Ulf Torsein
Registrerad mäklare sedan 1984-09-13
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-18
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa människor och hjälpa dem i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har jobbat länge i branschen, har stor erfarenhet och breda kunskaper. Jag vill även beskriva mig som en mycket noggrann och lyhörd mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att snickra, arbeta i trädgården och att sköta skogen som jag äger. Eller så reser jag utomlands!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett rymligt hus med gott om plats för barn, barnbarn och andra gäster som hälsar på. Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Ulf Torsein

• Niclas D köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-07-12

Spekeröd-Ucklum
  • Susanne V köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-07-10

Ulf var mycket kunnig och lyhörd med ett mycket gott bemötande. Han presenterade bostaden på ett proffesionellt och med gott kunnande om bostaden och närområdet Läs mer
  • Emma J köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-07-10

Spekeröd-Ucklum
    Behjälplig hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med. Skulle rekommendera Ulf varmt för alla som går i säljartankar. Läs mer
  • Charlotta S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-07-01

3:a
    Ödsmål
    Jag köpte en Bostadsrätt.
    Jag fick den informationen jag efterfrågade, men min person-kemi fungerar inte alls ihop med Ulf Torsein.
    Han gör säkert ett bra jobb och säljaren är säkert nöjd, men jag kommer inte rekommendera honom till någon jag känner och kommer inte vända mig till honom när jag själv skall sälja.
    Har tidigare varit på visningar som han hållit via en annan mäklar-firma och upplevde honom som arrogant och "dömmande". Läs mer
  • Aaro Allan P sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2019-12-17

Jörlanda
    Vi valde Ulf Torsein som mäklare när vi skulle sälja vårat hus,
    han in ger ett stort förtroende och har en lång erfarenhet som mäklare vilket är viktigt för oss. Vi är mycket nöjda med Ulf Torsein som sålde vårat hus. Läs mer
  • Erica P köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2019-11-01

Ödsmål
    Bra! Ulf var mycket vänlig och utstrålar ett lung 👍. Läs mer
  • Eva O sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2019-10-08

Kungälv
    Både köpt och sålt bostad och har därmed fått stort förtroende för Gofab och Ulf Torsein. Alltid vänligt bemötande och stort kunnande. En professionell och trygg person under en av livets största affärer.. Läs mer
  • Anita W sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2019-10-08

Spekeröd-Ucklum
    Ulf arbetade intensivt och skickligt med att sälja mitt kära hus på Grössby gata. Han ger en känsla av trygghet och vänlighet. Eftersom det är första gången jag säljer ett hus var det gott att få råd i hur det skall gå till. Ulf har stor erfarenhet i yrket, vilket märks väl. Jag är mycket tacksam för hur allt har skötts och för kramen och blommorna när det blev känslosamt för mig. Läs mer
  • David P köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2019-09-11

Lugn, saklig och trevlig! Förtroendeingivande. Har skrivit avtal för tomtköp med Ulf. Läs mer
  • Leif Karl Gustav L sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2018-10-24

Sävelycke
    Ulf har medverkat till försäljningen av vårt hus och har uppfattats som pålitlig och tjänstvillig och därmed levt upp till våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Markus Berg