Gympro

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg — Visa karta

Vi på Gympro strävar efter att förbättra människors hälsa genom att se helheten. Vi drivs av att inspirera och motivera, och erbjuder det mesta inom kostrådgivning, personlig träning, hälsocoachning, kostrådgivning och massage. Hos oss får du verkligen allt skräddarsytt helt efter dina behov och önskemål.

Sedan 2012 har vi funnits på Eriksberg i Göteborg. Här har vi fri parkering, Wifi och möjlighet till dusch och omklädesrum. Varmt välkommen till oss!
Mån-Sön: 05:00-23:00

Läs vad 112 kunder tycker om Gympro

• 2019-05-15

Josefin K skrev om Gympro
    Mkt bra, anpassar till individ
    Rätt knölig bokning Läs mer
  • 2019-05-13

Samih A skrev om Gympro
    Proffesionellt bemötande och målinriktade efter mina behov. Läs mer
  • Micaela R

2019-05-02

Micaela R skrev om Gympro
    Jag köpte ett paket PTtimmar på Gympro Eriksberg. Syftet var att fila på tekniken samt få lite ny inspiration.
    Mathias gav ett proffesionellt och engagerat intryck fr start.
    Att träna hos Gympro är så himla kul! Blir alltid pepp av att vara där och lär mig jättemycket. Passen är varierande och utmanande men alltid på en nivå som passar just mig.
    Rekommenderar dem varmt! Läs mer

Ale T skrev om Gympro
    Hej! Har köpt paketet ”Satsa långt”. Kände redan på första mötet att det skulle bli ett rätt val att välja Gympro. Väldigt bra bemötande och mycket tydliga informationer om hur ett personligt schema skulle se ut för mig. Gympro har fyllt upp alla mina förväntningar. Min privata tränare Mathias är väldigt proffesionell inom sitt jobb vilket får mig känna att jag gör rätt att träna ihop med honom. Han har även fått mig att tycka om träningen.
    Med vänlig hälsning, Ale Taspinar Läs mer

Sofie j skrev om Gympro
    Valde ett paket med bla 8 st PR-pass, kroppsmätning, kostprogram mm. Är väldigt nöjd med både upplägg, studion och tränaren. Fått många bra tips och mycket bra coachning inför framtiden gällande träning Läs mer

Fredrik S skrev om Gympro
    Riktigt bra omhändertagande, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-03-23

Ingela E skrev om Gympro
    Proffsigt, vänligt, lyssnar in, kunnigt.
    Man trivs där helt enkelt Läs mer
  • Anette L

2019-03-08

Anette L skrev om Gympro
    Sååå bra !
    Känner mig trygg i min träning, bra stöttning av Mathias och mycket förståelse.
    🙏🏻 #tacksam
    / Anette Läs mer
    2019-03-23 Jonas B svarar Anette L
    Tack Anette, vad kul att höra och det är härligt att ha din energi hos oss!
  • 2019-02-15

Cicci A skrev om Gympro
    Väldigt trevlig och proffsig pt som arbeta efter personligt behov. Läs mer
  • 2019-02-09

Tobias L skrev om Gympro
    Köpte ett paket på Gympro för att komma igång, bli motiverad och inspirerad. Professionellt bemötande och riktigt rolig träning. Läs mer
  • 2019-02-06

Admir Ramadanovic skrev om Gympro
    Stor kunskap hos Mathias, som hjälpt mig komma igång med min träning. Köpt ett "spark i ändan"-paket + 10h. De strävar efter att ge så personlig träning som möjligt, vilket saknas på andra kedjor. Läs mer
  • 2019-02-06

Robert S skrev om Gympro
    Proffsigt bemötande och riktigt kompetent personal. Läs mer
  • Johanna Z

2019-01-25

Johanna Z skrev om Gympro
    Köpte ett PT paket med 20 pass och körde första passet igår torsdag! Fantastiskt bra start och grymt bemötande av Jonas! Alla förväntningar uppfyllda så här långt. Ser fram emot de kommande månaderna och att få följa min utveckling! Bara positivt att säga!! Läs mer
  • 2019-01-25

Helena J skrev om Gympro
    Ville få hjälp att hitta rätt sätt att träna. Mathias är grym på att peppa mig. Läs mer
  • 2019-01-24

