Alla kategorier Elbolag Västra Götaland Göteborg Göta Energi AB

Sten Sturegatan 12, 411 39 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Göta Energi!

Lägg energi på det du gillar. Det är vad vi på Göta Energi gör. Vi gillar när du som kund är glad och det är också vårt mål. Att vara Sveriges mest omtyckta elbolag. Positiv energi är något som genomsyrar hela vårt företag och vi växer snabbare än någonsin. Vi har elavtal för både privatpersoner och företag. Ska du flytta så hjälper vi gärna till att flytta med ditt elavtal. Det är löjligt enkelt och tar bara 1 minut. Vi erbjuder El till inköpspris, Fast-el, Vintertrygg, Anvisat avtal och Mikroproduktion. Som du hör så kan du välja bland många olika avtal. Välkommen att höra av dig till oss. Vi är mycket stolta över vår kundservice!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Göta Energi AB

• Jelena K skrev om Göta Energi AB
    Värst bolag som man kan få för sin el. Jag ska även inte tappa min tid för att skriva hur deras kundtjänst är ohövliga. Läs mer
    2018-10-10 Göta Energi AB svarar Jelena K
    Hej Jelena K, Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss. Vi tar gärna emot feedback för att kunna tydliggöra våra elavtal. Om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

Siku A gillar detta
  • Peter P
    Peter P skrev om Göta Energi AB
    Dörrförsäljare som ljuger och bland annat lovar avtal som inte finns. Istället fick man ett dåligt avtal bundet i 24 månader. Nöjd kund-garantin är bra i teorin, men antagligen få som orkar genomföra processen. Dessutom kommer stor del av bolagets energi enligt smutselskollen.se från fossila bränslen. Trevlig kundtjänst och det gick iallafall relativt enkelt att häva avtalet inom 14 dagar enligt distansköpslagen Läs mer
    2018-10-09 Göta Energi AB svarar Peter P
    Hej Peter

• Magnus M
    Magnus M skrev om Göta Energi AB
    Fick följande SMS som egentligen bara kan anses vara början till ett scam:
    ""Hej! Någon annan i ditt hushåll verkar stå på nätavtalet. Denna person ska ringa os spå 020-231500, så kan vi snart börja leverera el till er. /Göta Energi"

Vi har aldrig haft något med Göta Energi att göra tidigare. Läs mer
    2018-09-04 Göta Energi AB svarar Magnus M
    Hej Magnus!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning av oss. Har du inte tecknat elavtal med Göta Energi kan det vara en av våra kunder som av misstag uppgett fel telefonnummer. Självklart skall vi åtgärda detta. Vänligen kontakta vår kundservice på 020-23 15 00 eller maila till info@gotaenergi.se så vi kan ta bort ditt telefonnummer.

• Patrik S
    Patrik S skrev om Göta Energi AB
    Köpte el.

Bra bemött, lite för på men förstående.

Inga förväntningar, ingen aning om hur bra de är. Läs mer
    2018-08-20 Göta Energi AB svarar Patrik S
    Hej Patrik!

Vad kul att höra att du tecknat elavtal med oss på Göta Energi. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice på 020-23 15 00 om du har frågor eller funderingar.

• Lisa L skrev om Göta Energi AB
    Valde Göta för att jag som pensionär vill ha lite billigare faktura. Blir inte kund förrän 1 nov . Så får väl återkomma senare! Läs mer
    2018-08-20 Göta Energi AB svarar Lisa L
    Hej Lisa!

Vad kul att höra att du tecknat elavtal med oss på Göta Energi. Vi hoppas att du blir nöjd med ditt nya avtal. Som ny kund hos Göta Energi erhåller du vår Nykundsgaranti som bland annat innehåller en prisgaranti. Skulle det visa sig att Göta Energi är dyrare än din tidigare elleverantör står vi för mellanskillnaden. Du kan läsa mer om vår Nykundsgaranti på vår hemsida https://www.gotaenergi.se/sites/default/files/villkor_nykundgaranti_uppdaterad.pdf

• Margaretha G skrev om Göta Energi AB
    Jag anser att det är oseriöst i jakten på kunder. Läs mer
    2018-08-17 Göta Energi AB svarar Margaretha G
    Hej Margaretha!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss. Om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

• Dan B skrev om Göta Energi AB
    Inte varit så mkt i kontakt med Göra Energi än Läs mer
    2018-08-17 Göta Energi AB svarar Dan B
    Hej Dan!

Tack för ditt fina omdöme. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice på 020-23 15 00 om du har frågor eller funderingar. Vi hoppas att du förblir lika nöjd framöver.

• Mattias H skrev om Göta Energi AB
    Vi blev kontaktad på stan av en säljare. Läs mer
    2018-08-20 Göta Energi AB svarar Mattias H
    Hej Mattias!

Vad kul att höra att du kommit i kontakt med oss på stan. Hoppas du fick ett trevligt bemötande och information om våra förmånliga elavtal.

• Abo Jones A skrev om Göta Energi AB
    Jag vill lämna ett omdöme trots att jag inte är kund hos Göta Energi. Idag blev jag kontaktad av en säljare utanför Södra station i Stockholm som försökte få mig att teckna ett avtal utan att informera att det gällde ett elavtal. Han bad om mina personuppgifter för att jag skulle få en rabatt på 500 kr hos någon av de stora matkedjorna. När jag ställde frågan varför så mycket uppgifter, svarade han att det är inte bara var för rabatten jag lämnade mina uppgifter utan jag dessutom skulle få garanterat lägsta pris på El. Då blev det stopp från min sida och jag bad honom att radera mina uppgifter vilket han gjorde och när jag ifrågasatte hans metod, tyckte han att han var mycket tydlig från början. Jag tycker att Göta Energi och alla andra företag som anlitar externa försäljare också bär ansvaret om hur kunderna blir bemötta..... Läs mer
    2018-07-24 Göta Energi AB svarar Abo Jones A
    Hej!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss och det som inträffat. Det ligger inte i linje med Göta Energis policy för bemötande. Om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

Jelena K gillar detta
  • Anna L skrev om Göta Energi AB
    Vilseledande försäljning och svårt att säga upp avtalet! VÄLJ ANNAT ELBOLAG!! Blev uppringd av en kvinna som påstod att mitt elbolag hade samarbete med Göta Energi och att de skulle ta över en del av mitt elavtal. Otroligt vilseledande försäljning. När jag skulle säga upp avtalet väntade jag i telefonkö i över en timma innan jag bestämde mig för att skicka ett mail och säga upp avtalet. Blev tillslut uppringd av en person som kunde hjälpa mig. Olustig upplevelse! :( Läs mer
    2018-07-20 Göta Energi AB svarar Anna L
    Hej Anna!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss och det som inträffat. Det ligger inte i linje med Göta Energis policy för hur vi kommunicerar våra avtal. Om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

• Marita K skrev om Göta Energi AB
    Hej jag har inte ännu börjat med Göta energi först i augusti men bemötandet var bra och positivt trevlig kille jag pratade med , så jag hoppas det blir bra Mvh Marri Läs mer
    2018-07-18 Göta Energi AB svarar Marita K
    Hej Marita!

Tack för din fina kommentar. Vad kul att höra att du är nöjd med det bemötande du erhållit från våra duktiga medarbetare här på Göta Energi.

• Kim L skrev om Göta Energi AB
    Varning dom luras läs noga igenom detaljerna innan ni bestämmer er. Läs mer
    2018-07-17 Göta Energi AB svarar Kim L
    Hej Kim!

• Lars-åke G skrev om Göta Energi AB
    Elavtal, skickade fel välkomstbrev, svarade inte på Mail inom 2 dygn så jag fick ringa men likadåligt där 15 min 21 Sek i kö innan svar.Hoppas elavtalet funkar bättre än kundservicen, den är usel. Läs mer
    2018-07-05 Göta Energi AB svarar Lars-åke G
    Hej Lars-Åke!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen väntetiden och framkomligheten till vår kundservice. Just nu är det väldigt många som önskar komma i kontakt med oss och därför har vi längre väntetid än vanligt. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att du kommer bli nöjd med Göta Energi som din elleverantör.

