Haninge Trafikskola AB

Haninge Trafikskola AB

www.haningetrafikskola.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Haninge Trafikskola! Året var 2009 då Haninge Trafikskola grundades. Sen dess har vi utbildat 100-tals personer. Vi på Haninge Trafikskola är ditt trygga val när det är dags för dig att ta ditt körkort! Vägen till ett körkort är inte alltid spikrak. Oavsett vilka eventuella hinder du möter på vägen under din...

181 omdömen om Haninge Trafikskola AB

Sedan starten hos Reco 2019

Elina K
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag vill tacka alla som jobbar på Haninge Trafikskola för att de har funnits som hjälp och stöd genom processen att ta både mitt moppekort och mitt körkort! Helt underbar upplevelse och så tacksam för all hjälp jag har fått!!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Elina för ditt omdöme och Stort Grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna

Mete E
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag körde med Talip i Haninge Trafikskola och fick all hjälp jag behövde. Blev bra bemött av all personal och fick bra stöd av alla. Väldigt pedagogiska och erfarna personal. Tack för hjälpen Haninge Trafikskola

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Mete för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna

Emmy M
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Väldigt bra! Blev alltid trevligt bemött och fick alltid hjälp med de saker jag upplevt som svåra innan. Kände mig aldrig dum eller sådant när jag ställde frågor vilket är något som betydde mycket! Trafiklärarna var lugna i alla situationer vilket även det underlättade mycket för min inlärning. Väldigt tacksam för deras hjälp!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Emmy för ditt omdöme och Stort Grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna

Natalie Y
Skrev om Haninge Trafikskola AB

anil va jätte bra lärare, förklarade bra o va tydlig, riktig skön oxå

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Natalie för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Jan-Erik E
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Mycket bra och innehållsrik teori

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack för ditt omdöme Jan. Lycka till med övningskörningen hemma.

Onur S

Trevlig bemötande, erfarna lärare,

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Onur för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Yeliz S
Skrev om Haninge Trafikskola AB

A friendly and comfortable environment. I took lessons from here upon the recommendation of a friend. They made very good plans for the driving exam in a short time and I passed the exam. Thank you very much to my instructors. I recommend this place to everyone.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hello Yeliz, Thank you for your review, see you in traffic, drive carefully.

Hanna L
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Grymt bra körskola! Man behöver inte köra mer än man behöver. Ställde upp när det behövdes för att hitta tider. Bäst!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Hanna, för dina fina ord och ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Jelena I
Skrev om Haninge Trafikskola AB

En mycket positiv och spännande upplevelse med instruktörerna och deras uthållighet att lära dig genom att köra att allt kan göras första gången med dem! Någon rekommendation för skolan! Mvh Jelena Ilic. ⭐️

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Jelena, för dina fina ord och ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Filippa Q
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag blev alltid bemött på ett positivt och trevligt sätt! Jag kände mig alltid välkommen vilket kännes mycket bra och tryggt. Alla på Haninge trafikskola var mycket förstående och visade verkligen personligt engagemang till varje elev vilket var väldigt fint att se. De gjorde alltid klart för mig att jag kunde ringa in och fråga frågor när jag ville även om jag inte hade en lektion, detta visar ännu en gång hur mycket de bryr sig om sina elever! Tack Haninge trafikskola!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Filippa för dina fina ord och ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Felicia R
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Trevlig personal som var super behjälpliga på alla plan! Rekommenderar stark Haninge trafikskola och jag hade en supertrevlig upplevelse där!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Felicia för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Serap C
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Underbart ställe med underbar personal på Haninge tratiksskola rekommenderas starkt om du vill ha en trygg och säker väg till ditt körkort. Tack för allt ni är bästa!!!!!!!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Serap för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna

Teodor L
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Hade aldrig suttit bakom ratten innan jag började köra på Haninge trafikskola, efter 8 lektioner bokade jag en uppkörning och klarade det på första försöket! Stort tack till Gustav för all hjälp och även till alla andra på Haninge trafikskola!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Teodor för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, grymt bra jobbat. Vi ses där ute på vägarna.

Theodor N
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Hade en bra upplevelse med trevliga lärare

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Theodor för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

William N
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Dom bemötte mig sjukt bra och va sjukt trevliga. Min instruktör Talip var ba otroligt skön men endå bestämd när han väll måste. Rekommenderar starkt deras körlektioner.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack William för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses där ute på vägarna.

