Göteborgs Transport & Schakt

Göteborgs Transport & Schakt

gbgtransport.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Göteborgs Transport & Schakt! Vi på Göteborgs Transport & Schakt (GBG Transport) erbjuder tung-transporter och schaktarbeten. Vi transporterar bl.a. schakt, bergkross och maskiner samt utför grävarbeten och pool byggnationer. Vi kan agera snabbt när du behöver hjälp med bortforsling av schakt eller material från...

58 omdömen om Göteborgs Transport & Schakt

Sedan starten hos Reco 2018

Rolf M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Bra leverans, men 2 dagars betalningstid är en skam !

Mikael P
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Snabb på återkoppling vid frågor som kan dyka upp i olika sammanhang. Lösningsorienterade. Trevlig personal och rätt prisbild.

Jan L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Fick bra hjälp och en snabb leverans av det jag beställt

Mehmet D

Snabblevarans fint personal tack

Tina J
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Ni var duktiga och jag var nöjd med er

Tyler S
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Beställde grus med transport kl 11 och den levererades kl 16 samma dag! Riktig bra service!

Lillemor M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket professionella och trevliga! Väl utfört arbete och prisvärt💫

Jonatan E
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Bra service och återkoppling. Körde schakt och levererade grus, jättenöjd!

Lars Folke J
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Behövde hjälp med att uppföra en betongplatta och infart till ett garage. Kollade runt och valet föll på GBG Transport o Schakt då jag ville ha någon som kunde ta sig an hela markarbetet, både genomförande och projektledning. Ett par timmar efter det första samtalet kom de förbi och tittade på plats och redan samma dag fick jag en offert. Två veckor senare startade arbetet med garageplattan och efter ytterligare två veckor var allt klart inklusive anslutning av dränering och dagvatten samt asfaltering av uppfarten. Teamet...

Fredrik H
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Anlitade Gbg Transport för mark, grund, murning och puts vid utbyggnad av vårt bostadshus. De har gjort ett bra till jättebra arbete. När det uppstått problem har de inte försökt ducka utan alltid löst situationen. De är kanske inte de billigaste men sticker ut bland alla firmor vi anlitat. De är alltid trevliga att ha att göra med och framför allt transparenta med omfattning, kostnader, tid och problem. De är bra på att kommunicera och ser inte bara sin affär som fakturerade timmar utan försöker förstå vad vi vill ha gjort...

Sasha A
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Prisvärda. Snabba leveranser. Trevlig personal. Kommer anlita dom igen utan tvekan. Rekommenderas starkt.

Rebecca M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Supersnabb återkoppling och leverans. Väldigt trevlig chaufför som körde ut beställningen!

George M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Alltid proffsiga och väldigt trevliga!

Johan H
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Proffsigt bemötandena och transparent i arbetet som utförs och håller tider och annat vilket är otroligt viktigt i ”större” uppdrag.

Erik L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Hjälpsamma och bra på att kommunicera så att jag som kunde hade koll på läget.

Mats N
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Snabb leverans till bra pris. Företaget rekommenderas starkt. Duktig och skicklig chaufför som levererade makadam till oss.

Jim T
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Jag är väldigt nöjd med leveransen av makadam, ska köpa mer nästa år

Anna M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket bra.kan inte bli bättre.skicklig chaufför.

Johan T
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

De hade glömt bort min beställning. Fick ringa två gånger och efterlysa den. När de väl var på plats var de trevliga och tillmötesgående i mina önskemål om placering av godset.

Christian D
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Super trevliga med overkligt bra service! De är otroligt lösningsorienterade och gav sig inte vid leverans av ett förråd som de skulle lasta av med kranbil trots att förutsättningarna var väldigt svåra, näst intill omöjligt att leverera. Löser verkligen det dom lovar och gör allt för att få uppdraget så bra utfört som möjligt. Kan verkligen rekommendera dem till framtida uppdrag om ni vill ha en trygg, trevlig och duktig leverantör.

Lisa-Maria K

Trevlig och snabb! rekommenderas ☆☆☆☆☆

Siamak S
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket kompetenta personal De utför vad de lovar

Patrik M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Superservice, snabbt, enkelt och seriöst!

Mats L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Snabb och professionell leverans!

Anders L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Smidig leverans i rätt tid till rätt pris. Kan rekommendera.

Niklas N
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Grymt bemötande vid beställning. Löser de dom lovar Löser alla uppdrag dom åtar sig.

Bardia O
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Snabb och mycket bra service. Ofta tillgänglig voh återkopplade snabbt. Rekommenderas varmt.

Ronny J
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Bra support och hjälpsam personal……….

Simon L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Gjorde ett toppenjobb med garageplattan. Lätta och trevliga att prata med och gjorde ett proffsigt jobb. Väldigt lösningsorienterade.

Patrick D
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Vänligt och proffsigt bemötande. Allt enligt beställning och i tid. Vad mer kan man begära?

ALI N
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Vi fick vår pool levererad i tid och med högkvalitet av GBG Transport & Schakt. Trots att vi stötte på berg vid grävningen lyckades de lösa allt till vår belåtenhet. Rekommenderas starkt.

Majid F
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Tack för all hjälp. Kunniga medarbetare

Sasa A
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Dom är bara bäst. Pålitliga, trevliga, snabba. Riktig bra kvalite.

Patric P
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Bra service och håller vad dem lovar

Mikael P
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Löste våra akuta lastbils transporter trots kort om tid att lösa det på, chaufförerna höll tiderna och va proffsiga i uppdraget. Kommer fortsätta samarbete med GBG Transport nästa gång igen.

Maritha S
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Bra bemötande och löpande kommunikation längs arbetets gång. Flexibla lösningar och bra arbete av gänget som var här.

Emma L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Om ni som vi skall gör markarbete, bygga pool eller liknande kan vi varmt rekommendera GBG Transport. En frisk fläkt i en bransch som oftast lägger minimal tid på kundservice. Här hittar ni istället ett engagerat, personligt, proffsigt familjeföretag som även med en jobbigt detaljorienterad kund som oss 😀 alltid tar sig tid och respekterar att det är en stor investering som skall göras. Kvalite, service och hjärta. Varma rekommendationer. Tack!

Anna K
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Lysande bemötande Lyhörda Snabba att svara på frågor Lösningsfokuserade och lyhörda för våra önskemål Omfattande markarbeten inklusive pool på en svåråtkomlig tomt har skötts utmärkt

Jesper S
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Vi anlitade GBG Schakt & Transport för grundläggning för garagebygge. Proffsigt bemötande och bra kommunikation. Jobbade snabbt och effektivt. Mycket nöjd med företagets insats, det enda svåra att förutse var hur många lass med schaktmassor som behövdes forslas bort.

Jens P
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Dom hjälpte mig att gräva ut hemma och dra om vatten från skogen, samt gjorde en stor fin plan. Duktig grävmaskinist 👍

Johan L
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket bra upplevelse. Bra bemötande och snabb service. Rekomenderas!

Said F
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket bra bemötande. Ett seriöst företag som alltid har de bästa lösningarna på svåraste situationer som kan uppstå på ett byggprojekt.Oerhörd trevliga , ödmjuka och ärliga samt professionella är de. Starkt rekommenderas till dem som vill förverkliga sina byggdrömmar.

Puya M
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Rekommenderas starkt, har använt mig av deras tjänster och är helnöjd. Proffesionellt vägledning och har lösningar till det omöjliga.

Martin S
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mån om att allt ska bli bra. Stort engagemang.

Daniel I
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket bra företag som sätter kunden i fokus. De kunde börja tidigare än avtalat mitt i sommaren, vilket var väldigt uppskattat. De var flexibla och det mesta fick att lösa!. De utförde dränering, plattsättning och byggde 2 plattor (garage/ källare) Murade upp källaren också. Jag hade ibland anmärkningar på saker jag tyckte kunde gjorts på annat sätt, företaget ändrade på allt jag tyckte och anpassade sig efter mina önskemål utan extra kostnader, uppskattades! Lätt att få tag i chefen och han kom gärna ut och...

Håkan B
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Snabba och tillmötesgående. Fint resultat blir det också.

William G
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket bra sammarbete med detta professionella företag.

Daniel Anders R
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Mycket bra bemötande, transparenta och tydliga genom hela jobbet. Det Kändes väldigt tryggt att byta vårt trasiga avloppsrör med Göteborgs Transport & Schakt AB.

Zoya H
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Bästa företag, trevliga, Tack så mycket

Johan H
Skrev om Göteborgs Transport & Schakt

Helt lysande Kom överens entreprenaden utfördes till full betlåtenhenhet Då jag är en hus entreprenör så det blivit ett antal större mark entreprenader på olika tomter Fungerar perfekt varje gång Johan