Gothia bil

Snittbetyg
4.9
Ring 031-361 89 80 Dela

Om företaget

Välkommen till Gothia Bil! Vi på Gothia Bil har över 20 års erfarenhet inom bilbranschen. Oavsett om det gäller köp av bil, förmedling av din bil eller att sälja din bil så tar vi emot dig, såväl privatperson som företag. Du kan enkelt värdera din bil genom att klicka på den gröna knappen här ovan. Vi värderar då din bil...

101 omdömen om Gothia bil

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 101 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Ayhan D
Skrev om Gothia bil

Jag köpte en BMW av Oliver häromdagen, min upplevelse av köpet var väldigt bra. Professionelt bemötande, och trevliga. Dom vet vad dom gör, kan verkligen rekommenderas!

Christian S
Skrev om Gothia bil

Vi köpte en bil av denna firman och vi hade initialt lite problem med den, men Gothia bil tog på sig att lösa och stå för problemet utan någon diskussion. Skulle rekommendera denna firma till alla som vill ha ett tryggt bilköp!

Adelina K
Skrev om Gothia bil

Mycket duktiga och fick uppfattningen att säljaren var mycket ärlig och tillmötesgående.

Cristina B
Skrev om Gothia bil

Sålde min bil till Gothia, gick smooth, felfritt pch snabbt! trevligt bemötande, rekommenderar starkt!

Markus J
Skrev om Gothia bil

Fantastiskt bemötande o bra upplevelse genom hela köpet. Var värt o åka i 3,5 tim

Niklas S
Skrev om Gothia bil

Hade kontakt med 3 glada & pigga säljare som bistod med allt möjligt från nycklar bilar och vinterdäck till verkstads besök o ekonomi Mycket positivt omdöme !

Karin H
Skrev om Gothia bil

Kan verkligen rekommendera Gothia bil och säljare Mikael var hur bra som helst. Hade tusen frågor och han svarade lugnt och proffsigt på dem alla!

Johanna E
Skrev om Gothia bil

Väl bemött, trevligt sätt och öppen i samtalet.

Mattias K
Skrev om Gothia bil

Snabbt och smidig affär! Ger ett gott intryck

Ivan U
Skrev om Gothia bil

Kan verkligen starkt rekommendera Gothia bil! Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam personal med lånebil och övrigt som gjorde att jag som kund blev jättenöjd. Snabb och smidig försäljning av min bil utan krångel och konstigheter. Tummen upp 👍🏻

Kevin M
Skrev om Gothia bil

Stort tack till Oliver som hjälpte mig att sälja min BMW m5 f90! En av dem bästa bilhandlaren jag känner till! Noggranna och ärlighet befinner ni hos dem. Rekommenderas starkt till alla ute efter bra bil!

Jonny M
Skrev om Gothia bil

Andra bilen hos Gothia och som vanligt är det världsklass! Oliver får oss alltid att känna oss välkomna. Ännu en gång tack för hjälpen! Kan verkligen rekommendera Gothia bil 🏅

Tuncay A
Skrev om Gothia bil

Super trevliga personal som har jätte fin bemötande. Rekomenderar starkt.

Johanna L
Skrev om Gothia bil

Köpte en bil hos Gothia som dessvärre började krångla fram och tillbaka väldigt mycket men de tog sig an problemen och löste det snabbt och smidigt utan någon tvekan. Även fått olika lånebilar under tidens gång utan kostnad, vilket också har varit väldigt tacksamt! All personal har verkligen sett till så att jag som kund är nöjd. Har aldrig upplevt en bilfirma som varit så pålitliga och genuina som denna, rekommenderar starkt denna firman, finns nog ingen bättre!

Alexander G
Skrev om Gothia bil

Väldigt hjälpsamma trevliga. God kundservice där mottot är att se kunden nöjd. Starkt rekommenderad bilfirma för alla kunder.

Arif E
Skrev om Gothia bil

Jag blev bemött på ett väldigt professionellt sätt . Rekommenderar varmt till andra bilköpare. De får betyg 10 av 10 .

Nima F
Skrev om Gothia bil

Grymt bemötande från början till slut!

Dragica K
Skrev om Gothia bil

Trevlig och proffesionell person! Bra service

Markus A
Skrev om Gothia bil

Trevlig och kunnig personal, känns tryggt att köpa bil härifrån, Rekommenderas!

Lennart Per-Martin V

Trevligt bemötande, snabb hantering. Rekommenderar mina bekanta som ska köpa bil att kolla Gothia först.Mycket nöjd kund….. PM

Magnus H
Skrev om Gothia bil

Ett mycket trevligt bemötande av samtliga ihop med god service-anda. Förmedlingen av en bilförsäljning gick snabbt och smidigt.

Elin O

Snabbt och pålitligt bilföretag

Erica J
Skrev om Gothia bil

Supernöjd med bilköpet och hjälpsamma säljare!

Dragan S
Skrev om Gothia bil

Fick den hjälpen som jag behövde och det gick jätte fort Trevligt och underbar personal

Camilla H
Skrev om Gothia bil

Har både sålt o köpt bil av Gothia Bil. Kan varmt rekommendera Henric, han är både proffesionell, trevlig o genuin. Bra prisbild.

Mesud D
Skrev om Gothia bil

Köpte en Passat av Oliver på Gothia Bil, fick ett väldigt fint intryck av försäljaren och företaget, kan varmt rekommendera dom.

