Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Hagabions Café AB

Linnégatan 21, 413 04 Göteborg — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Hagabions Café AB

• Jane
    Jane skrev om Hagabions Café AB
    Bad om något laktosfritt gällande drycker, men hon bakom kassan blängde surt på mig. Tycker att det är konstigt att någon som hanterar mat och drycker verkar så oförstående när någon ber om ett alternativ pga matallergi. Annars fin lokal och det var rätt så lungt på en söndag eftermiddag. Läs mer
  • Emma G
    Emma G skrev om Hagabions Café AB
    Gott, mysigt, personligt och prisvärt! Vegetarisk och veganskt man längtar tillbaka till. Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Hagabions Café AB
    Jättemysigt café med schysst second hand-inredning och bra musik som spelas. Goda och ganska lyxiga vegetariska rätter finns, och man kan alltid få dem veganska. De gör också en god espresso och har smaskigt fikabröd. Läs mer
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Hagabions Café AB
    Kultställe! Lunchen, som nu varit borta ett tag pga ombyggnation, är helt fruktansvärt bra. Alltid vegansk salladsbuffé, och för några kronor extra får du välja en av totalt ca 3 huvudrätter, alla är oftast helt veganska. Lunchen har kostat 65, vi får hoppas att det priset står kvar när de börjar med den igen i vår.
    På kvällar serveras mackor och desserter. Alla alternativ är dock inte veganska.
    Lokalerna är en annan av caféets styrkor. Det är nämligen inrymt i en biograf, som har en inriktning mot kvalitetsfilm. Mycket film och allmänt kulturintresserat folk hänger här. Kanske just därför har menyn styrts mot mer medveten nivå. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Hagabions Café AB
    Mycket trevligt ställe med bra utbud för veganer! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Hagabions Café AB
    lunch vi vill ha!
    mysigt och opretentiöst ställe man gärna stannar länge på. Läs mer
  • Anna T
    Anna T skrev om Hagabions Café AB
    mys på hög nivå!! Synd att de tog bort lunchen dock. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Hagabions Café AB
    saknar lunchbuffen jag med, dags att lägga på ett kol med renoveringen. goda veganska bakverk. Läs mer
  • Tekla A
    Tekla A skrev om Hagabions Café AB
    Kom igen nu Hagabions Café! Starta med suveräna vegobuffé till lunch igen. Sluta renovera och allt det där. Jag har saknat att kunna dra upp till er på min lunchrast. Fasen, har snudd på nästan glömt hur det ser ut utmed Linnégatan... Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Sara K Sara K tycker:
“Beställde en av de nya hamburg...” Läs mer