Guidelight Solutions AB

Guidelight Solutions AB

guidelight.se
  • BadgeFiveYears

Guidelight Solutions har hjälpt företag med deras webb- och digitala affärslösningar sedan 2002, men alla har vi arbetat med IT sedan tidigt 90-tal. Målet är alltid att fånga varje kunds känsla genom att få den digitala plattformen att spegla verkligheten och föra fram budskapet på bästa sätt. Det som skiljer oss från mängden...

88 omdömen om Guidelight Solutions AB

Jeanette E
Skrev om Guidelight Solutions AB

Guidelight hjälpte oss skapa vår hemsida.. hade aldrig gått utan er hjälp. Fick en jättebra film/manual ifall jag behöver ändra något på egen hand.. Men ni finns där när mina frågor dyker upp kring hemsida, mail, domäner mm. Ni är guld värda.

Mia N
Skrev om Guidelight Solutions AB

Alltid snabba besked och hantering samt pedagogiska svar när man behöver lite extra stöd.

Jasmin R
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Vi köpte deras BRF Portal 2022 och den har underlättat vår administration för både administratörer och våra medlemmar. Den är lätt att jobba med och vi fick jättebra hjälp med att lägga in alla lägenheter och medlemmar i systemet. Vi är väldigt nöjda med Guidelights arbete så här lång.

Karin D
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Vi på Stjärnregn har fått ett bra bemötande efter att Guidelight Solutions AB tog sig an programmera in ett program på hemsidan. Ett bra bemötande utefter hur vi ville programmet skulle se ut, om vi såg något som behövdes ändras ordnade de upp detta snabbt så vi som kund fick det vi önskade.. Snabba på att direkt ändra utefter våra önskemål. Rekommenderar.

Johan L
Skrev om Guidelight Solutions AB

Jag fick hjälp med att sätta upp dator, telefon och molnlagring för mitt mobila kontor och nu kan jag sköta alla delar från var som helst. Tack för väldigt pedagogisk hjälp och jag mycket nöjd med deras support.

Jakob L
Skrev om Guidelight Solutions AB

Vi har alltid varit väldigt nöjda med David och Patrik. Alltid perfekta leveranser och väldigt måna om att vi är nöjda med deras arbete. Rekommenderas varmt.

Kaj J
Skrev om SEO en del av Guidelight Solutions AB

Grymt nöjda med Guidelights hjälp kring vår sökoptimering. Fick värdefulla verktyg så vi kan fortsätta arbetet på egen hand efter deras arbete. Kommer absolut att anlita dom igen.

Eva N
Skrev om SEO en del av Guidelight Solutions AB

Fick superfin hjälp med sökoptimering av vår hemsida. De var väldigt proffsiga och förklarade allt på ett lätt sätt. Kommer absolut låta de fortsätta hjälpa oss.

Mia A
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

VI är verkligen nöjda med Guidelights arbete. Patrik och David är verkligen lyhörda för våra önskemål och vi fick många bra tips på hur vi kan få fler affärer genom vår hemsida. Stort tack för ett superbra jobb. Kan varmt rekommendera Guidelight.

Mikael W
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Patrik och David har varit väldigt professionella, lyhörda och behjälpliga sedan dag ett. Jag har fått hjälp, inte bara med min hemsida, utan även när min mail har strulat mm. Jag är supernöjd och ser fram emot ett löpande samarbete där de hjälper oss med våran hemsida och allt kring det. Rekommenderar _starkt_ Guidelight!

Fredrik S
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Mycket tillmötesgående och hjälpsamma med att ta fram en proffsig hemsida. Tack för bra service!

Lilly I
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Bra bemötande och samarbete från första förfrågan till färdig produkt. Företaget agerar snabbt och effektivt utan att vara påträngande, lyssnar in kundens behov. Är transparenta under processens gång, inga ovälkomna överraskningar. Förväntningarna var att få snabb hjälp att återställa ett tekniskt fel. Även hjälp att bolla en utveckling av hemsidan. Företaget levde upp till alla mina förväntningar. Kan sammanfattningsvis konstatera att jag blev väldigt nöjd med mig n nya hemsida och kan varmt rekommendera Guidelight solutions.

Fedra A
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Har alltid fått en otroligt varmt och personligt bemötande av Patrik och David, oavsett vad jag än har behövt. Sen får jag alltid jätte fin beröm från alla som tittar in i min hemsida, det som gör mig glad. Eftersom jag känner att hemsidan reflekterar en stor sida av mitt arbete och även om mig själv. Något som kan vara en stor utmaning att åstadkomma på en hemsida. Men i samarbetet med Guidelight solutions och i kombination med deras lyhördhet och profesionalism var detta möjligt. Så stor tack för detta, Patrik och David och all det bästa till er.

Rolf Kjell J
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Vi har ett utmärkt samarbete med Guidelight som håller oss uppdaterade med info, vi kan starkt rekommendera dem.

Per E
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Hjälpte till med såväl teknik som utformning. Allt i tid och mycket professionellt.

Anna B
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Guide Light är ett lyhört, kunnigt och alltigenom proffsigt företag. De byggde en superfin sida till mitt företag www.tellyourstories.se. De tar hand om allt vilket är skönt för man har inte riktigt den tiden om småföretagare. De är också pålästa och kreativa kring nya lösningar för att sticka ut lite. Med beröm godkända med andra ord! mvh Anna

Hans J
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Guidelight har hjälpt oss utveckla en helt ny portaltjänst för våra medlemmar och vi är mer än nöjda med deras arbete. Bra projektledning hela vägen och deras förslag på förbättringar gjorde att tjänsten blev bättre än vi skrev i vår kravspecifikation. Kan varmt rekommendera dom.

Tim V
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Trevligt bemötande. Mina önskemål blev bemötta och genomfördes och jag är jättenöjd över slutresultatet.

Henrik L
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Bra service, hade en del synpunkter som dom löste direkt. Är nöjd med slutresultatet av hemsidan, rekommenderas!

Nils-arne L
Skrev om Guidelight Solutions AB

Sköter det man åtagit sig på ett föredömligt sätt!

Nils-arne L
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Gjorde ett utmärkt jobb med vår hemsida som väl följde de intentioner vi hade med kreativitet och lyhördhet. Enkla och bra att samarbeta med, rekommenderar dem gärna.

Karin D
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Väldigt fin service hela vägen från start till mål och jag fick svar på alla mina dumma frågor. Sidan blev jättebra. Kommer rekommendera Guidelight till alla som behöver hjälp med hemsidor.

Caroline S
Skrev om SEO en del av Guidelight Solutions AB

Alltid bra och tydlig kommunikation så att det blir tydligt av vad vi beställer och får levererat. Guidelight Solution håller vad de lovar.

Sofia E
Skrev om SEO en del av Guidelight Solutions AB

Vi har tidigare haft ett långt och väldigt kostsamt avtal med en SEO-leverantör men Guidelight har lyckats få samma höga resultat till en bråkdel av vår tidigare kostnad. Rekommenderar verkligen deras fina service.

Micke B
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Snabb och bra hantering! Fungerar utmärkt

Johan S
Skrev om Guidelight Solutions AB

Vi är jättenöjda med vår leverans av hemsida. Bra tankar och inspel i skapandet och beskrivandet av våra tjänster 👍

Ibrahim H
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Trots att vårt projekt tog betydligt längre tid än vad vi trodde från början så har vi blivit professionellt bemötta hela vägen. Stort eloge för hjälpsamhet och tålamod.

Lena S
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Jag är verkligen supernöjd med arbetet de gjorde för mig. Fin service och personligt bemötande. Jag fick en sida som jag nu är väldigt nöjd med. Ska bli kul att hänvisa mina kunder dit. Rekommenderar starkt Patrik och David på Guidelight.

Magnus A
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Har bara gott att säga om Guidelight AB. De levererade direkt från start och har fortsatt sedan dess. Alltid snabb återkoppling och utför alltid ett utmärkt arbete. Rekommenderar starkt detta företag!

Lars M
Skrev om Annonsering en del av Guidelight Solutions AB

Vi köpte annonspaket för sociala medier av Guidelight och vi är väldigt nöjda med utfallet. De skapade landningssidor och följde upp kampanjen så att allt blev lätt att förstå för oss. Dessutom väldigt prisvärt jämfört med vår tidigare leverantör. Rekommenderar dom verkligen!

Kina N
Skrev om Utveckling en del av Guidelight Solutions AB

Vänligt och professionellt bemötande, lyhördhet för våra behov. Guidelight levde upp till våra förväntningar och utlovad leverans. Hjälpte oss med vår hemsida. Jan rekommenderas!

Per J
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Guidelight Solutions har byggt vår nya hemsida. Från start fick vi mycket bra bemötande och snabba förslag med idéer kring utformning av nya hemsidan. Snabb leverans och prisvärd lösning. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan verkligen rekommendera Guidelight Solutions som leverantör. Per Johansson, VD, Effektiv Förvaltning AB

Caroline S
Skrev om Hemsidor en del av Guidelight Solutions AB

Guidelight har byggt vår hemsida samt hjälper oss att hålla sidan uppdaterad. Alltid snabba med återkoppling och enkla i sin kommunikation. Vi kan varmt rekommendera Guidelight Solution AB.

Nils L
Skrev om Guidelight Solutions AB

Vi valde Guidelight som leverantör av vår hemsida och SEO och vi är verkligen supernöjda. Det som avgjorde var deras förmåga att lyssna in våra behov och resultatet blev bättre än vi hade förväntat oss. Rekommenderar dom varmt.

Fedra A
Skrev om Guidelight Solutions AB

Att göra en hemsida är ingen lätt process. Men med David och Patrik från Guidelight Solutions AB, blev något svårt, väldigt enkelt. Så glad med resultatet och fått så mycket beröm för min sida. Rekommenderar högt Guidelight Solutions AB för deras professionella bemötande och kapacitet att förvandla mina idéer till en hemsida.

Ylva W
Skrev om Guidelight Solutions AB

David och Patrik är både Professionella och tillmötesgående. De kan sin sak. Supernöjd med min hemsida!

Lennart P
Skrev om Guidelight Solutions AB

Supernöjd med leveransen. Snabbt och proffsigt bemötande och många bra tips på hur vi kan jobba mer med vår digitala närvaro. Rekommenderas varmt.

Håkan P
Skrev om Guidelight Solutions AB

Hemsida,blev mycket bra bemött, trodde att det skulle vara lättare att hitta sidan på nätet i början , men nu funkar det bra. jag är nöjd med det vi fått.

Johan S
Skrev om Guidelight Solutions AB

Snabb support och innovativa. Proffsiga och ärliga att jobba med som stämmer av förväntan.

Ann-charlotte S
Skrev om Guidelight Solutions AB

Hjälpen jag fick uppfyllde mina förväntningar och mer därtill. Mycket trevligt och personligt bemötande och snabb hjälp. Mina allra bästa rekommendationer !

Christoffer D
Skrev om Guidelight Solutions AB

fick hjälp med en ny hemsida, från ide till färdig lösning Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Guidelight Christoffer Dahl/Lightvision AB

Afshin F
Skrev om Guidelight Solutions AB

Jag köpte en webbsida med tillhörande system. Jag blev otroligt bra bemött Mina förväntningar uppfyllde Guidlight hur bra som helst. Jag har fått ett jättebra intryck av både företag och personalen, de har sköt hela processen proffetionellt och hanterat felfritt.

Jeanette E
Skrev om Guidelight Solutions AB

Vi har fått hjälp med att göra en helt ny hemsida. De har varit väldigt tillmötesgående, tålmodiga och proffsiga. Har haft en hel del mailkonversation och har alltid fått svar och hjälp med våra frågor väldigt snabbt. Vi är helt klart nöjda.

Zelalem T
Skrev om Guidelight Solutions AB

Fick hjälp att flyta vår gamla hemsida till ny platform med fräschare utseende. Guidelight levererade tjänsten i den kort tid som var krävt.

Madelen S
Skrev om Guidelight Solutions AB

Trevligt bemötande, snabbt jobb, duktig och kompetenta. Löste mina problem på ett dygn.

Jonas T
Skrev om Guidelight Solutions AB

Professionell leverans och trevligt bemötande från det svenska teamet. Hade det bara varit för dem hade omdömet blivit en femma. Det som sänker omdömet är indienverksamheten där vi upplevt en del strul under samarbetets gång. Sammanfattningsvis kan jag dock varmt rekommendera Guidelight Solutions.

Fredrik S
Skrev om Guidelight Solutions AB

Guidelight uppnådde ett fantastiskt resultat i vårt samarbete! De levererar en fantastisk servicenivå och en hög precision i arbetet från början till slut. Jag kommer fortsätta anlita Guidelight både för underhåll av befintlig websida men också för kommande projekt. Ett företag att lita på!

Per E
Skrev om Guidelight Solutions AB

Guidelight har bistått oss i våra digitala lösningar på ett snabbt, smart och sympatiskt sätt. De bekymmer vi stött på i den digitala världen (det finns många!) har Guidelight tagit hand om så att vi kan fortsätta en bekymmerslös digital tillvaro. Nu fortsätter vi med vår verksamhet. Vi ser fram emot att ni fortsätter med er.

Tony N
Skrev om Guidelight Solutions AB

Guidelight har gjort vår hemsida. Väl utfört arbete! Mycket service minded, effektiva och trevliga !

Martin H
Skrev om Guidelight Solutions AB

Proffsig och snabb hjälp med logga och grafisk profil. Vi är supernöjda /Martin