Läkarhuset Ellenbogen

4.2

5 omdömen om Läkarhuset Ellenbogen

BARBARA F
Skrev om Läkarhuset Ellenbogen

Jag har skrivit tidigare, men det känns att jag måste göra detta igen. Precis innan jul var jag tvungen att söka en akut tid på.v.ellenbogen. Har varit med kontakt med sjuksköterskor KRISTINA. B och LISA,A tror jag. Vill bara säga att Ni två sitter verkligen på rätt stol👍vilket mjukt och härlig bemötande TACK🙏 Men när jag fick träffa st.läkare ALEXANDRA.N blev helt chockad🙉 vilken underbar människa, lysnar och hjälper till på ett fantastiskt sätt 🥰 Tack snälla för att ni finns. Hoppas att jag inte kommer ångra mig till detta so7m jag skrev, i framtiden 😉

Ulla C
Skrev om Läkarhuset Ellenbogen

Har tillhört denna vårdcentral i många år och har tidigare varit mycket kritisk. Men det senaste året har det inträtt en radikal förbättring! Tillgängligheten har ökat, bemötandet är vänligt och läkarna känns kompetenta och professionella. Så bra!

Philip S
Skrev om Läkarhuset Ellenbogen

Blev väldigt väl omhändertagen och bemött väldigt trevlig, både i telefon och på plats. 10/10

Alfons B
Skrev om Läkarhuset Ellenbogen

Sämsta vårdcentralen någonsinn. Totalt inkompetenta läkare som dessutom är totalt arroganta. Ringer man till växel möts man av total inkompetens. Byt snabbt vårdcentral. /Dr Medicin

Mehizada T
Skrev om Läkarhuset Ellenbogen

Hej, jag läser just nu vad patienterna skriver och är väldigt upprörd av det. Jag har alltid varit välbemöt både i telefon och all personal jag träffat. Det handlar lite kanske om: Var lite positiva, livet är alldeles för kort för att ha tid för så mycket negativitet. Jag gärna rekomenderar ER!