• Ronja K skrev om Göta Energi AB
    Har precis skaffat mig ett elavtal hos Göta energi.
    Jag har blivit väldigt bra bemött av dem och fått den hjälp jag behöver! Dom har alltid ett gott humör och det var tom kul att lyssna på deras väntetid i telefonen då dem klämt in skoj på väntetiden! Läs mer
    2018-07-17 Göta Energi AB svarar Ronja K
    Hej Ronja!

Vad kul att höra att du är nöjd med Göta Energi som din elleverantör och med vår prisbelönta kundservice. Vi hade blivit jätteglada om du tog dig tid till att även ge oss en recension här https://se.trustpilot.com/review/gotaenergi.se

Vi hoppas du förblir lika nöjd framöver!

• Dima K
    Dima K skrev om Göta Energi AB
    2 års bindningstid sådär ja, säljaren lovade att bindningstid är 6 månader. Det blev 24 månader istället, fan vad trevligt.

På andra faktura kommer extra tjänster till extra pris, "som står nånstans i kontraktet när du skrev på"

Kundservice - cirkus. Läs mer
    2018-07-06 Göta Energi AB svarar Dima K
    Hej!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning av oss. Vänligen kontakta vår kundservice på 020-23 15 00 så hjälper vi dig klargöra de frågor och funderingar du har.

• J R skrev om Göta Energi AB
    Varning! Varning! Varning! Inga avtal med Göta Energi!
    Jag sade upp mitt avtal med Göta Energi, ägd av Fortum, före årsskiftet för att övergå till annan leverantör, också ägd av Fortum.
    Sedan dess har dom nu i över 6 månader trakasserat mig, 80-årig man, med ständiga telefonsamtal email och SMS om att återgå till dom år 2019 efter 1 år med nya el-leverantören.
    Olika anonyma (fiktiva?) personer kontaktar mig återkommande, och påstår att jag har ett tecknat avtal om detta, vilket jag inte har. Jag har begärt att få fullständiga namn på alla dessa personer, vilket dom vägrar. Jag har bett dom att skicka en kopia på det tecknade avtalet, vilket dom inte gör och självklart inte kan, då det inte existerar något tecknat avtal. Efter alla samtal, som har dom kanske ev."klippt och klistrat" och manipulerat ihop ett avtal.

Jag är alltid mycket noga med att påpeka att jag aldrig godtar annat än skriftliga avtal.
    Efter alla trakasserier har jag lyckats blockera deras telefonummer i min smartphone. Jag har ännu ej bytt emailadress, men blir väl tvungen att göra detta.
    Jag har meddelat att dom kan be om ursäkt för alla trakasserier, och bekräfta att det inte finns något tecknat avtal, vilket dom inte gör, utan fortsätter skicka meddelanden från anonyma personer.
    Dom förstår heller inte, att dom efter alla trakasserier, aldrig kan bli min el-leverantör!
    Jag förbereder nu polisanmälan och anmälan till andra instanser och myndigheter.
    Så varning, varning och varning igen! Inga avtal med Göta Energi AB! Läs mer
    2018-05-29 Göta Energi AB svarar J R
    Hej Stellan!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss och det som inträffat. Det ligger inte i linje med Göta Energis policy för bemötande. Om du önskar klargörande i ditt ärende eller om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

2018-05-30 J R svarar Göta Energi AB
    Som jag påpekade tidigare!
    VARNING VARNING VARNING !!!
    Återigen ett anonymt svar från Göta Energi skickat till någon som tycks heta "Stellan" . Vem är det ? Eller är det från Stellan?
    Ingen ordning alls. Bara ändlöst dravel.
    JR
    2018-05-30 Göta Energi AB svarar J R
    Hej J R.

