Göteborgs Transport & Schakt AB

Göteborgs Transport & Schakt AB

Välkommen till Göteborgs Transport & Schakt AB!

Vi på Göteborgs Transport & Schakt AB möter ditt transportbehov. Vi kan agera snabbt när du behöver hjälp med bortforsling av schakt eller material från till exempel karosserier. Vi har lång erfarenhet inom branschen och har alla de behörigheter som krävs.

Behörigheter: CE, YKB, ADR, APV samt gräv och krankort.
Tjänster: Schakt, mark- och grävarbeten, distribution av gods och möbler med mera.

I vår fordonspark hittar du rätt fordon för ert projekt. Vi har allt från lätt lastbil, plogbil, skåpbil, schaktbil, tridembil, bandgrävare med mera. Varmt välkommen till oss på Göteborgs Transport & Schakt AB!

Läs vad 30 kunder tycker om Göteborgs Transport & Schakt AB 2

2022-11-27 Verifierad kund
    Gjorde ett toppenjobb med garageplattan. Lätta och trevliga att prata med och gjorde ett proffsigt jobb. Väldigt lösningsorienterade.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande. Allt enligt beställning och i tid. Vad mer kan man begära?
    2022-11-17 Spontant omdöme
    Vi fick vår pool levererad i tid och med högkvalitet av GBG Transport & Schakt. Trots att vi stötte på berg vid grävningen lyckades de lösa allt till vår belåtenhet. Rekommenderas starkt.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Tack för all hjälp. Kunniga medarbetare
    2022-11-09 Verifierad kund
    Dom är bara bäst. Pålitliga, trevliga, snabba.
    Riktig bra kvalite.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra service och håller vad dem lovar
    2022-05-29 Verifierad kund
    Löste våra akuta lastbils transporter trots kort om tid att lösa det på, chaufförerna höll tiderna och va proffsiga i uppdraget. Kommer fortsätta samarbete med GBG Transport nästa gång igen.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra bemötande och löpande kommunikation längs arbetets gång. Flexibla lösningar och bra arbete av gänget som var här.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Om ni som vi skall gör markarbete, bygga pool eller liknande kan vi varmt rekommendera GBG Transport. En frisk fläkt i en bransch som oftast lägger minimal tid på kundservice. Här hittar ni istället ett engagerat, personligt, proffsigt familjeföretag som även med en jobbigt detaljorienterad kund som oss 😀 alltid tar sig tid och respekterar att det är en stor investering som skall göras. Kvalite, service och hjärta. Varma rekommendationer. Tack!
    2022-03-06 Verifierad kund
    Lysande bemötande
    Lyhörda
    Snabba att svara på frågor
    Lösningsfokuserade och lyhörda för våra önskemål
    Omfattande markarbeten inklusive pool på en svåråtkomlig tomt har skötts utmärkt
    2021-11-23 Verifierad kund
    Vi anlitade GBG Schakt & Transport för grundläggning för garagebygge. Proffsigt bemötande och bra kommunikation. Jobbade snabbt och effektivt.

Mycket nöjd med företagets insats, det enda svåra att förutse var hur många lass med schaktmassor som behövdes forslas bort.
    2021-11-09 Verifierad kund
    Dom hjälpte mig att gräva ut hemma och dra om vatten från skogen, samt gjorde en stor fin plan. Duktig grävmaskinist 👍
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket bra upplevelse. Bra bemötande och snabb service. Rekomenderas!
    2021-10-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Ett seriöst företag som alltid har de bästa lösningarna på svåraste situationer som kan uppstå på ett byggprojekt.Oerhörd trevliga , ödmjuka och ärliga samt professionella är de. Starkt rekommenderas till dem som vill förverkliga sina byggdrömmar.
    2021-09-25 Verifierad kund
    Rekommenderas starkt, har använt mig av deras tjänster och är helnöjd.
    Proffesionellt vägledning och har lösningar till det omöjliga.
    2021-08-24 Verifierad kund
    Mån om att allt ska bli bra. Stort engagemang.
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mycket bra företag som sätter kunden i fokus.
    De kunde börja tidigare än avtalat mitt i sommaren, vilket var väldigt uppskattat.

De var flexibla och det mesta fick att lösa!.
    De utförde dränering, plattsättning och byggde 2 plattor (garage/ källare)
    Murade upp källaren också.
    Jag hade ibland anmärkningar på saker jag tyckte kunde gjorts på annat sätt, företaget ändrade på allt jag tyckte och anpassade sig efter mina önskemål utan extra kostnader, uppskattades!

Lätt att få tag i chefen och han kom gärna ut och titta och diskutera problem och lösningar.

De är inte dum snåla utan tar hellre ett dyrare material, en 1 billigare.
    Tack!
    2021-06-29 Verifierad kund
    Snabba och tillmötesgående. Fint resultat blir det också.
    2021-06-27 Verifierad kund
    Mycket bra sammarbete med detta professionella företag.
  • Daniel Anders R
    2021-05-31 Spontant omdöme
    Mycket bra bemötande, transparenta och tydliga genom hela jobbet. Det Kändes väldigt tryggt att byta vårt trasiga avloppsrör med Göteborgs Transport & Schakt AB.
    2021-05-17 Verifierad kund
    Bästa företag, trevliga, Tack så mycket
    2021-05-08 Verifierad kund
    Helt lysande
    Kom överens entreprenaden utfördes till full betlåtenhenhet
    Då jag är en hus entreprenör så det blivit ett antal större mark entreprenader på olika tomter

Fungerar perfekt varje gång

Johan
    2021-04-24 Spontant omdöme
    Superservice, trevlig personal, lösningsinriktade och snabb leverans! Bra priser också!
    2021-04-23 Verifierad kund
    Mycket bra service. Trevlig personal och professionell i själva jobbet.
  • Deni A
    2021-04-23 Verifierad kund
    Garageplatta och husdränering som blev superbra. Trevligt bemötande, bra kommunikation och snabbt genomförande. Hoppas vi får jobba ihop igen ❤️
    2021-04-23 Verifierad kund
    Hjälpsamma personaler ,snabba och prissvärda.
    2021-04-23 Verifierad kund
    Bra mottagande ifrån 1’a till sista kontakten, leverade mitt krossmaterial i tid. Fick en slutfaktura som stämde enl våra ök. Supernöjd !!
    2021-04-20 Spontant omdöme
    Över förväntan! Lyhörda och kommer med bra tips under byggets gång. Rekommenderas starkt
    2021-04-15 Spontant omdöme
    Köpte markarbete inför installation av pool. Samtlig personal har varit väldigt proffsiga och tillmötesgående. Varit ett riktigt bra bollplank hela vägen i processen. Kan verkligen rekommenderas!
  • Markku K
    2021-04-14 Insamlad av företaget
    Köpte en pool med allt jobb runt omkring. Väldigt proffsiga. Rekommenderas verkligen!