Guldhedens Flyttexpress

Välkommen till Guldhedens Flyttexpress. Företaget startades 1946 och finns nu med magasin och kontor i Sisjön, Göteborg. Guldhedens Flyttexpress är en auktoriserad transportör hos SMF, och är väldigt stolta över sitt mycket goda rykte. Företaget präglas av deras passion för service och tar ofta god tid på sig att diskutera vilka önskemål du som kund har och hur de ska uppfylla dessa. Guldhedens Flyttexpress skräddarsyr lösningar efter hur du vill ha det. Vissa tycker om att sköta packning själva medan andra vill ha hjälp med allt från flyttstädning till möblering och uppackning. Självklart kan vi låna ut flyttkartonger, detta sker mot en deposition som återbetalas vid retur av kartongerna.

Vi erbjuder tjänster där vi gör allt från flyttning av bohag till flyttning av större kassaskåp och pianon. Vi kan även hyra ut flyttbilar till både företag och privatpersoner. Genom att lämna över ansvaret till Guldhedens Flyttexpress AB kan ni tryggt få hjälp med flyttning eller magasinering av ditt bohag eller kontor. Företaget är ett av Västsveriges äldsta flyttfirmor och kan flytta såväl stort som smått, långt bort eller nära. Varmt välkommen!

Läs vad 570 kunder tycker om Guldhedens Flyttexpress 2

2022-07-28 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med Guldhedens flytt, snabba och effektiva killar även mycket vänliga och positiva.
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    Löste flytten snabbt, smidigt och enkelt och med härligt bemötande.
    2022-07-26 Insamlad av företaget
    Flyttning av möbler och flyttkartonger vid flytt till ny adress.
    Killarna gjorde ett bra jobb allt gick bra och effektivt utan några problem, inget gick sönder
    2022-07-26 Insamlad av företaget
    Helt underbara och trevliga killar som skötte min flytt. Kände att jag kunde lita på dem och kände mej säker på att de tog hand om mitt bohag.
    Jag har anlitat Guldheden flera ggr även min särbo. Jag talar om för alla mina vänner som ska flytta att Guldenheden är bäst. Även mina söner. Därvid har många anlitat Guldheden. De är så nöjda.
    Jag köpte flytt samt städ. Så bäst. Så bra flyttkillar. Sådan social kompetens de har. Därför kommer jag alltid anlita GULDHEDEN.
    2022-07-26 Insamlad av företaget
    Mycket hjälpsamma, flexibla och arbetsamma vid min flytt.
  • Marit Silva Raili A
    2022-07-26 Insamlad av företaget
    Snabbt, trevligt och säkert. Två positiva och effektiva ”flyttkarlar” flyttade våra möbler och ett tungt piano från Majorna till Lunden på 3 timmar! Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera Guldhedens flyttexpress.
    2022-07-20 Spontant omdöme
    Bäst! Palle, Daniel och Kennet, extremt proffsigt med dessutom med en fantastisk omtanke!
    2022-07-10 Spontant omdöme
    Stort tack till Henke, Sigge, Abbe och Fabbe för en mycket proffsig flytt från Göteborg till Nacka!
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Flyttkillarna var mycket trevliga och effektiva.
    Kan rekommenderas!!
  • Maria S
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Strålande väldigt trevliga strukturerade killar
    2022-06-10 Insamlad av företaget
    Proffsig flytthjälp från start till mål.

Offert som stämde överens med slutpriset. Konkurrenskraftig. Höll alla tider och det var trevliga flyttgubbar som var mycket effektiva. Vi kan varmt rekommendera Guldhedens flyttexpress.

