus på Källstången av Katarina.
    Mycket proffsig, trevlig och lätt att få tag på. Allt löste sig smidigt och jag önskar inget mer av en mäklare!
    • Kville
    2021-06-07
    Rak snabba svar hög intrigretet kunnig proffsig påläst
    Tusen tack för ert fina omdöme, hoppas ni haft en härlig sommar i ert nya hus! Karin Andersson