Grabbarna Flytt Sweden AB

Grabbarna Flytt Sweden AB

grabbarnaflytt.se
  • BadgeThreeYears
Få Prisförslag Ring 08-509 261 37 Dela

Välkommen till Grabbarna Flytt Sweden AB! Grabbarna Flytt är en flyttfirma med bas i Stockholm som fixar allt du kan tänka dig behöva hjälp med i samband med din flytt. Vi sköter allt från packning, flytt, flyttstädning, magasinering och återvinning av ditt bohag. Är det något vi missat så är det bara att fråga oss vad ni behöver...

613 omdömen om Grabbarna Flytt Sweden AB

Olle N
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Enkelt att boka och bra kommunikation, men tyvärr icke så noggranna eller försiktiga när det gäller flyttandet. Ovarsamt hanterande och dåligt packande av möbler ledde till många onödiga skador/repor/märken både på möbler och fastighet. Har du möbler som du är rädd om, rekommenderar jag att hitta en annan, mer professionell, flyttfirma. Verkar också inte transparenta/ärliga i faktureringen. Vår flytt tog 4:15h att genomföra (20 minuter körtid inkluderat) men dom påstår 7,5h i faktureringen men vill/kan inte specificera...

Nika B
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Haven't dedicated enough time and space for the move even though I was very specific on the amount of things I need to move and the size of the apartment. So some of the heavy furniture I needed help with were left for me to sort out. They have run out of protective wrapper half way through the move which led to some of the expensive furniture to recieve scratches. The boys were really nice which led to 3/5 rating. Still, would not recommend and would not go with them again.

Sergej B
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Grabbarna Flytt tillhör det där bottenskrapet av människor som utnyttjar dödsbon, pensionärer och barn tills de tömt deras fickor. Använd aldrig denna skräpfirma!

Aleks K
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Med tre grabbar gick jobbet tre gånger så fort som var utlovat, snabbt och smidigt, bra kommuniktion oh effektivitet!

Lisa M
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Trevliga och duktiga killar! Tack för hjälpen!

Matilda V
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Hade en helt fantastisk upplevelse. Det var så smidigt och lätt. De få problem som vi stötte på löstes snabbt och smidigt utan några sura miner. Jag rekommenderar dem till alla jag känner och ska jag flytta igen kommer jag anlita Grabbarna Flytt.

Roy F
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Trevliga killar, snabba och försiktiga.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tusen tack Roy för att du tog dig tiden och lämnade detta omdöme, det är viktigt för oss och alla på Grabbarna Flytt tackar och bockar. :)

Helena L
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Snabba, proffsiga och trevliga :)

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tusen tack för ditt fina omdöme Helena, uppskattas verkligen att du tog dig tiden och lämnade det. Det är mycket viktigt för oss och våra anställda.

Terje H
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Snabb och smidig bokning till ett konkurrenskraftigt pris. Bra packat.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Ditt erkännande av vårt hårda arbete är verkligen uppskattat. Tack för att du valde oss och för din underbara recension!

Aida B
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Jättenöjd! Fick hjälp med flytt två gånger samt magasinering. De hade packat in mina möbler varsamt och allt gick jättesmidigt. Grabbarna var också väldigt trevliga. Kommer definitivt välja dem igen!

Ulf V
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Jättebra i kontakten. Bra kommunikation och hörde av sig tillochmed samma morgon för att berätta att de var på väg. Enda som drar ner var att inpackningen av möblerna tillkom på fakturan vilket var oklart från början.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi på Grabbarna Flytt är glada att vi kunde göra din flyttprocess smidig och bekymmersfri.

Waldemar J
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

En mycket professionell känsla, en snabb och trygg flytt.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Vi uppskattar verkligen din feedback. Tack för att du valde Grabbarna Flytt och för dina vänliga ord!

Andrea D
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

The staff at Grabbarna flytt are very professional and friendly. We booked the packing and moving service early through the website and were given a fair and transparent quote within few hours. The 3 staff arrived as stated in the quote, on time and were efficient in packing and loading our belongings. None of our things faced any damage and the move was completed in the estimated number of hours. Communication with the company was also very smooth and they also sent someone over to collect the boxes later. We are very happy...

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Thank you so much Andrea, we really appreciate your feedback and so happy to hear that you were satisfied with our service! :)

Johan L
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Flyttbilen hittade inte till min adress, som är ett helt vanligt bostadsområde, det tog 45min innan de hittat rätt som jag också fick betala extra för. De hade även svårt att hitta ut från Norrköping till E4 för de saknar GPS, jag fick hjälpa dom att ut från stan. Snö och sämre väglag gjorde att flytten tog längre tid, som också blev enbart extra kostnad för mig. Svårt att kommunicera med flyttpersonalen. Grabbarna jobbade på bra och gjorde vad dom kunde men det upplevs att deras förutsättningar är mycket bristfälliga.

