Privatpersoner

57 omdömen om Privatpersoner

Sedan starten hos Reco 2018
Leif H A
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Jobbet blev snabbt och bra gjort.

Svar från Privatpersoner

Hej Leif Tack för din återkoppling på våra utförda tjänster hos dej. Rolf Pettersson

Marina H
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

stoppet i toaletten avhjälpes snabbt och personalen svarade snällt på frågor hur stopp kan undvikas i framtiden

Svar från Privatpersoner

Hej Marina Tack för att du tog dej tiden att lämna er bedömning här på reco. Rolf Pettersson

Petter H
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Hade problem med stigande avlopp på midsommardagen. Efter en misslyckad beställning på 5 000:- på en avloppsfirma, som inte klarade av arbetet. Så ringde vi AR, desperata. Personen som kom var så cool och lugn med sin spolbil. Mycket väl utfört arbete. Till en kostnad på ca 3 500:-, på midsommardagen! Världsklass!

Hej Petter Tack för din bedömning här på reco. Rolf Pettersson

Marlene H
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Så grymt duktig kille/medarbetare kom och utförde arbetet. Kom inte ihåg hans namn men han var engelsman och bott i Sverige länge. Killen visste verkligen vad han gjorde och allt gick systematiskt och taktiskt till. Blev mer än nöjd!

Svar från Privatpersoner

Hej Marlene Tack för din bedömning här på reco (skall ta din bedömning vidare till "engelsmannen") Rolf pettersson

Per-Arne B
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Jättebra bra service. Verkligen proffsigt utfört arbete. Rekommenderas varmt.

Svar från Privatpersoner

Tack Lena för att du tog dej tid att lämna en rekommendation här på reco. MVH Rolf Pettersson

Håkan J
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Bra och snabb service, rekommenderas.

Tack Håkan för din rekommendation MVH Rolf Pettersson

Christer S
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Väldigt bra bemötande från första samtalet till utfört jobb. Mycket nöjda.

Svar från Privatpersoner

Hej Christer Tack för din att du lämnade ditt intryck av oss här på Reco.

Gunilla K
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Jag fick snabbt svar vid bokning och servicepersonalen kom som de skulle. Jobbet utfördes snabbt och proffsigt! Tyvärr blev det backjobb då badrumsgolvet fylldes när jag duschade morgonen efter, något verkade ha fastnat efter spolningen. Jag ringde på morgonen, "inga problem går det bra om vi kommer på eftermiddagen?" Eftersom alla andra avlopp fungerade var det helt OK för mig, och efter lunch kom en servicekille och inspekterade och åtgärdade problemet på 10 minuter. Proffsigt! Vi är väldigt nöjda - både här i Järfälla och hos Svärmor i Enebyberg.

Svar från Privatpersoner

Hej Gunilla Vad trevligt att ni båda är nöjda med vårt arbete hoppas vi får hjälpa er även i framtiden. MVH Rolf Pettersson

Christian T
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

De jobbade effektivt och med hänsyn, dvs lämnade allt rent och snyggt efter sig.

Svar från Privatpersoner

Hej Christian Tack för din bedömning på vårt utförda arbete i er bostad. MVH Rolf

Anders S
Skrev om Privatpersoner en del av GR Avloppsrensning AB

Snabb återkoppling och hjälp, klev in genom dörren och satte igång med att rensa avloppet direkt, klara på 15-30 minuter. Gav även lite tips inför framtiden kan varmt rekommenderas, sjukt billigt också

Svar från Privatpersoner

Tack Anders För din medverkan här på reco det hjälper oss mycket i vårt kvalitetsmål