Tim J
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Haninge trafikskola är den bästa skolan för att klara uppkörningen det är pågrund av dom som jag klarade min på första försöket. Absolut bästa trafikskola

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Tim, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Nicholas S
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Toppen skola, otroligt pedagogiska och lugna.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Nicholas för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Arda Y
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Den absolut bästa och mest pedagogiska trafikskolan jag har varit på. Bra gemenskap och skickliga lärare. Rekommenderar starkt!!!!!!!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Arda, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Justin G
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Tydlig, pedagogisk och lugn lärare. Anpassade lektioner efter nivå och ifall jag själv uttryckte behov av något särskilt. Mkt bra körskola

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Justin, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Mahdi K
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Bästa trafikskolan. Jag har precis fått mitt körkort Rekommenderar den här skolan

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Mahdi, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Piotr K
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Haninge Trafikskola är en skola värd att rekommendera! Jag är nöjd med allt och jag kan varmt rekommendera denna skola. De som jobbar där har en bra attityd, är hjälpsamma och kan förklara allt väldigt bra! Hälsningar till alla och tack för den väl använda tiden och självklart vi ses på vägarna 🚗

Svar från Haninge Trafikskola AB

Tack Piotr för ditt omdöme. Återigen Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Yagmur Ü
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Trafikskolan var riktigt bra med kompetenta instruktörer och en gedigen undervisning som hjälpte mig att bli säker förare. :)

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Yagmur, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Damla Ü
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Haninge trafikskolan var riktigt grym. Med bra instruktörer och en superbra undervisning som verkligen fick mig att känna trygg på vägarna !!!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Damla, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Adeline A
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Är jättenöjd med allt! Både när det kommer till lärarna jag körde med och hur man blev bemött!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Adeline, Tack för ditt omdöme. Äntligen var det din tur, Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Asrar D
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Bra upplevelse på Haninge trafikskola där trafiklärarna inte bara är kunniga utan också otroligt trevliga och vaksamma. Deras stödjande inställning har gjort hela utbildningen både givande och säker.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Asrar, tack för ditt omdöme. Stort Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Oskar Stefan G
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag hade olika lärare under mina körlektioner hos Haninge trafikskola. Den ena var väldigt pedagogisk och gav konstruktiv kritik. Av min andra lärare fick jag höra att jag bland annat kunnat åkt dit för mordförsök samt att jag kunnat förlora allt när jag inte hann se en cykel som cyklade över rött ljus, detta var förövrigt dagen innan min uppkörning. Förstår att jag såklart behöver bromsa, men att kalla mig för mördare är att överdriva i min mening och sänkte mitt självförtroende väldigt mycket. Det var väldigt dyrt också...

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Oskar, tråkigt att höra din upplevelse hos oss. Vi jobbar alltid för att förbättra oss därför skulle vi uppskatta att all feedback till oss kommer in tidigare och inte 4 månader i efterhand. Det måste ha blivit något missförstånd mellan dig och lärare, då lärare syftar på straffet av att köra på en cyklist kan dömas som mordförsök. Grattis till körkortet!

Mathilda R
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Så trevliga som jobbar där och man känner sig verkligen bemöt av alla. Bra upplägg för att klara sitt körkort och alla körlektionerna var väldigt roliga och lärorika. Jag ångrar inte en sekund att jag valde Haninge Trafikskola.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Mathilda, Tack för ditt omdöme och återigen stort Grattis till körkortet. VI ses där ute på vägarna.

Andy H
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Blev bemött på ett fantastiskt sätt, alla otroligt professionella. Med intensivkursen var allt planerat från start. Vilket gjorde allt betydligt mycket lättare att förbereda sig! Stort tack till Haninge Trafikskola samt min lärare Daniel!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Andy, Tack för ditt omdöme och återigen stort Grattis till körkortet. VI ses där ute på vägarna.

Stina B
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag köpte Intensivpaket 4 och 15 extra körlektioner hos Haninge trafikskola totalt. Jag hade ingen möjlighet att övningsköra hemma så vägen till körkortet är allt tack vare Haninge trafikskola. När jag började där förväntade jag mig inte att jag behövde så här många körlektioner men varje körlektion är värt det i slutändan. Sen vill jag säga stort tack till Gustav min körlärare som har varit fantastisk.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Stina, Tack för ditt omdöme och återigen stort Grattis till körkortet. VI ses där ute på vägarna.

Zeynep D
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jättenöjd, lärt mig mycket på kort tid. Trevlig personal. Fick körkort på första försöket 👍🏼

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Zeynep, Tack för ditt omdöme och stort Grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna.

Linn P
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Otroligt härligt företag! Blir bemött på ett fanatiskt sätt, de lär ut jätte bra, pedagogiskt och i ens egma takt. Rekommenderar starkt att köra med Haninge Trafikskola!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Linn, Tack för ditt omdöme och stort Grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna.

Yehimy Isabel S
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Fint bemötande av personalen. Både förstående och hjälpsamma. Jag köpte fem körlektione, där jag fick finslipas och förberedda mig inför mitt körprov.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Yehimy, Tack för ditt omdöme och stort Grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna.

Berke P
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Bästa körskolan där ute. Du tar körkortet på första försöket!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Berke, Tack för ditt omdöme och stort Grattis till körkortet. VI ses där ute på vägarna.

Malin S
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag blev alltid bra bemött av personalen. De var hjälpsamma kring frågor om tjänster och även under själva utbildningen fick alla mina frågor klara svar. Pedagogiken var på topp och hjälpte mig att nå mina mål under en rimlig tid.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Malin, tack för ditt omdöme och stort grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna.