Beklagar att fel namn skrevs i svaret till din recension. Det var den mänskliga faktorn som felade och för detta ber vi om ursäkt.

Göta Energi.
    2018-06-12 J R svarar Göta Energi AB
    VARNING VARNING VARNING
    Nu har jag återigen blivit trakasserad med ett brev från Göta Energi, den här gången av en person med efternamn.
    Personen påstår nu att vi har ett avtal, som träder ikraft i mars nästa år, och dessutom hotar han : "vi kan dessvärre inte kostnadsfritt annullera avtalet".
    Göta Energi alltså att kräva betalt för ett obefintligt avtal, som inte ens har trätt ikraft. Har dom haft kostnader, som jag skall betala? Jag tar detta yttrande, som att det kommer från en person, som ej har fullmakt att företräda företaget!
    Här är mitt svar idag e-mailat till dom:
    Hej A.B-son.
    Roligt med ett efternamn också, istället för oräkneliga anonyma och fiktiva brevskrivare.
    Skicka mig nu också bevis på att Du har fullmakt att företräda Göta Energi.
    Som Du mycket väl vet finns inget "avtal" om att Ni tar över 2019-03-18. Detta har Ni själva hittat på, konstruerat eller redigerat ihop.
    Om Du fortfarande påstår att det finns, så v.g. skicka detta, också tidigare påstått, "tecknade avtal" till mig.
    Du vet ju också mycket väl, att jag tidigare tydligt påpekat att inget avtal gäller utan påskrift från mig!
    Du, måste förstå, att efter Ert oärliga beteende kommer Ni aldrig att bli El-leverantör till mig!
    Är detta Ert beteende verkligen i linje med vad företagsledningen vill? Ni förstör kundrelationer och skapar badwill och dåliga rubriker genom att antasta mig på detta sätt.
    Hälsningar
    Jan Rydh
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anna E
    Anna E skrev om Göta Energi AB
    VARNING! Oseriöst företag! Jag sa upp avtalet enligt ångerrätten efter 10 dagar. De har fortsatt att fakturera mig trots detta, och trots att det i mitt muntliga avtal (som spelades in) sägs att jag har 14 dagars ångerätt. Jag har bestridit fakturorna flertalet gånger, muntligt och via mejl. De har då gått med på att jag har rätt, och sagt att de ska avskriva ärendet. Detta har inte skett, trots många påtryckningar från min sida.

Nu har de fakturerat mig 2000 SEK för ”avtalsbrott”. Jag kommer att behöva ta detta till en jurist. Läs mer
    2018-05-29 Göta Energi AB svarar Anna E
    Hej Anna!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss och det som inträffat. Om du önskar klargörande i ditt ärende eller om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

J R gillar detta
  • Göta Energi AB skrev om Göta Energi AB
    Varit kund nu i 3 månader och kan varmt rekommendera Göta Energi. Jag ringde in till deras kundtjänst då jag först var missnöjd med mitt avtal då jag hade fått ett rörligt avtal. Kundtjänst hjälpte mig då istället att ordna ett fastpris per kWh. Tack för utmärkt service! Läs mer
    2018-05-29 Göta Energi AB svarar Göta Energi AB
    Hej Carl.

Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva. Vad kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande och den service du erhållit när du var i kontakt med vår prisbelönta kundservice. Vi hade blivit jätteglada om du tog dig tid till att även ge oss en recension här https://se.trustpilot.com/review/gotaenergi.se

• Sten L skrev om Göta Energi AB
    Har deras avtal El till inköpspris som jag upplever som väldigt prisvärt. Man får elen till samma pris som de köper in för och det tillkommer endast en låg fast avgift som för mig ligger på 39 kr. Läs mer
    2018-05-29 Göta Energi AB svarar Sten L
    Hej Sten.

Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva. Vad kul att höra att du är nöjd med det elavtal du tecknat med oss på Göta Energi. El till inköpspris är ett av våra mest populära elavtal där du som kund köper in elen för samma pris som vi elbolag gör. Vi hade blivit jätteglada om du tog dig tid till att även ge oss en recension här https://se.trustpilot.com/review/gotaenergi.se

• Sophia L skrev om Göta Energi AB
    Erbjuder elavtal som är lättförstårligt och enkelt - inget krångel! Bra service & trevligt bemötande från kundservice - med andra ord ett enkelt & riktigt bra elbolag! Kan starkt rekommendera Göta Energi!! Läs mer
    2018-05-30 Göta Energi AB svarar Sophia L
    Hej Sophia.

Tack för din fina recension. Vad kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande och den service du erhållit när du varit i kontakt med vår prisbelönta kundservice.

• Ola Å skrev om Göta Energi AB
    Är kund sen länge och blev uppringd av deras kundtjäst nyligen som erbjöd ett mig förlängt avtal anpassat bättre efter min förbrukning. Detta avtal hade fastpris på vintern och rörligt på sommaren. Deras trevliga kundtjänst är superbra om jag har frågor kring mitt avtal och känns som att jag inte behöver fundera så mycket på elen överlag. Tryggt och bra företag. Läs mer
    2018-05-30 Göta Energi AB svarar Ola Å
    Hej Ola!

Tack för din fina recension. Vad kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande från vår prisbelönta kundservice och det elavtal du erbjudits.

• Anders E skrev om Göta Energi AB
    Blev kund i samband med att jag flyttade och allt funkade hur smidigt som helst, Göta Energi ordnade med allting så jag kunde koncentrera mig på själva flytten! Läs mer
    2018-05-30 Göta Energi AB svarar Anders E
    Hej Andreas!

Tack för din fina recension. Vad kul att höra att du är nöjd med vår service och det elavtal du fick av oss på Göta Energi. Vi hoppas att du förblir lika nöjd framöver.

• Per N
    Per N skrev om Göta Energi AB
    Bytte från Göta Energi till annan el leverantör. Denna leverantör kopplade på två dagar för tidigt. Istället för att fakturera "dubbelt" för de två dagarna (vilket ju hade varit ok om än onödigt) hävdade Göta Energi avtalsbrott och straffavgift på 675:- vilket de envist fortsatte att hävda. Riktigt uselt bemötande. Varning för denna leverantör! Läs mer
    2018-05-30 Göta Energi AB svarar Per N
    Hej Per!

Vi är tacksamma för dina åsikter och beklagar verkligen din uppfattning om oss och det som inträffat. Om du har andra frågor och funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice på 020 – 23 15 00.

• Sanna S
    Sanna S skrev om Göta Energi AB
    Gjorde en flyttanmälan i maj, flyttade i juni och Göta Energi skulle "sköta flytten". I oktober kom inkassokrav från nätbolaget då jag fortfarande står på nätavtalet i gamla lgh. Pratade med Göta Energi som sa att jag skulle ha pratat med nätbolaget också, vilket känns orimligt om de påstår att de ska sköta flytten. Snackade med nätbolaget som ej kan registrera en tidigare flyttdag än den dag jag ringde i okt. Ok, tänkte jag och försökte räkna ut hur mkt jag skulle kräva de nya lägenhetsägarna på. Några dagar senare kom två påminnelser från Göta Energi att jag inte betalat två fakturor. Har alltid haft autogiro men plötsligt har de plockat bort det. Ringde upp Göta Energi och fick förklarat att den ena fakturan gäller min gamla adress, trots att jag för 5 månader sedan gjorde flyttanmälan hos dem. Fick då höra att flyttanmälan är inte giltig förrän JAG ändrat hos nätbolaget. Vad är då vitsen med att göra flyttanmälan hos Göta Energi, undrade jag, men det kunde tjejen på kundservice inte svara på. ALDRIG MER Göta Energi, riktigt skitföretag! Läs mer
  • Olof L skrev om Göta Energi AB
    Oerhört oseriöst bolag.

