Gympro

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg — Visa karta

Vi på Gympro strävar efter att förbättra människors hälsa genom att se helheten. Vi drivs av att inspirera och motivera, och erbjuder det mesta inom kostrådgivning, personlig träning, hälsocoachning, kostrådgivning och massage. Hos oss får du verkligen allt skräddarsytt helt efter dina behov och önskemål.

Sedan 2012 har vi funnits på Eriksberg i Göteborg. Här har vi fri parkering, Wifi och möjlighet till dusch och omklädesrum. Varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån-Sön: 05:00-23:00

Läs vad 131 kunder tycker om Gympro

• 2019-07-11

Maud Å skrev om Gympro
    Massage. Bra och kunnig personal. Lätt att boka/betala Läs mer
  • 2019-07-08

Marcus F skrev om Gympro
    Professionellt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • 2019-07-07

Susanne J skrev om Gympro
    Väldigt bra sportmassage av trevlig och kunnig massör. Läs mer
  • 2019-07-06

Pia K skrev om Gympro
    Rekomenderar starkt Gympro och deras proffsiga team. Har haft problem med nacke och axlar länge, allmänt otränad och extrakilon här och där. Men nu kör jag personlig träning och massage med Mathias Ros och är såååå nöjd. Äntligen av med nack- och axelproblemen.👍Jag är nog född lat men nu längtar till och med jag till träningarna. Det är variation, proffsigt och så härligt att se resultaten.
    Tack Gympro!!
    /PIA Läs mer
  • monika a

2019-07-06

monika a skrev om Gympro
    Hade massage som var så hårdhänt att jag hade blåmärken över hela kroppen efteråt Läs mer
    2019-07-06 Jonas B svarar monika a
    Hej Monika
    tack för feedback. Vi såg att detta var en elev-massage ifrån Januari och att personen jobbar inte kvar hos oss. För att du ska då bästa möjliga upplevelse med oss så vill vi bjuda in dig till en kostnadsfri ordinarie massage. Du får ett mail om en liten stund hur du ska gå tillväga! Hälsningar Jonas
  • 2019-07-06

Maria J skrev om Gympro
    Jag hade väldigt höga förväntningar och delvis genom olika övningar fick jag en okej schemalagd översikt vad jag kan göra. Motivationen att fortsätta med min träning fick jag från andra håll men över förväntan var det ok.
    Köpte 4×60 pt timmar med träning och kost.
    Jag är en seg kvinna och behöver hårdare träningsformer. Men för att stabilisera vissa muskler var det okej som start.
    Tack. M. Läs mer

Stefan H skrev om Gympro
    Trevlig och professionell personal! Läs mer

Urban B skrev om Gympro
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Jag går alltid dit för massage.
    Urban. Läs mer

Sofia B skrev om Gympro
    Har varit på massage att antal gånger, både i Eriksberg hos Mathias men även besökt osteopat Therese på Linné. Therese har fått ordning på problem jag dragits med i över två år på bara ett par behandlingar. Hon arbetar metodiskt och respektfullt och jag kommer att fortsätta gå hos henne lång tid framöver. Läs mer

Emma T skrev om Gympro
    För Jonas engagemang i sina lokaler och kunder tycker jag Gympro är ett bra ställe. Fräscha lokaler med bra läge.

Däremot om företaget vill ha ett bra rykte utöver sin träning, så bör dom inte ha personal som spelar roulette i dejting med dom flesta av sina kunder. Läs mer
    2019-07-04 Jonas B svarar Emma T
    Tack vad roligt att höra att du uppskattar vårt jobb Emma!
    VI tackar även för din feedback och vi har nu lyckats hitta vem som jobbade den dagen i Januari så kommer lyfta detta personligen och vidta åtgärder.
    //Jonas

Jasmina H skrev om Gympro
    Köpte massage. Bemötande var bra.

Har en tips till er. Kom in med ett glas vatten till kunden efteråt. Sådan små saker är viktiga.
    Jag hade uppskattat det men kanske inte alla. Så man kan fråga och erbjuda det, i alla fall.

