Gofab Fastighetsbyrå Orust

Gofab Fastighetsbyrå Orust

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå Orust!

Vi har sedan 1990 varit en marknadsledande fastighetsbyrå på Västkusten.

Vi är alla auktoriserade mäklare med över 200 års samlad erfarenhet av mäkleri. Ingen affär är för stor eller för liten för oss. Är du ute efter att sälja din bostad eller letar du efter ett nytt hem? Oavsett vilket så finns våra professionella mäklare snabbt till hands.

Vill du dessutom veta hur mycket din bostad är värd kan du enkelt be om en fri värdering här ovan. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 839 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå Orust 2

• sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-09-23 Verifierad kund
    Toppen ! Bra bemötande och återkoppling
  • sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-09-22 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare som verkligen jobbar för dig! Mycket nöjd.
    Tack så mycket Christian! Härligt att höra att ni är nöjda. Vi ses säkert framöver :)
    Mvh/Kent
    Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig och personlig.

Han känns personlig och är enkel att ha att göra med
    Tack för feedback Richard.
    Hoppas allt blir bra lagom till hummerfisket.
    • Fuxerna-Åsbräcka
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande både på plats och i telefon. Svarar på alla frågor och är alltid tillgänglig.
    Tack så mycket för din feedback Nathalie.
    Det kommer bli perfekt för er att komma in i huset i Lilla Edet och sätta er prägel på det.

Lycka till.
    Martin Johansson Prenninge
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Stora Hasselön
    2022-09-14 Verifierad kund
    Professionell
    Trevligt bemötande
    Flexibel
    Lätt att få tag på
    Ordning och reda
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Svenneby
    2022-09-11 Verifierad kund
    Karin har varit helt fantastisk genom hela processen. Otroligt kompetent och driven, och med tydlig och bra kommunikation har hon sett till att hjälpa oss på bästa sätt med vår affär. Dessutom är hon både ödmjuk och väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Karin!
    Tack för ert fina omdöme, har varit trevligt att få vara er behjälplig! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Spekeröd-Ucklum
    2022-09-11 Verifierad kund
    Hon gav oss en visning innan vi åkte till Spanien, vilket ledde till att vi fick huset vi ville ha. Proffsig och duktig på sitt jobb! Tummarna upp!!
    Tack för fint betyg, njut av semestern! Karin Andersson
    • Svenneby
    2022-09-10 Verifierad kund
    Dyktig, informativ, løsningsorientert, behagelig og veldig positiv.
    Tack för fint omdöme, har varit trevligt att få vara er behjälplig. Karin Andersson
  • Peter B
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jag har fullt förtroende för Katarina. Hon har haft hand om två försäljningar för mig och jag är helnöjd. Hon responderade snabbt även då hon var på semester! Högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Kville
    2022-09-05 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Peter, som levde upp till våra förväntning på hur vi som köpare vill bli bemötta.

Topnotch!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och tydliga svar på frågor.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande, kan rekommendera Peter som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-08-21 Verifierad kund
    Dyktig, lett og samarbeide med, engasjert og hyggelig!
    Tack så mycket för feedback Öystein.
    Väldigt trevligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Ha en go tur i Italien.

• sålde en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-08-19 Verifierad kund
    Markus har genomfört 3 försäljningar, 1 sommarhus och två tomter med byggrätt på Tjörn.
    Markus har ett stort närverk, lokalkännedom och ett professionellt agerande till oss som säljare.
    Realistisik förväntning på prisnivå och försäljningstid, god kommunikation och uppföljning.

Efter försäljningen har vin-vin situation skapats dvs både säljare och köpare är nöjda. Detta har borgat för att det varit självklart att återvända till Markus för nästa uppdrag.
    Tack, Göran.
    Och tack för det fortsatta förtroendet.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och mycket bra hanterat i en krånglig situation. Vi är mycket nöjda!!
    Tack så mycket för feedback Joakim och tack för den öppna och härliga kommunikationen under budgivningen och vid kontraktsskrivningen.

2022-08-17 Verifierad kund
    Martin har ett proffsigt sätt att bemöta sina affärsrelationer
    och han var ett rent nöje att jobba med.
    Affären gick snabbt och lätt utan att man upplevde något som helst slarv eller genvägar.
    Tack så mycket för förtroendet och din feedback Lars
    Hoppas att allt går bra i Motala. 😊

Hälsa familjen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Trevlig och effektiv.
    Tack så mycket för feedback Alf.
    Hoppas ni trivs i nya huset.
    Mvh Martin
    2022-08-16 Verifierad kund
    Martin var lyhörd och kom med många förslag.
    Martin uppfyllde förväntningarna och det hela gick snabbt och smidigt.
    Tack så mycket för feedback Johan, och tack för förtroendet att få förmedla ert fina hus.