Jennifer M
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

skötte min flytt proffsigt och med bra bemötande. Absolut nöjd med flytten av mitt bohag till nya lägenheten :)

Sofia H
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Väldigt smidigt att boka och snabba svar! Mycket nöjd med!

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Din positiva recension betyder mycket för oss. Tack för ditt stöd och för att du rekommenderar Grabbarna Flytt!

Johan H
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Mycket proffsiga killar som kom och hjälpte oss . Har varmt rekommenderat er till vänner.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Vi är tacksamma för din fantastiska recension. Att höra att vi kunde underlätta din flytt gör oss verkligen glada. Tack!

Kristina A
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Jag hade en fantastisk upplevelse med denna flyttfirma. De kombinerade snabbhet med professionalism och tog hand om mina tillhörigheter som om de vore deras egna. Teamet var inte bara effektivt utan också mycket trevligt och gjorde hela processen smidig och trygg för mig. Deras avancerade utrustning och noggranna skydd av möblerna imponerade särskilt. Efter flytten hanterades även det administrativa snabbt och utan krångel. Jag rekommenderar dem varmt för en bekymmersfri flytt.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack för dina vänliga ord! Vi strävar alltid efter att överträffa förväntningarna och din recension är en bekräftelse på vårt arbete.

Louise Å
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Väldigt effektiva, trevliga och snabbare för mig än vad de själva planerade. Försiktiga med det jag var rädd om och jag är väldigt nöjd med min flytthjälp!

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Vi är så tacksamma för din recension. Tack för att du delar din positiva erfarenhet av Grabbarna Flytt med andra.

Vadym Z
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Bra, Jag vill verkligen framhäva och tacka teamet hos Grabarna för deras enastående service. Varje gång jag använder era tjänster blir jag positivt överraskad av hur väl förberedda ni är och den höga standarden på det ni levererar. Det är uppenbart att ni lägger ner mycket tid och omsorg på att förstå era kunders behov och önskemål. Era medarbetare är alltid vänliga, professionella och redo att hjälpa till med ett leende.

Yi-Ting C
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

What a terrible moving company! They asked me to pay before the moving started, but they were not able to complete the job! Now they have been postponing to return my money! Don’t ask this company to help you move! It’s a nightmare!

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Hi Yi-Ting, Very sad to read this review from you and we clearly have a different way to view this situation. Don't really understand the problem or if you are mixing us with somebody else? We never send invoices before and we have completed your job on the 7th of January. Please make sure you are not mixing us with somebody else, there are some companies out there pretending that they are us also, unfortunately.

Maria A
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Flexibla, pålitliga och trevliga.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack för att du lyfter fram vår professionalism och omtanke. Vi är glada att vi kunde assistera dig med din flytt!

Viktoria Å
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Överlag är jag riktigt nöjd med Grabbarna Flytt! Snabba på att svara, prisvärt och helt enligt mina förväntningar. Bokade flytt, flyttstäd och magasinering. Inga konstigheter! Den enda anledningen att jag inte ger full pott är för att de alltid var sena på plats. Men på det stora hela är jag supernöjd!

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Vi vill uttrycka vår tacksamhet för din positiva feedback. Tack för att du hjälper oss att sprida ordet om Grabbarna Flytt! Förseningarna ska vi minimera!

Torbjörn L
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Allt fungerade jättebra! Fint bemötande, Sofia och grabbarna gjorde verkligen ett bra arbete!

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Ett varmt tack för din recension. Det är kunder som du som gör vårt arbete så givande!

Sandra P
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Tycker hemsidan va toppen, gillade verkligen hur man på ett enkelt sätt kunde uppskatta ungefär hur mycket som skulle med i flyttlasset. Enkel kommunikation, bra hjälp och allt gick så smidigt! Är jätteglad att vi valde grabbarna flytt :)

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack för din entusiastiska recension! Vi är hedrade över att ha varit en del av din flyttprocess.

Eva Charlotte Maria G
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Väldigt bra kommunikation, punktliga, noggranna och professionella! Packning, flytt och städning. Rekommenderas!

Gabriella V
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Allt fungerade jättebra. Proffsigt. Packade mycket ordentligt.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack för att du uppskattar vårt arbete! Det är vårt mål att erbjuda den bästa möjliga servicen till våra kunder.

