Alla kategorier Guldsmed Stockholms län Stockholm Norrmalm Hallbergs Guld

Hallbergs Guld

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Guldsmeder nära Hallbergs Guld:

Nybrogatan 35, STOCKHOLM
Vi på Juvelia skräddarsyr dina ringar och diamantsmycken. Dessutom utför vi repa... Läs mer ›
Marina T:
Fantastisk personal, svårslagen service och kvalitet. Rekommenderas inför förlovning och vigsel. Tack!

Läs vad 3 kunder tycker om Hallbergs Guld

• Ulf B
    Ulf B skrev om Hallbergs Guld
    Underbar och underbart hjälåsam och trevlig butikschef Läs mer
  • Philip R
    Philip R skrev om Hallbergs Guld
    Något av en H&M känsla med mycket folk och lite mainstream. Skulle vilja ha en mer exklusiv känsla. Det kanske inte bara beror på designen på butiken utan kanske mer på de som var inne i affären när jag var där. Svårt att bli betjänad. Var så lång kö att jag inte orkade vänta. Ska ge dem en chans till nästa löning och se om det är bättre då. Om så är fallet ger jag ett bättre betyg då. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Hallbergs Guld
    Trist affär som man alltid får trängas i, det spelar ingen roll när man kommer, det är alltid lång kö och väntetid till kassan. Utbudet av smycken är inte heller så speciellt, och personalen känns mest stressad och otrevlig. Ska man köpa smycken gör jag helst det i en butik som har tid för sina kunder och visar lite intresse. Läs mer

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm