GÖR DET SJÄLV KÖK

1.8

4 omdömen om GÖR DET SJÄLV KÖK

Rikard S
Skrev om GÖR DET SJÄLV KÖK

Hahaha! Ja vad ska man säga! Har väntat ett halvår och efter flera leveranser har vi inte fått allt. Beteendet ni beskriver är samma jag fått bemöta och det går att läsa liknande omdömen på andra sidor. Jag valde dock att betala med Klarna vilket inte går längre av någon anledning som man nog själv kan lista ut. Har pausat fakturan så han har inte fått en spänn av mig. Återstår bara några luckor men ändå kan han inte få tummarna loss för att få betalt. En riktig pajas!

Michelle R
Skrev om GÖR DET SJÄLV KÖK

Detta är ett blufföretag!!! Det är en ensam kille som driver detta och han har varken sitt riktiga namn eller adress registerat någonstans. Hans bolag finns inte ens! Vi beställde kök för 19.000 och har ännu snart ett år senare inte mottagit alla delar vi betalat för. Han gör sig dessutom okontaktbar och kommer med 1000 ursäkter till förseningar. FET varning för detta företag!

Anna N
Skrev om GÖR DET SJÄLV KÖK

Väldigt nöjda med Kökslucka Göteborg till vårt Ikea kök blev mycket fint, kommer beställa till hallen när det är dags med renovering. Anna

Emmy T
Skrev om GÖR DET SJÄLV KÖK

Har väntat på skåpstommar från Gör det själv kök sedan april nu och varje gång vi ringer/mailar och påtalar detta (sju gånger) så får vi som svar " jag kollar på det imorgon och ringer innan kl 9" Det är ALDRIG någon som har återkopplat utan vi har fått ringa igen, och igen, och igen.. Detta är dessutom förskottsbetalat så det känns extra irriterande. Har aldrig varit med om något liknande.