Gothia bil

Alma skrev om Gothia bil
    Pålitliga och trevliga. Toppen ! Läs mer
  • 2020-05-27

Robert skrev om Gothia bil
    Köpte min Cayenne av dem och super service och bra kunskap när jag var för att hämta den.
    De hämtade även mig på centralen för en smidig upphämtning.
    Tack samtliga inblandade säljare. Läs mer
  • 2020-05-26

Susanne skrev om Gothia bil
    Väl mött av glad och trevlig personal! Bilen ren, servad och lagad. Kommer tillbaka, nöjd kund! Läs mer
  • 2020-05-20

Daniel skrev om Gothia bil
    Gjort flertalet bilaffärer med Henric, alltid lika smidigt och enkelt! Läs mer
  • 2020-05-19

Emelie skrev om Gothia bil
    Tryggt och smidigt bilköp! Fick bra hjälp och stöd för att hitta rätt modell och säljaren lyssnade in mina önskemål. Läs mer

Martin skrev om Gothia bil
    Jättetrevlig personal som lyssnade på mig som kund. Lättsamt och korrekt. Även bra utbud till rimliga priser, bra jobbat! Läs mer

Henrik skrev om Gothia bil
    Tack för en smidig affär! Återkommer när det är dags igen! Läs mer

Christian skrev om Gothia bil
    Från start till slut var köpprocessen mycket behaglig.
    Hade anmält intresse till säljaren att hålla utkik efter bil som skulle passa mig och min familj. Hans förståelse av vårt behov och ärlighet gjorde att han bad oss vänta tills att rätt bil skulle komma in. Sen hände det - ett telefonsamtal där han bad oss komma in till lokalen. Bilen han presenterade var över vår förväntan - och till ett riktigt pang pris!

Nu 1 mån senare är vi så otroligt nöjda över vårt köp. Jag rekommenderar er alla dagar i veckan. Läs mer

Exportgatan 81 B, 422 46 Hisings backa