Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

Västanvindsgatan 2, 444 30 Stenungsund — Visa karta

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund!

Med en lokal förankring och specialisering av bostäder på Västkusten tar vi oss ann små såväl som stora försäljningar. Med över 30 års erfarenhet inom branschen och professionella mäklare gör vi vårt yttersta för att du ska bli ännu en nöjd Gofab-kund.

Värdera din lägenhet snabbt och enkelt direkt här på reco.se eller besök vår hemsida om du är intresserad av att köpa ny bostad. Anmäl intresse till någon av de nyproduktioner som tillhandahåller.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 534 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund

• 2020-09-11

Birgitta N skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Försäljningen av mitt fritidshus på Tjörn gick väldigt snabbt. Upplevde Markus som mycket professionell, hjälpsam och kunnig. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-09-09

Ewa R skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har köpt en villa där Markus var mäklaren. Vi blev bemötta väldigt trevligt och professionellt. Jag är väldigt nöjd med det. Läs mer
  • 2020-09-09

Mati N skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi köpte en bostadsrätt genom Markus Berg och fick ett trevligt och bra bemötande !

Mvh Ulrika o Mati 😊😊 Läs mer
  • 2020-09-07

Thomas Bertil B skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi sålde vår villa i Stenungsund genom Karin Andersson på Gofab Fastighetsbyrå och vi är väldigt nöjda med det fina samarbetet!

Att försäljningen blev så framgångsrik är till stor del tack vare att Karin drev hela processen väldigt noggrant och med stort personligt engagemang. Kan därför varmt rekommendera Karin Andersson och Gofab, till er som letar efter en riktigt bra mäklare. Läs mer
    2020-09-22 Karin A svarar Thomas Bertil B
    Tusen tack för ett fint samarbetet och tusen tack för era fina rekommendationer. Ha en härlig höst, så se vi!
    Thomas Bertil B gillar detta
  • 2020-09-04

Tommy Sven Åke S skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Sålt bostad. Blivit bra bemött och försäljningen har fungerat bra med kontakten med mäklaren .

Köpet är inte klart ännu men det har fungerat bra med kontakten med mäklaren. Läs mer
    2020-09-22 Karin A svarar Tommy Sven Åke S
    Tack Tommy, Reco skickar ut förfrågan automatiskt efter att köpekontraktet är undertecknat. Har varit en fröjd att få följa er under renoverings/försäljningsprocessen. Ha en riktigt fin höst!
  • 2020-09-03

Ulla S skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Karin är proffsig, tydlig och snabb. Läs mer
    2020-09-22 Karin A svarar Ulla S
    Tack Ulla, tror att du kommer trivas bra i ditt nya boende och möta hösten i din nya trevliga trädgård!
  • 2020-09-02

Staffan I skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    God dialog. Engagerad. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-01

Sven Gösta S skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Sålt fritidshus på Orust.
    Utmärkt bemöta.
    Förväntning att få bra hjälp.
    Karin har varit mycket engagerad och hjälpt och hjälpt oss hon har hela tiden hållit oss informerad om vad som händer.Hon fixade visning för 83 personer perfekt. En toppen mäklare enligt oss. Läs mer
    2020-09-22 Karin A svarar Sven Gösta S
    Tack Sven för er fina rekommendation, har varit givande att få hjälpa er med försäljning.
  • 2020-08-21

Kerstin A skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Mycket proffsig och trevlig
    Serviceminded och hjälpsam, dessutom väldigt trevlig och fantastiskt bemötande, dvs bara toppen! Läs mer
    2020-08-31 Karin A svarar Kerstin A
    Tack Kerstin för dina fina ord! Skall bli skoj att följa din resa med byggnationen. Lycka till och ha en fin höst, så ses vi i området!
  • 2020-08-20

Lars H skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Trevligt bemötande, kunnig och nogran Läs mer
    2020-08-31 Karin A svarar Lars H
    Tack för din rekommendation! Lycka till med renoveringen nu!
  • 2020-08-19

Yvonne L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    En fantastiskt trevlig och professionell mäklare.
    Kan bara lovorda. Läs mer
  • 2020-08-18

Richard K skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt ett skärgårdshus! Blev bra bemött!
    Ja han levererade ett bra resultat!
    Markus var trevlig och gjorde bra i från sig sålde huset för mer än det var ute för fick ditt många besökare! Läs mer
  • 2020-08-17

Erland K skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Professionell
    Trevlig
    Kunnig
    Mäklaren uppfylldes våra förväntningar Läs mer
  • 2020-08-15

Jörgen S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt hus i skärgården på västkusten. Bra och trevligt bemötande. Lugn och sansad mäklare. Inte för mycket "säljare". Nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2020-08-11

Martin Douglas K skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi sålde en villa i Stenungsund och är överlag nöjda med försäljningen. Alltid bra återkoppling och lätt att följa med i alla steg fram till avslut. Läs mer
    2020-08-31 Karin A svarar Martin Douglas K
    Tusen tack för er fina rekommendation och stort lycka till med ert nya äventyr!
  • 2020-08-09

Fredrik A skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi har sålt hus via Karin.
    Vi är mer än nöjda. Allt fungerade bra. Kunnig, pålitlig och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-08-31 Karin A svarar Fredrik A
    Tusen tack för era fina ord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Ha en härlig höst!
  • 2020-08-09

Linda T skrev om Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Seriös, professionell, tillmötesgående!

Tack för bra process.

Linda o Claes Läs mer
  • 2020-08-03

Sigurdur O skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Thomas sålde för oss. Trevlig och smidig att samarbeta med! Läs mer
  • 2020-08-01

Karin Maria Elisabeth L skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Försäljningen av min villa gick snabbt och smidigt. Mycket bra bemötande och stor erfarenhet! Läs mer
  • 2020-07-31

Susanne P skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Köpt hus och det gick snabbt och enkelt👌 Läs mer
  • 2020-07-31

Lars H skrev om Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kanon mäklare, 100% engagerad i vårt köp.
    Jobbade verkligen för att vi skulle få köpa fastigheten. Läs mer
  • 2020-07-28

Solveig K skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Professionell ,trevlig ,lätt att prata med -inget känns för dumt att fråga om!Jag ringde Gofab en dag i mars-april då ja hade funderingar på att sälja mitt hus i Mollösund o då hade jag turen att just Thomas svarade.Han gjorde ett sånt positivt intryck på mig att jag bad honom komma och titta o sen gick det som tåget...Jag känner mig väldigt nöjd med det jobb som Thomas gjort för mig så STORT TACK till honom! Hälsningar Solveig Kidmark. Läs mer
  • 2020-07-26

Anders F skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Hej
    Jag har haft kontakt med Gofab för att köpa lgh, som nu även Gofab håller i försäljningen.
    Thomas har varit mycket kunnig, alert, driven, har en bra känsla för hur kunden agerar, beror säkert lång erfarenhet.
    Finns inget att anmärka på, Thomas har varit ett föredöme, har blivit mycket väl bemött av Thomas
    mvh Anders F Läs mer
  • 2020-07-23

Leif B skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vår dialog med Kent har varit smidig och förtroendefull sedan det första emailet/samtalet samt därefter. Vi har känt oss mycket väl omhändertagna och han har gett oss all den information som vi har begärt. De virtuella visningarna fungerade jättebra. Vi kan varmt rekommendera Kent som fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-08-10 Kent O svarar Leif B
    Hej Leif, tack så jättemycket för de fina orden och ha en fortsatt go sommar/sensommar :) Mvh/Kent
  • 2020-07-20

Charlotte W skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Var på jakt efter ett sommarställe på Tjörn alt Orust. Letade ett tag och vid två av tillfällena var Katarina mäklare. Hon var lyhörd, visade intresse och när första tillfället inte gick vår väg tipsade hon om ett annat.
    När andra tillfället kom ställde hon upp på extra visningar. Hon var väldigt hjälpsam både mot oss som köpare och upplevde att det var lika för säljaren

Uppfattar Katarina som trygg erfaren och hon värnar om sina kunder. Jag blev trygg och känner att hon har en yrkesstolthet
    Hälsningar Charlotte Läs mer
    2020-08-10 Katarina J svarar Charlotte W
    Hej Charlotte,
    Vad kul att höra att allt är klart och att ni nu inväntar övertaget av huset. Vi får hoppas på en riktigt brittsommar som varar länge. Jag vill tacka så mycket för din fina rekommendation som värmer ordentligt.
    Vi syns snart igen!