Vi bytte boende med våra köpare vilket gjorde flytten något annorlunda eftersom det blev "två flyttar i en" De hade koll på hur vi bäst skulle lösa allt och vi är nöjda med resultatet.
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Suverän service, smidigt, hjälpsamt, snabbt, jag är mer än nöjd!
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Supernöjda med effektiv flytt! Tre trevliga och kompetenta killar som ställde frågor och lyssnade på oss om hur flytten skulle genomföras. Även väldigt nöjda med ert flyttstäd!
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Guldhedens Express packade o flyttade mitt hem. Jättetrevliga killar som utförde jobbet proffsigt och effektivt.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Inledningsvis tycker jag att företaget kunde varit tydligare i sin kommunikation. Det framgick inte av offerten att pianoflytt inte är möjligt på helger. Men överlag har jag fått ett bra bemötande och killarna gjorde ett bra jobb! Jag fick alltså hjälp att flytta mitt piano och jag är mycket nöjd med deras jobb.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Smidigt och lätt! Tydlig bra och snabb information. Utmärkt arbete! Väldigt trevliga också!
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation, flexibla, lyssnar på kunden.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med vår flytt av ett piano. Perfekt leverans!
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Tack vare Guldhedens Flyttexpress blev vår flytt väldigt smidig!
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Jag hade höga förväntningar på Guldhedens Flyttexpress och det infriades verkligen.
    Mycket bra och trevligt bemötande an alla inblandade i min flytt, och snabb återkoppling det var något jag ville fråga om .
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Flytt av 100 m2 till 80 m2 ca 200 meter.
    Kunnig och trevlig personal vid bokningen, hämtningen och återlämnandet av flyttkartongerna. Inget krångel och inga överraskningar.
    Duktiga, hjälpsamma och trevliga "flyttgubbar". En fröjd att bli flyttad av dem!
  • Gun S
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Flytt av mina stora möbler till nya lägenheten gick som förväntat! Superproffsigt!
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Vi hade 4 toppenkillar som tog hand om vår flytt!
    Trevliga, aktsamma och hela tiden på gott humör.
    Vi kan på det bästa rekommendera Guldheden Flytt Express
    Conny o Anne Leisjö
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Har absolut inget negativt att säga. Kunde jag ge 6 stjärnor skulle jag gjort det. Toppklass!
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Superduktiga o trevliga killar Johan och Andreas som hjälpte oss!!
    2022-04-02 Insamlad av företaget
    Vi fick fantastiskt bra hjälp.
    Flytten av våra möbler gick snabbt och lätt.
    Städet gjorde ett jätte bra arbete.
    Kan varmt rekommendera deras tjänster.
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Kan bara varmt rekommendera dem !
    2022-03-28 Insamlad av företaget
    Supernöjd! Fantastiskt trevliga och effektiva killar som genomförde min flytt.
    2022-03-28 Insamlad av företaget
    Från första telefonkontakt till slutfaktura hanterade Guldhedens min fasters flytt med vänligt bemötande, ett leende på läpparna och stort tålamod med min oförberedda och virriga lista över vad som skulle med eller inte. Stort tack till Tobbe och Jim - ”gubbarna” som gjorde det praktiska jobbet - för det lugn ni gav åt hela flytten.
    2022-03-28 Insamlad av företaget
    Fantastisk upplevelse! Jag har aldrig tidigare sett ett så smidigt och välarbetande team vid en flytt. Det gick fort, det var effektivt och allt kändes väldigt säkert! Skulle rekommendera dem varmt till alla!
  • MARIA H
    2022-03-18 Spontant omdöme
    För 3:de gången har Guldheden flyttat åt mig och så jättenöjd med killarna. Ett stort tungt gammalt skåp fick jag även hjälp att få upp på vinden som hade smala hemska trappor. Inte en repa det blev. Finns ingen bättre flyttfirma 💕💕💕🙌🙌🙌
  • ÅSA C
    2022-03-18 Spontant omdöme
    Fredrik och Roger flyttade oss från villa till lägenhet. Allt flöt på bra, killarna var väldigt duktiga på alla sätt o vis.
    Vi bokade även flyttstäd och det var nästan så man ville flytta tillbaka efter städningen. 😍
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Snabbt och proffsigt, "inga problem, allt löser sig"
    Proffesionellt och vänligt bemötande
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    De som flyttade för oss var mycket sympatiska. Dock blev det skador på möbler och bostad. Killen som skulle fixa skadorna återkom aldrig som han hade lovat. Detta drar ner betyget två snäpp.
    Tack för att du delar med dig Christina 👍🏼 Tråkigt att höra om skador, som vi alltid vill åtgärda.
    Vi ber om ursäkt för detta.
    Du får mer än gärna höra av dig till oss på telefon eller mail så vi kan lösa det till det bästa 😊
    031-16 44 42 eller info(@)guldhedensflytt.se
    2022-02-25 Spontant omdöme
    Jag är oerhört imponerad av flytthjälpen jag fick häromdagen. Pelle och Holmberg gjorde ett fantastiskt jobb när de flyttade från 2 trappor utan hiss till 4 trappor utan hiss. Snabba, noggranna och trevliga. Kan varmt rekommendera firman och Pelle och Holmberg. Kommer alla gånger vända mig till dom igen om det blir flytt igen!
    2022-02-07 Spontant omdöme
    Kan verkligen rekommendera! Håller vad de lovar och är försiktiga med grejerna! Finn, Kevin och Pelle var mycket trevliga!
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med allt, bra service och bemötande. Kommer definitivt att anlita dem nästa gång jag flyttar.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med både själva flytten och bemötandet. Skulle absolut anlita dem igen.
    De tog även hand om min flyttstädning och fastighetsskötaren för lägenheten jag lämnade kommenterade särskilt hur välstädat det var vid slutbesiktningen.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemöt och god service
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Denna firma som jag anlitade för flytt, rekommenderas varmt! Anlände på exakt avtalad tid, killarna har hög social kompetens, arbetade synkroniserat och hanterade bohaget effektivt men samtidigt varsamt. Jag kommer definitivt anlita Guldhedens flyttexpress vid framtida flytt.
    1. Utmärkt
    2. Över förväntan
    3. Trevlig och utförde jobbet klockrent, flytt av sängar
    Trevliga och jätteduktiga killar
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bra/trevlig bemötande enkel och snabb flytt.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Det var en fantastiskt bra hjälp jag fick av Guldhedens flyttexpress.Snabbt flyttat, snabbt och bra städat och prisvärt.
    Jag hade flytthjälp och flyttstädning.
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Bra bemötande från alla jag var i kontakt med på företaget. Flyttarna gjorde ett fantastiskt jobb, 10/10.
    2021-12-12 Insamlad av företaget
    Ordning och reda- väldigt service minded 👏👏
    2021-12-12 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga o duktiga killar
    2021-12-12 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött från första början när jag bokade flytten. Flyttgubbarna var trevliga o bra. Jag var också nöjd med städningen av lgh.
    Tack
    Snabb och professionell service