Karin Andersson
Registrerad mäklare sedan 2009-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-01
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt. Läs mer

Läs vad 59 Läs vad Karin Andersson

• Lars R köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-07-09

Jag har köpt ett fritidshus via Karin.

Karin har agerat som en bra mellanhand mellan mig och säljarna vid en prisförhandling. Karin har hela tiden gett mig tydlig information om fastigheten och om säljarnas avsikter. Karin har snabbt svarat när jag har haft frågor. Hela tiden gett ett trevligt och professionellt intryck. Läs mer
  • Maria L köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-07-07

Tanum
    Serviceminded. Återkommer alltid med svar omgående. Pålitlig, klar och tydlig. Seriös. Kan rekommanderas 👍 Läs mer
  • Annika Karin Elisabet L köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-06-30

2:a
    Nylöse
    Köpt bostadsrätt i Göteborg. Karin höll mig uppdaterad under budgivningen utan att stressa och var hjälpsam med att svara på de frågor jag hade. Läs mer
  • Eva Gun Anita H sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-06-23

Svenshögen
    Sålt en fastighet. Visning 6/6 och o skrivit på försäljning 9/6. Karin är en vänlig o mycket bra mäklare. Hör av sig ofta o kollar läget. Förväntningarna som vi hade blev toppen tack vare Karin. Hon har sålt 3 fastigheter inom släkten och vi alla är mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Johan Henrik A köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-06-23

Rönnäng
    Köpt ett fritidshus.
    Karin hr varit mycket smidig. Ärlig. Trevlig, engagerad och ansvarstagande genom hela processen. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Joachim B köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-05-15

5:a
    Valla
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Karin var glad,käck, lätt att prata med, förklarade bra, ingav förtroende. Läs mer
    2020-05-15 Karin A svarar Joachim B
    Tack så mycket för din rekommendation, jag hoppas du kommer trivas bra och jag vill passa på att önska er en fin sommar!
  • John A köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-05-15

En sommarstuga
    Fick ett Toppen bemötande och tycker helt klart att hon lever upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-15 Karin A svarar John A
    Tack för dina fina ord. Vi ses i området i sommar!
  • Pär Åke Mattias B sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-04-25

Sålde ett parhus med hjälp av Karin A på Gofab.
    Hon uppfyllde alla förväntningar och mer därtill.
    Blev väldigt smidigt och enkelt att sälja med hjälp av Karin & Gofab Läs mer
    2020-05-12 Karin A svarar Pär Åke Mattias B
    Tack för er fina rekommendation och jag hoppas ni kommer trivas nu uppe i norr! Önskar er en härlig sommar.
  • Birgitta A sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-04-23

2:a
    Norum
    Hon gjorde allt både vardag och helg för att sälja min lägenhet till önskat pris och alltid lika vänlig. Läs mer
    2020-05-12 Karin A svarar Birgitta A
    Tack så mycket för dina fina ord, var roligt att få vara med och hjälpa dig! Lycka till med ditt nya boende
  • Johan Daniel F köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

2020-04-23

Tanum
    Proffsigt och sakligt agerande stöd när jag köpte nyproducerad fastighet i Hamburgsund. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-23 Karin A svarar Johan Daniel F
    Tack för din fina rekommendation, vi ses på Skäret i sommar!

Andra mäklare hos Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Markus Berg