2020-07-16 Kent O svarar Roger W
    Tack så mycket. Lycka till med allt och ha en go sommar :) Mvh/Kent

Viktor T skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Bra mäklare.
    Flexibel, kunde ge oss privat visning. Läs mer

Tina F skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Jag sålde en bostadsrätt. Katarina var mycket kunnig om området å läget, gjorde enligt mig goda bedömningar under hela processen. Stöttade lagom, lät mig ta egna beslut, var neutral i bemötandet kring mina beslut. Lyssnade och gav mig tid när jag behövde fråga och sökte svar. Ansvarsfull och personlig. I mitt tycke gick affären så bra det kunde, tack vare både mitt egna engagemang å Katarinas. Läs mer
    2020-08-10 Katarina J svarar Tina F
    Hej Tina,
    Jag hoppas ni har det bra och har hittat er ett boende där ni trivs och att sommaren har varit härlig. Jag tackar så mycket för din fina rekommendation som gör mig väldigt glad.
    Hälsningar

Johan O skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer

Katrin S skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kent är en fantastisk mäklare, rekommenderar han i alla lägen,.
    Är trevlig och kan verkligen bemöta både säljare o köpare med sitt fantastiska kunnande. Läs mer
    2020-07-14 Kent O svarar Katrin S
    Hej Katrin, Tack så jätte mycket för ditt svar. Ni är alltid välkomna igen vet du :) Ha det så bra så länge så ses vi snart igen framöver. Njut av sol o sommar :) Mvh/Kent

Christina O skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har köpt en Brf, var väldigt tryckt och bra med en sådan lugn och kunnig mäklare. Läs mer

Christer J skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi är jättenöjda med Kent som sålde vårt hus.
    - Återkopplar på utlovad tid
    - Saklig & kunnig
    - Bra information till oss som säljare både innan, under & efter försäljningen. Läs mer

Marie-louise W skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Vi har köpt ett sommarhus på Orust med Katarina som mäklare. Katarina har ett trevligt bemötande och vi upplevde att vi fick svar på de frågor vi hade om fastigheten och tomten. Det var vår första hus-affär och Katarina gjorde processen tydlig och enkel. Hon är väldigt enkel att kommunicera med samtidigt som hon är positiv och lättsam.

Ett mycket gott omdöme! Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Marie-louise W
    Hej Marie-Louise,
    Tack för er fina rekommendation. Det är en liten stund kvar tills ni får ert nya underbara fritidshus men jag hoppas ni får en underbar sommar fram tills dess!
    Med vänlig hälsning

Gun-maj E skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Har inte haft Katarina som mäklare utan Tomas Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Gun-maj E
    Hej Gun-Maj,
    Det måste ha blivit något fel på utskicket. Hoppas du får ett från Thomas som ger dig möjlighet att ge en rättvis bedömning. Jag hoppas du kommer att trivas i din kommande lägenhet i Henån.

Malin E skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Knapphändig information, som köpare fick vi hantera stora delar av affären, mäklaren hänvisade säljaren till oss för information.
    Fick påminna både mäklare och mäklarassistent flertalet gånger om saknade dokument osv Läs mer

Håkan M skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Hej Thomas.
    Jag ser förbättringspotential.
    Jag mailade med cc till både min fru och mina barn men svar kom bara till mig. Det fanns ju en anledning att jag cc flera. Det handlar om information, speciellt för oss som bor utomlands i samband med affären.
    Min fru mailade men fick inga svar, märkligt tycker vi.
    Att sen uppgiften om pantbrev inte stämde var kanske inte så allvarligt för det gynnade oss, men ändå. Dåligt engagemang ser jag det som. Ganska ofta lång tid för respons på frågor och mailväxling. Men vi fick de svar vi frågade efter. I sådana här affärer är det extremt viktigt med snabb resons. Det är ju faktiskt en av dom största affärerna man gör i livet. Läs mer

Anders Jonas Björn A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Grym säljare Marcus Berg :-)
    Rekommenderar starkt! Läs mer

Maria J skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Hej jag och min köpt på beläteröd orust Bästa mäklare , förstående verkligen rekommendera honom till andra🙏🏻Tack för att Vi fick köpa och all hjälp till detta köp Thomas Läs mer
  • 2020-07-12

Ann-catherine M skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Har köpt en bostadsrätt och även fått en villa värderad.
    Tycker mäklaren kändes seriös, redovisade hur hon tänkt och vägt in. Lätt att få kontakt med.
    Hon har varit tydlig och haft ett vänligt bemötande.
    Är väldigt nöjd med kontakten med henne. Läs mer
    2020-07-14 Katarina J svarar Ann-catherine M
    Hej Ann-Catherine,
    Jag hoppas att du har hunnit kommit till rätta och trivs i ditt nya boende. Jag får tacka för din fina rekommendation och önska dig en härlig sommar!

Göran E skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Kent förmedlade försäljningen av vårt fritidshus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och tillgänglighet. Han motsvarade våra förväntningar. Vi kan därför ge honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-07-13 Kent O svarar Göran E
    Hej Göran, Tack för de fina orden och ni skall ha ett stort tack också. Välkomna åter om jag kan hjälpa er med något framöver. :) Mvh/Kent
  • Bertil I

2020-07-12

Bertil I skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Bra bemötande och serviceminded. Läs mer

Lars R skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Både köpt och sålt villa via Markus. Han är proffsig och trevlig. Ger snabbt svar när man har frågor. Jag kan starkt rekommendera Markus. Läs mer

Niclas D skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
  • 2020-07-11

Eva I skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Är helnöjd med Peter Karlsson som mäklare. Han är kunnig, engagerad och uppträder på ett proffsigt sätt. Hela försäljningsprocessen har gått snabbt och smidigt. Utan tvekan kan jag rekommendera honom som mäklare. Läs mer

Susanne V skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Ulf var mycket kunnig och lyhörd med ett mycket gott bemötande. Han presenterade bostaden på ett proffesionellt och med gott kunnande om bostaden och närområdet Läs mer

Kenth J skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har köpt bostad på Orust mellan Varekil och Svanesund Läs mer
    2020-07-11 Kent O svarar Kenth J
    Hallå Kenth, lycka till nu med alla projekt så ses vi framöver :) Mvh/Kent

Thomas W skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    Bra och professionellt bemötande.
    Infriade de förväntningar vi hade och som gavs av Thomas.
    Vi gör gärna fler affärer med dem. Läs mer

Lennart M skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpte en lägenhet i Hjälteby/Kråkedalsvägen. Vi fick mycket bra bemötande, bra information och lättsamt och trevligt möte. Allt fungerade alldeles utmärk och vi rekommenderar Kent som är mycket kunnig samt bra påläst. Läs mer

Stig A skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Vi har köpt en bostadsrätt på stenunge allé 9
    genom Karin Andersson.
    Vi blev väl bemötta av Karin.
    Karin svarade på de frågor vi hade på ett bra och trevligt sätt.

Vi är mycket nöjda .. Läs mer
    2020-08-31 Karin A svarar Stig A
    Tusen tack för er fina rekommendation, vad skoj att vi hitta ett fint boende till er! Ha en härlig höst så ses vi!

Anders H skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    Sålt sommarstuga
    Suverän😃😃😃😃
    Proffsig👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2020-08-31 Karin A svarar Anders H
    Tusen tack Anders, vad roligt att vi fick nöjet att hjälpa er med försäljningen! Ha en fin höst nu.
Markus Berg
Peter Karlsson