Sabina H
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag är så nöjd och glad över att välja Haninge Trafikskolan. Tog mitt körkort på första försöket och är super tacksam över all hjälp jag har fått. Vill tacka framförallt min lärare Talip som har varit super trevlig, pedagogisk och tålmodig. Bättre trafikskola kan man inte hitta! Rekommenderar varmt!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Sabina, tack för ditt omdöme och stort grattis till körkortet. Vi ses där ute på vägarna.

Radovan S
Skrev om Haninge Trafikskola AB

The service was great! Instrucktors were very helpfull. Felt very safe during the lessons.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hi Radovan, Thank you for your review and congratulations on the driver license.

Emma T
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Väldigt bra lärare som lär ut på ett bra sätt, samt har en skön stämning

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Emma! Kul att höra, tack för ditt omdöme och stort grattis igen till körkortet! Vi ses där ute på vägarna.

Källa T
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Helt fantastiskt upplevelse! Alla på plats hjälpte mig och hänvisade mig fram till det bästa upplägget som passade mig. Jag har haft otroligt dåliga erfarenheter med trafikskolor innan med lärare som var otrevliga och opedagogiska. Redan vid första testlektionen så fick jag en fantastisk upplevelse och fick tillbaka körmotivationen. Jag körde med Daniel som var otroligt pedagogisk och karismatisk. Det bästa var att man inte var rädd för att göra fel! Extremt viktigt. Jag körde upp med trafikskolans bil vilket...

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Källa! Kul att höra, tack för ditt omdöme och stort grattis igen till körkortet! Vi ses där ute på vägarna.

Louise P
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag har trivts så väl på Haninge Trafikskola! De är så trevliga. Hade aldrig kunnat ta mitt körkort utan dem, speciellt inte Talip!!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Louise! Kul att höra, Tack för ditt omdöme och stort Grattis till körkortet. VI ses där ute på vägarna.

Teresa T
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Bästa körskolan. Jätte trevliga lärare. Tack för den resan.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Teresa! Kul att höra, tack för ditt omdöme och stort grattis igen till körkortet! Vi ses där ute på vägarna.

Zack E
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Super trevligt lärare väldigt duktiga att lära ut på ett bra sätt rekommenderar starkt.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Zack! Kul att höra, tack för ditt omdöme och stort grattis igen till körkortet! Vi ses där ute på vägarna

Nevena N
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Super bra trafikskola, trevlig bemötande, yrkeskunnig personal och bästa lärare Anil! Fem stjärnor från mig! :)

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Nevena! Tack för ditt omdöme och Stort Grattis till körkortet. Vi ses därute på vägarna

Mikaela R
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Hade jättebra upplevelse, lärde mig jättemycket. Daniel var så förstående, avslappnad och trevlig vilket gjorde att man kände sig lugn och trygg medan man körde.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Mikaela! Tack för ditt omdöme och Stort grattis till körkortet. VI ses där ute på vägarna

Saga O
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jag har haft en väldigt bra upplevelse!! Daniel var super trevlig och avslappnad vilket gav en trygghet medans man körde!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Saga! kul att höra, tack för ditt omdöme och stort grattis igen till körkortet! Vi ses där ute på vägarna

Javad A
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jätte snäll bemötande , trevlig personal

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Javad! Tack för dina fina ord och stort Grattis till körkortet! Vi ses där ute på vägarna.

Ingela Geite N
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Rekommenderar stort att välja Haninge Trafikskola. Handledarna är helt fantastiska, fått möjligheten att träna med extremt duktiga och pedagogiska lärare. Vill rikta ett särskilt stort tack till Gustav som hade hand om mig mesta tiden, riktigt härlig handledare! Tack även Daniel och Anil, för all hjälp på vägen till körkortet! Alltid blivit varmt bemött av alla i personalen, är riktigt nöjd med valet av trafikskola.

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Ingela, Tack för dina fina ord och stort Grattis till körkortet! Vi ses där ute på vägarna.

Melissa G
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Alla i trafikskolan är jätte trevliga och förstående, Man får lära sig allting från grunden och bra förståelse av allt och hur det hänger ihop. Bästa teamet!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Melissa, Tack för ditt omdöme. Grattis till körkortet, vi ses ute på vägarna.

Mirnes A
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Lärarna är pedagogiska, bilarna i toppskick och de har koll på området! Rekommenderas!!! Tog 20 lektioner och körde endast 2 lektioner privat, sedan var körkortet mitt

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Mirnes, Tack för ditt omdöme. Grattis till körkortet!, vi ses ute på vägarna.

Melodi E
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Bästa trafikskolan i stan med trevliga och kompetenta trafiklärare. Rekommenderar starkt Haninge Trafikskola!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Melodi, Tack för ditt omdöme. Grattis till körkortet!, vi ses ute på vägarna.

Sinem Y
Skrev om Haninge Trafikskola AB

Jätte bra utbildning, där jag fick lära mig mycket. Talip var super trevlig och en hjälpsamma lärare och tack vare honom fick jag körkortet!

Svar från Haninge Trafikskola AB

Hej Sinem, Tack för ditt omdöme. Grattis till körkortet!, vi ses ute på vägarna.