Gothia bil

Exportgatan 81 B, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Gothia Bil!

Vi på Gothia Bil har över 20 års erfarenhet inom bilbranschen. Oavsett om det gäller köp av bil, förmedling av din bil eller att sälja din bil så tar vi emot dig, såväl privatperson som företag.

Du kan enkelt värdera din bil genom att klicka på den gröna knappen här ovan. Vi värderar då din bil helt gratis och du bestämmer om du vill sälja den eller inte. Är du intresserad av att hitta din nya bil. Då kan du besöka vår hemsida. Där hittar du vårt utbud av bättre begagnade bilar.

Varmt välkommen till oss på Gothia Bil!

Läs vad 11 kunder tycker om Gothia bil

• 2020-07-05

Samir skrev om Gothia bil
    Trevliga, hjälpsams och kunniga personalen.
    Oliver och alla andra ni är bäst!!!!
    Ni behandlar sina kunder som de förväntas göra. Rekommenderas varmt..
    Stort Tack Oliver😊😊 Läs mer
  • 2020-07-05

Mujo skrev om Gothia bil
    Upplever trygg och korekt kontakt. Läs mer
  • 2020-07-03

Vasse skrev om Gothia bil
    Blev bemött bra och är glad över bilen jag köpt en audi A4. de är snälla och kan sin grej, skulle rekomendera Gothia Bil alla dagar i veckan ! Läs mer
  • 2020-05-27

Alma skrev om Gothia bil
    Pålitliga och trevliga. Toppen ! Läs mer
  • 2020-05-27

Robert skrev om Gothia bil
    Köpte min Cayenne av dem och super service och bra kunskap när jag var för att hämta den.
    De hämtade även mig på centralen för en smidig upphämtning.
    Tack samtliga inblandade säljare. Läs mer
  • 2020-05-26

Susanne skrev om Gothia bil
    Väl mött av glad och trevlig personal! Bilen ren, servad och lagad. Kommer tillbaka, nöjd kund! Läs mer
  • 2020-05-20

Daniel skrev om Gothia bil
    Gjort flertalet bilaffärer med Henric, alltid lika smidigt och enkelt! Läs mer
  • 2020-05-19

Emelie skrev om Gothia bil
    Tryggt och smidigt bilköp! Fick bra hjälp och stöd för att hitta rätt modell och säljaren lyssnade in mina önskemål. Läs mer

Martin skrev om Gothia bil
    Jättetrevlig personal som lyssnade på mig som kund. Lättsamt och korrekt. Även bra utbud till rimliga priser, bra jobbat! Läs mer

Henrik skrev om Gothia bil
    Tack för en smidig affär! Återkommer när det är dags igen! Läs mer

Christian skrev om Gothia bil
    Från start till slut var köpprocessen mycket behaglig.
    Hade anmält intresse till säljaren att hålla utkik efter bil som skulle passa mig och min familj. Hans förståelse av vårt behov och ärlighet gjorde att han bad oss vänta tills att rätt bil skulle komma in. Sen hände det - ett telefonsamtal där han bad oss komma in till lokalen. Bilen han presenterade var över vår förväntan - och till ett riktigt pang pris!

Nu 1 mån senare är vi så otroligt nöjda över vårt köp. Jag rekommenderar er alla dagar i veckan. Läs mer

Exportgatan 81 B, 422 46 Hisings backa