Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Ekerö Guson Däck

Guson Däck

Brygga Gårdsväg 23, 178 31 Ekerö — Visa karta

I över 30 år har vi sålt tusentals fälgar och däck till nöjda privatpersoner och företag.
I början främst för amerikanska bilar men idag för alla bilar.
TJURHORNSGRÄND 6, 12163, Johanneshov
Söderorts Bilvård AB
Olof L:
Däckskifte, mycket bra bemötande!

Däckbytare nära Guson Däck:

MOGÅRDSVÄGEN 6, Vårby
Varmt välkommen till Autoexperten i Vårby, här arbetar vi med de flesta bilmärke... Läs mer ›
Roland A:
jag har alltid känt mig nöjd och trygg efter mina besök hos er. Ja har fått svar på alla mina frågor stora som små. Kominkatonen med er hat ...

Kumla Gårdsväg 24A, NORSBORG
Välkommen till Atair Motors AB, vi är en bilverkstad som med stor pasion utför a... Läs mer ›
Anna M:
10 av 10 möjliga. Trevligt bemötande, professionellt utfört jobb och humana priser. Jag kan varmt rekommendera Atair Motors till dig som le...

Jämtlandsgatan 131-133, Vällingby
Varmt välkommen - Vi tar bra hand om din bil! Läs mer ›
Kristina S:
Toppen verkstad! Tog sig tid att skaffa fram en begagnad del så jag slapp betala 40000 på märkesverkstaden, det kostade 3000 istället!

Läs vad 9 kunder tycker om Guson Däck

• Åsa R
    Åsa R skrev om Guson Däck
    Köpte 4 nya däck på Guson Bromma. Började med att jag fick betala 100:- mer per däck än vad som var avtalat. När jag sen kommer ut på motorvägen märker jag att det är en extrem obalans. Tyvärr skulle jag då köra långresa som blev väldigt tråkig och obekväm. Åter på verkstaden, de påstår sig åtgärdat obalansen men det kvarstår. Åter igen efter att ha testat själv att montera däcken däck för däck på en annan bil. Konstaterade att det var något av backdäcken som är felaktigt. Först skulle de då byta ut däcken men sen fick montören kontraorder från chefen att de bara skulle balansera om däcken igen och påstår sig nu att nu ska de ha gjort allt de kan och behöver. Min rekommendation är därför: Köp INTE däck här!!!! Jag kommer nu få åka till en annan däckverkstad och byta ut de 2 bakdäck som helt uppenbart är fel. Ett mycket dyrt misstag att åka dit!
  • Anders M
    Anders M skrev om Guson Däck
    Jag har också besökt guson i bromma, jag kommer aldrig mer komma tillbaka, dåliga priser, dålig service.. Han som är chef på stället verkar vara ett riktigt stolpskott, extremt otrevlig och själva stället är nog den äckligaste arbetsplats jag besökt.. pratade med en anställd som berätta att ingen hade fått anställningsavtal ingen ob (fast dom jobbar upp till 12 timmar under säsong) Dom fick gå runt i trasiga arbetskläder och några hade inte ens fått skyddsskor.. Bojkottar guson däck i bromma totalt.
  • mikael w
    mikael w skrev om Guson Däck
    bästa grabbar alltid bra service
  • Göran K
    Göran K skrev om Guson Däck
    Vid däckbyte förstördes en bult. Oprofessionellt.
  • Nisse H
    Nisse H skrev om Guson Däck
    Beställde 2 nya däck via tfn till Bromma-verkstan.
    När jag sedan åkte dit upptäckte jag att däcken var gamla (4-5 år). Dessutom repade de ena alu-fälgen vid däckskiftet. Oseriöst lurendrejeri.
  • Anton F
    Anton F skrev om Guson Däck
    Var idag och skiftade mina däck på Guson i Bromma där jag varit nöjd kund i många år, är otroligt nöjd med killarna där. Tråkigt att läsa Susanne F´s kritik mot Guson men vill då påpeka att det endast är Guson på Ekerö som har nätförsäljning!
    Rekommenderar Guson i Bromma, kanon killar
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Guson Däck
    Beställde däck via nätet. Betalade och sen ringer de dagen efter och säger att de inte har däcken men ska ge oss likvärdiga. Allt frid och fröjd ända tills vi åker får däcken monterade ute på vischan på Ekerö... Visar sig att de är 6 år gamla!!!
    Ringde de som satt på kontoret för att kunna få en bra lösning på detta, men de är helt ovilliga och vägrar inse att de gjort något fel.
    Slutade med att jag köpt däck på annan seriös firma, lämnade tillbaka deras skitdäck, fick pengarna tillbaka efter tjafs, men det de håller på med är falsk marknadsföring och reklamationer sköter de under all kretik. Rekommenderas INTE. Såvidda du inte vill bli lurad! Riktigt oseriöst företag.
  • Martin H
    Martin H skrev om Guson Däck
    Köpte fälgar inklusive montering av däck på dessa. Trevligt bemötande och bra jobb.
  • Mats S
    Mats S skrev om Guson Däck
    Trevligt bemötande, snabb service och låga priser. Hit skall jag komma tillbaka.

Brygga Gårdsväg 23, 178 31 Ekerö