Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Guldhedens Flyttexpress

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, 436 32 Askim — Visa karta

Välkommen till Guldhedens Flyttexpress. Företaget startades 1946 och finns nu med magasin och kontor i Sisjön, Göteborg. Guldhedens Flyttexpress är en auktoriserad transportör hos SMF, och är väldigt stolta över sitt mycket goda rykte. Företaget präglas av deras passion för service och tar ofta god tid på sig att diskutera vilka önskemål du som kund har och hur de ska uppfylla dessa. Guldhedens Flyttexpress skräddarsyr lösningar efter hur du vill ha det. Vissa tycker om att sköta packning själva medan andra vill ha hjälp med allt från flyttstädning till möblering och uppackning. Självklart kan vi låna ut flyttkartonger, detta sker mot en deposition som återbetalas vid retur av kartongerna.

Vi erbjuder tjänster där vi gör allt från flyttning av bohag till flyttning av större kassaskåp och pianon. Vi kan även hyra ut flyttbilar till både företag och privatpersoner. Genom att lämna över ansvaret till Guldhedens Flyttexpress AB kan ni tryggt få hjälp med flyttning eller magasinering av ditt bohag eller kontor. Företaget är ett av Västsveriges äldsta flyttfirmor och kan flytta såväl stort som smått, långt bort eller nära. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 292 kunder tycker om Guldhedens Flyttexpress