Viktigt att det inte känns stressigt Läs mer
    2019-07-04 Jonas B svarar Jasmina H
    Tack för din feedback Jasmina!
    Vi har detta som rutin men jag kommer ta ett varv och se över detta vad som kan gjort att du inte blev tillfrågad denna gång.
  • Johanna A

Johanna A skrev om Gympro
    Går på djupgående massage / osteopati hos Gympro och de har fantastiskt proffsiga massörer! Läs mer
  • Isabelle N

Isabelle N skrev om Gympro
    Blev positivt överraskad. Hade bokat en klassisk massage men fick en professionellt utförd muskelmassage. Läs mer
  • Helena Z

Helena Z skrev om Gympro
    Alltså motivationen är på topp så även humör och energin tack varje er och då är det här bara början! Läs mer
  • Simon J

2019-06-02

Simon J skrev om Gympro
    Jag har kört både massage och personlig träning och allt överträffade förväntningarna. Trevlig och kunnig personal Läs mer
  • 2019-05-30

Maria J skrev om Gympro
    Att anlita gympro för att komma igång med träningen är det bästa jag har gjort!!! Supernöjd! Läs mer
  • Marie A

Marie A skrev om Gympro
    Köpte kost och träning:) Så bra bemött från första stund . Lyhörd personal som lyssnar på vad man vill uppnå . Träningen är grymt bra, en hel timma med fullt fokus på sig själv, det är lyx. Träningen är så bra att man tar det där lilla extra som gör att man kommer ut ur sin comfortzon . Vilket jag tycker är svårt när man tränar själv . Känslan efteråt när man är heeelt slut tycker jag är 👌 Läs mer
  • Sara U

Sara U skrev om Gympro
    Det bästa som hänt mig, tack till alla som är inblandade Läs mer
    2019-06-12 Jonas B svarar Sara U
    Vad roligt att höra! Så motiverande att se dig utvecklas vidare!
  • Petter M

Petter M skrev om Gympro
    Jag har varit på Gympro för idrottsmassage. Har även fått konsultation kring skador.
    Har fått ut mycket mer av besöken än väntat tack vare ett proffsigt och effektivt arbetssätt.
    Bara varit hos Mathias på Eriksberg som jag starkt rekommenderar, har enbart positiva upplevelser. Läs mer
  • 2019-05-15

Josefin K skrev om Gympro
    Mkt bra, anpassar till individ
    Rätt knölig bokning Läs mer
    2019-05-30 Jonas B svarar Josefin K
    Tack för fint omdöme!

Vi har nu förbättra våra bokningar så att de ska underlätta.
  • 2019-05-13

Samih A skrev om Gympro
    Proffesionellt bemötande och målinriktade efter mina behov. Läs mer
    2019-05-30 Jonas B svarar Samih A
    Tusen tack för fint omdöme Samih!
    De andra hälsar så gott!
  • Micaela R

2019-05-02

Micaela R skrev om Gympro
    Jag köpte ett paket PTtimmar på Gympro Eriksberg. Syftet var att fila på tekniken samt få lite ny inspiration.
    Mathias gav ett proffesionellt och engagerat intryck fr start.
    Att träna hos Gympro är så himla kul! Blir alltid pepp av att vara där och lär mig jättemycket. Passen är varierande och utmanande men alltid på en nivå som passar just mig.
    Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-05-30 Jonas B svarar Micaela R
    Mathias bugar och bockar! Stor eloge till dig som orkar kriga på!!

Ale T skrev om Gympro
    Hej! Har köpt paketet ”Satsa långt”. Kände redan på första mötet att det skulle bli ett rätt val att välja Gympro. Väldigt bra bemötande och mycket tydliga informationer om hur ett personligt schema skulle se ut för mig. Gympro har fyllt upp alla mina förväntningar. Min privata tränare Mathias är väldigt proffesionell inom sitt jobb vilket får mig känna att jag gör rätt att träna ihop med honom. Han har även fått mig att tycka om träningen.
    Med vänlig hälsning, Ale Taspinar Läs mer

Sofie j skrev om Gympro
    Valde ett paket med bla 8 st PR-pass, kroppsmätning, kostprogram mm. Är väldigt nöjd med både upplägg, studion och tränaren. Fått många bra tips och mycket bra coachning inför framtiden gällande träning Läs mer

Fredrik S skrev om Gympro
    Riktigt bra omhändertagande, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-03-23

Ingela E skrev om Gympro
    Proffsigt, vänligt, lyssnar in, kunnigt.
    Man trivs där helt enkelt Läs mer
  • Anette L

