Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

2.3

3 omdömen om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

Bengt Jens Erik Roland A
Skrev om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

Ett år efter besiktningen har de ännu inte färdigställt besiktning anmärkningar. De har gjort 3 försök att åtgärda sedan golv utan att lyckas. De skyller projektledaren på att det står möbler på golvet. När vi tog in besiktningsman visade det sig att det var fel på golvet och att golv ska hålla för att ha möbler på.... Det har varit fel på I princip allt och vi har fått bråka genom hela processen. Och kampen på att de ska åtgärda fel och färdigställa allt går vidare efter ett år. Detta företag bör man undvika in i det...

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Eva J
Skrev om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

Anlitar underleverantörer om levererar undermålig kvalitet och tar sedan inte ansvar för nåt.

Bengt Jens Erik Roland A gillar detta
Suzanne J
Skrev om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

Har byggt en underbart funkishus i sluttningsmodell utformat och uppritat av oss själva i samarbete med arkitekten! Fantastiskt nöjd, både med bemötande och kvalité. Professionella människor i hela företaget och ett jättebra samarbete var nyckeln genom hela byggprocessen!