• Eva T
    Eva T skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Guldhedens flytt var trevliga och enkla att ha och göra med. Vi bokade flyttstädning via dem. Vänligt bemötande och snabb återkoppling, både via mail och telefon.
    Tyvärr klagade personen som flyttade in på städningen, dock åtgärdade Guldhedens flytt detta direkt.
    Vi är nöjda med all kontakt, och skulle mycket väl kunna anlita dem igen.
  • Hantverk K
    Hantverk K skrev om Guldhedens Flyttexpress
    De gånger jag använt Guldhedens killar så har det aldrig varit några problem utan allt har gått som tåget.
    Senast jag använde deras tjänster var vid transport av inrednig till WTC i Göteborg. Trevliga killar bra bemötande. Jag är jättenöjd.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket bra bemötande hela vägen. Bra flyttkillar bra städning
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Flytthjälp. Smidig, trevligt och professionellt!
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Har haft flyttgubbar och flyttstädning vid flera tillfällen. Alltid bra, trevligt bemötande och fantastisk städning.
  • Uwe F
    Uwe F skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Trevligt bemötande. Inga problem.
  • Kjell-joel N
    Kjell-joel N skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Bra killar som flyttade med stor omsorg om möblerna.
    Med vänlig hälsning,
    Erik Joel nygren
  • Ingwar H
    Ingwar H skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Väldigt bra bemötande från första träffen vid bokning över disk
    Fick med Silkepapper att slå in ömtåliga glas med samt Ett 15 tal Boxar att lägga mina flyttsaker med . Även efter flytten Bra bemötande Då de råkat tappat en möbel som blev lite skadad .
    Som de tog till reparation Till vår Belåtenhet . Vi kan verkligen rekommendera Gullhedens flytt Bara possetivt bemötande från dem
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Flyttkillarna var helt suveräna. Jobbade hårt hela tiden o var vänliga o trevliga. Bättre kan man inte få!
  • Isak L
    Isak L skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket trevliga "flyttgubbar", bra service, jobbade snabbt och effektivt.
    Även kontoret gav ett positivt intryck och trevligt bemötande.
  • Holding A
    Holding A skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Guldhedens flyttexpress har hjälpt oss med kontorsflytt. Snabb och bra service. Trevligt bemötande på plats av flytten.
  • Christian F
    Christian F skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket bra bemötande vid fölytt från Engelbrektsgatan i Göteborg till Gullholmen på Orust!
  • Alice J
    Alice J skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket glad och trevlig hjälp från första början. Allt från bokning av vår flytt från lägenhet till hus en bra bit ifrån gick hur snidigt som helst!
    Fyra glada herrar kom och hjälpte till på dagen D. Då vi inte använt flytthjälp tidigare gick vi helt på rekommendation hur stora bilar de behövde ta med sig och det stämde perfekt! Bra killar med koll helt enkelt.
  • Christensen J
    Christensen J skrev om Guldhedens Flyttexpress
    •Kundmottagninge var riktigt bra o trevlig
    •Prissättningen var rätt, med timdebitering
    •Flyttkillarna var så duktiga och trevliga
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Guldhedens Flyttexpress
    De hjälpte till med lån av flyttlådor, flytt och flyttstäd.
    Bra service till en rimlig kostnad.
  • Frank A
    Frank A skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Allting flöt på jättebra, super att kunna låna lådor också! Vi flyttade en större tvåa och använde cirka 40-50 lådor.
  • Coro M
    Coro M skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Oerhört serviceminded företag. Flyttkarlarna var enastående och städpersonal vid flyttstädning lika så. Rekommenderar å det varmaste.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Firma man kan lita på. Dyr för mindre jobb dock.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Effektivt og en veldig hyggelig gjeng. Bra service!!
  • Guri M
    Guri M skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Jag är mycket nöjd med hela uppdraget, från beställning till leverans! Flyttkillarna var väldigt smidiga och samarbetsvilliga.
  • Lars Gunnar W
    Lars Gunnar W skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Proffsigt utfört. Gott bemötande. Klart nöjd.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Guldhedens Flyttexpress
    som jag redan skrivit i ett mail, tycker jag de två personerna som hanterade min flytt var lugna, stabila, hjälpsamma. Kändes bra för det är var ju en rätt omtumlande sak att flytta från ett ställe där jag bott så länge.
    Tycker det skulle varit bra om flyttkartongerna kunde levererats och hämtats upp hos mig.
    2017-09-04 Representant för Guldhedens Flyt I svarar Agneta R
    Hej!
    Roligt att höra att flytten gick bra.
    Ring oss på tel. 031-164442, så hämtar vi gärna era lådor!
  • Lars T
    Lars T skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Allt fungerade utmärkt. Två duktiga killar packade glas och porslin och transporterade detta samt en del möbler från Göteborg till Lysekil.
  • Conny F
    Conny F skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Vi var i behov av snabb flyttning, varvid vi ringde Guldhedens Flyttexpress som kom och utförde en otroligt snabb flytt med våra grejer. Killarna presenterade sig och var otroligt artiga och snabba.
  • Britt O
    Britt O skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Fungerade bra från början till slut. Fick information vad som ingick o pris på vad det kostade. Och att jag fick rotavdraget. Vi är nöjda med flytten o killarna utförde ett bra jobb. I L
  • Linda H
    Linda H skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Riktigt fin flyttservice, inga problem.
  • Pia B
    Pia B skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Detta var tredje gången vi använde oss av Guldhedens Flytt, det hade vi inte gjort om vi varit missnöjda.
    det har varit trevligt bemötande hela vägen från kontorspersonal till flyttkillarna.
    Denna gång har vi också beställt magasinering för att sedan få allt utkört till ny lägenhet i oktober.
  • Annie H
    Annie H skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Har fått hjälp med 3 st flyttar, magasinering under en period, bärhjälp av badtunna.
    Allt har fungerat perfekt och bemötandet har varit alldeles utmärkt.
  • Maria L
    Maria L skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Hej, jag har fått hjälp m flyttstädning och flytthjälp.
    Jag är mycket nöjd med arbetet de utfört.
    Väldigt trevligt bemötande av flyttkillarna. Flitiga, snabba och kunniga. Trots tungt arbete.
    Även de telefonkontakter som behövts har varit bra.
  • Ingela O
    Ingela O skrev om Guldhedens Flyttexpress
    UTflyttning,magasinering och inflyttning allt mycket proffsigt. Genomfört trevlig personal som dessutom höll överenskomna tider och jobbade med ett leende!
  • Eva R
    Eva R skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Härliga hjälpsamma toppen flytt-killar!
  • Arman A
    Arman A skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Smidiga, snabba gubbar. Allt gick snabbt o utan problem
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket bra bemötande från första förfrågan till själva flytten.
    Mycket trevliga och duktiga flyttkillar.
  • Jeremy P
    Jeremy P skrev om Guldhedens Flyttexpress
    De är alltid bra. Har använt dem i mina uppdrag som god man och förvaltare i flera år.