2019-03-08

Anette L skrev om Gympro
    Sååå bra !
    Känner mig trygg i min träning, bra stöttning av Mathias och mycket förståelse.
    🙏🏻 #tacksam
    / Anette Läs mer
    2019-03-23 Jonas B svarar Anette L
    Tack Anette, vad kul att höra och det är härligt att ha din energi hos oss!
  • 2019-02-15

Cicci A skrev om Gympro
    Väldigt trevlig och proffsig pt som arbeta efter personligt behov. Läs mer
  • 2019-02-09

Tobias L skrev om Gympro
    Köpte ett paket på Gympro för att komma igång, bli motiverad och inspirerad. Professionellt bemötande och riktigt rolig träning. Läs mer
  • 2019-02-06

Admir Ramadanovic skrev om Gympro
    Stor kunskap hos Mathias, som hjälpt mig komma igång med min träning. Köpt ett "spark i ändan"-paket + 10h. De strävar efter att ge så personlig träning som möjligt, vilket saknas på andra kedjor. Läs mer
  • 2019-02-06

Robert S skrev om Gympro
    Proffsigt bemötande och riktigt kompetent personal. Läs mer
  • Johanna Z

2019-01-25

Johanna Z skrev om Gympro
    Köpte ett PT paket med 20 pass och körde första passet igår torsdag! Fantastiskt bra start och grymt bemötande av Jonas! Alla förväntningar uppfyllda så här långt. Ser fram emot de kommande månaderna och att få följa min utveckling! Bara positivt att säga!! Läs mer
  • 2019-01-25

Helena J skrev om Gympro
    Ville få hjälp att hitta rätt sätt att träna. Mathias är grym på att peppa mig. Läs mer
  • 2019-01-24

Urban B skrev om Gympro
    Bemötande, information och omhändertagande i världsklass.
    Jag går alltid hit.
    Hade jag bott närmare så hade jag nog utnyttjat gymdelen också, nu åker jag endast hit för massage.
    Urban. Läs mer
  • 2019-01-24

Kajsa Å skrev om Gympro
    Alltid trevligt bemötande!
    Massagen är otroligt avkopplande och man känner att man är i trygga händer. Jag har själv inte tränat där men skulle säkert få samma uppfattning om jag testade det med! Läs mer

Elin S skrev om Gympro
    Tyckte det var bra massage, kändes seriöst och tyckte det var en bra stämning med musik och fint rum. Läs mer
  • Lennart B

2019-01-23

Lennart B skrev om Gympro
    Köpt 20 timmar PT och är mycket nöjd med bemötandet och ser det som ett sätt att komma igång med fysisk träning.
    Förväntningarna har blivit ungefär som jag tänkt mig och är mycket nöjd med hur företaget lever upp till dem. Läs mer

Oskar L skrev om Gympro
    Jag köpte ”spark i ändanprogrammet” för att lära mig mer och inspireras i min träning. Det har varit klockrent! Jag har lärt mig massor av nya övningar och får idag ut mycket mer av min träning.
    Mina 20 halvtimmar är snart slut men kag kommer garanterat komma tillbaka till gympro i framtiden. Läs mer

Anna K skrev om Gympro
    Jag har aldrig tidigare gymtränat och valde att vända mig till Gympro för att komma igång. Målet med min träning är att bygga upp muskelstyrka som jag får nytta av som cyklist. Jag har fått en fantastisk hjälp av Mattias på Gympro som skapat ett träningsupplägg som passar mig jättebra. Jag blandar egenträning med PT-pass där jag får inspiration till nya övningar som gör att jag får en bra variation i min träning. Jag får även guidning att hitta rätt teknik i de fall jag känner mig osäker. Träningen har på ganska kort tid gett resultat, vilket sporrar att fortsätta.

Hos Gympro känner jag mig alltid välkommen! Läs mer
  • Lisa S

2019-01-23

Lisa S skrev om Gympro
    Mycket bra personligt anpassad träning för maximalt resultat, de har förändrat mitt liv till det bättre och jag ger Gympro högsta betyg! Läs mer

Rebecka A skrev om Gympro
    Tycker att själva massagerummet var det som drog ner upplevelsen, men annars var allt bra. Personalen var bra. Läs mer
  • 2019-01-09

Anna-karin R skrev om Gympro
    Har haft Spark i ändan-paket och är mer än nöjd. Fantastiskt bemötande med en enorm proffsighet och en stor känsla för vad jag behövde för träning. Läs mer
    2019-01-22 Jonas B svarar Anna-karin R
    Stort tack! Kul att ha dig hos oss!!
  • Göran R

2018-11-01

Göran R skrev om Gympro
    Gympro är personlig, trevligt och med väldigt skön stämning.

