Thomas Winqvist
Registrerad mäklare sedan 1996-02-21
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-30
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är så pass flexibelt. Jag träffar mycket trevliga människor som jag förhoppningsvis kan hjälpa till en bra bostadsaffär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare i över 20 år vilket gör att jag har den erfarenhet som behövs för att göra en bra bostadsaffär.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är väldigt idrottsintresserad och gillar att gå på ishockey och fotboll. Jag älskar att resa när tillfälle till det finns. Läs mer

Läs vad 47 Läs vad Thomas Winqvist

• Malin E köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-13

Morlanda
    Knapphändig information, som köpare fick vi hantera stora delar av affären, mäklaren hänvisade säljaren till oss för information.
    Fick påminna både mäklare och mäklarassistent flertalet gånger om saknade dokument osv Läs mer
  • Håkan M köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-13

Morlanda
    Hej Thomas.
    Jag ser förbättringspotential.
    Jag mailade med cc till både min fru och mina barn men svar kom bara till mig. Det fanns ju en anledning att jag cc flera. Det handlar om information, speciellt för oss som bor utomlands i samband med affären.
    Min fru mailade men fick inga svar, märkligt tycker vi.
    Att sen uppgiften om pantbrev inte stämde var kanske inte så allvarligt för det gynnade oss, men ändå. Dåligt engagemang ser jag det som. Ganska ofta lång tid för respons på frågor och mailväxling. Men vi fick de svar vi frågade efter. I sådana här affärer är det extremt viktigt med snabb resons. Det är ju faktiskt en av dom största affärerna man gör i livet. Läs mer
  • Maria J köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-12

Myckleby
    Hej jag och min köpt på beläteröd orust Bästa mäklare , förstående verkligen rekommendera honom till andra🙏🏻Tack för att Vi fick köpa och all hjälp till detta köp Thomas Läs mer
  • Bertil I
    Bertil I köpte en tomt med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-12

Bokenäs
    Bra bemötande och serviceminded. Läs mer
  • Thomas W sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

Bokenäs
    Bra och professionellt bemötande.
    Infriade de förväntningar vi hade och som gavs av Thomas.
    Vi gör gärna fler affärer med dem. Läs mer
  • Annika V köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

Myckleby
    Köpt och sålt hus. Thomas var mkt servicemind, kunnig, snabb och ärlig. Läs mer
  • Magnus K köpte en tomt med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

Bokenäs
    Vi köpte tomt för fritidshus.
    Thomas var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor på ett proffsigt sätt. Han inger förtroende och det kändes tryggt att ha honom som mäklare, vilket känns alltmer ovanligt idag, så stort plus där!

Skulle vi (mot förmodan) vilja sälja fastigheten skulle vi vänt oss till Thomas, ingen tvekan! Läs mer
  • Rolf G sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

Vinterbonad fritidshus på Orust

100 % professionell

Bättre än förväntat Läs mer
  • Daniel B sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-01

Svanesund
    Thomas är mycket erfaren och har riktigt bra kännedom och fingertoppskänsla för fastigheter på Orust. Enkelt och rättfram samarbete och en smidig process. Läs mer
  • Dan Ö
    Dan Ö köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust

2020-07-01

Svanesund
    Professionell och omtänksam. Bevakade båda sidors intressen vilket ju är innebörden i begreppet att mäkla Läs mer

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå Orust

Markus Berg