H & B Larsson Bygg AB

Vi på H&B Larsson Bygg AB är aktiva runt om hela Stockholmsområdet och framförallt kring Huddinge. Vår kundkrets är väl etablerad idag och vi utför byggarbeten åt såväl företag som privatpersoner. Vi vill att alla våra kunder ska känna sig trygga och har därför valt att arbeta genom organiseringsverktyget Bygglet. På så vis kan du som kund alltid hålla koll på hur just Ditt projekt går. Det är idag André Sangwall som driver företaget och det gör han som tredje generation!

Läs vad 38 kunder tycker om H & B Larsson Bygg AB 2

2021-10-17
    Pålitlig firma som gör sitt jobb. Estimerade kostnader skiljer sig inte nämnvärt från faktiska. Håller tidsschemat och om något oväntat mot all förmodan skulle inträffa får man en förklaring och förslag på åtgärd. Rekommenderas!
    Tack Charlotta för dina fina ord. Med vänliga hälsningar H&B Larsson Bygg. H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-15
    Professionellt bemötande, duktiga och ansvarstagande, lyhörda för våra behov.
    Tack Urban! Med vänliga hälsningar H&B Larsson Bygg. H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-10
    Trevliga och kunniga, kommer med förslag om man kanske är fel ute ibland. Överenskommna priser och fakturering fungerade utmärkt.
    Tack Conny för ditt fina omdöme. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-10
    Utmärkt bra bemötande bra personal och bra utfört jobb jätte nöjd
    Tack Jojje!
  • Lina P
    skrev om H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-09
    H&B Larsson Bygg AB anlitade vi för att renovera stora delar av vårt hus invändigt. Allt i från totalrenovering av kök, golv, väggar, trappa etc.

Vi blev bemötta med ärlighet och de lyssnade in våra önskningar på ett mycket bra sätt.

Våra förväntningar var höga då vi hört gott om företaget och de uppnåddes.

De är noggranna i sitt arbete och vår upplevelse är att de är väldigt kunniga.

Väldigt bra med ett företag som har sina kontakter och kan ordna allt efter behov och önskningar så man som kund har kontakt endast med ett företag och inte flera.
    Stort tack Lina för ditt fina omdöme!
    Hoppas ni kommer trivas bra ert ny hus 🏡
    2021-10-08
    Attefallshus, platsbyggt enligt ritning.
    Mycket professionella. Hög kvalitet och bra dialog.
    Mycket stora kostnader låg utanför offert som tillkommande, mycket mer än jag hade förväntat mig.
    Tack Björn för ditt omdöme! Hoppas att ni får många härliga stunder i ert fantastiska hus.
    2021-10-08
    Vi är supernöjda! Allt från första kontakt till det pågående bygget har präglats av tydlighet, ansvarsfull rådgivning, hög servicenivå och kvalitativt hantverk. Vi har redan börjat planera för nästa projekt där vi kommer anlita dem igen. Våra varmaste rekommendationer till André och gänget på H&B Larsson!
    Stort tack Daniel för dina fina ord. Vi säger väl bara, Välkommen åter! 😉 Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-07
    Duktiga snickare , trevligt bemötande
    Tack! 👍
    Professionella
    Går att lita på
    Gör ett fantastiskt jobb
    Tack André!
    2021-10-06
    En stor Vattenskada i 2st bostadsrätter.
    Vi är Jätte nöjda med allt arbete av snickare plastsättare,rörmokare,målare mfl det är noggrant utfört och trevligt bemötande.
    Alla han
    👍😉
    2021-10-06
    Professionella, serviceinriktade och alltid med god kvalitet!
    Tack Palle för finfint betyg! Hälsa familjen, och hoppas ni trivs bra i er nya tillbyggnad.
    Fenomenal service.

Buy quality, cry once.
    Tackar Rasmus, mycket bra inställning 👍 Kvalité blir billigast i längden.
    Vänligt men bestämt.
    Kan absolut bli att kontakta igen.
    Tack och bock!
    2021-10-06
    Hela organisation från ledning till använda underentreprenörer håller hög kvalitet såväl vad
    gäller utförda jobb som beteende.
    Efter att ha haft många olika kontakter som husägare med olika byggfirmor så är denna firma
    en klar ljuspunkt.Skulle bli mycket ledsen om jag
    tappade möjligheten att använda detta bolag för
    våra hudproblem.
    Stort tack Hans och Kerstin för de fina orden! Vi kommer alltid stå vid er sida ❤❤
    2021-10-06
    Blev vänligt och professionellt bemött av alla. Arbetet blev klar i tid och det var väl utfört arbete (golv som lades i hall och kök).
    Väldigt nöjd.
    Tack så mycket för fint betyg!
    2021-10-05
    Högst proffesionellt bemötande. Vi har använt företaget för invändiga ytskikt och snickerier samt badrum och bastubygge. Vi har höga krav på noggrannhet och kvalitet är en väldigt krävande kund med mycket egna idéer om hur vi vill ha det. Företaget kan erbjuda olika prisnivåer beroende på hur erfarna och duktiga hantverkare som önskas. Rekommenderas varmt!
    Tack Anders för fina ord och omdöme! Njut i ert fantastiska badrum och bastu. Kommer förbi så snart vi hinner och tar lite bilder ✌
    2021-10-05
    Bra bemötande och vi är nöjda med det tekniska utförandet. Men det blev väsentligt dyrare än vad som angavs i offerten, mest på grund av alla "kostnader som tillkommer". Hade önskat att de oftare jobbade heldagar i vårt projekt istället för att fara iväg på andra uppdrag stup i kvarten. Det tar också lång tid att få hit hantverkare för att korrigera felaktigheter i efterhand. Än idag, ca tre månader efter avslutat uppdrag, sitter luckan till diskmaskinen löst.
    Hej Lorenz! Tråkigt att du inte är 100 % nöjd med våra tjänster. Vi hoppas vi får chansen att göra dig helt nöjd vid ett nytt tillfälle.
    2021-10-05
    Bra bemötande. Bra utfört arbete. Lätt att kommunicera med snickarna och företaget
    Tack Kenta! Hoppas ni får många fina kvällar i ert nya uterum. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-05
    jag var super nöjd med alt jobb som gjordas. Personal var mycket hjälpsam och trevlig.
    Tackar och bockar, Välkommen åter!
    2021-10-05
    Noggranna, tydliga och pålitliga.
    Tack Erik! Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-04
    Vi är alltid nöjda med HB Larssons Bygg. Kommer när de ska, städar efter sig när de går. Resultaten blir alltid toppklass!
    Åh tack så mycket Karin! Vårt måtto är att hålla rent och snyggt på arbetsplatsen. Kul att du tar upp detta👍😉
    2021-10-04
    H&B Larsson hjälpte oss med att bygga ut ett nytt rum där vi tidigare hade öppet i tak från undervåning till övervåning. De gav ett väldigt proffsigt bemötande med både grundlig planering och utförande över förväntan. Vi är supernöjda och rekommenderar helt klart deras tjänster till andra i byggtankar.
    Tack Glim! Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
  • Hans K
    skrev om H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-04
    Företaget har varit inblandat i ett antal renoveringsprojekt under de senaste 15 åren. Leveranser har skett enligt överenskommelse vad gäller kvalitet, tid och kostnad. De som utför tjänsterna är mycket vänliga och kundorienterade.
    Tackar Hans!
    Hoppas vi har fortsatt förtroende.
    2021-10-04
    Jag fick ett positivt och snabbt bemötande. De var bekanta med området och med problematiken med den typ av balkong som jag ville få en offert för. De gjorde en noggrann besiktning och kopplade in en byggingenjör som tog fram en alternativ lösning efter vårt önskemål, på utlovad rid.
    Priset på ombyggnationen låg något högre än jag väntat, därmed inte sagt att det inte var adekvat.
    Eftersom vi kunde sälja utan att åtgärda balkongen så blev det ingen affär.
    Tack Peter!
    2021-10-04
    Bra bemötande och mycket välgjorda arbeten. Även om det kostar, kanske mer än hos många andra, tycker jag företaget är jättebra.
    Tack Kristian!
    Kvalité kostar som sagt.
    2021-10-04
    Min upplevelse av företaget är att det är väldigt proffesionellt. De vet vad de gör och hur man utför det på bästa sätt. Bra tips på utförande och rekommendationer om vad som är bäst. Otroligt fint utfört arbete. De grävde bort en innovativ växt, fyllde ut med markduk och grus, stabiliserade och bytte ut hela altanen.
    😊 Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-04
    Väldigt nöjd med HB Larsson! Otroligt hög kvalitetskänsla i jobben dom utför. Svarar alltid när man ringer. Jobb klart på överenskommen tid. Specade fakturor med tydliga kvitton.
    Kan varmt rekommenderas!
    Vi tackar! Värmer extra är det kommer från en trogen stamkund. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-04
    Kunniga, noggranna och trevligt bemötande genom hela min köksrenovering. Kanske inte de billigaste men vill man ha kvalitet kostar det lite extra. Kan verkligen rekommendera.
    Tack Anna! Kul att ni är nöjda. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-04
    Bra bemötande, de skötte all samordning mellan de olika hantverksrollerna på ett proffsigt sätt.
    Uppdraget gällde ett badrum och en tvättstuga.
    Platsbyggt hörnskåp blev mycket snyggt.
    Tack Tord! Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-03
    Vi kunde ha en dialog kring önskemålen och vad som var möjligt

Ett fantastiskt företag med människor med olika kunskaper, som kommunicerar med varandra och talar tydlig svenska, vilket gör att man får adekvat kunskap

Jag har använt det flera gånger. Nytt badrum. helt fantastiskt. Slog ut nen vägg så at tusch fick plats. Ny bänkskiva med nya diskhoar. Elinstallationer. Lagning av stolar. Målning av väggar och tapetsering. Det är det bästa företag jag någonsin stött på!
    Hej Ingela! Tack så hemskt mycket för dina fina ord. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-03
    Blev fel pga okunskap men det klarades upp efter en viss förhandling och resultatet blev lysande!
    Tack för ditt omdöme. Vi fick lära oss att Organo Wood inte håller måttet som material. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-03
    Ett företag man kan lita på både vad gäller kompetens,utförande och tidsplanering.
    🌹😊 Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-03
    Personligt och mkt proffesionellt bemötande. Återkopplade kontinuerligt och var väldigt lyhörda inför våra önskemål. Kan verkligen rekommendera!
    😊 Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    Trevliga och serviceminded
    Kompetenta
    Tack för dina fina ord. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-02
    Jag fick hjälp med att ta bort en vägg, nytt golv, målade tak och väggar, ny bänkskiva till köket, nya persienner, eljobb och andra mindre jobb. Väldigt serösa och trevliga, från planering till utförande!
    Tack Nina! Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-02
    Ett seriöst företag med mycket god service. Gör ett utmärkt jobb och kunnig personal. Rekommenderas varmt till andra.
    Kul att ni uppskattar våran service. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2021-10-02
    Proffsigt gäng som inte gör någon besviken. Vill du ha en seriös byggare som är kunnig, transparent och strukturerad ska du inte tveka.
    Vi tackar ödmjukast för dina rekommendationer. Varma hälsningar från oss på HB Larsson! H & B Larsson Bygg AB
    2009-05-29
    Företaget gjorde ett kanonjobb med köksrenoveringen hemma i vår villa i Huddinge. Kom som utlovat, skickligt och snyggt utfört jobb och städade efter sig. Dom här killarna kan jag verkligen rekommendera! Tack så mycket, Birgitta vT
    Stort tack Birgitta för fint omdöme! Även om svaret kom långt senare 🤣