Urban B skrev om Gympro
    Bemötande, information och omhändertagande i världsklass.
    Jag går alltid hit.
    Hade jag bott närmare så hade jag nog utnyttjat gymdelen också, nu åker jag endast hit för massage.
    Urban. Läs mer
  • 2019-01-24

Kajsa Å skrev om Gympro
    Alltid trevligt bemötande!
    Massagen är otroligt avkopplande och man känner att man är i trygga händer. Jag har själv inte tränat där men skulle säkert få samma uppfattning om jag testade det med! Läs mer

Elin S skrev om Gympro
    Tyckte det var bra massage, kändes seriöst och tyckte det var en bra stämning med musik och fint rum. Läs mer
  • Lennart B

2019-01-23

Lennart B skrev om Gympro
    Köpt 20 timmar PT och är mycket nöjd med bemötandet och ser det som ett sätt att komma igång med fysisk träning.
    Förväntningarna har blivit ungefär som jag tänkt mig och är mycket nöjd med hur företaget lever upp till dem. Läs mer

Oskar L skrev om Gympro
    Jag köpte ”spark i ändanprogrammet” för att lära mig mer och inspireras i min träning. Det har varit klockrent! Jag har lärt mig massor av nya övningar och får idag ut mycket mer av min träning.
    Mina 20 halvtimmar är snart slut men kag kommer garanterat komma tillbaka till gympro i framtiden. Läs mer

Anna K skrev om Gympro
    Jag har aldrig tidigare gymtränat och valde att vända mig till Gympro för att komma igång. Målet med min träning är att bygga upp muskelstyrka som jag får nytta av som cyklist. Jag har fått en fantastisk hjälp av Mattias på Gympro som skapat ett träningsupplägg som passar mig jättebra. Jag blandar egenträning med PT-pass där jag får inspiration till nya övningar som gör att jag får en bra variation i min träning. Jag får även guidning att hitta rätt teknik i de fall jag känner mig osäker. Träningen har på ganska kort tid gett resultat, vilket sporrar att fortsätta.

Hos Gympro känner jag mig alltid välkommen! Läs mer
  • Lisa S

2019-01-23

Lisa S skrev om Gympro
    Mycket bra personligt anpassad träning för maximalt resultat, de har förändrat mitt liv till det bättre och jag ger Gympro högsta betyg! Läs mer

Rebecka A skrev om Gympro
    Tycker att själva massagerummet var det som drog ner upplevelsen, men annars var allt bra. Personalen var bra. Läs mer
  • 2019-01-09

Anna-karin R skrev om Gympro
    Har haft Spark i ändan-paket och är mer än nöjd. Fantastiskt bemötande med en enorm proffsighet och en stor känsla för vad jag behövde för träning. Läs mer
    2019-01-22 Jonas B svarar Anna-karin R
    Stort tack! Kul att ha dig hos oss!!
  • Göran R

2018-11-01

Göran R skrev om Gympro
    Gympro är personlig, trevligt och med väldigt skön stämning.

Det här är inget vanligt Gym utan en PT studio som kan sin sak!

Allt man kan tänkas behöva för en bra träning finns: alla tänkbara träningsredskap och kompetent personal, personliga tränare, samt ksotupplägg med hälsosam kost, tror de heter foodbox.

Jag trivs som fisken i vattnet och är jätteglad över att jag hittat hit. Personligt eller anonymt - kunden bestämmer.

Det enda jag saknar är solarium men man kan inte få allt! Läs mer
  • Leo

2018-10-23

Leo skrev om Gympro
    3 veckor gjorda! Ser verkligen fram emot resten av tiden. Det är toppen att få ett upplägg för sina egna mål och vägledningen från den personliga tränaren. Mycket nöjd över hur lyhörd PT:n är om man vill förändra något eller få tips utanför det skräddarsydda schemat. Hela upplägget är för mig kanon. Push till träning och vägledning till vilken typ av träning. Det blir spännande att se resultaten efter perioden, där är jag dock redan övertygad om att förväntningarna kommer infrias. Bara köra på! Tack! Läs mer
  • Alix N

2018-10-17

Alix N skrev om Gympro
    Köpte ett "Spark i ändan"-paket och det kan vara en av de bästa investeringarna i mig själv jag gjort på länge! Min PT Mathias är superduktig, lyhörd och proffsig. Han har verkligen hjälpt mig mycket och trots att jag haft tidigare skador som jag var orolig för att de skulle börja ömma igen har allt gått kanon! Kan varmt rekommendera Gympro! Läs mer
  • Erika

2018-09-26

Erika skrev om Gympro
    Gympro är helt fantastiska! Deras kunskap och engagemang har hjälpt mig att nå mina mål och Gympro har lyckats göra det till en (om även utmanande) otroligt rolig resa! +++++ Läs mer
  • 2018-09-26

Linda E skrev om Gympro
    Extremt professionelt mottagande.
    Rätt energi och fokus på rätt sak - och en sak i taget. Exempelvis, att komma igång att gå till gymmet, inte att man samtidigt ska ta tag i sitt ätande (om man inte ber om det).
    Det är också väldigt tydligt att de besitter en enorm kompetens kring kost & träning. De är magiskt bra på att hitta rätt övningar som hjälper mig med mina problem i min kropp och att få mig att göra rätt i övningar. Gympro är inte "käcka träningsfreak", de är yrkesmänniskor som kan sin sak. Dvs, man kan komma dit med ett mediciniskt problem, i mitt fall diskbråck och få superbra hjälp som fungerar. Jag är så tacksam att jag gick dit. Läs mer
  • Lina

2018-09-08

Lina skrev om Gympro
    Professionellt bemötande, levererar både i kunskap och behovsanpassad service. De ser hela människans behov i träning, både för kropp och själ som anpassas och är flexibelt upplagd efter dagsbehoven vid träningstillfället. Milles tålmodighet, peppande och positiva anda gör att det trots att min motivation är låg innan upplever jag alltid positiv effekt efter varje PT tillfälle. När jag hamnat i formsvacka vill jag ändå alltid gå på träningen hos Gympro! Läs mer
    2018-09-26 Jonas B svarar Lina
    Vad roligt att höra Lina, vi är glada att ha dig hos oss!
  • 2018-08-23

Olga M skrev om Gympro
    DUO packet 60 min 10 ggr. Certifierad personal, vår nivå blev rätt bedömd och träningen anpassad därefter, med utmaningar som gick att klara av. Vi har några gånger kvar, än så länge fick lära oss hur man gör övningarna på rätt sätt och vilka som passar just för oss. Även kostschemat ingick. Mycket bra ide att kunna träna som ett par, annars är vi inte gym-människor. Vi kan rekommendera GymPro till de som vill träna medvetet och uppfylla sina mål med träningen. Läs mer
  • 2018-08-18

Per I skrev om Gympro
    Jag köpte först ett Kom igång paket men uppgraderade snabbt till fler pt timmar efter jag märkte vad Gympro gick för.
    Väldigt personlig, utmanande och rolig träning.

Vill rekommendera dessa till andra! Läs mer
  • Emil

2018-07-16

Emil skrev om Gympro
    Jag köpte ett Spark i ändan paket med ett strikt kostupplägg. Anmälde mig till en konsultation och fick ett mycket bra bemötande, med en bra frågeställning och vägledning. Jag visste inte vad jag förväntade mig från början mer än att jag ville se resultat och det fick jag snabbare än jag kunnat tro. Väldigt kul!
    Jag är väldigt nöjd och tänkt att fylla på med mer timmar sen! Läs mer
  • 2018-07-14

Malin A skrev om Gympro
    Jag köpte 20h PT med ett strikt kostupplägg. Jag har använt mig av personlig träning tidigare och har då inte fått den där goa känslan men detta var verkligen bra. Blev faktiskt imponerad och riktigt motiverad. Fick helt ok resultat trotts att jag vart väldigt lat själv till och från.
    Använde mig även av deras idrottsmassage som kändes väldigt bra. Tack Gympro gänget! Läs mer
  • 2018-07-14

Evelina E skrev om Gympro
    Noggrant, proffsigt och genomtänkt. Fick en mycket bra känsla från start som fortsatte med bra feedback och motivation.
    Köpte ett Beach 2018 paket och är mer än nöjd. Rekommenderas för dig som vill ha resultat Läs mer
  • 2018-03-22

