Alla kategorier Hosting Google Sweden AB

Google Sweden AB

Läs vad 7 kunder tycker om Google Sweden AB

• Josef L
    Josef L skrev om Google Sweden AB
    Verkligen uselt, det är omöjligt att få tag på dom, när man väl gör det påstår personerna att de inte jobbar på google och hänvisar till en länk som inte fungerar, när man upplyser de om att det inte fungerar så svarar dom med du har säkert rätt. när man ber om att få prata med en ansvarig eller chef så lägger de på i örat. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Google Sweden AB
    För att göra en sammanfattning som alla förstår.
    Jeep - Cola - Googla.

Skapar man en produkt som myntar ett uttryck som används för ALLT i sin genre så äger man rätten till all respekt i världen. Punkt. Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Google Sweden AB
    Använder Google typ 10 gånger om dagen, var bara tvungen att rekommendera Google =). Läs mer
  • Ingen A
    Ingen A skrev om Google Sweden AB
    Ffuujjjjjjjjreefgtybbjjbbmlbbnlvbnlljjnkhvnhfgbklmjghv Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Google Sweden AB
    Bra sökmontor som jag ofta använder (då jag inte använder reco såklart) där du kan söka på allt och ingenting. Bra bildsök som jag ofta använder.
    Kanon enligt mig! Läs mer
  • Emil O
    Emil O skrev om Google Sweden AB
    Mycket bra sökmotor. Gratistjänster är alltid positivt. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Google Sweden AB
    Så fort ett företag får en dominant ställning vänds från många håll agg mot det. Det finns inget självändamål med den indignationen, men om den uppkommer på saklig grund är det givetvis bra. Jag anser att likväl som vi varje enskilda medborgare har våra skyldigheter gentemot våra medmänniskor (i vår civilisation, värna demokrati-utnyttja rösträtten, visa civilkurage-stå upp för de som blir illa behandlade osv), har även företag samma skyldigheter. Tyvärr låter en absolut majoritet av företagen deras vinstintressen gå före det moraliskt riktiga handlandet.

Google är en fantastisk sökmotor - i Sverige. Det jag tycker är riktigt risigt är att de ger avkall på att vara en bra sökmotor även i ett land som Kina, allt för att inmuta den enorma marknaden där.

Jag förstår att denna reco varken gör till eller från, men min förhoppning är att åtminstone en person som inte känner till detta om google nu vet det. Läs mer
    Emma K, Tobias B gillar detta

Bästa hostingföretagen i Stockholm:

Anna H Anna H tycker:
“Har bara skapat en offertförfr...” Läs mer

Lindhagensgatan 126 5tr, 11251, Stockholm