Arturas Samasonok

29 omdömen om Arturas Samasonok

Sedan starten hos Reco 2024
Kjell K
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Ett trevligt och lugnt bemötande vid första kontakten. Jag känner mig mycket nöjd med hela kontakten tills köpet var klart!

Caroline B
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Väldigt trevlig och välkomnade! Gav tydlig information och förklarade så att jag kände mig trygg i mitt bilköp vilket är viktigt för mig som har dåliga erfarenheter av bilhandlare sedan tidigare. Rekommenderar absolut!

Svar från Arturas Samasonok

Tack snälla Caroline för alla fina ord ! Kör försiktigt o Lycka till !!! ;)

Clary Anita V
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Ett trevligt bemötande och en hjälpsam person till ett köpe av bil Mvh Anita Wikström

Svar från Arturas Samasonok

Tack Clary, vi ses snart igen säkert !

Caroline N
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Väldigt bra upplevelse på Haninge Bilpark, Arturas var tillmötesgående och smidig. Mycket nöjd med mitt köp av en Peugeot 308

Svar från Arturas Samasonok

Tack Caroline ! Jag är glad att ni nöjda med bilen ni köpte.

Emelie A
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Blev vänligt bemött. Upplevde att säljaren försökte hjälpa mig att hitta det jag sökte och det som passade mitt ändamål och inte sälja något dyrt bara för att sälja. Inte en traditionell säljare!

Svar från Arturas Samasonok

Tack Emelie för feedback. Kör försiktigt :)

Jean Y
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Jag har haft bilen i 1 vecka och den är fortfarande avställd. Jätte dålig service, det ska inte ta så lång tid

Hanna Alexandra K
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Med hjälp av Haninge bilpark och Arturas hjälp så hittade jag perfekta bilen för mig, tack!

Svar från Arturas Samasonok

TACK för feedbacken !! Lycka till med nya bilen ! :)

Oscar S
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Han är snabb på att svara på dom frågorna du har kring ditt bilköp. Finns inte underlagen så ser han till att få fram dom. Enkel, rak och ärlig dialog.

Svar från Arturas Samasonok

Tack Oscar ! Lycka till med bilen och kör försiktigt!

Amanda N
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/provkört också utgick vi därifrån. Det öppnade upp för ett märke & modell vi knappt kollat med en betydligt modernare utrustning men ändå i samma prisklass. Arturas innehar ett otroligt tålamod & vänlighet. Är supernöjd.

Svar från Arturas Samasonok

Tack för alla era fina ord ! Lycka till med bilen, kör försiktigt ! ;)

Albert C
Skrev om Arturas Samasonok en del av Haninge Bilpark

Trevlig säljare, kunnig om bilarna han sålde. Kändes inte som att han försökte luras då han t.ex sa åt oss att köra bilen hårt under provkörning för att känna bilen. Kändes däremot som en försäljare och att han var lite på om att jag skulle köpa bilen och blev lite småirriterad när jag ställde mycket frågor, men i det stora hela kändes han kunnig och trevlig!

Svar från Arturas Samasonok

Tack för feedback Albert, kör försiktigt !