Alla kategorier Elbolag Västra Götaland Göteborg Göta Energi AB

Sten Sturegatan 12, 411 39 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Göta Energi AB

• Madeleine B
    Madeleine B skrev om Göta Energi AB
    Mina problem startade när jag skulle byta från Göta Energi. Till skillnad mot nedanstående recension från Andreas G som sa att hans gamla elbolag informerat honom om att han hade bindningstid kvar, struntade Göta energi med det fullkomligt (trots kontakt per telefon innan bytet var klart) och skickade mig sedan en saftig avslutsräkning för avtalsbrott. De lutar sig tillbaka på att det står i det avtal som de själva flyttat över mitt ursprungliga elavtal till (dvs efter första året hade gått).

Göta Energi är ett företag som lyfter fram sin fantastiska kundservice, trots det har jag aldrig fått sämre infomation och sämre hjälp från något annat elbolag än vad jag fått hos Göta energi.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Göta Energi AB
    Bytte till Göta Energi för någon månad sen, men fick av mitt gamla elbolag veta att jag minsann hade uppsägningstid kvar hos dem. Ringde då Göta Energi som flyttade fram starten några månader så att jag skulle komma undan avbrottskostnaden som mitt gamla bolag ville ha ut. Bra service!!

Sten Sturegatan 12, 411 39 Göteborg