Anita skrev om Gympro
    Jag köpte ett Beach 2018 paket på autogiro.
    Fick ett mycket bra bemötande av väldigt kunnig personal, de jobbar i team me tränare, kostrådgivare och skadebehandlare. Mycket genomtänkt får jag säga.
    Levde väl upp till mina förväntningar och kommer att fortsätta här sen.
    Har redan fått lätta känningar av resultat och mår mycket bättre! ❤️ Läs mer
  • 2018-03-18

Tova L skrev om Gympro
    Jag köpte paketet ”Spark i ändan” och är nu inne på min fjärde vecka med kost och träning hos Gympro. Trots kort tid syns och känns resultat redan. Isak är helt fantastisk, och får all träning att bli rolig träning! Likaså är resten av gänget på Gympro superhärliga. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta med kost och träning - hade aldrig kunnat göra en bättre investering i mig själv! Läs mer
  • Per e

2018-03-18

Per e skrev om Gympro
    Tänkte jag skulle nöja mig med att komma igång igen men med deras kompetens och motivation så har jag bara fortsatt att överträffa mig själv.
    Jag köpte ett Beach 2018 paket och detta var verkligen en investering i mig själv. Rekommenderas verkligen! stort tack Gympro! 💪 Läs mer
  • 2018-03-18

Paul F skrev om Gympro
    Mycket trevlig och kompetent personal! Läs mer
  • Valentina I

2018-03-16

Valentina I skrev om Gympro
    Jätte bra :) blivit bemött fantastiskt bra. Jag har köpt beach 2018 och det går framåt även om jag inte kan träna varje dag. Jag är jätte nöjd och stolt för att vara kund hos gympro. Dem ska ha alla relosher som finns. Tummen upp :) Läs mer

Thorbjörn H skrev om Gympro
    Har köpt pt duo 10 tim för att komma igång med träningen.

Mycket proffsig och trevliga pt.

Kan starkt rekommendera gympro. Läs mer

Anton skrev om Gympro
    Jättebra mottagande. Bra och personlig info.
    Kostråd , uppföljning kändes genuint och bra!
    Pålästa PTS och mycket bra målinriktning för mig som kund.
    Jag är super nöjd. Läs mer

Sofia O skrev om Gympro
    Känner mig väldigt nöjd med all kommunikation, kostuppläggen och känns väldigt personlig med träning i egen studio.

+++++
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-02-13

Marielle F skrev om Gympro
    Har aldrig mött en mer engagerad, kunnig, noggrann, peppande och tålmodig PT! Grymt! Läs mer
  • 2018-02-12

jenny h skrev om Gympro
    Professionella & trevliga PT. En önskan hade varit att även fått träffa kostcoachen vid ett eller ett par tillfällen även om hon är snabb att svara på mail... kan verkligen rekommendera Gympro! Läs mer
  • 2018-01-19

Alexander H skrev om Gympro
    Personlig träning styrka och funktion Läs mer
  • 2018-01-18

Helena A skrev om Gympro
    Köpte en kroppsmätning samt ett kost och träningsprogram.
    Väldigt trevligt och avslappnat bemötande. Proffsig hjälp och uppföljning av det jag köpte. Läs mer
  • 2018-01-13

Hanna R skrev om Gympro
    Väldigt bra gym med engagerade och bra tränare som lyssnar och uppfyller ens personliga önskemål. De visar starkt att de fokuserar på kundens bästa o hittar lösningar när det saknas något. Snälla och omtänksamma med fötterna på jorden! Läs mer

Jessica A skrev om Gympro
    Supertrevligt bemötande och mycket proffsig massage där jag blev av med mitt ryggproblem efter 3 besök. Fick mycket tips på vägen och hela upplevelsen var kanon. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Feven S skrev om Gympro
    Hej,

Min man köpte 5 tillfällen med personlig tränare som en gåva till mig och jag är så nöjd. Gymmet är dock väldigt litet men det kanske är det som gör det unikt, ett litet träningsstudio - mer personligt. För övrigt tycker jag att det var väldigt professionella PT som gav uppriktig feedback på vad jag kan förbättra och vad jag gör bra. Jag uppskattar verkligen den kunskap och de tips jag har fått och som har hjälpt mig väldigt mycket när jag tränar själv. Har varmt rekommenderat Gympro för vänner och bekanta och fortsätter göra så :) Läs mer

Anncharlott skrev om Gympro
    Trevlig bemötande och bra rekommendaitoner och tips för att gå vidare i träningen. Bra coaching. Läs mer

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg