Karin Andersson

Karin Andersson

Karin Andersson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Karin Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Karin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Karin Andersson har haft 30 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 118 Läs vad Karin Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Svenneby
    2022-09-11 Verifierad kund
    Karin har varit helt fantastisk genom hela processen. Otroligt kompetent och driven, och med tydlig och bra kommunikation har hon sett till att hjälpa oss på bästa sätt med vår affär. Dessutom är hon både ödmjuk och väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Karin!
    Tack för ert fina omdöme, har varit trevligt att få vara er behjälplig! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Spekeröd-Ucklum
    2022-09-11 Verifierad kund
    Hon gav oss en visning innan vi åkte till Spanien, vilket ledde till att vi fick huset vi ville ha. Proffsig och duktig på sitt jobb! Tummarna upp!!
    Tack för fint betyg, njut av semestern! Karin Andersson
    • Svenneby
    2022-09-10 Verifierad kund
    Dyktig, informativ, løsningsorientert, behagelig og veldig positiv.
    Tack för fint omdöme, har varit trevligt att få vara er behjälplig. Karin Andersson
    • Myckleby
    2022-07-10 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött, väldigt proffsigt
    mycket bra förberedelser av Karin. och slutpriset över förväntan
    Karin skötte allt perfekt
    Tusen tack för fint betyg, hoppas ni har haft en härlig sommar! Karin Andersson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Proffesionell, och mycket trevlig.
    Värdering stämde bra med slutpris.
    Tack för ert fina omdöme, ha en riktigt trevlig midsommar nu! Karin Andersson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och härlig tjej! Kunnig och allt vi frågade angående huset och området kunde Karin svara på. Vi är mycket nöjda!
    Tack för ert fina betyg, nu hoppas vi på en härlig varm sommar så ses vi till hösten! Karin Andersson
    2022-06-11 Verifierad kund
    Professionell och trevlig.
    Kan varmt rekommendera Karin.
    Tack för fint omdöme, nu hoppas jag ni får en härlig sommar! Karin Andersson
    2022-05-21 Verifierad kund
    Trevligt, snabbt och smidigt.
    Bra underlag som passade just detta uppdrag.
    Tack för fint betyg, hoppas renoveringen går bra! Karin Andersson
    • Ödsmål
    2022-05-16 Verifierad kund
    Karin bemötte oss trevligt och kompetent. Hon kunde svara på alla frågor och vi kunde alltid prata med henne när vi ville veta mer. Allting funkade jättebra. Tack!
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer! Karin Andersson
    • Ödsmål
    2022-05-16 Verifierad kund
    Beskrivning av Karin både som person och hur hon arbetar som mäklare:

* Glad och lättsam
    * Inger förtroende
    * Lätt att prata med
    * Tydlig i sin kommunikation
    * Snabb med att återkoppla om vad som skett under försäljningstiden . Allt har gått väldigt enkelt och i vårt fall (villaförsäljning) också snabbt. Mycket nöjd!
    Tusen tack för fint omdöme, tack för fint samarbete! Karin Andersson