Dawid är en toppen säljare! Trevligt bemötande, professionell och hjälpsam genom hela affären. Några problem har uppstått nu efter köpet, men han har löst dem snabbt och utan krångel. Vi köpte en bil och är mycket nöjd med både bilen och servicen. Jag kan rekommendera Dawid!
72 omdömen om Dawid Bednarek
Mycket nöjd med hjälpen jag fått av Dawid! Rekomenderas!
Tog god tid på mig. Känns bra imagen.
Sååå bra & trevligt bemötande samt väldigt hjälpsam. TACK för allt..!!
Bra bemötande och håller vad som lovas, snabbt och smidigt.
Snabb och smidig affär. Inget krångel. Rekommenderas.
Superproffsig!! Tack för hjälpen från början till start, mycket hjälpsam
Snabbt och smidigt affär! Exakt som det ska vara!
Exeptionell service vid mitt bilköp! Snabbt, enkelt, tryggt & transparent. Det är så här det ska gå till när man köper bil! Dawid gjorde verkligen allt i sin makt och mer därtill för att möta mina behov & såg till att det blev en smidig & trevlig affärsupplevelse. Inte nog med att han mötte mig 2 h innan öppning så fixade han så att bilen var redo att rulla nästkommande dag, färdigbesiktad och allt. Det var enklare att köpa bil genom honom på haninge bilpark än vad det är att fixa hyrbil! Jag har nog aldrig varit med om bättre service. Tack Dawid!
Jätte trevlig och hjälpte verkligen med bilköpet/Hälsning Zvonko