Läs vad 578 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå Orust 2

• 2021-01-22
    Hej,
    Vi har köpt en lägenhet, mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Positivt att det alltid gick och få tag i henne. Har inget och anmärka, är väldigt nöjd!
    Mvh:

Zorab
    Zorab M
    • 78.0 m²
    • Spekeröd-Ucklum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
  • 2020-12-22
    Köpet av lägenhet gick snabbt och smidigt precis som vi önskade.
    Markus svarade snabbt på mail vid frågor.
    Han var både trevlig, hjälpsam och professionell i sitt bemötande.
    Skulle gärna anlita honom igen vid behov
    Marie M
    • 75.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-12-19
    Vi har köpt vårt första hus genom Karin och vi har känt oss väl omhändertagna genom hela processen. Vi har träffat många mäklare från flera firmor men ni på GOFAB och du Karin skall ha en stor eloge då ni slår de andra i alla kategorier, tack!

+ för snabba återkopplingar, trevligt bemötande, kunskap och intresse för oss som kund!
    Carl Otto Oliver C
    • 105.0 m²
    • Valla
    köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Tusen tack för era fina rekommendationer, det har varit skoj att få vara med på er resa med att finna ert hus. Nu ser vi framemot en härlig vår så ni kan få njuta av ert fina hus!

• 2020-12-17
    Jag har sålt hus å köpt lägenhet. Blivit mycket väl bemött och känt en trygghet i mina affärer.
    Gustaf N
    • 105.0 m²
    • Valla
    sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Tack för ditt fina omdöme! Har varit skoj att få vara dig behjälplig med försäljning av ditt hus samt köp av ditt nya boende.

• 2020-12-06
    Markus Berg is a very helpful and friendly real estate agent , with a very good action!
    Thank you very much, Markus!
    Thomas I
    köpte en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-12-02
    Vi har sålt ett en och halvplanshus med strålande havsutsikt.
    Mycket bra och trevligt bemötande. Bra beskrivningar av objektet. Vi trodde att det skulle gått lite snabbare att sälja men det berodde inte på mäklaren. Slutet gott allting gott. Bra genomgång vid kontraktskrivningen.
    Bo Gösta L
    • 151.0 m²
    • Morlanda
    sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
  • 2020-11-18
    Trevligt bemötande och bra service. En smidig och snabb affär!
    Sofia F
    • 108.0 m²
    • Torsby
    köpte sin stuga med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-11-16
    Början blev inte positiv. Missade att komma på avtalad visning. Fick påminnas. Strul med reg av vårt bud. Verkade som han var tveksam att reg budet för att inte ha ett bud till huvudvisningen. Dock har slutet varit positivt och fungerat utan anmärkning.
    Henrik F
    • 120.0 m²
  • 2020-11-12
    Gott och professionellt bemötande. Mycket nöjd.
    Katinka M
    • Röra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Det var roligt att kunna hjälpa dig att finna en bostad i Henån som du önskade. Jag hoppas att du kommer att trivas i Svängen. Tack för din fina rekommendation. Jag önskar dig en skön tid tills vi ses igen efter årsskiftet. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-11-11
    Sålt min bostadsrätt, mycket hjälpsam o enkel.
    Viktor S
    • Röra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Tack Viktor och Rebecca för att jag fick förtroendet att sälja er bostadsrätt. Det var roligt att hjälpa er och att er dröm uppfylls med ett hus. Jag önskar er lycka till och tackar för er fina rekommendation. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-11-07
    Snabb och smidig affär vid köp av fritidshus i Mollösund. Hjälpsam och tillmötesgående mäklare som ordnade affären på ett utmärkt sätt.
    Harriet R
    • 5:a
    • 98.0 m²
    • Morlanda
    Hej Harriet, Tack så mycket för din rekommendation. Snart är det dags för er att få ta över i Tången som ni längtat till så. Mvh Katarina

• 2020-11-05
    Har köpt en sommarstuga. Markus Var mycket professionell och trevlig, han var kunnig och hade en bra bemötande med oss .
    Mvh/ Laura och Peter krauss
    Laura K
    • 123.0 m²
  • 2020-11-04
    Vi har köpt ett sommarställe på Tjörn. Markus har hela tiden varit lättillgänglig, vänlig och mån av att ge oss all information vi behövde. Jag tycker att hans bemötande överträffade mina förväntningar, just för att han kändes lugn och trygg och inte det minsta 'pushig'. Vänlig och proffsig helt enkelt!
    Andrea Maria C
  • 2020-11-02
    Köpte Bostadslägenhet.
    Vi blev bemötta på bästa sätt. Bad om en tidig visning, han ordna detta och vi kunde fullfölja köpet som vi önskade.
    Uppföljning och vägledning så som man önskar helt enkelt av en mäklare.

