Göteborgs Köksrenoveringar AB

Göteborgs Köksrenoveringar AB

3 omdömen om Göteborgs Köksrenoveringar AB

Daniel J
Skrev om Göteborgs Köksrenoveringar AB

Stort tack till Göteborgs Köksrenoveringar AB som hjälpte oss byta ut samtliga 19 garderobsdörrar (fem olika mått) i vårt nya hus. Allt från beställning till uppmätning och slutmontering sköttes ytterst professionellt och resultatet talar för sig självt - varenda dörr är perfekt inpassad och avviker inte en millimeter någonstans. Vi kunde inte vara nöjdare.

CHARLOTTA R
Skrev om Göteborgs Köksrenoveringar AB

Jag vill tacka Gbg Köksrenoveringar AB och Joachim Arvidsson för ett bra samarbete när de renoverade mitt kök. Allt fungerade klockrent. Ett proffsigt bemötande med snabb och bra service från Joachim som gör allt för att du som kund skall bli nöjd från början till slut. Jag rekommenderar alla att anlita Göteborgs Köksrenoveringar AB då ni skall renovera ert kök!

Agneta N
Skrev om Göteborgs Köksrenoveringar AB

Vi vill ge Gbg Köksrenoveringar högsta betyg för renovering av kök m a p hög kvalité. Samordnaren Joachim, gjorde hembesök omgående, och gav oss en snabb och tillförlitlig offert. Joachims samordning av proffsiga, tillmötesgående och flexibla hantverkare (snickare, kakelsättare, elektriker, rörmokare) innebar att alla arbeten löpte på utan ledtider enligt våra önskemål. Joachim fanns alltid tillgänglig, och man kände sig högprioriterad som kund. Vi är så glada att vi anlitade Gbg Köksrenovering!