Martin Johansson Prenninge
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-08-12 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med o sakligt bemötande angående ett köp
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2022-08-08 Verifierad kund
    Hon kändes pålitlig korret och lätt och få tag i då vi behövde fråga henne om uppgifter.

Har levererat det vi har kunnat förväntade oss på ett korret sänt.
    Tyvärr så blev det strul med uppkoppling mot tambur på grund av semester överlämningen inte hade fungerat att ge behörighet i dataprogrammet, men tur att Katarina var hemma och kunde koppla upp sig. Så vi kan rekommendera Katarina J
    • Hisings backa
    2022-08-06 Verifierad kund
    Trevlig,kunnig och bra.Har bra koll på prisläge
    • Långelanda
    2022-08-06 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att få kontakt med.
    Noggrann och saklig.
    Tack så mycket för feedback Britt.
    Vi har ju massvis med roliga saker framför oss, jag känner mig väldigt stolt och glad över att hjälpa till på er andra fastighet också.

Tack för ert förtroende
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från mäklaren. Snabb och effektiv affär.
    Tack så mycket för feedback Barbro.

Hoppas ni har det bra nere i Ängeviken och att ni får se många båtar gå igenom köksfönstret i dag på Tjörn Runt:))

Martin Johansson Prenninge
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-08-04 Verifierad kund
    Martin var lyhörd intresserad och mycket insatt i marknaden han jobbar på. Lätt att nå och återkopplade alltid enligt överenskommelse samt höll oss hela tiden uppdaterade på vad som hände.
    Stort tack för din feedback Peter.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till med er försäljning.
    Känner mig hedrad att få chansen att förmedla lägenheten.
    Nu inväntar vi bara tillträdet och slutbesiktning så blir det pricken över i:et.

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-24 Verifierad kund
    Peter har kompetens och har god personkännedom. Peter har dessutom utmärkt god kännedom om vårt närområde där vi bor och har tillsammans med sina medarbetare funnit en bra köpare.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Allt gick bra och smidigt med Markus.
    Tack för ert omdöme, Johan. Hoppas ni skall trivas när ni kommer på plats! Markus Berg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Tack, Christian. Vi hörs snart igen. Markus Berg
    • Myckleby
    2022-07-16 Verifierad kund
    Mycket Kunnig, förtroendeingivande, snabb,lugn. Rekommenderar honom gärna.
    • Myckleby
    2022-07-10 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött, väldigt proffsigt
    mycket bra förberedelser av Karin. och slutpriset över förväntan
    Karin skötte allt perfekt
    Tusen tack för fint betyg, hoppas ni har haft en härlig sommar! Karin Andersson
  • sålde sin bostad med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Har inget att anmärka
    Hej, tack för omdömet, det skall bli kul att följa dina nya projekt. Ha en fin sommar! Peter Karlsson
    2022-07-01 Verifierad kund
    Skicka ut den här enkäten efter det att hela affären är klar :)

