Louise R

37 omdömen om Louise R

Anette H

Mycket professionell och kunnig. Jag hade en del funderingar och önskemål och hon svarade, förklarade och kom med förslag. Tolkade mina önskemål perfekt. Väldigt nöjd med resultatet. Kommer definitivt att återvända.

Soma H
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Hon har ett gott bemötande mot mig som kund hon är en person som inte pratar så mycket och det passar mig bra då man kan koppla av när man blir klippt

Birgitta S

Lätt att prata med. Gjorde det jag ville. Så jag var nöjd när jag gick där ifrån.

Peter E

Mycket trevlig, lättsam och effektiv.

Maria H

Jag blev mycket vänligt bemött av Loise. Klippningen och färgningen av mitt hår blev mycket bra och jag gick därifrån och kände mig nöjd,cracksam och glad. Jag kommer att gå till Loise igen. Hon är verkligen en duktig hårfrisörska och dessutom väldigt trevlig. Tack för en fin upplevelse hos er.

Inger S

Mycket bra bemötande, och trevlig att prata med. Hon är också en otrolig frissa. Jag är mycket nöjd.

Richard L

Mycket professionell och trevlig tjej. Jag är mycket nöjd, hon var/är duktig och lyssnade på mig som kund. Resultatet blev bättre än förväntat då det också var min första klippning där. Trevlig o ren arbetsplats bidrog också med bra parkerings möjligheter. Rekommenderar Louise R.

Margareta N

Klippning. Trevligt bemötande. Glad!

First-Name L

Hej! Det var för första gången jag träffade henne och alla mina rädslor försvann efter några minuter när jag förstår att hon är en professionell frisör som bemöta mina krav, lätt och trevlig att kommunicera en underbar människa!

Klas
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga