Alla kategorier Hälsokost Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Gymgrossisten Sveavägen

Gymgrossisten Sveavägen

Sveavägen 136, 114 56 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gymgrossisten Sveavägen

• johan W
    johan W skrev om Gymgrossisten Sveavägen
    håller med alexander D. Helt ok utbud, men servicen är lite tvivelaktig.
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Gymgrossisten Sveavägen
    Butiken på Sveävägen, helt ok butik, skulle inte skada ifall personalen var mer påläst och serviceinriktad.
  • Kevin
    Kevin skrev om Gymgrossisten Sveavägen
    Brukar beställa mina varor via nätet. Personligen vill jag undvika artificiella sötningsmedel och färgämnen, så jag köper bara de produkter som är fria från detta. Därför håller jag mig till deras Whey 80 naturell (snabba proteiner) och Carbo Flex pure (snabba kolhydrater). Dessa två produkter blandar jag sedan för att göra mina egna gainers, med just den andel protein och kolhydrater som jag eftersträvar, beroende på om det är bulk-, eller deffperiod. Prisvärt och beställningarna kommer på posten inom två dagar. Men de säljer även en massa skitprodukter, fullproppade med sötningsmedel och som inte har någon som helst effekt på träningen. Undvik att låta er luras att köpa dessa, då personalen i deras fysiska butiker ofta försöker pracka på en en massa onöödigt. Det gäller att veta vad det är man vill ha, innan man kliver in i en butik eller sänder iväg en order.

Sveavägen 136, 114 56 Stockholm