Annars är vi helt nöjda
    Hej Nadja
    Det skall jag tänka på. Hoppas ni skall trivas på ert nya ställe!
    2022-06-29 Verifierad kund
    En riktigt bra upplevelse! Saklig, snabb, effektiv och samtidigt lyhörd och bra på återkoppling och kommunikation. Pluspoäng för sista trevliga gesten med blommor åt både köpare och säljare -en fin detalj. Vi är båda jättenöjda och önskar Markus allt gott.
    Inger Melin 29/6 2022
    Så roligt Inger att ni upplevt processen så bra! Jag tackar igen för förtroendet. Det var ett fantastiskt ställe att förmedla. Ha nu en härlig sommar! Markus Berg
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-06-27 Verifierad kund
    Peter Karlsson har på utmärkt sätt arbetat med försäljningen av mitt hus. Jag har hela tiden känt mig trygg och att jag fått all den hjälp jag önskat .
    Jag är så tacksam att jag anlitade Gofab och hade turen få Peter Karlsson som min mäklare. Mvh Solveig Landberg
    Hej, tack för de fina orden och för ett trevligt samarbete. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Ha en fin sommar! Peter Karlsson
    2022-06-27 Verifierad kund
    Peter var alltid vänlig och trevlig, lätt att få kontakt med. Han hade stor kunskap om området min nya bostad ligger i, vilket var viktigt för mig.
    Hej, hoppas du trivs i din nya lägenhet och att du har hunnit utforska den finna omgivningen i området. Tack för det fina omdömet. Ha en fin sommar så ses vi säkerligen fler ggr på stranden! Peter Karlsson
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bemötandet från Katarina var professionellt och trevligt.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, oftast tillgänglig
    Tack för feedbacken, Kennet. Hör av er om det skulle vara något innan tillträdet. Markus Berg
    • Jörlanda
    2022-06-21 Verifierad kund
    Proffesionell, och mycket trevlig.
    Värdering stämde bra med slutpris.
    Tack för ert fina omdöme, ha en riktigt trevlig midsommar nu! Karin Andersson
    Väldigt trevligt bemötande ,, mycket kunnig ,
    Tack för ert omdöme, Marita. Nu får ni pausa och ta det lite lugnt innan flytten. Markus Berg
  • Håkan A
    sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-06-21 Verifierad kund
    Proffsigt skött hela vägen av Markus på Gofab.
    Markus motsvarade med råge våra förväntningar och lyckades lotsa igenom affären lyhört och på ett kongenialt sätt.
    Hög nivå på info och service- tät och perfekt kontakt hela vägen.
    Tack Håkan! Det har varit en rolig process och ett fantastiskt hus att förmedla. Så tack själva för förtroendet! Markus Berg
    Mycket proffsigt.
    Bör tilläggas att vi bor långt bort och inte har kunnat besöka huset vi köpt. Marcus har ordnat med digitala visningar, hjälpt oss med fullmakter och ordnat så att vi trots avstånd kunnat köpa vårt fina hus och känt oss trygga i processen.
    Rekommenderas
    Hej Elin
    Tack för det fina omdömet. Tror verkligen ni kommer trivas i huset och i området. Hör av er när ni är på plats så ordnar vi ett möte i huset.
    • Jörlanda
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och härlig tjej! Kunnig och allt vi frågade angående huset och området kunde Karin svara på. Vi är mycket nöjda!
    Tack för ert fina betyg, nu hoppas vi på en härlig varm sommar så ses vi till hösten! Karin Andersson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Rak och bra information, det ger ett starkt förtroende Katarina
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det värmer att jag uppnått det jag önskar med mitt jobb.
    Jag vill önska er allt gott i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning
    Katarina
    Katarina Johansson
    2022-06-18 Verifierad kund
    Markus Berg har gjort ett perfekt jobb!
    Lyhörd, engagerad, mycket kunnig och trevligt bemötande.
    Jag kan varmt rekommendera mäklare Markus Berg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda från början till slut med Katarinas arbete som vår mäklare.Alltid tillgänglig,lyhörd och bryr sig verkligen om sina kunder.
    Tack så mycket för det fina omdömet!
    Jag önskar er en trevlig sommar tills vi ses igen i augusti!
    Hälsningar
    Katarina
    Katarina Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-06-17 Verifierad kund
    Kent bemötte oss mycket trevligt och proffesionellt när vi var på visning. Han var mycket påläst på fastigheten och han kändes förtroendegivande. Kent var mycket hjälpsam med att ta fram all information som efterfrågades om huset.
    Kent överträffade alla våra förväntningar😊
    Han var också mycket transparent under budgivningen.
    Tack så mycket! Så kul att vi äntligen fick fram ett hus till er också och ni är såklart supervälkomna till Tjörn :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-06-17 Verifierad kund
    Proffsig och lätt att prata med.
    Trevlig
    TACK! Och ha en skön sommar :) Mvh/Kent Kent Olsson
    2022-06-15 Verifierad kund
    Marcus har varit mycket trevlig och lyhörd. Vi är mycket nöjda.
    Ulla Frederiksen
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande. Hade inga förväntningar men regelbunden kontakt gjorde att man hela tiden kände sig delaktig. Finns inget att klaga på
    2022-06-13 Verifierad kund
    Markus är bra på att hålla kontakt med kunden och gör det på ett trevligt och effektivt sätt.
    Han visar prov på bra kunskap om marknaden och att bedöma värdet även på lite udda objekt. Vi kände oss trygga med hans sätt att fånga upp våra önskemål och synpunkter och utifrån detta styra upp utgångspris och budgivning till ett mycket lyckat resultat. Vi vet att även köparen uppskattade kans arbete.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med hans insats som gjorde att vi snabbt och tryggt gick igenom denna för oss ovana och spännande process som en fastighetsförsäljning är.
    Ulla o Lars-Erik Frederiksen
  • sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Kent som mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb från början till slut.
    Hej Loota, Tack så mycket! :) Nu skall vi bara sy ihop det sista med. ;) Mvh/Kent Kent Olsson