Thomas Winqvist

Thomas Winqvist

Thomas Winqvist är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Orust

Thomas Winqvist har varit registrerad mäklare sedan 1996-02. Thomas Winqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.6. Thomas Winqvist har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är så pass flexibelt. Jag träffar mycket trevliga människor som jag förhoppningsvis kan hjälpa till en bra bostadsaffär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i över 20 år vilket gör att jag har den erfarenhet som behövs för att göra en bra bostadsaffär.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är väldigt idrottsintresserad och gillar att gå på ishockey och fotboll. Jag älskar att resa när tillfälle till det finns.

97 omdömen om Thomas Winqvist

Sedan starten hos Reco 2017
Elisabeth T
Sålde en tomt med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Morlanda

Haft 3 mäklare. Inget napp. Med rekommendationer av en del mycket kunniga och många års erfarenhet, och privata nöjda kunder. , så lyckades jag få kontakt med Thomas/ Gofab Även en del mäklare rekommenderade Thomas. . Är tillgänglig alltid, svarar alltid, får bästa råd, otroligt lätt att förstå o mycket empati o förståelse. Vad mer kan jag begära? Absolut inget. { måste få säga han ger verkligen allt för sitt jobb} Mvh Lisa Torkelsson

Tommy M
Skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

sökt Thomas 2 gånger på meijl hör inte av sig gällande en fastighet jag har intresse för

Martin H
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Torp

Thomas did an extraordinary job and was very supportive. We are very satisfied.

Stefan B

Trevlig kille som verkligen hjälpte oss att hitta ett hus.

Eva S
Rönnäng

Thomas är en alldeles utmärkt mäklare som har ett stort engagemang. Är kunnig och tillmötesgående, och besvarade alla frågor på bästa sätt. Är mycket nöjd med honom som mäklare.

Mats K
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
Rönnäng

Engagerad. Trevlig. Bra kommunikation.

Thore A
Morlanda

Thomas var tydlig och hade ett bra säljtänk.

Lennart E
Morlanda

jag vill rekommendera honom med det varmaste han har skött vår försäljning med stor bravur och omsorg hälsningar från Margareta och Lennart

Cecilia M
Morlanda

Mycket engagerad! Även om priset blev lägre än vad jag önskade blev huset sålt på 3 månader vilket i dessa tider är mycket bra.

Martin B
Brastad

Snabb affär där priset blev det vi begärde. Bra samarbete under försäljningsprocessen.