Gympro

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg — Visa karta

Vi på Gympro strävar efter att förbättra människors hälsa genom att se helheten. Vi drivs av att inspirera och motivera, och erbjuder det mesta inom kostrådgivning, personlig träning, hälsocoachning, gruppträning och massage. Hos oss får du verkligen allt skräddarsytt helt efter dina behov och önskemål.

Sedan 2012 har vi funnits på Eriksberg i Göteborg. Här har vi fri parkering, Wifi och självklar möjlighet till duschar och omklädesrum. Varmt välkommen till oss så får du en kostnadsfri rådgivning!

Läs vad 26 kunder tycker om Gympro

• Sofia E
    Sofia E skrev om Gympro
    Är så glad att jag fick kontakt med Gympro! Jag har gått på gym och försökt laborera med kosten på egen hand i flera år, utan resultat. Kom sedan till Gympro där de gav mig tydliga mål, riktlinjer och vägledning till hur jag skulle lägga upp min kost och träning för bästa tänkbara resultat. Jag är inte en person som kan gå från 0 till 100 på en vecka, vilket de även hade förståelse för och lät mig ta den tid jag behövde..med noga uppföljning av min PT och kostrådgivare har jag nu efter 1 år gått ner 12 kg, hittat ett sunt förhållande till kosten som gör att jag kan "fortsätta leva" men ändå bibehålla en stabil vikt..Aldrig mått bättre och kan varmt rekommendera Gympro!! Läs mer
  • Claudio P
    Claudio P skrev om Gympro
    Otroligt engagerad personal, som anpassar sig efter din nivå och pushar när det behövs. Mycket nöjd och gick ner ca. 18 kg på mindre än 12 månader. Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Gympro
    Jättebra mottagande. Bra och personlig info.
    Fått bra kostråd och uppföljning.
    Riktig bra träning bra instruerat och mycket bra målinriktning för mig som kund.
    Jag är super nöjd. Läs mer
  • Jelena J
    Jelena J skrev om Gympro
    Bra och proffsigt! Proffsiga instruktörer Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Gympro
    Proffesionellt och väldigt kunnig personal.
    Går på både personlig träning & massage som varit väldigt lyckad. Går nu här frekvent och rekommenderar verkligen dessa. Läs mer
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Gympro
    Välbemötande och kändes professionellt skulle rekommendera det till andra Läs mer
  • Stefan/staffan S
    Stefan/staffan S skrev om Gympro
    Jag är supernöjd med både bemötandet och träningsupplägget.
    Det blir en kompakt och intensiv miljö med storleken på gymmet.
    Man hamnar i fokus som kund. Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Gympro
    Mitt bemötande var bra ! De var jätte trevliga Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Gympro
    En gedigen professionell genomgång av kroppens muskler med mera, samt hur upplägget/träningspassen bör anpassas efter bästa förmågan för bäst resultat. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Gympro
    Jag tränar på Gympro Eriksbergs gym. Gymmet är perfekt för styrketräning och Crossfit inspirerade pass. Om hjälp behövs med träningen för att uppnå bättre resultat eller för att boosta motivationen finns proffesionella PTs att boka. Jag trivs mycket bra med den familjära atmosfären på gymmet och rekommenderar Gympro starkt!
    /Johan Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Gympro
    Bokat idrottsmassage i underhållssyfte och är väldigt positiv både till behandlingen och personalen. Kommer boka igen. Läs mer
  • Carina P
    Carina P skrev om Gympro
    Jag var på djupgående massage hos John. Jag har haft problem med axlar, skuldror och nacke väldigt länge. John har ett mycket trevligt bemötande mot mig och alla andra kunder som var där. Hans behandling hjälpte mig jättemycket, inte alls haft sådan värk och stelhet som tidigare. Jag kommer beställa fler tider. För jag har äntligen hittat något som hjälper mig! Så tack John! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Gympro
    Bokade en massage. Fick en djupgående och cirkulationsfrämjande massage och hjälp med min spända muskulatur. Möttes av ett proffsigt bemötande och har inget att anmärka på. Kan varmt rekommendera Gympro.

