Gympro

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg — Visa karta

Vi på Gympro strävar efter att förbättra människors hälsa genom att se helheten. Vi drivs av att inspirera och motivera, och erbjuder det mesta inom kostrådgivning, personlig träning, hälsocoachning, kostrådgivning och massage. Hos oss får du verkligen allt skräddarsytt helt efter dina behov och önskemål.

Sedan 2012 har vi funnits på Eriksberg i Göteborg. Här har vi fri parkering, Wifi och möjlighet till dusch och omklädesrum. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån-Sön: 05:00-23:00

Läs vad 89 kunder tycker om Gympro

• Göran R
    Göran R skrev om Gympro
    Gympro är personlig, trevligt och med väldigt skön stämning.

Det här är inget vanligt Gym utan en PT studio som kan sin sak!

Allt man kan tänkas behöva för en bra träning finns: alla tänkbara träningsredskap och kompetent personal, personliga tränare, samt ksotupplägg med hälsosam kost, tror de heter foodbox.

Jag trivs som fisken i vattnet och är jätteglad över att jag hittat hit. Personligt eller anonymt - kunden bestämmer.

Det enda jag saknar är solarium men man kan inte få allt! Läs mer
  • Leo
    Leo skrev om Gympro
    3 veckor gjorda! Ser verkligen fram emot resten av tiden. Det är toppen att få ett upplägg för sina egna mål och vägledningen från den personliga tränaren. Mycket nöjd över hur lyhörd PT:n är om man vill förändra något eller få tips utanför det skräddarsydda schemat. Hela upplägget är för mig kanon. Push till träning och vägledning till vilken typ av träning. Det blir spännande att se resultaten efter perioden, där är jag dock redan övertygad om att förväntningarna kommer infrias. Bara köra på! Tack! Läs mer
  • Alix N
    Alix N skrev om Gympro
    Köpte ett "Spark i ändan"-paket och det kan vara en av de bästa investeringarna i mig själv jag gjort på länge! Min PT Mathias är superduktig, lyhörd och proffsig. Han har verkligen hjälpt mig mycket och trots att jag haft tidigare skador som jag var orolig för att de skulle börja ömma igen har allt gått kanon! Kan varmt rekommendera Gympro! Läs mer
  • Erika
    Erika skrev om Gympro
    Gympro är helt fantastiska! Deras kunskap och engagemang har hjälpt mig att nå mina mål och Gympro har lyckats göra det till en (om även utmanande) otroligt rolig resa! +++++ Läs mer
  • Linda E skrev om Gympro
    Extremt professionelt mottagande.
    Rätt energi och fokus på rätt sak - och en sak i taget. Exempelvis, att komma igång att gå till gymmet, inte att man samtidigt ska ta tag i sitt ätande (om man inte ber om det).
    Det är också väldigt tydligt att de besitter en enorm kompetens kring kost & träning. De är magiskt bra på att hitta rätt övningar som hjälper mig med mina problem i min kropp och att få mig att göra rätt i övningar. Gympro är inte "käcka träningsfreak", de är yrkesmänniskor som kan sin sak. Dvs, man kan komma dit med ett mediciniskt problem, i mitt fall diskbråck och få superbra hjälp som fungerar. Jag är så tacksam att jag gick dit. Läs mer
  • Lina
    Lina skrev om Gympro
    Professionellt bemötande, levererar både i kunskap och behovsanpassad service. De ser hela människans behov i träning, både för kropp och själ som anpassas och är flexibelt upplagd efter dagsbehoven vid träningstillfället. Milles tålmodighet, peppande och positiva anda gör att det trots att min motivation är låg innan upplever jag alltid positiv effekt efter varje PT tillfälle. När jag hamnat i formsvacka vill jag ändå alltid gå på träningen hos Gympro! Läs mer
    2018-09-26 Jonas B svarar Lina
    Vad roligt att höra Lina, vi är glada att ha dig hos oss!
    Jonas B gillar detta
  • Olga M skrev om Gympro
    DUO packet 60 min 10 ggr. Certifierad personal, vår nivå blev rätt bedömd och träningen anpassad därefter, med utmaningar som gick att klara av. Vi har några gånger kvar, än så länge fick lära oss hur man gör övningarna på rätt sätt och vilka som passar just för oss. Även kostschemat ingick. Mycket bra ide att kunna träna som ett par, annars är vi inte gym-människor. Vi kan rekommendera GymPro till de som vill träna medvetet och uppfylla sina mål med träningen. Läs mer
  • Per I skrev om Gympro
    Jag köpte först ett Kom igång paket men uppgraderade snabbt till fler pt timmar efter jag märkte vad Gympro gick för.
    Väldigt personlig, utmanande och rolig träning.

Vill rekommendera dessa till andra! Läs mer
  • Emil
    Emil skrev om Gympro
    Jag köpte ett Spark i ändan paket med ett strikt kostupplägg. Anmälde mig till en konsultation och fick ett mycket bra bemötande, med en bra frågeställning och vägledning. Jag visste inte vad jag förväntade mig från början mer än att jag ville se resultat och det fick jag snabbare än jag kunnat tro. Väldigt kul!
    Jag är väldigt nöjd och tänkt att fylla på med mer timmar sen! Läs mer
  • Malin A skrev om Gympro
    Jag köpte 20h PT med ett strikt kostupplägg. Jag har använt mig av personlig träning tidigare och har då inte fått den där goa känslan men detta var verkligen bra. Blev faktiskt imponerad och riktigt motiverad. Fick helt ok resultat trotts att jag vart väldigt lat själv till och från.
    Använde mig även av deras idrottsmassage som kändes väldigt bra. Tack Gympro gänget! Läs mer
  • Evelina E skrev om Gympro
    Noggrant, proffsigt och genomtänkt. Fick en mycket bra känsla från start som fortsatte med bra feedback och motivation.
    Köpte ett Beach 2018 paket och är mer än nöjd. Rekommenderas för dig som vill ha resultat Läs mer
  • Anita skrev om Gympro
    Jag köpte ett Beach 2018 paket på autogiro.
    Fick ett mycket bra bemötande av väldigt kunnig personal, de jobbar i team me tränare, kostrådgivare och skadebehandlare. Mycket genomtänkt får jag säga.
    Levde väl upp till mina förväntningar och kommer att fortsätta här sen.
    Har redan fått lätta känningar av resultat och mår mycket bättre! ❤️ Läs mer
  • Tova L skrev om Gympro
    Jag köpte paketet ”Spark i ändan” och är nu inne på min fjärde vecka med kost och träning hos Gympro. Trots kort tid syns och känns resultat redan. Isak är helt fantastisk, och får all träning att bli rolig träning! Likaså är resten av gänget på Gympro superhärliga. Jag ser verkligen fram emot att fortsätta med kost och träning - hade aldrig kunnat göra en bättre investering i mig själv! Läs mer
  • Per e
    Per e skrev om Gympro
    Tänkte jag skulle nöja mig med att komma igång igen men med deras kompetens och motivation så har jag bara fortsatt att överträffa mig själv.
    Jag köpte ett Beach 2018 paket och detta var verkligen en investering i mig själv. Rekommenderas verkligen! stort tack Gympro! 💪 Läs mer
  • Paul F skrev om Gympro
    Mycket trevlig och kompetent personal! Läs mer
  • Valentina I
    Valentina I skrev om Gympro
    Jätte bra :) blivit bemött fantastiskt bra. Jag har köpt beach 2018 och det går framåt även om jag inte kan träna varje dag. Jag är jätte nöjd och stolt för att vara kund hos gympro. Dem ska ha alla relosher som finns. Tummen upp :) Läs mer
  • Thorbjörn H skrev om Gympro
    Har köpt pt duo 10 tim för att komma igång med träningen.

Mycket proffsig och trevliga pt.

Kan starkt rekommendera gympro. Läs mer
  • Anton skrev om Gympro
    Jättebra mottagande. Bra och personlig info.
    Kostråd , uppföljning kändes genuint och bra!
    Pålästa PTS och mycket bra målinriktning för mig som kund.
    Jag är super nöjd. Läs mer
  • Sofia O skrev om Gympro
    Känner mig väldigt nöjd med all kommunikation, kostuppläggen och känns väldigt personlig med träning i egen studio.

