Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Hälsingborg restaurang

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Hälsingborg restaurang

• Maria F
    Maria F skrev om Hälsingborg restaurang
    Kan absolut INTE rekommendera. Trött service och medioker mat. De hade tagit bort det som gjorde det speciellt med hav-, skog-teman osv.Idag var det inte värt pengarna eller tiden. Trist!!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Hälsingborg restaurang
    Wow kan jag summera upplevelsen som. Åt middag på denna fantastiska restaurang och det var en otrolig upplevelse. Konceptet bygger på att man äter en av tre menyer, Skog, Gård eller Hav. Alla menyer är mycket välkomponerade och passar ihop helt perfekt. Vinpaketen lika så, välkomponerade och rikliga.

Av tre rätter var förrätten helt ok, varmrätten av de bästa jag någonsin ätit och efterrätten riktigt riktigt bra. Varmrätten skulle utan problem kunna platsa på en Guide-krog med en prissumma på många hundra mer.

Restaurangen känns lite New York inspirerade och är en riktigt häftig mix. Skön musik och trevlig inredning gör att man gärna sitter och äter länge.

Personalen var otroligt trevliga och kunniga. Varje maträtt presenterades på ett mycket trevligt sätt och det knöt ihop säcken.

Letar du efter en restaurang i klass med Edsbacka Krog och Mathias Dahlgren, då ska du besöka Hälsingborg. Maten var om något ännu bättre än fantastisk och till det priset kan det inte bli annat än helt vansinnigt super-betyg!

Hade jag kunnat hade den fått 10 pluppar. Hit går jag igen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Hälsingborg restaurang
    Här äter jag snyggluncher tvärs över gatan från Centralen. Här får man sitta i en härlig lugn miljö med ganska mörka färger och sköna fåtöljer. Ta kaffet och en liten tryffel framför brasan kalla dagar. Njut fräscha sallader och fina små bröd. Lunchmenyn innehåller både husman och lite mer spännande påhitt. När jag var där senast var det trängselavgift, dvs. billigare lunch om du äter före 12 eller efter 13. Även på kvällen kan du såklart äta fint och gott här. Kolla in de härliga menyerna från hav, skog och gård.
    Nikke L gillar detta

Mäster Samuelsgatan 60, Stockholm