//Magnus Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Gympro
    Mycket proffsigt och härligt mottagande!
    Skön energi och kunnig personal. Läs mer
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Gympro
    Fantastiskt trevlig personal. Man blir alltid puschad i rätt nivå som man själv behöver. Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Mathias H
    Tack för din rekommendation Mathias, finns de något vi kan förbättra eller tänka på för att nå topp 5?
  • Dalila K
    Dalila K skrev om Gympro
    bemötandet av företaget var jättebra, de var riktigt trvliga.
    massagen var bra men lite för junior. Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Dalila K
    Tack för din rekommendation Dalila, nästa gång rekommenderar vi dig att boka en mer djupgående behandling istället för Elev-massagen som är just lättare med elev under utbildning. Välkommen!
  • Gudrun B
    Gudrun B skrev om Gympro
    Jag hade väldig värk, kunde inte höja armen. Fick massage som gjorde susen, dagen efter gick det bra. Var två gånger efter det och det blev mycket, mycket bättre.

Blev mycket väl bemött och kan varmt rekommendera andra att besöka dem. Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Gudrun B
    Tusen tack! Vad kul att höra Gudrun! Välkommen åter!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Gympro
    Ett toppenhärligt företag med riktigt bra PTs. Lätt att boka pass på nätet, lagom stor lokal, trevlig personal och bra läge med parkering precis runt knuten! Inget negativt att säga! Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Johanna B
    Vi tackar ödmjukast för din fina rekommendation Johanna!
  • Christopher O
    Christopher O skrev om Gympro
    Toppen killar som jag träffat. De kan variera sin coaching i träningen allt ifrån lung motivation till lite mer Puch om man nu vill ha det. Så om man inte har den mentala styrkan själv med motivation att snygga till eller laga sin kropp så är detta ett superkomplement!
    Rekommenderas stark. Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Christopher O
    Tusen tack för det värmande orden Christopher!
  • Heda
    Heda skrev om Gympro
    Tyckte att stället var helgrym! PTen va jätte duuktig, väldigt uppmärksam och engagerad! Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Heda
    Tack Heda, vi strävar alltid efter topp betyg. Vad kan vi göra för att nå upp till 5/5?
  • Ebba F
    Ebba F skrev om Gympro
    Bra, trevlig personal
    Kom in i tid Läs mer
  • Göran E
    Göran E skrev om Gympro
    Hej

Själva massagen jag var på var bra.

Men bänken man låg på var alldeles för hård. Speciellt för ansiktet. Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Göran E
    Tack för din feedback Göran vi har nu sett över bänken.
  • Sovea T
    Sovea T skrev om Gympro
    Jag tycker allt va jätte bra
    Trevlig bemötande ☆☆☆☆☆
    Massage hos John jätte bra duktigt kille ☆☆☆☆☆
    Lokal va fint o fräsh ☆☆☆☆☆
    Gympro är Välorganiserad och trevlig personal ☆☆☆☆☆

Kommer gärna tillbaka :):) Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Sovea T
    Tack så hemskt mycket Sovea, mycket kul läsning, det värmer!
    Välkommen åter!
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Gympro
    Mycket positivt och proffsigt. Jag fick massage mot mitt onda knä. Jag kan verkligen rekommendera behandlingen hos Gympro. Smärtan var borta Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Håkan B
    Tack Håkan för din fina rekommendation. Vad kul att vi lyckades få bort smärtan.
    Välkommen åter!
  • Elin K
    Elin K skrev om Gympro
    Jag köpte en djupgående idrottsmassage. Bra bemötande, kunnig personal och bra massage. Mina besvär lindrades. Läs mer
    2017-11-24 Jonas B svarar Elin K
    Vad kul att höra Elin, vi tackar ödmjukast för detta. Välkommen åter!
  • Ellenn
    Ellenn skrev om Gympro
    Mycket kompetens inom detta företag, utan tvivel, men min uppfattning är att koncepten med olika helgreppsupplägg passar allra bäst om man har intentionen och viljan att släppa allt och följa det till punkt och pricka.

Väldigt resultatinriktade och dessutom på mest effektiva tid, så har man själv lite mer långsiktiga mål utan ett behov att se stora skillnader på kortast möjliga tid så finns det bättre aktörer på marknaden. Läs mer

Ostindiefararen 23, 417 65 Göteborg