GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric

Jägarvallsvägen 6D, 584 22 Linköping — Visa karta

4.5 i betyg av av 14 omdömen
Redan på 70-talet drog GS Kylservice igång och vi, Peter och Magnus Eriksson, driver företaget sedan tidigt 1990-tal. Vi jobbar med installation och service av alla typer av värmepumpar, kyl- och frysanläggningar och luftkonditioneringssystem. Här på Reco.se kan du läsa vad våra kunder tycker om installation, service och funktion på våra produkter från Mitsubishi Electric.

Vi arbetar aktivt med kvalitets- och miljöfrågor på GS Kylservice och är certifierade enligt ISO 9001 och 14001 samt certifierade att installera, serva och underhålla kylanläggningar enligt INCERT.

Vi projekterar gärna och levererar helhetslösningar som är kundanpassade för industri, fastighetsbolag, butiker och byggentreprenörer. Målet är att ni med rätt värme- eller kylanläggning ska spara både energi och pengar!

Läs vad 14 kunder tycker om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric

• 2020-02-18

Robert Claes K skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    GS Kylservice bör endast anlitas om du inte ska stå för kostnaden, exempelvis försäkringsärende, på grund av priset.

De tar med 2020-02:s priser 950 kr i timmen, 106,25 kr per mil och därtill fakturaavgift på 30 kr för en e-postad faktura. Timpriset debiteras även under restiden.

Mått råd förutom detta är att se till så installatören verkligen har förstått uppdraget. I vårt fall ville vi att personen skulle göra en djupare felsökning än vad den tidigare installationsfirman gjort.

Efter att ha förklarat ärendet för både säljaren via mejl och telefon och därefter installatören direkt på plats så gjorde installatören en lika grund felsökning som den första installationsfirman. När vi bad honom att fortsätta felsökningen ner till den önskade nivån så ville han inte det för att det var för omständligt.

Men reparationsarbetet i sig gick bra. Installatören var noggrann, hjälpsam och fick igång luftvärmepumpen. Man får det man betalar för när det gäller det här bolaget. Rekommenderar dem om man inte ska stå för kostnaderna. Läs mer
  • 2017-03-29

Anders W skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Bra jobbat. Fackmannamässigt utfört. Läs mer
  • 2017-03-22

Anders E skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Väl utfört arbete från första mötet till genomförd installation. Kunniga med kundens bästa i agerandet. Konkurrenskraftigt pris. Rekommenderar tveklöst företaget Läs mer
  • 2017-03-22

Therese J skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Trevligt bemötande och serviceminded. Läs mer

Göran O skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Allt blev bra från köp till installation och funktion med efterföljande betalning. Läs mer

Gunilla F skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    God service av GS Kylservice AB vid installationen! Trodde kanske att värmeeffekten skulle vara lite bättre. Vi försöker ställa in o anpassa. Beträffande kyleffekten har vi ju inte kunnat kolla ännu. Läs mer

Anette B skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Värmepumpen går utmärkt, är tyst och värmer bra! Läs mer

Joakim K skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Mycket kunniga, serviceinriktade. Gav faktabaserade råd utan att upplevas som allt för säljande. Utmärkt snabb (och snygg) installation. Jag har rekommenderat GS till bekanta, som också varit nöjda. Läs mer
  • 2017-03-02

Sandberg U skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Bra produkt och en fantastisk service. Rekommenderas varmt. Läs mer

Gunnar N skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Proffsighet och engagemang och kunnighet Läs mer

Patrik L skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Jag är helnöjd Ned allt från bemötande till funktionen på enheten. Läs mer

Hans K skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Fungerar bra, är nöjd, håller önskad temp bra, dock lite högt motorljud via gensvar i vägg. Läs mer

Kenneth S skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Jag är nöjd med mottagande, montage av värmepumpen. Jag har inte gjort någon ekonomisk kalkyl ännu. Jag kan rekommendera GS till andra.
    Mvh Kenneth Stenmark Läs mer

Tomas K skrev om GS Kylservice AB — Mitsubishi Electric
    Bara bra betyg att ge för detta Läs mer