Gothia Brandskydd

Gothia Brandskydd

Ring 031-361 82 88 www.gothiabrandskydd.se
4.5

Gothia Brandskydd är en brandskyddsfirma i Göteborg med verksamhet över hela Sverige. Vi säljer och tillhandahåller brandskyddsutrustning så som brandsläckare, brandfiltar, brandvarnare och liknande. Med start 2018 har vi växt och sysselsätter numera 20 anställda i Göteborg. Under våren 2021 flyttar vi till större lokaler då...

4 omdömen om Gothia Brandskydd

Ing-marie A
Skrev om Gothia Brandskydd

Köpte brandsläckare, fick den i retur. Hade kontakt med Gothia och Postnord flera gånger men ingen kunde säga vad som gått fel. Jag blev skickad fram och tillbaka mellan Gothia och Postnord. Efter flera dagar av samtal fick jag äntligen svar, och då från Postnord, att paketet legat hos ombud Stora Coop i 14 dagar men gått tillbaka då företaget inte hämtat ut det. Sammanfattningsvis gick det bra, jag fick brandsläckaren som kompensation, men tycker nog att personalen på Gothia inte var så insatta i leveransdelen som jag förväntat mig

Svar från Gothia Brandskydd

Tack Ing-Marie för din feedback, den hjälper oss att bli bättre! Mvh, Gothia Brandskydd

Gudrun A
Skrev om Gothia Brandskydd

Jag har redan tyckt till och skrivit till er högsta betyg har ni redan fått

Svar från Gothia Brandskydd

Tack för ditt betyg Gudrun, och hoppas att du blir nöjd med brandskyddet :) Mvh, Gothia Brandskydd

Daniel S
Skrev om Gothia Brandskydd

Fick min brandsläckare snabbt och smidigt

Svar från Gothia Brandskydd

Tack för ditt omdöme, det var kul att höra! :)

Christoffer A
Skrev om Gothia Brandskydd

Väldigt härliga och tillmötesgående personal, fick svar på mina frågor snabbt och bra :) Tack Adrian för ett bra samtal

Svar från Gothia Brandskydd

Tack för ditt omdöme. jag har framfört det till Ahdrian och han blev glad för dina ord :)