Automatiskt aktiverat s.k. El-konto "sparar" en viss del av kostnaden för elen (endast ett "minimumbelopp" faktureras automatiskt) på ett kreditkonto som de tar hög ränta på.

När alla fakturor betalats och avtal uppsagts skickas sedan (i mitt fall) den resterande skulden (som man inte nödvändigtvis ser när man godkänner sina e-fakturor) till inkassoföretag.

Röveri. Läs mer
  • Sara J skrev om Göta Energi AB
    Varning! Blufföretag! Lägger på avgifter som ni inte kommit överens om, luras med hur höga avgifterna kommer att bli. Får det att låta billigt med el till inköpspris med fast månadsavgift men detta blir istället otroligt mycket dyrare än om du väljer ett bolag som gör påslag per kWh. Kolla inte på Elskling eller Compricer (där betalar bolagen för att göra reklam). Jämför istället på Elpriskollen, som är en oberoende sajt som drivs av Energimarknadsinspektionen. Läs mer
  • Mikaela B skrev om Göta Energi AB
    Blev i princip telefonterroriserad av dem förra året när de ringde dagligen i flera veckor. Det slutade med att jag anmälde dem till DM-nämnden och jag blev lovad att de aldrig skulle ringa mig igen. Nu har de ringt fem gånger på en vecka trots detta OCH att jag är med i NIX-registret. Fruktansvärt oseriöst företag. De skyller på att de ringer från olika kontor och int har synkade eller uppdaterade telefonlistor. Läs mer
  • Mikaela B skrev om Göta Energi AB
  • Madeleine B skrev om Göta Energi AB
    Mina problem startade när jag skulle byta från Göta Energi. Till skillnad mot nedanstående recension från Andreas G som sa att hans gamla elbolag informerat honom om att han hade bindningstid kvar, struntade Göta energi med det fullkomligt (trots kontakt per telefon innan bytet var klart) och skickade mig sedan en saftig avslutsräkning för avtalsbrott. De lutar sig tillbaka på att det står i det avtal som de själva flyttat över mitt ursprungliga elavtal till (dvs efter första året hade gått).

Göta Energi är ett företag som lyfter fram sin fantastiska kundservice, trots det har jag aldrig fått sämre infomation och sämre hjälp från något annat elbolag än vad jag fått hos Göta energi. Läs mer
  • Andreas G skrev om Göta Energi AB
    Bytte till Göta Energi för någon månad sen, men fick av mitt gamla elbolag veta att jag minsann hade uppsägningstid kvar hos dem. Ringde då Göta Energi som flyttade fram starten några månader så att jag skulle komma undan avbrottskostnaden som mitt gamla bolag ville ha ut. Bra service!! Läs mer
  • Simon M
    Simon M skrev om Göta Energi AB
    Blev uppringd av en säljare som försökte lura på mig abonnemanget med el till inköpspris. Sanningen är att det abonnemanget alltid blir dyrare, eftersom de höjer månadsavgiften med förbrukningen. Samt att man inte får ha det om man har en förbrukning på över 40.000 KWh per år.

Iaf för mig som förbrukar 2500 KWh per år skulle jag betala 588:-/år i månadsavgifter, samtidigt som jag skulle spara ca 3 öre/KWh eftersom påslaget skulle slopas. Alltså skulle jag gått med förlust på 588-75=513:-/år. Detta efter att försäljaren garanterat att det skulle bli billigare.

Dock har de ett bra abonnemang som man kan teckna via elskling.se. Det finns inte på deras hemsida och är endast för nya kunder. Där har de ingen månadsavgift och inget påslag. Men, tycker det är riktigt dåligt att de rekommenderar ett abonnemang som är ett av de dyraste på marknaden, och påstår att det är det bästa priset man kan få. Läs mer
  • Ola skrev om Göta Energi AB
    En försäljare från Göta Energi ringde till min mobil eftersom min fasta tlf är spärrad via NIX-registet. Detta tycker jag är mycket oseriöst. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli kund där. Läs mer

Sten Sturegatan 12, 411 39 Göteborg