Gripsholms Golv AB

3.0

2 omdömen om Gripsholms Golv AB

Fredrik R
Skrev om Gripsholms Golv AB

Utan tvivel den sämsta hantverkare jag varit i kontakt med. Han skulle lägga våtrumsmatta på golv och vägg i våran tvättstuga och när han flytspacklade golvet så läckte det in i golvbrunnen. För att få bort vattenlåset så använde han något vasst föremål som skadade bottnen på brunnen. När jag ringde honom så sa han citat ”det där är nog ingen fara jag kan svetsa det med min plastsvets" Enligt tillverkaren så kan man inte svetsa deras br unnar. snälla lägg era pengar på någon som vet vad dom håller på med för den här har ingen aning.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Tommy H
Skrev om Gripsholms Golv AB

Hej ! vi kom i kontakt med detta företag via offerta.se , Gripsholms golv , lämnade en offert på en större lokal som vi planerat renovera för inflyttnad nu i september , vi fick ett antal offerter i ftån andra företag , men fick ett gott intryck av denna man som , kom och la upp förslag om olika alternativ för våran verksamhet , vi kom överrens om vad vi skulle ha i lokalen och jobbet utfördes snabbt , snyggt , och prydligt , dom skickade även egen kontroll och skötsel anvisningar , vi kan verkligen rekommendera detta företag / Tommy Horndalh Stavdal AB