HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

4.2

5 omdömen om HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

Vicki J
Skrev om HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

0/5. Sämst. Så förbaskat oprofessionella. Fick aldrig det jag beställde och när jag skickade ett mejl till de så svarade de inte. Och frakten var jäkligt dyr också, nästan 200kr för en liten sak. Jag förstår att produkterna måste vara dyra för att de ska gå i vinst, men frakten? Kom igen! Första och sista gången jag beställer av de. Trist då jag tycker det är spännande att pröva saker från andra länder.

Roger T
Skrev om HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

Så jäkla bra! De har allt från billig flanskstek och högrev till Stockholms bästa T-Bone (vilken dock inte är helt gratis)! Bra lamm också. Och så har dom Guarana...medan du väntar!

Matthieu H
Skrev om HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

extremt prisvärt kött serveras av mycket trevliga människor. köpte t.ex. en fantastisk bit flankstek, 500g. för 39 kr.!!!

Oscar N
Skrev om HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

Handlat Longanizas (Chorizos) här sen slutet av 90-talet. Godare korv får man leta efter, personalen är dessutom mycket trevliga. När ni ändå är här och handlar Longaz, se till att köpa aji (achi) också.

Anders E
Skrev om HB Jennifer Latinamerikanska Livsmedel

2006 förändrades mitt liv. Jag gifte mig, och min vän Andrés guidade mig till Hötorgshallens främsta pärla: Latinamerikanska Livsmedel är charken med stans godaste chorizos (för 79 kr kilot är de dessutom billigare än Scans usla halvfabrikat) och bra kvalitet och priser på det mesta. Själv knallar jag dit någon gång i månaden och shoppar några kilo högrev som jag sedan gör fantastisk köttgryta av. Missa inte Latinamerikanska Livsmedel!

Emma K gillar detta