Alla kategorier Guldsmed Stockholms län Stockholm Norrmalm Guldsmeden i Konserthuset AB

Guldsmeden i Konserthuset AB

Kungsgatan 41, 111 56 Stockholm — Visa karta

Guldsmeder nära Guldsmeden i Konserthuset AB:

Nybrogatan 35, STOCKHOLM
Vi på Juvelia skräddarsyr dina ringar och diamantsmycken. Dessutom utför vi repa... Läs mer ›
Marina T:
Fantastisk personal, svårslagen service och kvalitet. Rekommenderas inför förlovning och vigsel. Tack!

Läs vad 1 kund tycker om Guldsmeden i Konserthuset AB

• David L
    David L skrev om Guldsmeden i Konserthuset AB
    Efter att först fått prisuppgift för en reparation från en större butik på Drottninggatan, som jag instinktivt tyckte lät för dyrt, frågade jag tur nog även i den lilla butiken i konserthuset som åtog sig reparationen för en fjärdedel av den andras kostnad.
    Nöjd med resultatet, leveranstiden, och priset måste jag sätta en 4:a baserat på denna positiva erfarenhet.
    Det som möjligen oroar mig i bedömning idag (ett år senare) var att de jag mötte i butiken i samband med det beskrivna arbetet, var i pensionsåldern, erfarna o duktiga, men kanske inte fortfarande jobbar kvar. Men gå in och kolla om det är någon reparation som behövs göras, det kan vara en god idé att kolla upp! Läs mer

Kungsgatan 41, 111 56 Stockholm