Janne J
Skrev om Gothia bil

Mycket bra bemötande kan varmt rekommendera dom

Mats W
Skrev om Gothia bil

Bra service och trevligt mottagande av mig som kund

Christer C
Skrev om Gothia bil

Korrekt och seriös bemötande samt relevant prisbild, inga konstigheter. Uppriktigt sagt trodde jag inte att den här typen av bilhandlare fanns, kan inte annat än ge Gothia bil MVG vid min försäljning

Mladen R
Skrev om Gothia bil

all beröm, snäll och mycket snabb

Ronny O
Skrev om Gothia bil

Trevligt bemötande, jag upplevde dom som smidiga och professionella. Mycket nöjd med bilen.

Agron A
Skrev om Gothia bil

Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Kände mig trygg och bekväm när jag köpte bilen.

Nicklas L
Skrev om Gothia bil

Köpte en bil i maj 2021, fick dessvärre lite problem kort efter köpet men det fixade herrarna på Gothia snabbt och enkelt - dessutom med lånebil under tiden. Nu i maj 2022 var det dags att sälja bilen och jag hörde av mig och undrade om de ville köpa tillbaka den! Snabb och enkel affär med ett bra pris! Schysst bemötande och kommer definitivt handla av dem igen när jag behöver en bättre begagnad bil!

Veronica K
Skrev om Gothia bil

Köpt mina bilar hos Gothia och alltid varit super nöjd med både bemötandet och bilarna. 😊👏

Marcus L
Skrev om Gothia bil

Har gjort alla mina bilaffärer hos Oliver och Robert. Bra service och kundbemötande. Väldigt nöjd med dom.

Christos K
Skrev om Gothia bil

Väldigt professionell mottagande. Enkelt och smidigt att sälja sina bilar. Hade två bilar som jag sålde och som dessutom erbjöd ett bra marknadsmässigt pris! Skulle säga bland de bästa jämfört med andra bilföretag!

Ilja J
Skrev om Gothia bil

Gothiabil kan jag starkt rekomendera. Jag har förmedlat två bilar och blivit väl omhändertagen genom alla delar i processen. Vill tacka Mikael och Oliver och resterande personal för otroligt bra bemötande. Kommer välja Gothiabil vid framtida bilaffärer. Vill önska er ett stort tack och lycka till Mvh ilija

Christian S
Skrev om Gothia bil

Jag köpte en bil som gothia bil hade fått som försäljningsuppdrag. Efter 2 dagar märkte jag att bilen drog olja. Jag kontaktade Gothia Bil och vi kom överrens om en dag som jag skulle lämna bilen så dem kunde få in den på en verkstad som kunde kolla på problemet. Jag fick då en lånebil som jag inte behövde betala för. Sedan fick vi svar från verkstaden att problemet inte kommer bli löst. Så gothia bil köpte tillbaka bilen av mig vilket jag uppskattade enormt mycket. Hela personalstyrkan är trevlig, hjälpsamma och seriösa! Tack för all hjälp!

Elinor L
Skrev om Gothia bil

Kontaktade företaget när jag hittat en bil av intresse. Blev mycket trevligt bemött och fick svar på mina frågor och funderingar gällande bilen och ett ev köp. Väldigt smidig affär blev det och frågor uppkomna efter avslutat köp har tålmodigt besvarats. Kan varmt rekommendera detta företag.

Marjan V
Skrev om Gothia bil

Köpte en Volvo V40 från Gothia Bil, säljaren Oliver hjälpte med en bra finansiering och jättebra service. Kan varmt rekommendera detta företag.

Fatima J
Skrev om Gothia bil

Gothia bil (Oliver) köpte in vår bil med kort varsel och till ett bra pris. Supertrevligt och seriöst bemötande. Kan varmt rekommendera!

Carolyn B
Skrev om Gothia bil

Proffsigt och trevlig bemötande när jag vill sälja min bil

GHAZWAN K
Skrev om Gothia bil

Jag rekommenderar väldigt mycket Gothia bil och den duktiga samt härliga säljaren Henrik. Från att jag och min pappa kom in så blev vi väl bemötta och fick hjälp med den bilen vi skulle köpa. Vi fick bra service, gjorde en bra affär och utan den snälla och duktiga säljaren Henrik så skulle vi inte kunna känna oss ännu nöjdare. Gothia bil rekommenderar jag väldigt mycket för den som är ute efter en bra bil och köp upplevelse.

Rezep A
Skrev om Gothia bil

Jag blev bra bemött av företagen och allt gick snabbt och smidigt.

Nihal K
Skrev om Gothia bil

Väl bemötandet av personal och bra affär.

Robin E
Skrev om Gothia bil

Helt suverän kändes väldigt tryggt som ung säljare att sälja till dem

Charlie F
Skrev om Gothia bil

Jättebra och proffsigt bemötande av Henric med kollegor. Snabb och smidig affär. Väldigt nöjd! Rekommenderar detta företag starkt.

Wan E
Skrev om Gothia bil

Oliver en extremt trevlig och ärlig säljare!

Mohamed H
Skrev om Gothia bil

Jag har såld min bil till gothia och jag har mycket nöjd Tack gothia👍

Jens L
Skrev om Gothia bil

Dom förmedlade min bil. Gick otroligt smidigt. Proffesionellt skött och jag kommer ge dom mina uppdrag framöver.

Filtrera omdömen