+++++
    Rekommenderas! Läs mer
  • Marielle F skrev om Gympro
    Har aldrig mött en mer engagerad, kunnig, noggrann, peppande och tålmodig PT! Grymt! Läs mer
  • jenny h skrev om Gympro
    Professionella & trevliga PT. En önskan hade varit att även fått träffa kostcoachen vid ett eller ett par tillfällen även om hon är snabb att svara på mail... kan verkligen rekommendera Gympro! Läs mer
  • Alexander H skrev om Gympro
    Personlig träning styrka och funktion Läs mer
  • Helena A skrev om Gympro
    Köpte en kroppsmätning samt ett kost och träningsprogram.
    Väldigt trevligt och avslappnat bemötande. Proffsig hjälp och uppföljning av det jag köpte. Läs mer
  • Hanna R skrev om Gympro
    Väldigt bra gym med engagerade och bra tränare som lyssnar och uppfyller ens personliga önskemål. De visar starkt att de fokuserar på kundens bästa o hittar lösningar när det saknas något. Snälla och omtänksamma med fötterna på jorden! Läs mer
  • Jessica A skrev om Gympro
    Supertrevligt bemötande och mycket proffsig massage där jag blev av med mitt ryggproblem efter 3 besök. Fick mycket tips på vägen och hela upplevelsen var kanon. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Feven S skrev om Gympro
    Hej,

Min man köpte 5 tillfällen med personlig tränare som en gåva till mig och jag är så nöjd. Gymmet är dock väldigt litet men det kanske är det som gör det unikt, ett litet träningsstudio - mer personligt. För övrigt tycker jag att det var väldigt professionella PT som gav uppriktig feedback på vad jag kan förbättra och vad jag gör bra. Jag uppskattar verkligen den kunskap och de tips jag har fått och som har hjälpt mig väldigt mycket när jag tränar själv. Har varmt rekommenderat Gympro för vänner och bekanta och fortsätter göra så :) Läs mer
  • Anncharlott skrev om Gympro
    Trevlig bemötande och bra rekommendaitoner och tips för att gå vidare i träningen. Bra coaching. Läs mer
  • Aida J skrev om Gympro
    Jag var mycket nöjd med det professionella bemötandet och behandlingen jag fick! Läs mer
  • Eva K skrev om Gympro
    Har fått medicinsk massage för stressproblematik m bla smärta i axlar. Behandlingen var bra och utfördes på ett proffesionellt sätt. Bemötande är också viktigt för mig, speciellt när man ska klä av sig och få behandling av någon okänd. Så ett plus till bra utförd behandling och bra bemötande...minus till det krånglande nackstödet på bänken. Läs mer
  • DALILA K skrev om Gympro
    Var på massage på gympro, supertrevlig persobal, fräscha lokaler, kan sin grej! Läs mer
  • Hannele S skrev om Gympro
    Jag fick kostrådgivning.
    Bemötandet var trevligt och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Jenny L skrev om Gympro
    Jag gjorde en fettmätning och gick igenom min kost och motion. Det var en mycket bra upplevelse och jag fick massor av extra övningar för diverse problem som inte ingick egentligen. Läs mer
  • claudia s skrev om Gympro
    Bra priser och riktigt bra PT, Isak har varit helt underbar. Alltid ett professionellt bemötande! Läs mer
  • Emma Å skrev om Gympro
    Trevligt litet ställe med kunnig personal ! Familjärt 💪👌🏻 Läs mer
  • Diana F skrev om Gympro
    Jonas Bergqvist är proffsig, kunnig och väldigt omtänksam till oss som aldrig tränat förr.
    Bra kostrådgivning. Läs mer
  • 19540212 A skrev om Gympro
    Kändes professionellt när jag var på massage hos erå Läs mer
  • Carina J skrev om Gympro
    Bra bemötande, kunniga och inger förtroende. Stort fokus kundens önskemål och behov, rekommenderar gärna Gympro till andra. Läs mer
  • Michael B skrev om Gympro
    Proffsigt bemötande och kunnig personal! Läs mer
  • Fredrik L skrev om Gympro
    Massagen var bra men lokalerna trånga. Klockan på dörren fungerade inte heller. Och jag heter inte Fredrik. Läs mer
  • Annelie B skrev om Gympro
    Massage utförd av Liv. Mycket nöjd med elevmassagen! Lätt att boka. Dock väntade jag ett tag innan jag lyckades komma in, då dörren var låst, och ringklockan inte fungerade. Läs mer
  • Elif Ü skrev om Gympro
    Jag var på massage hos gympro och det var jättebra. Fick profossionell hjälp. Så att jag var riktigt nöjd. Läs mer
  • John D skrev om Gympro
    Var på massage hos John Arvidsson. Fantastiskt duktig och oerhört trevlig!

