Gotia Tak Andreasson AB

Gotia Tak Andreasson AB

Ring 070-914 94 96 www.gotiatak.se

Välkommen till Gotia Tak! Vi på Gotia tak har lång och gedigen kunskap inom papptak och har funnits med i över 40 år. Vi tar hand om ditt tak oavsett om du är privatperson eller eller företag. Våra tjänster: - Omläggning - Nyläggning - Pappläggning på betongdäck, t. ex. altaner och parkeringsdäck - Underhålls/serviceavtal...

6 omdömen om Gotia Tak Andreasson AB

Axians I
Skrev om Gotia Tak Andreasson AB

Kunniga och bra att ha och göra med. Vi anlitar Gotia Tak Andreasson AB för återställningsarbeten på tak.

Götalands Tak Plåt & Måleriservice AB
4.9/5 i betyg av 304 omdömen 4.9 av 304 omdömen

När det fungerar så bra som med Götalands Tak är det roligt att betala för hantverkare. Allt har fungerat över förväntan. Fantastiska hant

CHRISTOFFER E
Skrev om Gotia Tak Andreasson AB

Gotia Tak är väldigt kompetenta och trevliga. De är nogranna och omtänksamma. När vi behövde renovera vårt papptak erbjöd de sig att akut laga taket innan avtalad tid ifall det skulle behövas. Offerten visade sig vara korrekt efter utfört arbete. De var också företaget som gav bäst pris.

Ebbe J
Skrev om Gotia Tak Andreasson AB

Jag kan rekommendera Gotia tak. Vi har använt dom under de senaste 10 åren till både små och större projekt med gott resultat. Byggfirma Ebbe Johansson I gbg AB

Peter G
Skrev om Gotia Tak Andreasson AB

Gotia Tak gör i princip alla våra tätskikt på tak och terrasser i Gbg med omnejd, pålitliga, kommer på avtalade tider samt utför bra arbeten. Peter Grip Willa Nordic AB

Michael U
Skrev om Gotia Tak Andreasson AB

Hej! Jag har använt Gotia Tak flertalet gånger och kommer göra det igen. Lätt att komma i kontakt med dem och lätta att samarbeta med.Dom kommer som dom utlovat och är det något man vill ha justerat är det aldrig något problem. Sen är dom ju Goa Gubbar oxå och det gör inte saken sämre. Micke Ulvsgärd, Xerma Bygg AB

Jarmo V

Bra och snabb service Håller utlovad arbetstid Utmärkt arbetsutförande