Göteborgs Transport & Schakt AB

Göteborgs Transport & Schakt AB

Välkommen till Göteborgs Transport & Schakt AB!

Vi på Göteborgs Transport & Schakt AB möter ditt transportbehov. Vi kan agera snabbt när du behöver hjälp med bortforsling av schakt eller material från till exempel karosserier. Vi har lång erfarenhet inom branschen och har alla de behörigheter som krävs.

Behörigheter: CE, YKB, ADR, APV samt gräv och krankort.
Tjänster: Schakt, mark- och grävarbeten, distribution av gods och möbler med mera.

I vår fordonspark hittar du rätt fordon för ert projekt. Vi har allt från lätt lastbil, plogbil, skåpbil, schaktbil, tridembil, bandgrävare med mera. Varmt välkommen till oss på Göteborgs Transport & Schakt AB!

Läs vad 20 kunder tycker om Göteborgs Transport & Schakt AB 2

2021-11-23
    Vi anlitade GBG Schakt & Transport för grundläggning för garagebygge. Proffsigt bemötande och bra kommunikation. Jobbade snabbt och effektivt.

Mycket nöjd med företagets insats, det enda svåra att förutse var hur många lass med schaktmassor som behövdes forslas bort.
    2021-11-09
    Dom hjälpte mig att gräva ut hemma och dra om vatten från skogen, samt gjorde en stor fin plan. Duktig grävmaskinist 👍
    2021-11-09
    Mycket bra upplevelse. Bra bemötande och snabb service. Rekomenderas!
    2021-10-08
    Mycket bra bemötande. Ett seriöst företag som alltid har de bästa lösningarna på svåraste situationer som kan uppstå på ett byggprojekt.Oerhörd trevliga , ödmjuka och ärliga samt professionella är de. Starkt rekommenderas till dem som vill förverkliga sina byggdrömmar.
    2021-09-25
    Rekommenderas starkt, har använt mig av deras tjänster och är helnöjd.
    Proffesionellt vägledning och har lösningar till det omöjliga.
    2021-08-24
    Mån om att allt ska bli bra. Stort engagemang.
    2021-08-17
    Mycket bra företag som sätter kunden i fokus.
    De kunde börja tidigare än avtalat mitt i sommaren, vilket var väldigt uppskattat.

De var flexibla och det mesta fick att lösa!.
    De utförde dränering, plattsättning och byggde 2 plattor (garage/ källare)
    Murade upp källaren också.
    Jag hade ibland anmärkningar på saker jag tyckte kunde gjorts på annat sätt, företaget ändrade på allt jag tyckte och anpassade sig efter mina önskemål utan extra kostnader, uppskattades!

Lätt att få tag i chefen och han kom gärna ut och titta och diskutera problem och lösningar.

De är inte dum snåla utan tar hellre ett dyrare material, en 1 billigare.
    Tack!
    2021-06-29
    Snabba och tillmötesgående. Fint resultat blir det också.
    2021-06-27
    Mycket bra sammarbete med detta professionella företag.
  • Daniel Anders R
    2021-05-31
    Mycket bra bemötande, transparenta och tydliga genom hela jobbet. Det Kändes väldigt tryggt att byta vårt trasiga avloppsrör med Göteborgs Transport & Schakt AB.
    2021-05-17
    Bästa företag, trevliga, Tack så mycket
    2021-05-08
    Helt lysande
    Kom överens entreprenaden utfördes till full betlåtenhenhet
    Då jag är en hus entreprenör så det blivit ett antal större mark entreprenader på olika tomter

Fungerar perfekt varje gång

Johan
    2021-04-24
    Superservice, trevlig personal, lösningsinriktade och snabb leverans! Bra priser också!
    2021-04-23
    Mycket bra service. Trevlig personal och professionell i själva jobbet.
  • Deni A
    2021-04-23
    Garageplatta och husdränering som blev superbra. Trevligt bemötande, bra kommunikation och snabbt genomförande. Hoppas vi får jobba ihop igen ❤️
    2021-04-23
    Hjälpsamma personaler ,snabba och prissvärda.
    2021-04-23
    Bra mottagande ifrån 1’a till sista kontakten, leverade mitt krossmaterial i tid. Fick en slutfaktura som stämde enl våra ök. Supernöjd !!
    2021-04-20
    Över förväntan! Lyhörda och kommer med bra tips under byggets gång. Rekommenderas starkt
    2021-04-15
    Köpte markarbete inför installation av pool. Samtlig personal har varit väldigt proffsiga och tillmötesgående. Varit ett riktigt bra bollplank hela vägen i processen. Kan verkligen rekommenderas!
  • Markku K
    2021-04-14
    Köpte en pool med allt jobb runt omkring. Väldigt proffsiga. Rekommenderas verkligen!