Karin Andersson

Karin Andersson

Karin Andersson är mäklare på Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Karin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 71 omdömen sedan 2018-02-01. Karin Andersson har haft 36 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med mäklaryrket är mötet med människor och att få hjälpa kunder fram till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag är en väldigt engagerad, trevlig och målinriktad mäklare. Jag ger alltid det lilla extra för att uppnå bra resultat och nöjda kunder. Jag brinner verkligen för mitt yrke!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med familjen.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med vacker havsutsikt.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

71 omdömen om Karin Andersson

• Karin Andersson har varit mycket trevlig, tillmötesgående och professionell. Vi ger henne de bästa rekommendationer Lars o Nina
    Lars Gunnar Sören S köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-10-02
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Stenkyrka
    2020-10-02
    Tack så mycket för era fina rekommendationer. Jag hoppas ni kommer trivas bra på Tjörn!

Karin A

• Vi sålde vår villa i Stenungsund genom Karin Andersson på Gofab Fastighetsbyrå och vi är väldigt nöjda med det fina samarbetet! Att försäljningen blev så framgångsrik är till stor del tack vare att Karin drev hela processen väldigt noggrant och med stort personligt engagemang. Kan därför varmt rekommendera Karin Andersson och Gofab, till er som letar efter en riktigt bra mäklare.
    Thomas Bertil B köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-09-07
    • 140.0 m²
    • Jörlanda
    2020-09-07
    Tusen tack för ett fint samarbetet och tusen tack för era fina rekommendationer. Ha en härlig höst, så se vi!

Karin A

• Sålt bostad. Blivit bra bemött och försäljningen har fungerat bra med kontakten med mäklaren . Köpet är inte klart ännu men det har fungerat bra med kontakten med mäklaren.
    Tommy Sven Åke S köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-09-04
    • 138.0 m²
    • Stala
    2020-09-04
    Tack Tommy, Reco skickar ut förfrågan automatiskt efter att köpekontraktet är undertecknat. Har varit en fröjd att få följa er under renoverings/försäljningsprocessen. Ha en riktigt fin höst!

Karin A

• Karin är proffsig, tydlig och snabb.
    Ulla S köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-09-03
    • 138.0 m²
    • Stala
    2020-09-03
    Tack Ulla, tror att du kommer trivas bra i ditt nya boende och möta hösten i din nya trevliga trädgård!

Karin A

• Sålt fritidshus på Orust. Utmärkt bemöta. Förväntning att få bra hjälp. Karin har varit mycket engagerad och hjälpt och hjälpt oss hon har hela tiden hållit oss informerad om vad som händer.Hon fixade visning för 83 personer perfekt. En toppen mäklare enligt oss.
    Sven Gösta S köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-09-01
    • 57.0 m²
    • Morlanda
    2020-09-01
    Tack Sven för er fina rekommendation, har varit givande att få hjälpa er med försäljning.

Karin A

• Mycket proffsig och trevlig Serviceminded och hjälpsam, dessutom väldigt trevlig och fantastiskt bemötande, dvs bara toppen!
    Kerstin A köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-08-21
    • 4:a
    • Tanum
    2020-08-21
    Tack Kerstin för dina fina ord! Skall bli skoj att följa din resa med byggnationen. Lycka till och ha en fin höst, så ses vi i området!

Karin A

• Trevligt bemötande, kunnig och nogran
    Lars H köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-08-20
    • 140.0 m²
    2020-08-20
    Tack för din rekommendation! Lycka till med renoveringen nu!

Karin A

• Vi sålde en villa i Stenungsund och är överlag nöjda med försäljningen. Alltid bra återkoppling och lätt att följa med i alla steg fram till avslut.
    Martin Douglas K sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-08-11
    • 139.0 m²
    • Norum
    2020-08-11
    Tusen tack för er fina rekommendation och stort lycka till med ert nya äventyr!

Karin A

• Vi har sålt hus via Karin. Vi är mer än nöjda. Allt fungerade bra. Kunnig, pålitlig och trevlig mäklare.
    Fredrik A sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-08-09
    • 89.0 m²
    • Jörlanda
    2020-08-09
    Tusen tack för era fina ord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Ha en härlig höst!

Karin A

• Vi har köpt en bostadsrätt på stenunge allé 9 genom Karin Andersson. Vi blev väl bemötta av Karin. Karin svarade på de frågor vi hade på ett bra och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda ..
    Stig A köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2020-07-10
    • 4:a
    • 118.0 m²
    • Norum
    2020-07-10
    Tusen tack för er fina rekommendation, vad skoj att vi hitta ett fint boende till er! Ha en härlig höst så ses vi!

Senaste försäljningarna

Nordviksberg