Med vänlig hälsning Gunilla Simon
  • Christina K
    Christina K skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Vi hade en del tunga saker , bl a vapenskåp. Två personer kom och arbetade snabbt och effektivt. Vi rekommenderar gärna guldhedens flytt till alla och skulle inte tveka att använda oss av dem igen.
  • Leif M
    Leif M skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Hej Jättebra bemötande från första samtal. jag hade flytt hjälp
    med mestadels möbler och sängar samt ca 10 tal kartonger
    inom Mölndal. Kom 2 jätte trevlig killar ca 15 minuter efter 8 på
    morgonen. Hela flytten flöt på jätte bra smidigt inga problem.
    Jag rekommenderar gärna Guldhedens Flyttexpress.
    Tack! Leif
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket proffsigt och väl utfört arbete
  • Carina L
    Carina L skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Gott bemötande och väl utfört arbete enligt överenskommelse.
    En möbel som skadades ersattes utan problem i efterhand.
  • Patric S
    Patric S skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Guldheden Flyttexpress kan jag rekommendera . Allt gick enl planerna , trevligt bemötande hela vägen/ Patric Svensson
  • Daniele S
    Daniele S skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Tog hjälp av Guldhedens flyttexpress med både nedpackning och flytt. Riktig bra service och professionella killar som gjorde vår flytt möjlig och väldigt smidig. Kan varmt rekommendera detta företag om ni har planer på att flytta.
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Ni har bra medarbetare - väldigt bra stämning mellan killarna.
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Mycket kompetent och trevlig personal. Väldigt effektiva och professionella.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Allt har fungerat väldigt bra, både att ställa saker i förvar och det som skulle vidare med flyttlass.
  • Hjalti K
    Hjalti K skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Behövde hjälp med att lasta en container med alla mina grejer för flytt utomlands.
    Guldhedens skickade två riktiga proffs som hjälpte otroligt mycket och visste verkligen vad dom höll på med!
    Riktigt nöjd kund och kan varmt rekommendera dom!
  • Eva F
    Eva F skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Alltid fått ett vänligt, professionellt bemötande. Anlitar man Guldhedens Flyttexpress kan man lita på att det man vill ha utfört verkligen blir gjort till belåtenhet.
    Guldheden har hjälpt oss att röja, slänga på tippen, flytta och städa. Toppenbra !
    Vi kan verkligen rekommendera detta företag.
  • Calle S
    Calle S skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Ett utmärkt flyttföretag helt enkelt!
    Hjälpsamma, rejäla, trevliga, problemlösande personer som jobbade som vi uppskattat mycket!
  • Maria B
    Maria B skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Jag har bara goda upplevelser av Guldhedens. Trevligt bemötande när jag bokade flytten och proffsiga killar som skötte flytten! Allt var fantastiskt!
  • Viktoria M
    Viktoria M skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Jag anlitade Guldhedens Flytt för att flytta till min nya lägenhet. Jag hade avtalat att två man med bil, skulle komma kl 800. Då kom Mikel och Erik L. med bil kl 800. De lastade körde och lastade av snabbt och effektivt. De hade ett mycket bra bemötande även mot andra i uppgången som behövde hissen.
    Efter att jag nu har anlitat Guldhedens flytt flera gånger, kan jag varmt rekommendera detta företag, för då vet man att det fungerar.
  • Richard L
    Richard L skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Jag valde flyttstäd. Bra bemötande av kontorspersonalen. Var bara att lämna nyckeln och så löste de resten. Lägenheten var riktigt bra städad. Man fick faktiskt en liten WOW känsla när man öppnade dörren för att titta över städningen.Ett riktigt seriöst företag!
  • Gustaf W
    Gustaf W skrev om Guldhedens Flyttexpress
    Gick snabbt och bra! Gick på nolltid att lasta ur!

Södra Långebergsgatan 28, 436 32 Askim