Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

Läs vad 3 kunder tycker om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB

• Bengt Jens Erik Roland A

2019-09-17

Bengt Jens Erik Roland A skrev om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB
    Ett år efter besiktningen har de ännu inte färdigställt besiktning anmärkningar. De har gjort 3 försök att åtgärda sedan golv utan att lyckas. De skyller projektledaren på att det står möbler på golvet. När vi tog in besiktningsman visade det sig att det var fel på golvet och att golv ska hålla för att ha möbler på....

Det har varit fel på I princip allt och vi har fått bråka genom hela processen. Och kampen på att de ska åtgärda fel och färdigställa allt går vidare efter ett år. Detta företag bör man undvika in i det längsta. De tar inte ansvar något de gör och de gör sina arbeten slarvigt. Läs mer
  • Eva J

2015-08-12

Eva J skrev om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB
    Anlitar underleverantörer om levererar undermålig kvalitet och tar sedan inte ansvar för nåt. Läs mer
    Bengt Jens Erik Roland A gillar detta
  • 2009-01-04

Suzanne J skrev om Hällingsjö Hus & Byggvaror AB
    Har byggt en underbart funkishus i sluttningsmodell utformat och uppritat av oss själva i samarbete med arkitekten! Fantastiskt nöjd, både med bemötande och kvalité. Professionella människor i hela företaget och ett jättebra samarbete var nyckeln genom hela byggprocessen! Läs mer