Alla kategorier Glasmästare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Hägerstens Glasmästeri AB

Hägerstens Glasmästeri AB

Drivhjulsvägen 36, 126 30 Hägersten — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Hägerstens Glasmästeri AB

• Sten P
    Sten P skrev om Hägerstens Glasmästeri AB
    Tyvärr, kan inte bli något bra betyg. Trevliga gubbar som var på plats för att byta trasig ruta men man måste göra ett åtminstone halvbra jobb också. När fakturan sen är rejält saltad blir man lite uppgiven.

Fogningen av fönsterglaset var så pass fult att det inte kan finnas mycket till yrkesstolthet hos hantverkarna! Skrattretande fult men går ju trots allt att göra om relativt enkelt.

Fakturan var på 2 m2 glas för 2 st 35x35 cm rutor. Vidare 1 timmes etablering och 2 timmars arbete. Villan ligger fem minuters bilåkning från glasmästeriet och gubbarna bytte rutan på exakt 15 minuter. Försäkringsärende där jag inte betalade själv men ringde av princip upp för att diskutera igenom saken. Tog 3 dagar att få tag på en person som ville prata om ärendet. Självfallet var vederbörande totalt oförstående.
  • Malou F
    Malou F skrev om Hägerstens Glasmästeri AB
    Hägerstensglasmästeri har vi anlitat flertalet gånger i företaget .Alltid punktliga , trevliga och professionella.
    Finns ingen att anmärka på 5av 5
  • Tor C
    Tor C skrev om Hägerstens Glasmästeri AB
    Trevliga killar som jobbar där och gör jobbet. Tyvärr ingen som helt känsla för kundservice bland de som styr på företaget. Bad om några dagars förlängd kredit efter att det visat sig att jag och inte min BRF skulle betala. Fick då svaret "det är inte vårat problem."

Nej, det är inte erat problem. Men aspirerar ni att få fler kunder i framtiden kanske ni svarar på ett trevligare sätt - och erbjuder någon dags extra kredittid?
  • M
    M skrev om Hägerstens Glasmästeri AB
    Här är ett företag som jag verkligen kan rekommendera!
    Snabba svar på mail, bra service, killen kom till kontoret och fixade vårt trasiga fönster på plats, tog ca 10 min, och var verkligen inte dyrt.

Drivhjulsvägen 36, 126 30 Hägersten