Ulf Torsein

Ulf Torsein

Ulf Torsein är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Ulf Torsein har varit registrerad mäklare sedan 1984-09. Ulf Torsein har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulf Torsein har haft 26 försäljningar sen 2020-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa människor och hjälpa dem i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har jobbat länge i branschen, har stor erfarenhet och breda kunskaper. Jag vill även beskriva mig som en mycket noggrann och lyhörd mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att snickra, arbeta i trädgården och att sköta skogen som jag äger. Eller så reser jag utomlands!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett rymligt hus med gott om plats för barn, barnbarn och andra gäster som hälsar på.

Försäljningar 2020-04 - 2021-03

Läs vad 39 Läs vad Ulf Torsein

• Gösta J
    • 85.0 m²
    • Ljungskile
    2021-02-17
    Mycket bra på alla punkter. Mbh eva
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • 85.0 m²
    • Ljungskile
    Hej!
    Vi tycker att Ulf Torsein är en mycket kompetent, professionell och trevlig mäklare. Vi hade kontakt genom hela processen, från det att annonsen lagt ut, till visning, budgivning och till slut kontraktsskrivning. Hela processen var trovärdig, snabb och korrekt.
  • Fredrik N
    • 65.0 m²
    • Valla
    2021-02-17
    Ulf är en erfaren mäklare, han har levererat mäklarservice redan innan bildannonsernas uppkomst. På den tiden såldes bostäder i tidningen med radannonser (kanske fanns det en tv kanal också).

Jag mötte Ulf första gången 2013 i rollen som köpare och nu har jag haft förmånen att jobba tillsammans under säljprocessen
    av mitt fritidshus på Tjörn 2021. Han inger trygghet för både köpare och säljare.

Ulf har byggt förtroende från första stund och levererat förstklassig service med enastående resultat.

Det är med ovanstående motivering jag enkelt kan lämna 5-stjärnigt omdöme! Söker du en mäklare, sluta leta och Ring Ulf Torsein.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • 151.0 m²
    • Morlanda
    2020-12-02
    Vi har sålt ett en och halvplanshus med strålande havsutsikt.
    Mycket bra och trevligt bemötande. Bra beskrivningar av objektet. Vi trodde att det skulle gått lite snabbare att sälja men det berodde inte på mäklaren. Slutet gott allting gott. Bra genomgång vid kontraktskrivningen.
    • 71.0 m²
    • Klövedal
    2020-10-05
    Trevlig bemötande, snabb och smidig samarbete hela vägen!
    • 77.0 m²
    2020-08-01
    Försäljningen av min villa gick snabbt och smidigt. Mycket bra bemötande och stor erfarenhet!
    • 200.0 m²
    2020-07-12
    • 120.0 m²
    2020-07-10
    Ulf var mycket kunnig och lyhörd med ett mycket gott bemötande. Han presenterade bostaden på ett proffesionellt och med gott kunnande om bostaden och närområdet
    • 200.0 m²
    2020-07-10
    Behjälplig hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med. Skulle rekommendera Ulf varmt för alla som går i säljartankar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Ödsmål
    2020-07-01
    Jag köpte en Bostadsrätt.
    Jag fick den informationen jag efterfrågade, men min person-kemi fungerar inte alls ihop med Ulf Torsein.
    Han gör säkert ett bra jobb och säljaren är säkert nöjd, men jag kommer inte rekommendera honom till någon jag känner och kommer inte vända mig till honom när jag själv skall sälja.
    Har tidigare varit på visningar som han hållit via en annan mäklar-firma och upplevde honom som arrogant och "dömmande".