GS1 Sweden Services AB

GS1 Sweden Services AB

1.5

GS1 Sweden ingår i en världsomspännande organisation som utvecklar standarder för varu- och informationsflöden. Hjärtat i verksamheten är det så kallade GS1-Systemet som effektiviserar företagens affärsprocesser och förenklar handeln lokalt och

2 omdömen om GS1 Sweden Services AB

Andreas C
Skrev om GS1 Sweden Services AB

Inget klandervärt på deras tjänster... Men helt klart måste dom skärpa sig hur dom hanterar kunder som behöver hjälp. Fick kalla handen kring en faktura där bemötande var halvrisigt och gav mycket att önska. Långt ifrån tillmötesgående. Trist men hade helt enkelt större förväntningar på ett sådant bolag som jag trodde bättre om.

Offerta.se
4.4/5 i betyg av 485 omdömen 4.4 av 485 omdömen

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

andreas p
Skrev om GS1 Sweden Services AB

Jag använde GS1 tjänst 2012-2013. Valde samma år att säga upp min tjänst hos dem. Skickad in ett brev samt ringde dem och berättade detta. Det skulle je var något problem. Men problem blev det. 2014 dök det upp en faktura som de vägrade makulera och nekade till att jag sagt upp tjänsten eller att jag skickat in uppsägningen. Mycket besviken och känner mig lurad. Avråder er starkt att använda GS1 mycket seriösa. /Andreas