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emélie B skrev om Gympro
    Bra utförlig information, mycket gott bemötande. Läs mer
  • Ulla S skrev om Gympro
    Mycket positivt bemötande, både av personal i reception och ledare. Känner mig välkommen i gänget. Läs mer
  • Peter M skrev om Gympro
    Bemötandet var personligt och välkomnande. Jag hade beställt en djupgående idrottsmassage som genomfördes på ett kompetent sätt. Jag var jättenöjd efter massagen. Läs mer
  • Daniel S skrev om Gympro
    Idrottsmasssge. Fick vänta länge efter utsatt tid. Trasig massagebänk och förvånansvärt okunnig massör som i princip fokuserade på att massagen skulle göra så ont som möjligt. Läs mer
    2018-01-10 Jonas B svarar Daniel S
    Tack för feedbacken Daniel, bänken är åtgärdad sedan ditt besök.
    Jag ser att du bokade en djupgående idrottsmassage där det är betydligt kraftigare nyper men givetvis ska det inte upplevas som ont men ett tips är att boka en klassisk massage om du blir ha en mer avslappnas och skön behandling.

Isak är en väldigt duktig massör som har mycket gott omdöme men vi tar till oss det du säger och hoppas kunna bli tydligare med skillnaden på klassisk & djupgående massage framöver.
  • Cecilia P skrev om Gympro
    Efter en tids sjukdom kändes min kropp väldigt trött och svag. Jag köpte då en kroppsmätning hos Gympro och visste att nuläget skulle vara illa. Men ett nuläge är bara just ett nuläge. Kroppsmätningen som mätte bland annat fettprocent, muskelmassa mm visade en summerad metaboliskt ålder på 51! Och jag var 43!!! Nåja, då köpte jag kost-och träningsupplägg med coaching av GymPro och fick identifierat att jag behövde äta mycket mer protein samt träna mer muskelbyggande träning (och inte yoga och dans bara). Gjorde om mätningen efter 8-9 månader efter att ha följt programmet 'delvis', dvs inte maniskt men lagt till mer protein och pass med styrka i tre gånger i veckan. Den nya mätningen visade ökning av muskelmassa 1,1, samma vikt (precis som jag önskat) och en metabolisk ålder på 29!!!! Men framförallt kände jag mig mycket piggare och starkare! Numera - alltså 2 år efter så har jag fortsatt med både träningen och matmedvetenheten och känner mig lika stark som i 20-års åldern. Rekommenderar verkligen att göra detta program om du känner att du fastnat eller famlar och inte vet hur du ska ta dig vidare till ditt dröm-mål! Mitt var helt enkelt att bli pigg och stark och det uppnådde jag med råge med hjälp av GymPro! Läs mer
  • Annica T skrev om Gympro
    Min upplevelse är positiv från början till slut. Stöd och vägledning hela uppsatta tiden. Läs mer
  • Andreas S skrev om Gympro
    Bemötandet var bra, men jag fick aldrig utlovat träningsschema. Vi saker kunde skötts mer professionellt. Läs mer
    2018-01-10 Jonas B svarar Andreas S
    Tack för din rekommendation Andreas. Det hade varit lättare att koppla tillbaka i tid om vi blev kontaktade direkt till oss men nu vet vi och du är kontaktad för en uppdatering.
  • Andreas P skrev om Gympro
    Gympro erbjuder allt som man som kund efterfrågar och lite till. Trevlig och kunnig personal med kompetens inom alla områden. Professionellt rätt igenom. Rekommenderas varmt! Läs mer

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg