Ulf Torsein

Ulf Torsein

Ulf Torsein är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Ulf Torsein har varit registrerad mäklare sedan 1984-09. Ulf Torsein har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulf Torsein har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att träffa människor och hjälpa dem i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har jobbat länge i branschen, har stor erfarenhet och breda kunskaper. Jag vill även beskriva mig som en mycket noggrann och lyhörd mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att snickra, arbeta i trädgården och att sköta skogen som jag äger. Eller så reser jag utomlands!

Hur ser din drömbostad ut?
Ett rymligt hus med gott om plats för barn, barnbarn och andra gäster som hälsar på.

63 omdömen om Ulf Torsein

Sedan starten hos Reco 2017
Maija Sinikka H
Sålde sin bostad med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
Askim

Han är mycket förtroendeskapande och ger sig inte. Jag känner att han verkligen vill få gården såld.

Sebastian A
Köpte en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
Rönnäng

Bra mäklare. Gedigen erfarenhet som lyser igenom hela affären.

Gun Anita C
Sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
Ödsmål

Ulf Torsein har varit vänlig, tillmötesgående och kunnig och svarat tålmodigt på alla frågor vi ställt till honom. Lite konstigt att Ulf satte försäljningspriset innan besiktningen var gjord vilket gjorde att priset gick ner en hel del. Med vänlig hälsning Gun Carlsson

Åsa Maria F
Jörlanda

Ulf är alltid vänlig, lugn och sansad. Försäljningen och första skrivningen gick smidigt.

Ingrid Ö
Sålde en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
Stala

Mycket gott bemötande på alla sätt!

Matti B
Stala

Bra bemötande och snabb respons. Inte några speciella förväntningar. Jag önskade mer tydlig information om det är möjligt att få bygga på en tomt som säljs, här finns det förbättrings möjlighet.

Penka Atanasova D
Köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
Norum

Ulf är trevlig, tillgänglig och korrekt. Han har alltid funnits och besvarat vara frågor och funderingar på bästa möjliga sätt.

Sven Roger Benny P
Norum

Vi har haft Ulf innan med ett mycket gott samarbete. Som vanligt gick det bra och kommer det flera gånger kommer vi absolut att ringa igen Toppbetyg

Erik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
Spekeröd-Ucklum

Helt utmärkt har anlitat honom tidigare

Kenneth Mikael H
Norum

Enkelt och smidigt till förväntat pris.