Guldhedens Flyttexpress

Snittbetyg
4.8
Ring 031-16 44 42 Dela

Om företaget

Guldhedens Flyttexpress är en väletablerad flyttfirma i Göteborg med anor från 1946. Vårt kontor och magasin är beläget i Sisjöns industriområde. Vi är stolta över att vara auktoriserade hos SMF, Sveriges Möbeltransportörers Förbund, och vi värnar om vårt enastående rykte. Vi lägger stor vikt vid att förstå våra kunders önskemål...

692 omdömen om Guldhedens Flyttexpress

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 692 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ricky S
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Guldhedens Flyttexpress svarar snabbt, är proffsiga och levererar en servicenivå som man drömmer om. Detta är ett grymt gäng, från första kontakt i telefon till sista flyttkartong är flyttad. Trevliga flyttgubbar på plats som hade gott snack hela dagen gjorde flytten så smärtfri som det går. Kommer rekommendera Guldhedens till alla som behöver flytthjälp.

Kerstin G
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Vänligt och proffsigt, absolut inget att klaga på

Anna H
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Ett proffsigt bemötande från offert till utförande. Tack vare dessa fantastiska killar minskade min stress innan och flytten genomfördes med bravur. De var snabba och riktiga proffs som packade in alla mina saker utan minsta missöde.

Realise Communication Sweden Ab R
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Mycket proffsigt! Skulle anlita igen.

Markku M
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Välj Guldhedens Flyttexpress Ett lätt val Starka och effektiva flyttkarlar! Om jag skulle behöva flytthjälp igen, så vet jag vart jag ska vända mig. Markku

Göran F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Väl bemött en flyttfirma som kunde sin sak bra killar som kunde sin sak väldigt nöjd

Anna P
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Köpte flytt och flyttstäd och allt fungerade enligt förväntan. Världsklass!!

Anders F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Hej - vi är grymt nöjda med vår flytt. Vi hade bokat flytthjälp för vårt "större" bohag och möbler. Allt flöt smidigt och enkelt. Killarna som kom och hjälpte oss var supertrevliga, grymt effektiva och samtidigt försiktiga med våra prylar. Kan varmt rekomendera Guldhedens Flyttexpress!

Victor G
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Snabb & kvalitativ service med grymt trevliga medarbetare! rekommenderar.

Dag B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Kom tid, var trevliga, jobbade hela tiden och var tjänstvilliga.

Annika A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Jag är väldigt nöjd med Guldhedens Flyttexpress från början till slut. Trots att jag hade underskattat omfånget av min flytt löstes det mycket smidigt. Trevligt bemötande från alla och en stor eloge till flyttarna som gjorde ett enastående arbete. Mina varmaste rekommendationer.

Jörgen W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Trevligt bemötande av era medarbetare! Gjorde ett gott jobb, jag är hel nöjd.

Britta Margareta F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Inför flytt från stor villa till liten lägenhet fick vi tips om Guldhedens Flyttexpress. En fullträff! Mycket bra bemötande redan från första kontakt med Mathias. Två stora starka killar skötte flytten på ett berömvärt sätt med omtanke om både oss och våra möbler. Vi kan varmt rekommendera Guldhedens Flyttexpress. Britta Foukakis

Emma W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

God service, lyhörd personal och väldigt snabbt och noggrann flyttprocess

Hassan S
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Det gick jätte bra och smidigt . Trevligt personal och gjorde ett riktigt bra jobb .

Saimi B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Helnöjd med allt! Jättebra bemötande. Killarna arbetade lugnt och metodiskt! De var hjälpsamma med extra lådor till påsar! När vi kom till den nya lägenheten hjälpte de till att ställa möblerna på rätt plats och hjälpte till att lyfta på hyllan på skåpet! Så tacksam för all hjälp! Med vänliga hälsningar Jane

Marie K
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Vi är mycket nöjda med den service vi fick när vi skulle flytta delar av vårt bohag upp till Skärhamn. Allt från emottagande av vårt uppdrag till flytten som genomfördes mycket professionellt och smidigt.

Claes L
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Dom gjorde allt vilken service,jag tackar

Gustav B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Tillmötesgående och lösningsorienterade! Fixade även leverans av nya skrivbord i samband med flytten. Mycket smidigt för vårt lilla kontor!

Christina A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Otroligt bra service och genomförd flytt. Ett trepartsbyte som med endags varsel bokades in med Guldhedens flytt pga att en annan firma bokar av alla tre flyttar i sista minuten. Kontoret löste det praktiska och logistiken på mindre än en timme, de kom i tid, var jättetrevliga, lyhörda och grymma på sitt jobb. Tack Tor på kontoret samt alla inblandade i själva flytten

Jesper O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Trevligt bemötande av glad och effektiv personal! Flytt av 3.a, supernöjd!

Madeleine O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Utmärkt i alla avseendenbra bemötande Alla förväntningar uppfyllda Bara bra tpå alla sätt

Ulrika H
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Jag är jättenöjd med Guldhedens Flyttexpress!

Patrick O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

I tid, proffsigt utfört och trevliga!

Bli först att gilla detta omdöme!
Lena J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Bemötandet var toppen från första kontakten till leverans. Bra och tydlig offert, trevliga, duktiga och snabba killar som packade och bar ut. Jag är imponerad!! Vår flytt från Göteborg till Stockholm gick så bra hela vägen. Kommer absolut att rekommendera Guldhedens Flyttexpress i fortsättningen.

Viktor A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Nöjd på alla sätt. Effektiva, hanterade allting på ett säkert vis och väldigt bra kommunikation.

Niklas B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Flytten gick väldigt bra. Personalen var trevliga och snabba. Vi är väldigt nöjda den hjälpen som vi fick!

Håkan B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

God kommunikation och flexibilitet. Öppenhet för behov och önskningar. Vilja att hjälpa till och hjärtat på rätta stället. Effektiv flytt och bra priser!

Jonas F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Flexibla, strukturerade och trevliga killar. Vad mer kan man begära?

Pia A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Vi är väldigt nöjda med Guldhedens flyttexpress. Snabbt svar och trevligt bemötande vid bokning. Jättetrevliga, flexibla och snabba vid flytten och samtidigt noggranna och aktsamma. Kan varmt rekommenderas.

Eva B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Vi var jätte nöjda, lugna trevliga killar, alt var möjligt, gick så bra alting.

Iv J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

En del saker var lite administrativ röriga, t.ex. faktura som kom innan flytt. Men det vägdes upp av alla trevliga kontakter som behövdes av olika skäl, och allt reddes ut. Det är tredje gången vi anlitar företaget, och kommer säkert göra så igen vid behov. Killarna som skötte flytten gjorde ett mycket bra arbete, och var försiktiga med våra saker. Flyttstädningen var i stort sett bra. Fick anmärkning av vår hyresvärd för brist mellan fönster. Dock 10 minusgrader ute , så det är väl förståeligt.

Jan-Erik J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Bra bemötande innan beställning. Bra anpassning av anbudet till vårt behov. Punktliga och försiktiga ”flyttgubbar” som gjorde ett bra jobb.

Clara J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Kom i tid enligt överenskommelse och gjorde ett bra jobb. Problemlösande och serviceinriktade vid flytten

Petur V
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Otroligt nöjd med flytten. Noggranna, professionella och snabba.

Glenn K

Hej !, det fungerade mycket bra Med vänlig hälsning, Glenn Karnerfors

Lena U
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Vi är mycket nöjda med flytthjälpen. Trevlig personal, som varit hjälpsamma och handhade möblerna mycket bra.

Madeleine H
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Lugna och inlyssnande killar som tog det försiktigt.

Louise K
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

När jag skickade en offert så ringde de upp dagen efter och gav mig ett erbjudande. Det kändes tryggt, genuint och jag fick möjlighet att ställa frågor. Fick väldigt trevligt bemötande av flyttkillarna som kom och tömde min lägenhet på lådor och möbler. Det gick snabbt, de var strukturerade och allt kom fram helt och rent till ett bra pris.

Esbjörn J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Kom i tid, jobbade effektivt, trevliga.

Ebba W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Väldigt trevlig och proffsig personal. Allt flöt på felfritt och det var en stor stress som lyftes från våra axlar.

Katharina
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Är väldigt nöjd! Killarna passade tiderna, var varsamma med flyttlasset och super snabba. Kommer använda denna flyttfirma igen.

Lars J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Trevlig personal som utförde flytten till vår fulla belåtenhet. Kan varmt rekommenderas.

?

Sandra R
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Väldigt trevligt bemötande och lyhörda för mina tankar och önskemål. Jag hade höga förväntningar då jag blivit rekommenderad av vänner att anlita just dem. Och de levererade. Tjänsten jag köpte var ett flyttlass från Göteborg till Instön och ett lass från Instön t Göteborg. Allt gick smidigt och bra killar att prata med.

Pia L
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Jättebra kommunikation och återkoppling. Killarna som flyttade var proffsiga, trevliga och skickliga. Fick dock inte riktigt all info gällande packningen som jag skötte själv, så det blev lite stressigt dagarna innan flyttlasset skulle gå. I slutändan blev det jättebra ändå. Jag är mycket nöjd. Kommer att varmt rekommendera firman till andra.

Daniel F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Trevliga och duktiga, snabb leverans.

Christine D
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Otroligt trevliga killar. Allt gick väldigt smidigt och dom passade dom tider som vi hade att förhålla oss till med anledning av bokad hisstid för inflytt i nybygge. Sammantaget gjorde dessa killar flytten till en bra upplevelse. All heder åt dom. Kommer att använda denna flyttfirma igen om det skulle bli aktuellt med flytt i framtiden.

Gunilla P
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Trotts en mycket lång dag, var det idel glada miner, trevligt bemötande och ingenting som var omöjligt. Stort tack till killarna som hjälpte mig. Ni var fantastiska!

Gunnar W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress

Professionellt uppträdande både i inför flytten, avseende anbud och kommunikation om leverans av flyttkartonger etc duktiga och justa flyttkarlar. under själva flytten, bra på att kommunicera tider samt efterkontakter med upphämtning av kartonger och kreditering. jag kan gärna rekommendera Guldhedens flytt till andra. mvh Gunnar Wengström numera boende i Uppsala

Filtrera omdömen