/Henny.
    Henny K
    • 2:a
    • 60.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-11-01
    Köpt hus och i samband med det behövde min bostadsrätt säljas. Kändes självklart att använda samma mäklare vid försäljningen som vid köpet av huset. Valet av mäklare kändes enkelt då jag från början upplevde att det fanns en ärlig och enkel kommunikation. En känsla av att han arbetade för att göra det allra bästa för mig som kund, både gällande husköpet och försäljning av bostadsrätten.
    Under hela processen har upplevelsen varit att mäklaren haft en hög tillgänglighet och förmedlat ett lugn i alla de steg som tagits. Inte bara genom att förklara vad alla steg innebär, utan även genom sin fantastiskt lugna och enkla personlighet.
    Jeanette K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-10-31
    På väg att slutföra köp av Parhus i Höviksnäs.
    Mycket bra bemötande, lösningsorienterad och förtroendeingivande.
    Lätt att få kontakt med.
    Som sagt är köpet ännu ej slutfört men ser ingen anledning att tvivla på att även fortsättningen faller väl ut.
    Key S
    • 110.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej Key, Tack för de fina orden. Självklart skall vi lösa resten med på bästa sätt! Och ni är välkomna att bo på härliga Tjörn i Fina Höviksnäs nu :) Mvh/Kent

• 2020-10-30
    Bara positivt
    Tummen upp.
    Vänligt bemötande.
    Bra o väl utfört arbete.
    Anders G
    • 125.0 m²
    • Norum
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-10-29
    Hej! Kent Olsson har hjälpt oss att sälja vårt parhus. Vi har fått ett mycket bra bemötande och allt praktiskt har upplevts smidigt och professionellt. Vi kommer att varmt rekommendera Kent till släkt och vänner om de skulle vara behov av en mäklare.
    Annelie L
    • 110.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej Annelie, Tack så jättemycket för er återkoppling! känns verkligen Så bra att ni är nöjda! Nu kör vi klart allt i mål bara. Sedan hoppas jag såklart få träffa er framöver med för andra affärer såklart. :) Mvh/Kent

• 2020-10-26
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Thomas Hade en Trevlig, flexibel och tydligt hjälp.
    Kan rekommendera varmt
    Jonatan W
    • 65.0 m²
    • Myckleby
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
  • 2020-10-25
    Nu när hela affären är avklarad kan jag ge ett omdöme:
    Vi har sålt en sommarstuga på Tjörn
    Utmärkt och kompetent bemötande och information från mäklaren,
    Realistiskt upplägg från mäklaren med konkreta råd.
    Bra annonsering och väl genomförd affär.
    Vill gärna rekommendera Peter Karlsson
    Ingemar Kjellmer
    Ingemar K
    • 63.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-10-25
    Funkat fint hittills. Inget att anmärka på.
    Henrik A
    • 65.0 m²
    • Myckleby
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
  • 2020-10-19
    Vi har sålt en villa i Henån på Orust.
    Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt men ändå avslappnat sätt som vi upplevde mycket positivt. Våra förväntningar var att få sålt vårt hus snabbt och till ett bra pris, vilket vi anser uppfylldes med råge.
    Vi är i det stora hela mycket nöjda! En potentiell förbättring är att innan husvisning vara lite mer påläst gällande fastighetens, data kringliggande miljö och service ( sophantering, snöröjning etc)
    Ralf K
    Ralf K
    • 150.0 m²
    • Nävrekärr
  • 2020-10-18
    Han kändes kunnig och pålitlig så vi fick förtroende för honom. Vi är nöjda
    Vi har ännu inte slutfört vårt köp
    Monica Ö
    • 150.0 m²
    • Nävrekärr
  • 2020-10-14
    En gammat fastighet.
    Vi blev jättebra bemötta av Thomas.
    Lätt att prata med.
    Svarade snabbt på sms mm.
    Försäljningen gick smidigare och snabbare än vi nånsin anat.
    Klary Ottilia J
    • 62.0 m²
  • 2020-10-12
    Har köpt ett hus av mäklaren Thomas
    Blev mycket bra bemött, han var ärlig och hade bra med fakta om stället.
    Gav bra förslag till olika åtgärder på huset.
    Maria M
    • 62.0 m²
  • 2020-10-10
    Vi köpte ett hus, jag blev väldigt trevligt bemött av markus. Han betedde sig proffesionellt och va påläst om bostaden. Han va enkel att kontakta och prata med. Husköpet gick snabbt och smidigt!
    Lina S
    • 79.0 m²
  • 2020-10-10
    Vi valde GOFAB Fastighetsbyrå och Thomas Winqvist för att sälja vår fastighet i Hälleviksstrand.
    Vi är mycket nöjda med bemötande och samarbete med mäklaren.
    Mai-Lis o Bengt Reis
    Mai Lis R
    • 254.0 m²
  • 2020-10-10
    Jag uppskattar Markus Berg för hans korrekta bemötande och snabba återkopplingar i samband med försäljning av mitt fritidshus.
    Helena G
    Helena G
    • 1:a
    sålde sin stuga med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-10-07
    Vi upplever att vi blivit bra bemötta och omhändertagna vid vår försäljning av vårt hus i Kyrkesund.
    Kent har alltid varit trevlig, vänlig, tillgänglig och svarat på våra frågor och varit behjälplig om problem uppstått.
    För oss har det bra varit positivt så vi rekommenderar gärna Kent.
    mvh
    Ulla Selén
    Ulla S
    • 80.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej Ulla, Tack så jättemycket! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans och ni vet att ni är välkomna åter om ni skulle hitta en hus som passar er återigen :) Mvh/Kent

• 2020-10-05
    Trevlig bemötande, snabb och smidig samarbete hela vägen!
    Mandana S
    • 71.0 m²
    • Klövedal
    köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
  • 2020-10-05
    Är mycket nöjd med Markus Berg som mäklare för vårt husköp. Han har varit informativ, professionell och tillgänglig för frågor och funderingar under hela processen.
    Karin N
    • 130.0 m²
    • Spekeröd-Ucklum
  • 2020-10-04
    Vi har köpt ett hus på Tjörn, i Rävlanda. Vi blev väldigt bra bemötta och kände att vi fick bra hjälp och fick ett förtroende för honom.
    Annica J
    • 133.0 m²
    Tack så mycket och välkomna till Tjörn :) Mvh/Kent

• 2020-10-04
    Vi har köpt hus men affären är inte avslutad ännu. Men hittills på bemötande och hjälp varit bra.
    Eva B
    • 194.0 m²
    • Ulveviken
  • 2020-10-04
    Vi har lagt handpenningen på ett hus och inväntar nu inflyttning. Katarina hjälpte oss när vi önskade extra visning samt visade ett genuint intresse för att vi var seriösa spekulanter där andra mäklare har ansett att vi varit för unga och därav inte varit lika lätta att ha att göra med. Vi upplever Katarina som en trevlig och rak person något som både underlättar och hjälper oss i denna situationen. Tack
    Olivia H
    • 76.0 m²
    • Röra
    Hej Olivia och Marcus, Tack för er positiva återkoppling. Jag hoppas nu även att er lägenhetsförsäljning skall kännas på samma sätt. Vi ser fram emot detta! Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-10-03
    Trevlig och korrekt, återkopplar snabbt.
    Anders P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej Anders, tack så mycket! Alltid kul med kunder som är nöjda på alla sätt :) Mvh/Kent

• 2020-10-02
    Mycket kunnig och ärlig mäklare som tar upp det mesta man vill veta med ett objekt som är till salu.
    Eric A
    • 63.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-10-02
    Köpt ett hus. En glad, go och trevlig person. Hjälpsam och ingavförtroe.
    Per R
    • 194.0 m²
    • Ulveviken
  • 2020-10-02
    Karin Andersson har varit mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer
    Lars o Nina
    Lars Gunnar Sören S
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Stenkyrka
    Tack så mycket för era fina rekommendationer. Jag hoppas ni kommer trivas bra på Tjörn!

• 2020-10-02
    Trevligt bemötande, flexibel och pålitlig
    LarsIngemar H
    • 133.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej Lasse, Tack så jättemycket! riktigt kul att allt gick så bra och hoppas nu det blir riktigt bra i ert framtida boende så ses vi i krokarna :) Mvh/Kent

Sålt fastighet på Tjörn.

Kent är verkligen en person som passar för yrket.

Har förstått Att han pratar med ev köpare. Och berättar om fastigheten. Inte bara öppnar dörren, som vissa gör.

Han är tillmötesgående. Svarar snabbt på frågor. Låg i och jobbade hårt med att sälja min fastighet.

Jag är verkligen nöjd med hans insatts och kan utan problem rekommendera honom till andra
    Pierre A
    Pierre A
    • 74.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej Pierre, Tackar och bugar och bockar :) Ha det nu så skönt i Skåne och med din framtida renovering av ditt nuvarande hus. Mvh/Kent

• 2020-09-25
    Jag/vi har köpt en lägenhet i Ellös.
    Katarina var flexibel när det gäller visningstid, gav snabb och relevant feed-back. Hon lät oss i lugn och ro titta på lägenheten. Pushade oss inte. Medverkade vid inspektion. Gav tips om faciliteter ( ex båtplats) i närheten.
    Birgitta T
    • 79.0 m²
    • Morlanda
    Hej Birgitta och Gunnar, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att kunna hjälpa er att hitta ett boende som ni tyckte om. Jag hoppas att ni kommer att trivas på den fina platsen trots att ni får vänta lite på tillträdet. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-24
    Mycket bra bemötande, från extravisning till kontraktsskrivning.
    Kurt C
    • Röra
    Hej Kurt, Tack så mycket för ert fina betyg. Det var roligt att ni fick tag i ett boende som ni önskade. Nu får ni bara vänta ett tag till er inflytt. Hoppas det går bra med försäljningen av er befintliga bostad. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-24
    Bostadsrätt i Henån, 1 1/2 plan fristående 112kvm
    Alldeles utmärkt

Katarina levde fullt upp till våra förväntningar och levererade upp till allt vi hoppades på.

Snabbt, god saklig information
    Bertil O
    • Röra
    Hej Bertil och Kerstin, Tack för ert trevliga omdöme. Det har varit härligt att få hjälpa er med er bostad och jag hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe när det blir dags. Med vänlig hälsning Katarina

• 2020-09-23
    I sold my house with Katarina. She is very helpful and positive person.
    Greta Magdalena B
    • 98.0 m²
    • Myckleby
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Thank You Greta for the nice opinion. It was a pleasure to help You and I am very satisfied that everything has been solved for You now. I wish You and Your boys a nice future! Best regards Katarina

• 2020-09-11
    Försäljningen av mitt fritidshus på Tjörn gick väldigt snabbt. Upplevde Markus som mycket professionell, hjälpsam och kunnig. Kan rekommendera honom.
    Birgitta N
    • 54.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-09-09
    Vi har köpt en villa där Markus var mäklaren. Vi blev bemötta väldigt trevligt och professionellt. Jag är väldigt nöjd med det.
    Ewa R
    • 115.0 m²
  • 2020-09-09
    Vi köpte en bostadsrätt genom Markus Berg och fick ett trevligt och bra bemötande !

Mvh Ulrika o Mati 😊😊
    Mati N
    • 70.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
  • 2020-09-07
    Vi sålde vår villa i Stenungsund genom Karin Andersson på Gofab Fastighetsbyrå och vi är väldigt nöjda med det fina samarbetet!

Att försäljningen blev så framgångsrik är till stor del tack vare att Karin drev hela processen väldigt noggrant och med stort personligt engagemang. Kan därför varmt rekommendera Karin Andersson och Gofab, till er som letar efter en riktigt bra mäklare.
    Thomas Bertil B
    • 140.0 m²
    • Jörlanda
    Tusen tack för ett fint samarbetet och tusen tack för era fina rekommendationer. Ha en härlig höst, så se vi!

• 2020-09-04
    Sålt bostad. Blivit bra bemött och försäljningen har fungerat bra med kontakten med mäklaren .

Köpet är inte klart ännu men det har fungerat bra med kontakten med mäklaren.
    Tommy Sven Åke S
    • 138.0 m²
    • Stala
    Tack Tommy, Reco skickar ut förfrågan automatiskt efter att köpekontraktet är undertecknat. Har varit en fröjd att få följa er under renoverings/försäljningsprocessen. Ha en riktigt fin höst!

• 2020-09-03
    Karin är proffsig, tydlig och snabb.
    Ulla S
    • 138.0 m²
    • Stala
    Tack Ulla, tror att du kommer trivas bra i ditt nya boende och möta hösten i din nya trevliga trädgård!