Miriam Å
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Bästa flytthjälpen vi någonsin haft! Vi upplevde dem som omsorgsfulla, duktiga och kommunikativa. Man märker att de gillar sitt jobb och vi kommer aldrig anlita några andra. 👍🏼

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Vi är oerhört tacksamma för din recension och att du delar din positiva upplevelse. Tack från oss alla på Grabbarna Flytt!

Charlotte A
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Trevliga, effektiva, hjälpte till med saker jag inte ens behövde be om.

Johnathan B
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Kunnig och trevlig personal som skötte flytten perfekt

Maria P
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Vänliga snabba och värnade om de möbler som skulle flyttas. Jätte nöjd med allt

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Ett stort tack för ditt stöd och för att du valde Grabbarna Flytt för din flytt. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen!

Anna H
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Supertrevliga, effektiva, flexibla, kommunikativa, glada! Rekommenderar dem väldigt mycket!

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack för ditt förtroende och den fina recensionen. Det betyder allt för oss att kunna leverera service i världsklass.

Yvette B
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Snabb, effektiv flytt. I tillägg mycket trevliga grabbar. Kan varmt rekommenderas och nästa gång jag flyttar vet jag vart jag ska vända mej.

Maria Z
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Superbra flytt allt gick smidigt. Bra packat varsamt hanterat och snabbt genomfört.

Nils-Erik C
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

2 Man packade och flyttade till den nya lägenheten på måndagen, dagen efter så var det en kvinna som städande ur lägenheten perfekt. Jag kan varmt rekommendera Grabbarna Flytt till alla som behöver flytta. Mvh en nöjd kund.

Linda C
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Så flexibla och hårt arbetande! De gav inte upp trots stora utmaningar att få in en del möbler genom trappor och fönster :)

Karin D
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Trevliga och bra. Lite dyrt dock.

Olivier M
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Väldigt välorganiserat och professionellt. Personalen var också trevlig och tillmötesgående.

Cargo C
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Fungerade klockrent från A till Ö. Mycket trevliga killar som skötte transporten! Hus flytt från Stockholm till sundets pärla.(Helsingborg). Över förväntan!

Anders J
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Trevliga med något slitna kartonger

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Stort tack för din recension! Det var vårt nöje att hjälpa till med din flytt. Vi hoppas få hjälpa dig igen i framtiden. Vi försöker återvanvända så mycket kartonger som möjligt vid lån för att minska svinnet, men tack för feedbacken! :)

Alicia K
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Snabb service vid bokning och smidig flytt.

Måns L
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Toppengäng. Allt gick smidigt och de var väldigt trevliga.

Lars S
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Allt flöt på enligt planen. Mycket trevliga och varsamma flyttkillar som kom precis på avtalad tid. Detsamma gäller för flyttstädningen som var proffsigt utförd. Klart värt priset för flytt och städ då allting var problemfritt. Rekommenderas !

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Ett stort tack från hela teamet på Grabbarna Flytt! Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet.

Jesper H
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Bra service, snabb och säker flytt.

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Din positiva feedback är en stor motivation för oss alla på Grabbarna Flytt. Tack för dina vänliga ord!

Martin G
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Klockrent från start till mål. Gick smidigt att få en offert, bra kontakt med företaget genom hela processen och det viktigaste, flytten och flyttstädningen, funkade hur bra som helst. Något jag uppskattade lite extra var att de tog sig tid att klä in min TV och mina tavlor i emballage för att säkerställa att de inte blev skadade. Jag rekommenderad alla att använda Grabbarna Flytt!

Emma D
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Bra offertverktyg, tydlig kommunikation om tider osv. Ringde innan de kom fram för att bekräfta att de var påväg. Trevlig personal, flexibla vid ändring av datum.

Irina G
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Mycket bra och tillmötesgående med särskilda behov!

Linda Maria A
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Flytten genomfördes smidigt och tryggt! Jag fick ett bra bemötande och de tillgodosedde det som jag ville. Jag kan varmt rekommendera Grabbarna Flytt, allt flöt på som vi hade planerat!

Christer A
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

Vi är jättenöjda och Rob som va arbetsledare va suverän!! Den enda som inte va riktgt ok va en ung tjej som släpade saker i trappen, men i stort va allt jättebra

Svar från Grabbarna Flytt Sweden AB

Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med Grabbarna Flytt. Vi är så glada att höra att du är nöjd med vår service! Våra grabbar och tjejer är alla grymma och utvecklas hela tiden.

Rebecca L
Skrev om Grabbarna Flytt Sweden AB

smidigt, snabbt och bra! Nöjd med allt.