Grufman Bil AB

3.6

16 omdömen om Grufman Bil AB

Marius B
Escribió sobre Grufman Bil AB

Riktigt uselt företag! Mailade till dem och fick nedan svar: Hej Det där fixar vi! Vi kan inte ge något prisförslag på vad det kommer kosta att fixa, vi får jobba med den per timme, priset blir 1488 kr / tim. Om du behöver en lånebil så kan du boka en tid på www.grufmanbil.se annars är det bara komma förbi och lämna den Med vänlig hälsning / Regards David Åkte dit (40mil enkel väg) och fick höra: Den här bilen åker inte in! Orsak: Att den tillverkas i Korea (Malibu 2012, elfelsökning) Det står inget av det i deras mail! Det står: DET FIXAR VI Ett företag med dolda regler! Varning!

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Mattias A
Escribió sobre Grufman Bil AB

Fruktansvärt otrevligt bemötande när man som kund kommer in för att ställa en fråga. Kommer aldrig rekommendera eller åka dit igen. Mattias

Mikael O
Escribió sobre Grufman Bil AB

God och rak kontakt med Herr Grufman. Chrysler 300c med lysande ABS lampor. Snabb återställning bra bemötande pris och väldigt trevligt lounge. Värt 30 mil enkel resa.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 766 omdömen 4.5 av 766 omdömen

Billy William E Billy William E
Bertil Henry L
Escribió sobre Grufman Bil AB

En helt fantastisk verkstad. Skulle inte ens tänka tanken att lämna min Jeep någon annanstans för service eller reparation. Att dessutom få fri lånebil är ett extra plus. En verkstad jag verkligen kan rekommendera.

Olof Hampus B
Escribió sobre Grufman Bil AB

De hittade felet på min bil som förra verkstaden gick bet på. Grufman är klockrena på elfel kan man säga.Trevlig personal!

Sergio G
Escribió sobre Grufman Bil AB

Köpte en bil hos ett annan företag, efter ett tag sog jag att passagerar krockkudde var frånkopplad och hitade ett lapp om att det utfördes av Grufman Bil AB, så jag kontaktade de och det kopplade på igen, fick betalla en summa som inte höjdes, trots att de fick lite mera tid än man trodde från början, trevligt upplevelse och mycket nöjd.

Jaime G
Escribió sobre Grufman Bil AB

Bästa verkstad ,kunniga personal som vet va ska dem göra och en ägare som vet va han håller med.. Som ta ansvar för sin jobb och alltid garanti..

Pontus P
Escribió sobre Grufman Bil AB

Bra verkstad med mycket kunnig peronal. Och trevligt bemötande.

Christoffer Andres M
Escribió sobre Grufman Bil AB

Riktigt bra kundservice. Lämnade in bilen på morgonen och fick tillbaka den samma dag. Fick en fri lånebil av samma märke på den som jag har vilket uppskattas mycket. Snabbt, enkelt och trevligt!

STEFAN E
Escribió sobre Grufman Bil AB

Akta er för den här firman! Grufman bil AB. Varning!!!!!!! Dom ger ett lågt fast pris för en felsökning för att sedan kräva 2000% mer än överenskommet. Utan att ha åtgärdat felet. Har sönder och förstör inredning mm. samt slänger nya delar så dom kan byta ut mot billigare för att sedan debitera dyrt. Dom utför arbeten som inte är beställda som sedan behöver göras om av ett seriöst företag för en högre kostnad. Vägrar tydligen i att rätta sig efter ARN utslag och är uppenbarligen stolt över det! Suck! Gapig kundmottagare...

Emmy Kerstin Ingela E
Escribió sobre Grufman Bil AB

Uruselt företag. Fick betala för saker som jag inte bett dem att göra. Tyvärr kan inte rekomendera DEM. Har redan hindrat två vänner att åka dit och serva bilen och flera ska varnas. Skojeri företag !!!!

STEFAN E gillar detta
MATS H
Escribió sobre Grufman Bil AB

Bra service och kunskap. Trevligt kundbemötande.

ARON H
Escribió sobre Grufman Bil AB

3 timmar för att skruva åt batteripolen och kolla säkringen till ciggutagen. Och sedan glömt att koppla ihop kontakterna till suffletten. Folk säger att de är dyra men bra. Jag känner inte för att slösa bort mer pengar för att se om jag har fel så säger dyra dryga och dåliga.

STEFAN E gillar detta
patrik  s
Escribió sobre Grufman Bil AB

Hade fått prisuppgift för byte av bromssystem fram och lämnade in bilen på grundval avbdetta. När jag skulle hämta ut bilen ville de ha 2500 kr mer än vad de sagt på tfn med hänvisning till att "det pris du fick avsåg bara material och ej arbetskostnad". Efter lång diskussion och uppspelande av samtalet gav de till slut med sig (vilket hedrar dem), men jag åkte ändå därifrån med känslan av att vara uppskörtad. Ber man som kund om pris för att åtgärda ett fel, och får en summa är det självklart det man ska betala; vad som...

Björn F
Escribió sobre Grufman Bil AB

grufman bil är väldigt skikliga på sina saker som från ford excursion till mustang så dom föredrar jag

P
Escribió sobre Grufman Bil AB

En mycket bra verkstad som har kompetens och effektivitet! Snabba på service är de också! Har en rätt sällsynt bil som det är svårt att få service på, men ändå lyckades de göra en full genomgång på endast en dag! Och fri lånebil fick man dito! Jag kan bara rekommendera!