Gothia bil

Exportgatan 81 B, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Gothia Bil!

Vi på Gothia Bil har över 20 års erfarenhet inom bilbranschen. Oavsett om det gäller köp av bil, förmedling av din bil eller att sälja din bil så tar vi emot dig, såväl privatperson som företag.

Du kan enkelt värdera din bil genom att klicka på den gröna knappen här ovan. Vi värderar då din bil helt gratis och du bestämmer om du vill sälja den eller inte. Är du intresserad av att hitta din nya bil. Då kan du besöka vår hemsida. Där hittar du vårt utbud av bättre begagnade bilar.

Varmt välkommen till oss på Gothia Bil!

Läs vad 23 kunder tycker om Gothia bil

• 2020-11-26

Albert B skrev om Gothia bil
    Sätter kunden i centrum! Fantastiskt smidig affär (schysst, tydlig och transparent) där vi känt oss trygga hela vägen. Full pott:) Läs mer
  • 2020-11-25

Muhammed A skrev om Gothia bil
    Väldigt enkla och att ha göra med, samt snabba o smidiga. Trevlig personal Läs mer
  • 2020-11-22

Magnus skrev om Gothia bil
    Hej, köpte en volvo s60 och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-11-19

Amanda R skrev om Gothia bil
    Bra bemötande, ingen påträngande försäljare. Fick i lugn och ro titta och bilen. Nöjd! Läs mer
  • Johan M

2020-11-13

Johan M skrev om Gothia bil
    Köpte en Volvo xc60, ville att de skulle montera extraljus som jag hade sedan innan och det gjorde de mot en kostnad som jag räknat med. Hade problem med en nyckel till som tappade kodningen till centrallåset, de ordnade med ny nyckel samt lite annat småfix utan problem. Jag kan varmt rekommendera denna firma och kommer ha dem i åtanke vid nästa bilbyte. Läs mer
  • 2020-11-12

Lisbeth H skrev om Gothia bil
    Jag och min man köpte en begagnad bil. Vi blev mycket fint bemötta fick svar på våra frågor men inte med säljarens egna värderingar. Vi fick i lugn o ro fundera diskutera och provköra. Ingen stress eller att vi behövde känna oss pushade att göra en affär. Vi återkommer gärna i framtiden och kommer att rekommendera er. Läs mer
  • 2020-11-03

Mikael skrev om Gothia bil
    Vi köpte en Mercedes på Gothia Bil och redan från första samtalet och till färdig affär så flöt allt på hur bra som helst. Bemötandet upplevde vi som exemplariskt och vi kände oss väl omhändertagna. Läs mer
  • 2020-10-30

Katarina C skrev om Gothia bil
    Försäljning av min bil.

Blev mycket bra bemött!

Mina förväntningar var att bli av med bilen snabbt och få en bra peng för bilen. Allt gick enligt plan!

Vill jag få bra hjälp och råd så är det Gotia bilförmedling jag hör av mig till.

/Ronny Läs mer
  • 2020-10-30

Kolstads Göteborg Ab skrev om Gothia bil
    Proffesionellt bemötande och supernöjd med affären Läs mer
  • Thomas S

2020-10-29

Thomas S skrev om Gothia bil
    Grymt bra bemötande med trevliga säljare som ej är påflugna utan inger ett proffsigt lugn och upplevs väldigt kunniga med en hög servicenivå.
    Bra utbud av bilar i olika prisklasser.
    Är mycket nöjd med mitt bilköp och rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-10-27

Dejan K skrev om Gothia bil
    Hej!
    Jag köpte en mercedes c220.
    Oliver och personer som jobbar där är väldigt snälla. Jag är glad att ha träffat honom och köpt en bil där. Mina förväntningar uppfylldes och det är viktigt för mig att jag kom glad ut ur salongen. Jag önskar dem all lycka.

Dejan Läs mer
  • 2020-10-27

Henric skrev om Gothia bil
    Tack för en kanon affär. Köpte en Volvo V60, vi är super nöjda med bilen! Vi kommer absolut tillbaka när det blir dags för nästa! Läs mer
  • 2020-07-05

Samir skrev om Gothia bil
    Trevliga, hjälpsams och kunniga personalen.
    Oliver och alla andra ni är bäst!!!!
    Ni behandlar sina kunder som de förväntas göra. Rekommenderas varmt..
    Stort Tack Oliver😊😊 Läs mer
  • 2020-07-05

Mujo skrev om Gothia bil
    Upplever trygg och korekt kontakt. Läs mer
  • 2020-07-03

Vasse skrev om Gothia bil
    Blev bemött bra och är glad över bilen jag köpt en audi A4. de är snälla och kan sin grej, skulle rekomendera Gothia Bil alla dagar i veckan ! Läs mer
  • 2020-05-27

Alma skrev om Gothia bil
    Pålitliga och trevliga. Toppen ! Läs mer
  • 2020-05-27

Robert skrev om Gothia bil
    Köpte min Cayenne av dem och super service och bra kunskap när jag var för att hämta den.
    De hämtade även mig på centralen för en smidig upphämtning.
    Tack samtliga inblandade säljare. Läs mer
  • 2020-05-26

Susanne skrev om Gothia bil
    Väl mött av glad och trevlig personal! Bilen ren, servad och lagad. Kommer tillbaka, nöjd kund! Läs mer
  • 2020-05-20

Daniel skrev om Gothia bil
    Gjort flertalet bilaffärer med Henric, alltid lika smidigt och enkelt! Läs mer
  • 2020-05-19

Emelie skrev om Gothia bil
    Tryggt och smidigt bilköp! Fick bra hjälp och stöd för att hitta rätt modell och säljaren lyssnade in mina önskemål. Läs mer

Martin skrev om Gothia bil
    Jättetrevlig personal som lyssnade på mig som kund. Lättsamt och korrekt. Även bra utbud till rimliga priser, bra jobbat! Läs mer

Henrik skrev om Gothia bil
    Tack för en smidig affär! Återkommer när det är dags igen! Läs mer

Christian skrev om Gothia bil
    Från start till slut var köpprocessen mycket behaglig.
    Hade anmält intresse till säljaren att hålla utkik efter bil som skulle passa mig och min familj. Hans förståelse av vårt behov och ärlighet gjorde att han bad oss vänta tills att rätt bil skulle komma in. Sen hände det - ett telefonsamtal där han bad oss komma in till lokalen. Bilen han presenterade var över vår förväntan - och till ett riktigt pang pris!

Nu 1 mån senare är vi så otroligt nöjda över vårt köp. Jag rekommenderar er alla dagar i veckan. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte