Guldhedens Flyttexpress AB

Guldhedens Flyttexpress AB

www.guldhedensflytt.se
  • BadgeNineYears

Guldhedens Flyttexpress är en väletablerad flyttfirma i Göteborg med anor från 1946. Vårt kontor och magasin är beläget i Sisjöns industriområde. Vi är stolta över att vara auktoriserade hos SMF, Sveriges Möbeltransportörers Förbund, och vi värnar om vårt enastående rykte. Vi hjälper både privatpersoner och företag. Vi lägger...

706 omdömen om Guldhedens Flyttexpress AB

Christina W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

De är trevliga snabba, lätta att ha och göra med och sköter sitt uppdrag på bästa sätt Vänliga hälsningar Christina

Olof C
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Trevligt bemötande, lätt att boka. Tyvärr blev varken packandet eller själva flytten klara i tid utan fick kompletteras med ytterligare en dag som jag fick betala. Man hade också missat att tömma några skåp och lådor i köket och även lämnat kvar lite glas och porslin som stod ovanpå diskbänken och en router-förstärkare hängde kvar. Detta fick vi hämta själva. Ett hjul till en hurts hade gått sönder. Vi var inte heller helt nöjda med packningen eftersom man blandade olika rum så det var svårt att hitta rätt vid uppackandet.

Thomas Lennart O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

hej Jag har haft en mycket rak tydlig vänlig uppmuntrande förstående dialog och samtal med er Thor Nord - jag ger absolut högsta betyg, Thor har varit förstående för alla funderingar, oro, frågor även till mitt oförstånd och då mycket vänligt. Thor har även gett mig goda råd som varit mycket tacksamt. Thor imponerar !! Era andra killar som jag träffat och jobbat i den här flytten har varit imponerande fokuserade på sina uppgifter och varit mycket vänliga och tydliga i våra samtal. Anders som var med till Vrigstad Smålannd var extra hygglig i förståelse för mina frågor och undringar.

Kristoffer B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Alla fyra gubbar var KANON! Torsdag + lördag.

Jonas N
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Trevligt bemötande och god service. Proffsigt arbete. Nedpackning och flytt.

Jonas Roger T
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Mycket trevlig och glad personal 😊

Lillian Jia R
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Flyttade från göteborg i slutet av februari och förvarade våra saker i deras magasinering i en månadstid. När vi väl hade fått våra saker och skulle packa upp så upptäkte vi mössbajs i nästa 80% av lådorna. Kontaktade företaget för en lösning. Nu har det nästan gått två veckor och vi får fortfarande inget svar. Trots att vi har gett förslag som att de kommer hem till oss för att packa upp resten för att desinfektera, tvätta osv för att vi ska kunna återanvända våra saker. Alternativt att vi tar in en städfirma som fakturerar...

Svar från Guldhedens Flyttexpress AB

Hej Lillian, först ett stort tack för att du anlitat oss och för att du tagit dig tid att lämnat en recension. För Lillian, och ev andra som läser recensionen, vill vi förtydliga att det har gjorts en grundlig utredning av vårt försäkringsbolag som även Lillian fått ta del av. Nedan följer ett utdrag ur den: "Transportörens skyldigheter: Bohag2010 är det som avtalat mellan er och Guldhedens Flyttexpress AB. Av kapitel 3 i Bohag2010 framgår transportörens ansvar och skyldigheter och här står att finna: ”Har konsumenten...

Siv K
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Trevlig personal när vi beställde, trevlig och hjälpsam personal vid flytten. Trevlig och hjälpsam personal när vi lämnade tillbaka kartonger. Ändrade genast ett litet fel på fakturan.

Jens C
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Fantastiskt effektiva och trevliga killar utförde vår flytt från villa till lägenhet, med hisstider mm att ta hänsyn till. Vi kan mycket varmt rekommendera Guldhedens Flyttexpress som faktiskt gjorde flytten till en minnesvärd upplevelse.

Andreas L
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Pelle och Holst är riktiga guldgrabbar

Elfriede P
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. Ingen stress och de tog det så försiktigt med alla sakerna. Vi är super nöjda! De levde upp till deras goda rykte. Kommer varmt rekommendera Guldhedens Flyttexpress till nära & kära.

Thomas P
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Mycket seriösa och proffesionella yrkesmän.

Ugur A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Lätt att få bra kontakt med vad gäller ev frågor

Magnus J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Så himla nöjd med Guldhedens Flyttexpress. Trevliga och försiktiga montörer. Kan inget annat än rekommendera de. Kommer anlita de igen absolut! Mvh /Magnus en nöjd kund

Ricky S
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Guldhedens Flyttexpress svarar snabbt, är proffsiga och levererar en servicenivå som man drömmer om. Detta är ett grymt gäng, från första kontakt i telefon till sista flyttkartong är flyttad. Trevliga flyttgubbar på plats som hade gott snack hela dagen gjorde flytten så smärtfri som det går. Kommer rekommendera Guldhedens till alla som behöver flytthjälp.

Kerstin G
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Vänligt och proffsigt, absolut inget att klaga på

Anna H
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Ett proffsigt bemötande från offert till utförande. Tack vare dessa fantastiska killar minskade min stress innan och flytten genomfördes med bravur. De var snabba och riktiga proffs som packade in alla mina saker utan minsta missöde.

Realise Communication Sweden Ab R
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Mycket proffsigt! Skulle anlita igen.

Markku M
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Välj Guldhedens Flyttexpress Ett lätt val Starka och effektiva flyttkarlar! Om jag skulle behöva flytthjälp igen, så vet jag vart jag ska vända mig. Markku

Göran F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Väl bemött en flyttfirma som kunde sin sak bra killar som kunde sin sak väldigt nöjd

Anna P
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Köpte flytt och flyttstäd och allt fungerade enligt förväntan. Världsklass!!

Anders F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Hej - vi är grymt nöjda med vår flytt. Vi hade bokat flytthjälp för vårt "större" bohag och möbler. Allt flöt smidigt och enkelt. Killarna som kom och hjälpte oss var supertrevliga, grymt effektiva och samtidigt försiktiga med våra prylar. Kan varmt rekomendera Guldhedens Flyttexpress!

Victor G
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Snabb & kvalitativ service med grymt trevliga medarbetare! rekommenderar.

Dag B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Kom tid, var trevliga, jobbade hela tiden och var tjänstvilliga.

Annika A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Jag är väldigt nöjd med Guldhedens Flyttexpress från början till slut. Trots att jag hade underskattat omfånget av min flytt löstes det mycket smidigt. Trevligt bemötande från alla och en stor eloge till flyttarna som gjorde ett enastående arbete. Mina varmaste rekommendationer.

Jörgen W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Trevligt bemötande av era medarbetare! Gjorde ett gott jobb, jag är hel nöjd.

Britta Margareta F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Inför flytt från stor villa till liten lägenhet fick vi tips om Guldhedens Flyttexpress. En fullträff! Mycket bra bemötande redan från första kontakt med Mathias. Två stora starka killar skötte flytten på ett berömvärt sätt med omtanke om både oss och våra möbler. Vi kan varmt rekommendera Guldhedens Flyttexpress. Britta Foukakis

Emma W
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

God service, lyhörd personal och väldigt snabbt och noggrann flyttprocess

Hassan S
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Det gick jätte bra och smidigt . Trevligt personal och gjorde ett riktigt bra jobb .

Saimi B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Helnöjd med allt! Jättebra bemötande. Killarna arbetade lugnt och metodiskt! De var hjälpsamma med extra lådor till påsar! När vi kom till den nya lägenheten hjälpte de till att ställa möblerna på rätt plats och hjälpte till att lyfta på hyllan på skåpet! Så tacksam för all hjälp! Med vänliga hälsningar Jane

Marie K
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Vi är mycket nöjda med den service vi fick när vi skulle flytta delar av vårt bohag upp till Skärhamn. Allt från emottagande av vårt uppdrag till flytten som genomfördes mycket professionellt och smidigt.

Claes L
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Dom gjorde allt vilken service,jag tackar

Gustav B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Tillmötesgående och lösningsorienterade! Fixade även leverans av nya skrivbord i samband med flytten. Mycket smidigt för vårt lilla kontor!

Christina A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Otroligt bra service och genomförd flytt. Ett trepartsbyte som med endags varsel bokades in med Guldhedens flytt pga att en annan firma bokar av alla tre flyttar i sista minuten. Kontoret löste det praktiska och logistiken på mindre än en timme, de kom i tid, var jättetrevliga, lyhörda och grymma på sitt jobb. Tack Tor på kontoret samt alla inblandade i själva flytten

Jesper O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Trevligt bemötande av glad och effektiv personal! Flytt av 3.a, supernöjd!

Madeleine O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Utmärkt i alla avseendenbra bemötande Alla förväntningar uppfyllda Bara bra tpå alla sätt

Ulrika H
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Jag är jättenöjd med Guldhedens Flyttexpress!

Patrick O
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

I tid, proffsigt utfört och trevliga!

Lena J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Bemötandet var toppen från första kontakten till leverans. Bra och tydlig offert, trevliga, duktiga och snabba killar som packade och bar ut. Jag är imponerad!! Vår flytt från Göteborg till Stockholm gick så bra hela vägen. Kommer absolut att rekommendera Guldhedens Flyttexpress i fortsättningen.

Viktor A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Nöjd på alla sätt. Effektiva, hanterade allting på ett säkert vis och väldigt bra kommunikation.

Niklas B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Flytten gick väldigt bra. Personalen var trevliga och snabba. Vi är väldigt nöjda den hjälpen som vi fick!

Håkan B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

God kommunikation och flexibilitet. Öppenhet för behov och önskningar. Vilja att hjälpa till och hjärtat på rätta stället. Effektiv flytt och bra priser!

Jonas F
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Flexibla, strukturerade och trevliga killar. Vad mer kan man begära?

Pia A
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Vi är väldigt nöjda med Guldhedens flyttexpress. Snabbt svar och trevligt bemötande vid bokning. Jättetrevliga, flexibla och snabba vid flytten och samtidigt noggranna och aktsamma. Kan varmt rekommenderas.

Eva B
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Vi var jätte nöjda, lugna trevliga killar, alt var möjligt, gick så bra alting.

Iv J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

En del saker var lite administrativ röriga, t.ex. faktura som kom innan flytt. Men det vägdes upp av alla trevliga kontakter som behövdes av olika skäl, och allt reddes ut. Det är tredje gången vi anlitar företaget, och kommer säkert göra så igen vid behov. Killarna som skötte flytten gjorde ett mycket bra arbete, och var försiktiga med våra saker. Flyttstädningen var i stort sett bra. Fick anmärkning av vår hyresvärd för brist mellan fönster. Dock 10 minusgrader ute , så det är väl förståeligt.

Jan-Erik J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Bra bemötande innan beställning. Bra anpassning av anbudet till vårt behov. Punktliga och försiktiga ”flyttgubbar” som gjorde ett bra jobb.

Clara J
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Kom i tid enligt överenskommelse och gjorde ett bra jobb. Problemlösande och serviceinriktade vid flytten

Petur V
Skrev om Guldhedens Flyttexpress AB

Otroligt nöjd med flytten. Noggranna, professionella och snabba.

Glenn K

Hej !, det fungerade mycket bra Med vänlig hälsning, Glenn Karnerfors