Karin Andersson

Karin Andersson

Karin Andersson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Karin Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Karin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Karin Andersson har haft 36 försäljningar sen 2020-04 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt.

Försäljningar 2020-04 - 2021-03

Läs vad 76 Läs vad Karin Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • 84.0 m²
    2021-04-07
    värdering utav två fastigheter.

Försäljning utav en villa.
    Positivt bemötande.

Mycket bra intryck utav Karin och kommer att använda mig utav Karin i framtiden genom mitt jobb.
    • 117.0 m²
    • Långelanda
    2021-01-29
    En mycket kunnig och engagerad mäklare som aktivt deltog i dom olika momenten då min kunskap inte var så stor.
    Tusen tack för din fina rekommendation! Jag önskar dig en fin påsk Karin Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • 4:a
    • 78.0 m²
    • Spekeröd-Ucklum
    2021-01-22
    Hej,
    Vi har köpt en lägenhet, mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Positivt att det alltid gick och få tag i henne. Har inget och anmärka, är väldigt nöjd!
    Mvh:

Zorab
    Tusen tack för er fina rekommendation! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • 105.0 m²
    • Valla
    2020-12-19
    Vi har köpt vårt första hus genom Karin och vi har känt oss väl omhändertagna genom hela processen. Vi har träffat många mäklare från flera firmor men ni på GOFAB och du Karin skall ha en stor eloge då ni slår de andra i alla kategorier, tack!

+ för snabba återkopplingar, trevligt bemötande, kunskap och intresse för oss som kund!
    Tusen tack för era fina rekommendationer, det har varit skoj att få vara med på er resa med att finna ert hus. Nu ser vi framemot en härlig vår så ni kan få njuta av ert fina hus! Karin Andersson
    • 105.0 m²
    • Valla
    2020-12-17
    Jag har sålt hus å köpt lägenhet. Blivit mycket väl bemött och känt en trygghet i mina affärer.
    Tack för ditt fina omdöme! Har varit skoj att få vara dig behjälplig med försäljning av ditt hus samt köp av ditt nya boende. Karin Andersson
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Stenkyrka
    2020-10-02
    Karin Andersson har varit mycket trevlig, tillmötesgående och professionell.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer
    Lars o Nina
    Tack så mycket för era fina rekommendationer. Jag hoppas ni kommer trivas bra på Tjörn! Karin Andersson
    • 140.0 m²
    • Jörlanda
    2020-09-07
    Vi sålde vår villa i Stenungsund genom Karin Andersson på Gofab Fastighetsbyrå och vi är väldigt nöjda med det fina samarbetet!

Att försäljningen blev så framgångsrik är till stor del tack vare att Karin drev hela processen väldigt noggrant och med stort personligt engagemang. Kan därför varmt rekommendera Karin Andersson och Gofab, till er som letar efter en riktigt bra mäklare.
    Tusen tack för ett fint samarbetet och tusen tack för era fina rekommendationer. Ha en härlig höst, så se vi! Karin Andersson
    • 138.0 m²
    • Stala
    2020-09-04
    Sålt bostad. Blivit bra bemött och försäljningen har fungerat bra med kontakten med mäklaren .

Köpet är inte klart ännu men det har fungerat bra med kontakten med mäklaren.
    Tack Tommy, Reco skickar ut förfrågan automatiskt efter att köpekontraktet är undertecknat. Har varit en fröjd att få följa er under renoverings/försäljningsprocessen. Ha en riktigt fin höst! Karin Andersson
    • 138.0 m²
    • Stala
    2020-09-03
    Karin är proffsig, tydlig och snabb.
    Tack Ulla, tror att du kommer trivas bra i ditt nya boende och möta hösten i din nya trevliga trädgård! Karin Andersson
    • 57.0 m²
    • Morlanda
    2020-09-01
    Sålt fritidshus på Orust.
    Utmärkt bemöta.
    Förväntning att få bra hjälp.
    Karin har varit mycket engagerad och hjälpt och hjälpt oss hon har hela tiden hållit oss informerad om vad som händer.Hon fixade visning för 83 personer perfekt. En toppen mäklare enligt oss.
    Tack Sven för er fina rekommendation, har varit givande att få hjälpa er med försäljning. Karin Andersson