Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Mölndal Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB

Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB

Christina Halls Väg, 431 36 Mölndal — Visa karta

Restauranger nära Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB:

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Robert T:
Mycket bra, trevligt bemötande och god servicenivå. Sedan är maten och utbudet väldigt bra

Läs vad 4 kunder tycker om Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB

• Anna-Lena H
    Anna-Lena H skrev om Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB
    Superfint ställe. Rekommenderas varmt.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB
    Helt otroligt bra, om man gillar god mat som är lagad med ekologin som ledstjärna. Otroliga smakupplevelser med primörer från egen trädgård. Fantastiska kockar och trevlig personal. Härlig miljö med nygammal byggnadsstil. Ett måste för den sanna matälskaren. Även att bara ta en kopp kaffe, är ju fantastiskt. Och det bästa av allt, det är inte dyrt. Man vill inte gå hem.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB
    Det här är ett fint slott och imponerande salar och cafédelen har god mat och friluftsteatern på sommaren är omtalad och jag skulle gärna vilja besöka den.
  • S
    S skrev om Gunnebo Slott o. Trädgårdar AB