Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Häst & Hund i Stockholm AB

Häst & Hund i Stockholm AB

Kungsgatan 28, 111 35 Stockholm — Visa karta

Häst och hund : Katt, Hund, Häst, Ryttare, Skor/Stövlar, Accessoarer, RM Williams, Pikeur, Mountain horse, eurolite, Equality line, 66 norse, jokke, cavallo.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Häst & Hund i Stockholm AB

• Victoria D
    Victoria D skrev om Häst & Hund i Stockholm AB
    Superbra! jättebra support också. jag köpte en jättepen borste.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Häst & Hund i Stockholm AB
    Det här är en av dom bästa och mest välsorterade hundaffärerna i stan...ja och dom har ju självklart massor med prylar till hästen också. Ägaren är supertrevlig och har en jättestor otroligt väluppfostrad Rottweiler-tik som alltid går lös i butiken. Men andra hundar är också välkomna förstås. Här finns ett stort utbud med hundgodis och leksaker samt koppel och liknande. Gå förbi och kika vettjta, de har just flyttat in i nya fina lokaler. Har du problem att hitta hit så håll utkik efter en svart häst i live size som står utanför butiken.

Kungsgatan 28, 111 35 Stockholm