Det här är inget vanligt Gym utan en PT studio som kan sin sak!

Allt man kan tänkas behöva för en bra träning finns: alla tänkbara träningsredskap och kompetent personal, personliga tränare, samt ksotupplägg med hälsosam kost, tror de heter foodbox.

Jag trivs som fisken i vattnet och är jätteglad över att jag hittat hit. Personligt eller anonymt - kunden bestämmer.

Det enda jag saknar är solarium men man kan inte få allt! Läs mer
  • Leo

2018-10-23

Leo skrev om Gympro
    3 veckor gjorda! Ser verkligen fram emot resten av tiden. Det är toppen att få ett upplägg för sina egna mål och vägledningen från den personliga tränaren. Mycket nöjd över hur lyhörd PT:n är om man vill förändra något eller få tips utanför det skräddarsydda schemat. Hela upplägget är för mig kanon. Push till träning och vägledning till vilken typ av träning. Det blir spännande att se resultaten efter perioden, där är jag dock redan övertygad om att förväntningarna kommer infrias. Bara köra på! Tack! Läs mer
  • Alix N

2018-10-17

Alix N skrev om Gympro
    Köpte ett "Spark i ändan"-paket och det kan vara en av de bästa investeringarna i mig själv jag gjort på länge! Min PT Mathias är superduktig, lyhörd och proffsig. Han har verkligen hjälpt mig mycket och trots att jag haft tidigare skador som jag var orolig för att de skulle börja ömma igen har allt gått kanon! Kan varmt rekommendera Gympro! Läs mer
  • Erika

2018-09-26

Erika skrev om Gympro
    Gympro är helt fantastiska! Deras kunskap och engagemang har hjälpt mig att nå mina mål och Gympro har lyckats göra det till en (om även utmanande) otroligt rolig resa! +++++ Läs mer
  • 2018-09-26

Linda E skrev om Gympro
    Extremt professionelt mottagande.
    Rätt energi och fokus på rätt sak - och en sak i taget. Exempelvis, att komma igång att gå till gymmet, inte att man samtidigt ska ta tag i sitt ätande (om man inte ber om det).
    Det är också väldigt tydligt att de besitter en enorm kompetens kring kost & träning. De är magiskt bra på att hitta rätt övningar som hjälper mig med mina problem i min kropp och att få mig att göra rätt i övningar. Gympro är inte "käcka träningsfreak", de är yrkesmänniskor som kan sin sak. Dvs, man kan komma dit med ett mediciniskt problem, i mitt fall diskbråck och få superbra hjälp som fungerar. Jag är så tacksam att jag gick dit. Läs mer
  • Lina

2018-09-08

Lina skrev om Gympro
    Professionellt bemötande, levererar både i kunskap och behovsanpassad service. De ser hela människans behov i träning, både för kropp och själ som anpassas och är flexibelt upplagd efter dagsbehoven vid träningstillfället. Milles tålmodighet, peppande och positiva anda gör att det trots att min motivation är låg innan upplever jag alltid positiv effekt efter varje PT tillfälle. När jag hamnat i formsvacka vill jag ändå alltid gå på träningen hos Gympro! Läs mer
    2018-09-26 Jonas B svarar Lina
    Vad roligt att höra Lina, vi är glada att ha dig hos oss!
  • 2018-08-23

Olga M skrev om Gympro
    DUO packet 60 min 10 ggr. Certifierad personal, vår nivå blev rätt bedömd och träningen anpassad därefter, med utmaningar som gick att klara av. Vi har några gånger kvar, än så länge fick lära oss hur man gör övningarna på rätt sätt och vilka som passar just för oss. Även kostschemat ingick. Mycket bra ide att kunna träna som ett par, annars är vi inte gym-människor. Vi kan rekommendera GymPro till de som vill träna medvetet och uppfylla sina mål med träningen. Läs mer
  • 2018-08-18

Per I skrev om Gympro
    Jag köpte först ett Kom igång paket men uppgraderade snabbt till fler pt timmar efter jag märkte vad Gympro gick för.
    Väldigt personlig, utmanande och rolig träning.

Vill rekommendera dessa till andra! Läs mer

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg