Google Sweden AB

2.6

14 omdömen om Google Sweden AB

Kurt H
Skrev om Google Sweden AB

Jag behöver få hjälp med att radera uppgifter på bla Googlemap mm gällande mitt gamla bolag som är likviderat sedan ett år tillbaka. Hur går jag tillväga, kan inte hitta information någonstans.

Offerta.se
4.4/5 i betyg av 485 omdömen 4.4 av 485 omdömen

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

Heléne L
Skrev om Google Sweden AB

Det är fullkomligt omöjligt att få kontakt med någon för att få rättelse för en transaktion som Google gjort felaktigt! (Ja, det är Google som gjort fel!). Nu skriver jag ett vanligt brev i pappersform och postar till deras adress. Helt absurt! (Konsumtvägledare i min kommun inkopplad och har gett mig rätt då hon sett all dokumentation. )

Roberth L
Skrev om Google Sweden AB

Sämre än sämst. Gick inte att komma fram, utan det enda jag möttes av var ett talsvar som var minst lika snabbt som en Gatlinger-kulspruta. Helt omöjligt att hinna med och uppfatta vad rösten sade. Bedrövligt helt enkelt. Hoppas att jag i framtiden aldrig behöver ha att göra med Google

Qorban H
Skrev om Google Sweden AB

Vet någon här hur man kan kontakta Google? Jag har en Samsung s22 som är löst med Google konto.

Darius R
Skrev om Google Sweden AB

Synd att det inte går att ge en nolla, snacka om snurrigt företag, det går heller inte att nå kundtjänst då man möts av en robot som förstår mindre än en myra. Tragiskt att detta företag är så marknadsdominerande och man är helt utlämnad till deras monopolställning, usch....

ANNELI N
Skrev om Google Sweden AB

Har 4 falska negativa omdömen på aclasslimousine på GOOGLE företagsprofil grundat på bara lögner för att förstöra för mig! Dom hade bestämt sig redan vid bokning att förstöra vara otrevliga och hugga på allt som är normala händelser! Allt vändes emot mig under hela resan som negativt fast det var normalt lugnt inga avvikelser hos mig.. hej välkomna osv jag hade inte gjort dom någonting‼️Deras huggande sänkte mig stenhårt och när dom märkte det blev dom bara värre 8 mot 1 😣 Fruktansvärt bli utsatt för på sin arbetsplats &...

FREDRIK E
Skrev om Google Sweden AB

Google som helhet är ju fantastiskt...men min tvåa riktar sig rakt mot den svenska supporten som faktiskt är bedrövlig. Vägrar att lyssna på vad man har att säga och svarar inte alls på direkta frågor. Här har dom väldigt mycket att jobba på känner jag!

Josef L
Skrev om Google Sweden AB

Verkligen uselt, det är omöjligt att få tag på dom, när man väl gör det påstår personerna att de inte jobbar på google och hänvisar till en länk som inte fungerar, när man upplyser de om att det inte fungerar så svarar dom med du har säkert rätt. när man ber om att få prata med en ansvarig eller chef så lägger de på i örat.

Andreas H
Skrev om Google Sweden AB

För att göra en sammanfattning som alla förstår. Jeep - Cola - Googla. Skapar man en produkt som myntar ett uttryck som används för ALLT i sin genre så äger man rätten till all respekt i världen. Punkt.

Tobias B gillar detta
Sofia A
Skrev om Google Sweden AB

Använder Google typ 10 gånger om dagen, var bara tvungen att rekommendera Google =).

Ingen A

Ffuujjjjjjjjreefgtybbjjbbmlbbnlvbnlljjnkhvnhfgbklmjghv

Elina E
Skrev om Google Sweden AB

Bra sökmontor som jag ofta använder (då jag inte använder reco såklart) där du kan söka på allt och ingenting. Bra bildsök som jag ofta använder. Kanon enligt mig!

Emil O
Skrev om Google Sweden AB

Mycket bra sökmotor. Gratistjänster är alltid positivt.

Joakim B
Skrev om Google Sweden AB

Så fort ett företag får en dominant ställning vänds från många håll agg mot det. Det finns inget självändamål med den indignationen, men om den uppkommer på saklig grund är det givetvis bra. Jag anser att likväl som vi varje enskilda medborgare har våra skyldigheter gentemot våra medmänniskor (i vår civilisation, värna demokrati-utnyttja rösträtten, visa civilkurage-stå upp för de som blir illa behandlade osv), har även företag samma skyldigheter. Tyvärr låter en absolut majoritet av företagen deras vinstintressen gå före...

Emma K och Tobias B gillar detta