Alla kategorier Trädgårdsservie Västra Götaland Mölndal Göteborgs Anläggning & Trädgård

Göteborgs Anläggning & Trädgård

Dalbogatan 3C, 431 38 Mölndal — Visa karta

Behöver du trädgårdsskötsel, markarbete eller trädgårdsanläggning? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss på Göteborgs Anläggning & Trädgård.

Vi är en trädgårdsfirma som erbjuder trädfällning, trädbeskärning och trädklippning men också vardagliga tjänster som bevattning och gräsklippning.

Våra tre ledord är kompetens, noggrannhet och flexibilitet. Vi ser alltid till att göra vårt bästa för att du ska få så hög kvalitet som möjligt, och för att vårt jobb ska ske så miljövänligt som möjligt.

Kontakta oss så bjuder vi på ett kostnadsfritt hembesök!

Läs vad 10 kunder tycker om Göteborgs Anläggning & Trädgård

• Bruce M
    Bruce M skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    De gjorde ett bra och proffsig jobb, tog ner 3st stora träd.
    Kan verkligen rekommendera Göteborgs Anläggning & Trädgård Läs mer
    2018-03-26 Tobias A svarar Bruce M
    Hej Bruce! Vi tackar dig för en fin recension och ett gott bemötande när vi var hos er! Välkomna åter. Mvh Tobias
  • Lynda C
    Lynda C skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Mycket trevligt bemötande, snabb handläggning och leverans. Resultatet blev jättefina beskurna äppleträd. Läs mer
    2018-03-23 Tobias A svarar Lynda C
    Vi tackar ödmjukast! Vi ser också fram emot att få komma tillbaka till er framledes. Hälsning Tobias
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Göteborgs Anläggning och Trädgård utfört i vår trädgård. De har klippt och beskurit vår häck och schersmin samt forslat bort grenarna.Jätte fint resultat och snabb och proffsig handläggning. En vecka från första kontakt tills arbetet var perfekt utfört. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Proffsiga, prisvärda och mycket noga med att jag som kund ska vara 100% nöjd med resultatet.

Jag har bland annat fått hjälp med borttagning av träd, kapning av grenar, rensning av sly och omläggning av stengång.

Jag har bara gott att säga om Göteborgs Anläggning & Trädgård och ser fram emot ett fortsatt givande samarbete framöver. Läs mer
    2018-02-08 Tobias A svarar Lena G
    Hej Lena! Vi tackar så mycket för er rekommendation. Allt beröm till vår Jonas. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete. Hälsningar Tobias, Göteborgs Anläggning & Trädgård AB
  • Martin H
    Martin H skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Jag har anlitat Göteborgs Anläggning & Trädgård för trädfällning och beskärning av buskar i min trädgård. Bemötande och genomförandet av arbetet har varit mycket proffsigt. Själv är jag trädgårdsingenjör och vet att arbetet har genomförts på ett riktigt sätt.
    Jag har fullt förtroende för dem och utökat min order med att sätta kantsten och plattytor på min fastighet.
    Marrin Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Vi behövde hjälp med att trimma vår häck och såga ner ett par träd. Göteborgs Anläggning & Trädgård gjorde ett strålande bra jobb! Svarade snabbt på förfrågan, proffsigt utfört jobb, körde allt till tippen, jobbade snabbare än beräknat, bra pris. Kommer anlita dom igen. Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Företaget har utfört trädgårdsarbete i form av rensning av ogräs, krattning av löv och borttagande av grenar.. Arbetet är väl utfört. Läs mer
    2018-01-24 Tobias A svarar Ann M
    Hej Ann och tack för din recension! Vi hoppas på fortsatt samarbete under 2018 och inför nästa projekt skall jag kontrollera med dig hur vi kan bli ännu bättre för att nå betyg 5 som vi ständigt arbetar mot. Ha det gott tills vi hörs igen. Med vänlig hälsning Tobias Andersson
  • Michael S
    Michael S skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Proffsiga, effektiva och skötsamma. Bra uppföljning även efter utfört arbete. Läs mer
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Vi har köpt trädgårdstjänster i form av häckklippning, beskärning av träd och buskar, rensning av rabatter och stenlagda gångar.
    Vi är mycket nöjda med hur arbetet utfördes. Personalen utförde sitt arbete noggrant och till full belåtenhet och med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Lars-Åke B
    Lars-Åke B skrev om Göteborgs Anläggning & Trädgård
    Rekommenderas varmt! De gjorde en veckas trädgårdsarbete åt mig i somras. Väldigt serviceinriktade och seriösa. Verkade allmänt kunniga betr. trädgård. Allting utfördes enligt offert/överenskommelse.
    Det känns seriöst när man på lördagen efter arbetsveckan kommer med en högtryckstvätt och spolar av den lilla mängd lera/jord som kommit på asfalten utanför min tomt. Bara för att allt skulle se snyggt ut. Läs mer

Dalbogatan 3C, 431 38 Mölndal